ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: پرسپولیس عبدی و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

حلالی: پرسپولیس عبدی و آل‌کثیر را راحت از دست داد

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: پرسپولیس عبدی و آل‌کثیر را راحت از دست داد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهاجمانی را از دست داد که از فوروادهای جذب شده، بهتر بودند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: پرسپولیس از قبل شرایطی داشت و اتفاقاتی هم در بازی افتاد، اما بازیکنان مقابل النصر عملکرد قابل قبولی داشتند. روی کاغذ گرفتن این مساوی خوب بود و اگر در بازی آخر هم برابر الدحیل به پیروزی برسد، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

وی افزود: پرسپولیس مقابل النصر با تمرکز بازی کرد. زمانی که بازیکن النصر اخراج شد، پرسپولیس نقشه موفقی نداشت تا از یک یار کمتر حریف به بهترین شکل استفاده کند. باید النصر را از جلو پرس می‌کرد و راحت به نتیجه مدنظر برسد، اما کادر فنی پرسپولیس زیاد ریسک نکرد.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس تیمی یک دست شده است، عنوان کرد: النصر ستاره‌های زیادی دارد و از نظر سطح نفرات با پرسپولیس قابل قیاس نیست. شاید پرسپولیس ستاره‌های چشم‌نوازی نداشته باشد، اما در سال‌های اخیر به تیمی کامل و یکدست تبدیل شده است. چون به صورت تیمی بازی می‌کند، زور بعضی از تیم‌ها به پرسپولیس نمی‌رسد. اگر این تیم حواشی را کنار بگذارد و تمرکز داشته باشد، هیچ تیمی نمی‌تواند آسیبی و اذیتی به آن برساند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است، یادآور شد: از ابتدای فصل یحیی گل‌محمدی تاکید داشت که مهاجم نیاز دارد، چون تیم فوروارد ششدانگ نداشت. به نظرم پرسپولیس مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را راحت از دست داد که کیفیت‌شان از این مهاجمان جذب شده، خیلی بهتر بود. اگر بازیکن باکیفیتی را از دست بدهید، باید برای گرفتن بازیکن خوب دیگری مبالغ سنگینی پرداخت کنید.

وی ادامه داد: پرسپولیس بدهی‌های سرسام‌آوری دارد و هر روز شرایط سختی را سپری می‌کند، پس به خاطر همین نمی‌تواند مهاجم خوب خارجی چند میلیون دلاری جذب کند. در نتیجه مجبور است فوروارد‌های ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلاری بگیرد که می‌شود نبیل باهویی. این بازیکن حتی نمی‌تواند به خودش کمک کند چه برسد به تیم.

حلالی با اشاره به اینکه باید به آکادمی باشگاه‌ها بیشتر اهمیت داده شود، تصریح کرد: اگر پرسپولیس پول کافی ندارد باید فوتبالیست‌هایی بیاورد که سن کمی داشته باشند و سرمربی بازیکن‌ساز باید از توانایی این بازیکنان به نحو احسن بهره ببرد تا به تیم کمک کند. الان وقت آوردن بازیکنان زیر ۱۷ سال به باشگاهاست تا چند سال در تیم‌های پایه بازی کنند و زیر نظر سرمربی نکات و موارد بیشتری را یاد بگیرند و تجربه‌اندوزی کنند تا سپس به تیم بزرگسالان اضافه بشوند. فوتبال ایران زیاد به بحث پایه اهمیت نمی‌دهد.

کارشناس فوتبال درباره اختلافات بین گل‌محمدی و درویش گفت: اختلافات آنقدر بزرگ نبود، اما برخی‌ها به آن دامن زدند تا به بازیکنان هم سرایت کرد. همه منتظر هستند تا پرسپولیس مشکل کوچکی داشته باشد تا آن را بزرگ کنند و به تیم صدمه بزنند. قطعاً اختلافات سرمربی و مدیریت باشگاه روی عملکرد تیم تأثیر منفی دارد، اما باید با یکدیگر صحبت کنند و نباید مسائل مطرح شده بین این دو نفر به بیرون از باشگاه درز پیدا کند. نهایتاً پس از برطرف کردن مشکلات، باعث شود تا تیم شرایط خوبش را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از درز خبر نداشتن غذا برای بازیکنان به بیرون از باشگاه، ادامه داد: مدت‌هاست که غذای تیم فوتبال پرسپولیس از بیرون از باشگاه تهیه می‌شود. امکان دارد به هر دلیلی، یک روز غذا تهیه نشده باشد. چرا باید غذا نداشتن بازیکنان به بیرون از باشگاه درز پیدا کند؟ چرا بازیکنان اجازه دادند این خبر نشر پیدا کند؟ آیا در یک خانواده هر روز در خانه‌شان غذا وجود دارد؟ امکان دارد به خاطر بروز اتفاقی، یک روز غذا آماده نشده باشد! آیا اعضای خانواده، نداشتن غذا در خانه‌شان را به بیرون از خانه جار می‌زنند؟ من توقع داشتم این بازیکنانی که پول‌های زیادی می‌گیرند، اگر باشگاه یک روز غذا نفرستاد، از جیب مبارک‌شان و بدون اینکه کسی بفهمد، غذا تهیه می‌کردند و بزرگی خودشان را به باشگاه نشان می‌دادند و مشکلات را در بوق و کرنا نمی‌کردند. پرسپولیس هم اکنون با این مشکلات دست به گریبان است و اگر دوست داریم باشگاه‌مان موفق شود باید باشگاه را به همراه مشکلاتش دوست داشته باشیم. نه اینکه تا اتفاقی افتاد سعی کنیم آن را بزرگ جلوه بدهیم.

حلالی در مورد مشکلات فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با اینکه پرسپولیس عملکرد خوبی دارد، اما یک سری مشکلات فنی در تیم وجود دارد. انتقال توپ از دفاع به خط جلو به سختی انجام می‌شود. کوتاه، کوتاه و با یک پلن و نقشه بازی می‌کند. پاس‌های در عرض و رو به عقب خیلی زیاد است. در برخی از بازی‌ها بازیکنان بلد نیستند توپ را با ارسال به سمت دیگر زمین انتقال بدهند و بازی مستقیم ندارد. در نتیجه سرمربیان حریف با آنالیز، نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس را شناسایی می‌کنند و با آن مقابله خواهند کرد. تیم‌مان باید با رفع این مشکلات روز به روز بهتر بازی کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157545
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سید

0

1

5 ماه پیش

پاسهای رو به عقب هلالی در زمان حمله کردن پرسپولیس یادم نمیرود


سید

0

1

5 ماه پیش

پاسهای رو به عقب هلالی در زمان حمله کردن پرسپولیس یادم نمیرود


عشق فقط برانکو

-2

1

5 ماه پیش

لعنت بر یحیی که مقصر تمام بدبختیهای پرسپولیس هست والسلام


حمیدکرمانی

-1

1

5 ماه پیش

گلمحمدی عامل بدبختی تیم هم مهاجاازدست دادهم سیستمش تیم نابودکرد


قلب آ تشین

0

2

5 ماه پیش

عبدی نتونست انتظارات کادر براورده کنه اما عیسی درویش بی همه چیز با ادبیات زندش فراریش داد..نمیدونم چرا هواداران تهرانی.نمیرن در باشگاه واین بی همه چیزو پرتش نمیکنن بیرون.این سال خیلی هواداران استقلال پرتلاش تر بودن نتیجشم دارن میبینن اما ما کادر وبازیکنان رو همایت نکردیم واین درویش هر بلای خاست سر تیم اورد


طوفان

0

1

5 ماه پیش

بایشگاه پرسپولیس مدیر عامل میخواد که سینه سپر کنه یعنی مثل یک مرد پای تیمش وایسته خوب تقویت کنه هر کی هم حرف زد بگه خوشم میاد متاسفانه درویش خودش توزرد درآمد


محمد صادق مداح فر

0

1

5 ماه پیش

لعنت بر مرده و زنده درویش


محمد صادق مداح فر

0

1

5 ماه پیش

لعنت بر مدیر بی خواسیت


محمد

0

1

5 ماه پیش

با بودن عبدی هم وضعیت چندان فرقی نمی کرد پرسپولیس مهاجم بزرگ میخاد چون بزرگ است


فردین کرمی

0

1

5 ماه پیش

اقای حلالی وقتی درویش کاری نکردوزردی هم چک تلیاردی ازبیت المال میکشه وپیشنهادمیده البته که ادم وسوسه میشه عبدی هم قربونش برم روی تمیروف وباهویی روسفیدکرده بودازتنبلی


msa

0

1

5 ماه پیش

خیلی عالی گفتی تاکتیک فقط پاس روبه عقب خدایی نبیل صددلارهم زیادشه


رضا

0

2

5 ماه پیش

آل کثیررو ول کن اون روزردک هوایی کردعبدی روچرادادیم که نبیل باهویی بدترازاون روبیاریم


محسن فلاحی

0

1

5 ماه پیش

چپ وراست کلاتعطیله...علی نعمتی دوندگی وتلاشش خوبه ولی سانتراصلا بلدنیست حتی برای پاس به عقب توپ روبایدروپای چپش بیاروگرنه پای راستش کلافلجه خدابخاطردل ماهوادارهاکمک تیم بکنه


عبدالرحمن لشکری

0

4

5 ماه پیش

آل کثیر از بی عرضگی درویش رفت و عبدی را خود مربی نخواست که دلیلش را نمیدونیم ولی به هرحال یحیی هم مثل درویش مقصره


gholami

0

2

5 ماه پیش

لعنت بهتون که هیچی حالیتون نیست همش مقصر درویش لاشی و عوضیه


سعید خدادادی

-2

2

5 ماه پیش

اخه اگه بودن مگه میتونستن کاری کنن مگه الان واسه تراکتورو سپاهان دارن چه کار میکنن واقعلا دیگه بدرد فوتبال نمیخورن جفتشون باید خداحافظی کنن به نظر من از فوتبال عبدی بره یه سفره خونه بزنه عیسی بره یه گاراژ بزنه


ع حسین زاده

0

3

5 ماه پیش

درویش تو این فصل نمی خواست خودش رو به دردسر بندازه، و تا تونست از هزینه کردن برای خرید بازیکن، جاخالی داد، چون نمی‌خواست تیم قهرمان بشه تا آپشن قهرمانی به هزینه‌های باشگاه اضافه بشه، حالا کسی که چنین تفکری داره، اصلا به فکر ۴۰میلیون هوادار پرسپولیس هست، ؟اگر بود درست زمان نقل و انتقالات دائم تو سفر زیارتی و سیاحتی نبود، و بازار نقل و انتقالات رو براحتی از دست نمی‌داد، درضمن تو خرید نبیل باهویی باید جوابگوی هواداران و هیت مدیره باشه، چراکه یحیی مخالف خرید این بازیکن بود، انگار داشت، تخم مرغ شانسی میخره، درصورتیکه همون عبدی خیلی خیلی بهتر از نبیل بود، ای کاش یحیی از تيم امید یک مهاجم بجای اون بازی می‌کرد، چون انگیزه و جوانی بازیکن امید میتونست تأثیر گذار تر باشه.

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال