ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: پرسپولیس می‌دان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

حلالی: پرسپولیس می‌دانست از بازی با تراکتور چه می‌خواهد

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: پرسپولیس می‌دانست از بازی با تراکتور چه می‌خواهد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با برنامه به مصاف تراکتور رفته بودند و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت که هر تیم یک نیمه را از آن خود کرد، اما در نهایت پرسپولیس در آخرین دقایق بازی ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد. پرسپولیس در ابتدای بازی می‌دانست چه می‌خواهد و در نیمه اول توانست به ۲ گل برسد. سرخپوشان با برنامه به مصاف تراکتور رفته بودند و موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتند.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم تراکتور شناخت بیشتری از پرسپولیس پیدا کرده بود و در لحظاتی هم به بهترین شکل از فرصت‌هایش استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند. نباید بازیکنان تصور کنند که بازی در نیمه اول تمام شده است، چون مسابقه فوتبال ۹۰ دقیقه‌ و حتی بیشتر است، موضوعی که در دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مشهود بود که گل‌های پیروزی‌بخش دو تیم در دقایق تلف شده به شمر رسید. تعویض‌های پرسپولیس خیلی دیر هنگام بود که در آخرین لحظات بازی روی ضربه ایستگاهی و هجوم همه جانبه به گل دست یافتند. در دقایق پایانی و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ۴ تعویض‌ انجام شد و در این حالت نیز پرسپولیس چند موقعیت گل داشت.

کارشناس فوتبال در مورد نیمکت قدرتمند پرسپولیس در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس باید بیشتر از بازیکنان نیمکت خود در هر بازی استفاده کند، چون نفرات خیلی خوب و هم سطح بازیکنان اصلی را روی نیمکت دارد. پرسپولیس در نیمه دوم دیدار با تراکتور اصلاً خوب بازی نکرد و باید با استفاده از بازیکنان تعویضی، سیستم تیمی را برای برتری تغییر داد. به طور حتم برای تغییر در تاکتیک تیمی باید نفرات جایگزین هم در شرایط خوبی باشند که پرسپولیس برای تغییر نتیجه بازی بازیکنان خوبی روی نیمکت دارد. پرسپولیس نباید در تمام دقایق مسابقه به یک شکل بازی کند و باید در طول ۹۰ دقیقه برنامه خودش را تغییر دهد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه تراکتور تیمی منسجم بود، تاکید کرد: تیم فوتبال تراکتور بعد از حضور خمز به عنوان سرمربی به یک تیم بسیار قدرتمند تبدیل شد. خمز با برنامه با تیمش کار کرده است و در بازی با پرسپولیس هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. این روندی که خمز در پیش گرفته است همچون واسلی گوجا در دهه ۷۰ است که بیشترین تأثیر را در تیم فوتبال تراکتور داشت.

حلالی درباره اعلام پنالتی به سود تراکتور گفت: به طور حتم پنالتی که به سود تراکتور اعلام کردند، اصلاً پنالتی نبود. هیچ برخوردی بین مدافع پرسپولیس با مهاجم تراکتور وجود نداشت.

وی در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس و تراکتور بیان کرد: مسئله بزرگی که در دیدارهای جذاب و دیدنی فوتبال ایران خیلی ناراحت کننده است، عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌هاست. خیلی مهم بود که تماشاگر در دیداری همچون تراکتور با پرسپولیس حضور داشته باشد تا شاهد فوتبال زیباتری در این دیدار می‌بودیم.

کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: این دیدار برای هر دو تیم مسابقه سختی خواهد بود و تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی خواهند کرد. پرسپولیس در هفته‌های اخیر نشان داده که با انگیزه متفاوتی به مصاف سپاهان خواهد رفت. پرسپولیس باید در دیدار با سپاهان بازی هجومی را در دستور کار خودش قرار بدهد و برای باز کردن دروازه سپاهان از روزنه‌های دفاعی حریف بهترین استفاده را برای کسب ۳ امتیاز ببرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153766
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محسن ابراهیمی صدقیانی

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس تیمی شده مثل دوران در اوج برانکو ،این تیم به هیچ وجه نمی خواهد ببازد گویی باخت پایان همه آرزو های پرسپولیس هست واین تفکر و انگیزه مثبت دربین همه بازیکنان ،به وضوح ،مخصوصا دربازی با تراختر دیده می‌شد تیمی که تا لحظه آخر تسلیم باخت نشد و به خواسته اش رسید حالا چه در حذفی و چه درلیگ این تیم نمیخواهد ببازد ونخواهدباخت چون انگیزه تیم با برد این شده ،عمری، هنانوف ،عبدی وسیامک والکثیر که از روی نیمکت یا علی گفتند وبه بازی آمدند در بهترین فرم بازی ها قرار دارند باور کنید این پرسپولیس تا آخرین بازی همیشه ،با برد زمین را ترک خواهد کرد چون خودبازیکنان اینطور میخواهند وخواستن نیز توانستن می‌باشد هواداران نیز باید هوشیار وحرفه ای به حمایت و پشتیبانی از تیم خود ادامه دهند وخستگی را کنار بگذارندوبه پرسپولیس تشنه بردن انگیزه وانرژی مثبت مهیا کنند تا همه یکجا به خواسته هایشان برسیم انشالله


پرواز

0

3

2 سال پیش

بازی با تراکتور دیگه تمام شد نباید تو باد بازی با تراکتور بخوابیم.باید به فکر بازی با سپاهان بود که بزگترین بازی فصل و اصلی ترین رقیب جدولی و برای قهرمانی است.بازی رودررویی که بابرد می شه قهرمانی این فصلمون رو امضاء کنیم.


پرواز

0

3

2 سال پیش

بازی تراکتور دیگه تمام شد و به تاریخ پیوست.


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

باید زردمبو رو ببریم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال