ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حیدری: برای دلخوشی هوا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

حیدری: برای دلخوشی هوادار، اخلاق را زیر پا گذاشتند

ارتش سرخ دات کام :
حیدری: برای دلخوشی هوادار، اخلاق را زیر پا گذاشتند
کاپیتان سابق پرسپولیس، گفت: متاسفانه برخی برای دلخوشی هواداران تیمشان، اخلاق را زیر پا گذاشته و بر علیه سرمربی ما صحبت‌های عجیبی را مطرح کرده‌اند.

سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص بازی این تیم با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی مانند دیدار با ملوان آن تیم همیشگی که توقع داشتیم، نبود. قطعا مهم‌ترین علت این موضوع عدم تمرکز تیم است و آن هم به این دلیل حاشیه‌هایی بوده که در دو هفته اخیر از سوی اعضای باشگاه استقلال برای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس ایجاد شد. چنین اقدامی از سوی استقلالی‌ها طبیعی است، چرا که آنها در زمین مسابقه حریف پرسپولیس نمی‌شوند.

وی افزود:‌ از سرمربی تا سایر اعضای کادر فنی استقلال، با جملاتی سخیف در خصوص علیه پرسپولیس صحبت کردند. واقعا آدم تعجب می‌کند این افراد با این همه سابقه در فوتبال چطور برای دلخوشی هواداران، غیرحرفه‌ای صحبت می‌کنند، آنهم در خصوص گل‌محمدی که پرافتخارترین سرمربی ایران لیگ است. مکتب پرسپولیس همین است و اخلاق بر هر چیزی اولویت دارد. این مکتب همیشه ماندگار است و یک پرسپولیسی هیچ وقت اهل حواشی و بی‌اخلاقی نیست. جام‌ها و آدم‌ها می‌آیند و می‌روند و چیزی که ماندگار می‌ماند، اخلاق است. این خوب نیست که برای رسیدن به اهداف خودریال تمرکز بقیه را برهم بزنید.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت:‌ در این گروه هر بازی حکم فینال را دارد. استقلال اصلا حریف آسانی نیست و مشاهده کردیم در بازی قبلی نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشت. این تیم تیم فوتبال ماشینی و معروف شوروی سابق را بازی می‌کند و بسیار سخت کوش است. با نفوذ از پشت مدافعین کناری این تیم و فضای بین خط دفاعی و هافبک، می‌توان آنها به ضربه زد. مهم‌ترین نکته برای سرخ‌پوشان در این بازی حفظ تمرکز است و باید خودشان باشند. اگر این موضوع رخ دهد، شک نکنید پرسپولیس بازهم استقلال را شکست خواهد داد و حتی توانایی عبور از النصر را در عربستان دارد.

حیدری در خصوص بازی‌های پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران، عنوان کرد: لیگ مانند یک رقابت ماراتن است و شما باید از هر نظر آمادگی ذهنی و بدنی خود را برای موفقیت در این رقابت‌ها حفظ کنید. بازی با تیم‌هایی چون استقلال و سپاهان یک رقابت 6 امتیازی است و نتیجه‌گیری در این بازی‌ها برای پرسپولیس اهمیت بالایی دارد. با حفظ قوای جسمانی و بالا بردن تمرکز، قطعا پرسپولیس می‌تواند روند خوب خود را تکرار کند و با شکست این حریفان صدرنشین شود.

وی در مورد قضاوت داوران در بازی‌های پرسپولیس بیان کرد: داورها قضاوت‌های خوبی در بازی‌ها تیم نداشته‌اند. شاید در برخی موارد سوتی به نفع آنها زده شده باشد اما پرسپولیس در این هفته‌ها خیلی متضرر شد. ما پرسپولیسی‌ها به این شرایط عادت داریم و در برخی از بازی‌ها با 12 نفر روبه‌رو هستیم. پرسپولیس همیشه تنهاست و فقط خدا و هوادارانش را دارد و همین موضوع باعث موفقیت این تیم شده است.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و متضرر شدن این تیم از این موضوع خاطرنشان کرد: پورعلی‌گنجی بازیکن بزرگی است که هر تیمی آرزو دارد تا او را داشته باشد. اما گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز بازیکنان بزرگ و قابل اتکایی هستند. پرسپولیس یک تیم است و این موضوع عامل موفقیت آنها بوده است. متاسفانه این مصدومیت‌ها مشکل ساز شد. امیدوارم مرتضی و وحید امیری هرچه زودتر به ترکیب تیم بازگردند تا به موفقیت تیم کمک کند. مشکل پرسپولیس نبود بازیکنانش نیست بلکه عدم تمرکز آنها باعث عدم نتیجه گیری تیم بوده است.

حیدری دوباره گذری به حواشی اخیر و درگیری اعضای باشگاه استقلال با گل‌محمدی زد و گفت:‌ در همان روزهایی که شاگرد استاد محمود یاوری بودم، یاد گرفتم تا به بزرگ‌تر و پیشکسوت خود احترام بگذارم. گل‌محمدی از نظر سنی و کسوت بزرگ‌تر است اما در این مدت چیزی که از باشگاه استقلال ندیده‌ایم، احترام بوده و آنها اصل فوتبال که اخلاق است را نقض کرده‌اند. واقعا زشت است که برای دل‌خوشی چند هوادار، بی‌احترامی کنید. مگر ما الگو نیستیم؟ مگر می‌شود تیمی که در 7 سال اخیر بیش از 10 جام آورده، تیم کوچکی باشد؟

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مورد لژیونرها نیز صحبت‌های داشتند که این موضوع را همه به خوبی می‌دانند که بزرگ‌ترین و موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ما، پرسپولیسی هستند. هم‌اکنون مهدی‌ طارمی در اروپا دارد آقایی می‌کند و تیم های بزرگ دنیا به دنبال او هستند. آنقدر این افراد زیاد هستند که نمی‌توانیم اسمی بیاوریم. کدام بازیکن در استقلال بازی کرده و به تیم بزرگی رفته است؟ از کدام یک از بازیکنان آنها برای حضور در مراسمات فیفا دعوت می‌شود؟ پیشکسوت‌های پرسپولیس مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی را انجام می‌دهند و اعتبار و شناسنامه فوتبال ما هستند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157233
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
یداله قنواتی

0

2

6 ماه پیش

درود برسپهر حیدری که توقلب ما جا داری


سامان کوهدشت

0

3

6 ماه پیش

جووونم سپهر سر طلایی..خوب جواب این کیسه کشارو دادی‌دمت گرم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

6 ماه پیش

سرت سلامت آقا سپهر دمت گرم آخه این کیسه کشا چی حالیشون میشه که ادب و اخلاق حالیشون بشه


مرادسلمانی

0

3

6 ماه پیش

اسلام ودرودبه آقاسپهرحیدری عزیز.اینهااگرعقل داشتندچنین رفتاری نمی کردند.میداننددربی نزدیکی.شروع کردن به حاشیه سازی.اگرعقل داشتندچنین رفتاری نمی کردندکه هواداران بجان هم بندازندخون ازدماغ یی هواداربیادبیرون اینهاکه جوابگونیستندلذت به فوتبال به کری خوانی.همراه بااحترام کاری بودکه قدیمیهاانجام میدادندفدراسیون که دنبال کاسبی


جوادق

0

3

6 ماه پیش

کیسه وسپاهان تو لیک حریفان تمرینی خوبین


جوادق

0

3

6 ماه پیش

آقای گل محمدی لطفا تمام تمرکزت بزار رو بازی های لیک قهرمانان هر بازی حکم یه فینال داره امسال باید قهرمان بشیم به امید خدا


احمد نوری اسرمی

0

2

6 ماه پیش

دمت گرم سپهر سرطلایی . دوچرخه سوارا مثل طبل فقط صدای بلند دارن وگرنه یه تیم بی اسطوره هستن که علیرضا دبیر باید بیاد مشکلشون حل کنه


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

6 ماه پیش

درود به سپهر با تعصب و سرطلایی . اصلا" نکونام لژیونر باشگاه استقلال نیست ، مگه ایشون از استقلال به تیم های خارجی رفته ؟ فکر کنم بازیکن پاس بود که رفت و در تیم ملی دیده شد و لژیونر شد . بزرگترین لژیونرهای تاریخ فوتبال ما اکثرشون پرسپولیسی بودن . از علی دایی و علی کریمی و کریم باقری و میناوند و مهدوی کیا و اوهههههههههه همه پرسپولیسی ان


ع حسین زاده

0

1

6 ماه پیش

این بی خاصیت ها آگر ادب و احترام سرشون بود، علیرضا دبیر نمی اومد تا مدیر عامل و سرمربی کیسه کش ها رو آشتی بده، حالا بعد از آشتی کنون، هر کدومشون دنبال پاچه خوری برای همدیگر هستن، البته شاید منظور خطیر در مورد نکونام، منظورش بزرگترین لژیونر ایران از نظر بی ادبی و جنجال بازی و باند بازی، باشه، اون سرپرست کیسه سامره که معلوم نبود با چه لابی گری و باند بازی اومد شد سرپرست کیسه کش ها، برای اینکه خودش رو تو دل هواداران استقلال و همچنین مدیر عامل و سرمربی کیسه، جا کنه، تا مبادا کسی جای اونو بگیره، هر چرت و پرتی که لایق خودش و اعضای تیمش هست، به زبون کثیفش میاره تا خوش خدمتی کرده باشه، والا چطور امثال فیروز قربانی و حسن روشن که از روی منطق و با ادب و احترام حرف میزنن، جایی تو استقلال ندارن، چون پاچه خوری و دستمال زنی بلد نیستن، البته همه اینها بخاطر اینه که تو این چند سال اخیر قهرمانی های پیاپی پرسپولیس فشار زیادی به اونجاشون آورده، که متأسفانه دردش تسکین نداره.

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال