ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حلالی: گل‌محمدی اجازه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

حلالی: گل‌محمدی اجازه ندهد پرسپولیس وارد حاشیه شود

ارتش سرخ دات کام :
حلالی: گل‌محمدی اجازه ندهد پرسپولیس وارد حاشیه شود
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: بازگشت دوباره یحیی گل‌محمدی به نفع تیم پرسپولیس است و نباید بیش از این اجازه دهد که تیم وارد حاشیه شود.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی درباره یحیی گل‌محمدی و غیبت چند روزه‌اش در تیم پرسپولیس اظهار کرد: در فصلی که تیم پرسپولیس ۴ بازی در لیگ برتر و چند بازی در آسیا انجام داده و بین بازیکنان جدید و قدیم هماهنگی ایجاد شده الان شرایط مناسبی نیست که او تیم را تنها بگذارد. به اعتقاد من مشکلات را می‌توان با صحبت کردن با مدیریت باشگاه حل و فصل کرد و این‌گونه رفتارها سبب می‌شود مسائل حاشیه‌ای به تیم ورود پیدا کند.

وی گفت: بازیکن پرسپولیس باید با تمام انگیزه بازی کند چون خوشحال کردن ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار ارزشمندتر از آپشن‌هایی است که بگوییم ۳۰ میلیارد می‌گیرم که دروازه‌بان باشم گل هم نخورم. بازیکن ۳۰ میلیارد می‌گیرد که گل نخورد. خود من مخالف آپشن هستم. متاسفانه فوتبال را به مسیری پیش می‌برند که تا ۲ سال دیگر آن را تعطیل کنند و خانه نشین شوند. وقتی غیرفوتبالی‌ها تصمیمی می‌گیرند در جریان نیستند که چه عواقبی به دنبال خواهد داشت. وقتی فوتبال درآمدزایی ندارد چه آپشنی برای بازیکن می‌توانیم در نظر بگیریم؟

او ادامه داد: گل‌محمدی دوست خوب من است، آرزوی موفقیت برای او دارم و تا به امروز نیز نتایج خوبی را برای پرسپولیس کسب کرده و باید حقش را از باشگاه بگیرد اما راهش این نیست که سر تمرین حاضر نشود تا مطالبتش را از باشگاه دریافت کند. البته تشخیص گل‌محمدی این بوده که سر تمرین حاضر نشود اما اگر من جای او بودم سعی می‌کردم با مدیر باشگاه رو در رو صحبت کنم تا مشکلات رفع شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: مدیر پرسپولیس نباید تحت فشار هواداران باشد که تصمیم نادرستی بگیرد. باید اجازه دهند که مدیریت و مربی کار خود را انجام دهند و اگر غیر از این باشد هیچ چیزی سر جای خودش نخواهد بود. مثلا تماشاگران بگویند چون مربی ما دو قهرمانی پشت سر هم آورده هر چه بگوید درست است در صورتی که این طور نیست. باید هر چیزی که عنوان می‌کنیم منطقی باشد. من تنها حامی‌ای بودم که همیشه می‌گفتم باید باشگاه شرایط را طوری مساعد کند که یحیی مهاجم خوب بگیرد.

حلالی تصریح کرد: من اگر جای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم هر کسی به صورت مشروط جلو می‌آمد قبول نمی‌کردم، مگر پرسپولیس جای کوچکی است که مشروط صحبت کند؟ بازیکنان و مربیانی که به پرسپولیس آمده‌اند اگر به ۲ تا ۳ سال قبل خود نگاه کنند می‌بینند الان در چه جایگاهی قرار دارند. جایگاه فعلی آنها به خاطر برند و شرایط پرسپولیس است که سبب شده اکنون در رسانه مطرح باشند. بنابراین نباید برای حضور در این تیم شرط و شروط گذاشت بلکه باید با تمام وجود و افتخار برای این تیم کار کنند چون علاوه بر افزایش قراردادشان بعد از مدتی مربی و بازیکن معروفی نیز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه رفتارها خیلی زیبنده باشگاهی چون پرسپولیس نیست. من از یحیی گل‌محمدی انتظار دارم به جای این رفتارها راجع به مشکلات تیم پرسپولیس و امکاناتش صحبت کند. من هر روز این انتقاد را می‌کنم که پرسپولیس باید چند زمین مناسب داشته باشد تا پیشرفت کند. من دلم برای تیمم می‌سوزد. اشخاص برای من مهم نیستند و هر کسی که بتواند سبب موفقیت و پیشرفت پرسپولیس شود برای من قابل احترام است.

حلالی در پایان گفت: بازگشت دوباره یحیی گل‌محمدی به نفع پرسپولیس است و باید در چنین شرایطی اجازه ندهد که تیم پیش از این وارد حاشیه شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156916
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی جعفری

-4

2

7 ماه پیش

اونایی که ایقد دم از یحیی میزنن انگاری فرگوسنه جعمش کنید بابا


v.h ttt

-3

2

7 ماه پیش

آقای حلالی. شما نمیخواد دلسوزی کنی واسه تیم. تو فقط دنبال این هستی که یحیی بره و شاید یه جایی واسه امثال تو باز بشه. ولی کور خوندید. یحیی باید بمونه . اگر هم یه روزی نباشه فقط مربی خارجی باید بیاد. نه تو و امثال وحید قلیچ که سرتا پا حاشیه هستید.


فردین کرمی

-2

4

7 ماه پیش

عجب سیاستی به کاربردی امپراتورعاشقتم فستقلال همیشه زیریحیی تشریف خواهیدداشت پرسپولیس خانه مردشرف ودانش وتعصب اقایحیاس


امیرضا

-2

3

7 ماه پیش

گل‌محمدی خودش بانی تمام حاشیه هاست


امیرضا

-2

2

7 ماه پیش

خودش حاشیه درست نکند کسی حاشیه ساز نیست


یداله قنواتی

0

1

7 ماه پیش

این حاشیها باید از تیم بر داشته شود اپشن مابشن دیگه چیه قرار داد داری پولت میگیری اینقدر دل هوادار خون نکنید ۵۰سال هوادار پرسپولیس هستم همه من تو ماه شهر میشناسن اینقدر تواین دو سه سال اذیت شدیم که نگو بخدا این طرزش نیست بازی که همش پول نمیشه


جوادسواری

-1

3

7 ماه پیش

خدایا‌ هوادارا‌ چشون‌ شده...یحیا‌ بد کار نکرده بخدا!!!!!!


علی احمدیان

-1

2

7 ماه پیش

برادحلالی شیرمردکاش یه بارهم جواب ۴تاالدنگ مثل محمدنوری کیسه بابقیشون که هرغلطی میکنن میدادی تاماهم باورمون بشه که توهم.....اماعزیزجان ازاوایلی که یحیی داشت تیم رابرای این فصل جمع وجورمیکردمن یادمه هی میگفت مهاجم خوب میخام طلب بازیکنابدین پول بچه هابدین امادرویش به تخمش نمیگرفت ودوهفته ای یبارمیرفت کربلاودنبال این بودکه فلسطین چخبره....دیگه راهی براش نمونده بنده خداچکارکنه مجبوره پشت بازیکناش وایسه


احمدشهلی بر

-1

2

7 ماه پیش

بازاین زرالکی زداینجوری میخوان خودشون رومطرح کنن تودرجایگاهی نیستی که ازبهترین مربی ایران ایرادبگیری اونم فقط بخاطرمسائل شخصی نه فنی


حسین سانبلی

-2

3

7 ماه پیش

خدائیش اسم پینوکیو بد در رفته یعنی هزاران مدیر ومسئول داریم که روی پینوکیو تو دروغ گفتن سفیدکردن شاه کریم به ناحق خانه نشین کردن بعد مدیرعامل ما با کمال پررویی میاد میگه خودش نخواست با تیم باشه یعنی زدن حرف اهانت به شعور هواداران هستش چه کسی هستش ندانه آقا کریم چقدر عاشقانه کنار تیم بود هیچوقت سودای سرمربی‌گری نداشت فقط همینکه کنار عشقش بود یک دنیا براش ارزش داشت اما ناجوانمردانه امسال از کنار تیم کنارش زدن بعد میاند اینطور هم میگن خیلی درد آوره جناب مدیر خواهشاً دیگه نمک بر زخم دل ما نپاش اگر کمی مردانگی تو وجودته حاشیه ها تیم را جمع کن خودت دیگه حاشیه نشو شرایط را از لحاظ روحی روانی برای آقا یحیی و بازیکنان فراهم کن کادر فنی وشبر مردان با غیرت ما شایسته بهترین تقدیر ها هستن بخاطر شاهکار پارسال تازه به غیر از حقشان چیز اضافه ای که نخواستن


دختر پرسپولیس ❤🔥

-2

5

7 ماه پیش

ببخشیدا اون عمه من بود وقتی که پرسپولیس چهار پنج امتیاز از سگپاهان عقب بود و به سگپاهان به ناحق باخت و مهاجم درست حسابی نداشت و گلر دوم نداشت و.... سه گانه رو کسب کرد؟ ان شاءالله امسالم کسب میکنه جوجه رو آخر پاییز میشمارن... در ضمن حجم نمک مهم نی قدر نمک مهمه نمک نشناس نباشیم


ابراهیم رمضانپور

0

3

7 ماه پیش

آقای حلالی پیشکسوت علاج واقعه رو قبل از وقوع باید کرد..... الان که تیم وارد حاشیه کردند... همه عالم و آدم فهمیدن چه خبره. آی پول کجایی مشکل فقط پول..


محمدرضایی

-9

6

7 ماه پیش

گل محمدی خودش میدونه که جامی وجودندارد بزارین بره خداوکیلی کارش خراب درخراب


جوادق

-10

5

7 ماه پیش

گل محمدی خودش حاشیه


msa

-6

6

7 ماه پیش

منشا همه حاشیه هاخودشه


دختر پرسپولیس ❤🔥

-2

4

7 ماه پیش

اوهوم دقیقا👍🏼


احمد نوری اسرمی

-8

7

7 ماه پیش

وقتی یحیی خودش دودستی چسبیده به حاشیه کاری نمیشه کرد

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال