ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: پرسپولیس برابر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

3 هفته پیش

حلالی: پرسپولیس برابر ملوان ضرر می‌کند

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: پرسپولیس برابر ملوان ضرر می‌کند
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی پرسپولیس خیلی زود کنترل خود را از دست می دهد، گفت: «اوسمار» باید آرامش خود را حفظ کند تا پرسپولیس در دیدارهای آینده به مشکل نخورد.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در گفت‌وگویی در رابطه با این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم پرسپولیس کسب ۳ امتیاز این بازی مهم‌ترین هدفی بود که در این بازی داشت و خدا را شکر به آن رسید. گل گهر یکی از تیم‌های مدعی و بالانشین در لیگ برتر محسوب می‌شود و پرسپولیس با توجه به نبود بیرانوند توانست یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود را با پیروزی به اتمام برساند. در طول ۹۰ دقیقه، پرسپولیس از حریف خود بهتر بازی کرد و بازیکنان این تیم تسلط کافی داشتند.

او در رابطه با عملکرد امیررضا رفیعی در دروازه پرسپولیس گفت: بازیکنان به گونه‌ای بازی را مدیریت کردند که تیم گل گهر نتوانست روی دروازه پرسپولیس موقعیت حساسی را پدید بیاورد. با این حال در دو، سه صحنه او توانست به خوبی واکنش‌های لازم را نشان دهد و مانع از ورود توپ به دروازه شد.

وی ادامه داد: رفیعی نیاز به تجربه دارد تا اعتماد به نفس بیشتری را کسب کند، او بازی با پای خوبی دارد اما باید تسلط خودش را بیشتر کند تا هر زمان که بیرانوند نتوانست درون دروازه قرار گیرد اوسمار این دروازه بان را به کار گیرد. پرسپولیس تیمی است که باید بازیکنان با تسلط بالا در آن بازی کنند و امیدوارم شرایط برای رفیعی روز به روز بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اخراج اوسمار در بازی با گل گهر و غیبت او در دیدار حساس هفته بیست و سوم برابر ملوان گفت: ۱۰۰ درصد نبود اوسمار در کنار زمین در دیدار برابر ملوان به پرسپولیس لطمه خواهد زد. او تجربه لازم را در عرصه مربیگری نداشته و دیدارهای اخیر هم برای او حکم آزمون و خطا را دارد. اوسمار می‌خواهد خود را در کنار زمین خونسرد نشان دهد اما در واقع این طور نیست و باید آرامش خود را در کنار زمین حفظ کند. او خیلی زود عصبی می‌شود و با توجه به حساسیت بالای مسابقات باید روی اعصاب خود تمرکز کافی را داشته باشد.

حلالی درباره نزدیک شدن پرسپولیس به صدر جدول تصریح کرد: با پیروزی برابر گل گهر و تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اکنون تنها پرسپولیس یک امتیاز لازم دارد تا به استقلال برسد که به نظرم در دیدارهای آینده این اتفاق خواهد افتاد و شاهد صدرنشینی پرسپولیس خواهیم بود. هر دو تیم پرسپولیس و استقلال نباید دو تیم تراکتور و سپاهان را دستکم بگیرند؛ درست است که فاصله امتیازی مناسبی بین پرسپولیس و استقلال و تراکتور و سپاهان وجود دارد اما نباید به هیچ وجه از آنها را دور از قهرمانی دید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159487
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سعیدکرمانی

0

1

3 هفته پیش

آقای حلالی فکرکنم چشمات چپ میبنه،ماکه ازوقتی اوسمارمربی شده وتوبازیهاکنارزمین هست،یه بارندیدیم که دادوبیدادکنه یاجوکنارزمین روبه هم بریزه،اتفاقا همیشه مثل امپراطوریحیی خان،خیلی آروم وباکلاس ازکنارزمین بچه هارو راهنمایی میکنه،حالانمیدونم روچه حسابی میگی بایدآرامش خودشوحفظ کنه!!!اصلاجناب حلالی شما همیشه ضد پرسپولیس حرف میزنی و همیشه ازتیم انتقادمیکنی،بعضی وقتا هوادارای تیم وحتی خودت انگاریادت میره که زمانی بازیکن پرسپولیس بودی!!چرایکسره فازمنفی میدی؟؟اصلااگه سرمربی تیم بشی بیخیال انتقادکردن میشی؟؟بعدشم توکه میگی بازیهای اخیرحکم آزمون رو داشته که صددرصد مخالف این حرفم،تازه گیریم که این طورمیبوده،خداروشکرکه اوسمارازآزمون هاش به کوری چشم بعضی هاموفق وسربلندبیرون اومد،ول کن آقااین حرفارو،تواگه واقعا پیشکسوت تیمی،العان وقت انتقاد نیست العان که خداروشکرتیم داره خوب بازی می‌کنه و خوب هم نتیجه میگیره همگی بایدازتیم حمایت کنیم،چرامیگی تیم جلوی ملوان صددرصدضررمیکنه؟؟؟!اگه اوسمارتواین بازی کنارزمین نیست،سیدجلال مثل شیرهست ونکات لازم روبه بچه ها میرسونه،اعصاب آدم ازدست شمامثلاپیشکسوتهاخوردمیشه،برودنبال کارت آقاجون😡😡😡


سید محمد سجادی مهر

0

1

3 هفته پیش

انشاالله به امیدخدا وامام زمان نتیجه میگیریم


حسین حق نژاد

0

2

3 هفته پیش

حلالی هم دوست داره خودش برای پرسپولیس بزرگی کنه اما کور خونده


حسن .جهان بخش

0

2

3 هفته پیش

قربونت برم .تو این برهه حساس .بحساب داری روحیه میدی آقای پیشکسوت .طوری صحبت می‌کنی .که انگار ماازپیش بازنده ایم.این اخراج اصلا اوسمارکوچکترین تقصیری نداشت.


ع حسین زاده

0

0

3 هفته پیش

آقای حلالی، اخراج اوسمار بخاطر بی شرفی و کثافت کاری داور بود، چون کادر پزشکی تیم حریف بالا سر بازیکن مصدوم بودن که اسمار دومتر تو زمین رفت، درضمن مربیان دیگه با رفتن داخل زمین و رفتارهای بدتر از اون هم، حتی کارت زرد نمیگیرن، اما این بنیادی فر بی شرف انگار با پرسپولیس و بازیکنانش مشکل داره، و موفقیت پرسپولیس بدجوری به اونجاش فشار آورده که دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هست، البته این اولین کثافت کاری و بی شرفی اون نیست، البته کسی که شرف و غیرت نداشته باشه، دست به هر کثافت کاری میزنه.


حسن

0

0

3 هفته پیش

حالاخیالمون راحته چون تیم روندش روبه برده اگرهم نتیجه نگیره خدانکرده میدونیم داره فوتبال بازی میکنه پس به امیدبردمقابل ملوان ومساوی استقلال صدرجدول دوباره میرسه به پرسپولیس


Mohammad Bj

-2

7

3 هفته پیش

واقعا حلالی موجود بی شرفیه وقتی یحیی مربی بود مدام تیکه مینداخت بهش حالا که اوسمار عالی نتیجه گرفته اینقدر مرد تیست بیاد ازش تعریف و حمایت کنه به جاش میگه این بازی های پیش رو حکم ازمون و خطا رو داره براش و بی تجربه است و کنترل روی خودش نداره !!! درحالی که اوسمار واقعا نشون داده که مربی کار بلدی هست و ارامش خوبی داره ، اخراجش هم به خاطر حرکت جوانمردانه ایی بود که انجام داد ولی داوری کاملا به ضرر پرسپولیس عمل کرد و به عمد اخراجش کرد . واقعا حلالی و امثال حلالی مثل فنونی زاده و ... بد نیست یکم شرف و غیرت داشته باشند .


Hamed Akbari

-1

3

3 هفته پیش

بخدا آرزو شده برام یه بارم که شده حلالی گارد انتقاد واسه سوژه هاش نگیره پیش خودش از خیلی مربی های تیم فکر میکنه بهتر و نگاه از بالا به پایین داره حتی وقتی که از سر ناچاری مجبور به تعریف کردن میشه غیر ممکنه تو کم انتقادو جا بندازه ..‌


علی جمالی

0

3

3 هفته پیش

خدایش من اگر نتیجه هم نگیره از بازی تیم راضی هستم چون اروپای بازی میکنه لذت میبرم خیلی وقت بود همچین بازیهای ندیده بودیم وخداراشکر بازی خوب همراه شده بانتیجه های خوب


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

5

3 هفته پیش

اتفاقا اوسمار خیلی باشخصیت.... و خیلی خوب و با آرامش و احترام صحبت میکنه.... مثل محرم نویدکیا که همیشه با شخصیت صحبت میکنه‌‌.. در صحنه اخراج هم داور دچار سوءتفاهم شد


پرسپولیس

0

2

3 هفته پیش

والا سرمربی تیم های دیگه تا ۵متر تو زمین بالا و پایین می کنند کاریشون ندارن ولی نمیدونم چرا با اوسمار این کار کرد خدا میدونه امیدوارم از طرف کیسه کش ها چیزی نگرفته باشه


مهدی شیبک خالقداد

0

3

3 هفته پیش

آقای حلالی تو خواهشن نظر نده بهتره

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال