ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حیدری: دست و پای پرسپو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

حیدری: دست و پای پرسپولیس را بسته‌اند و به یحیی می‌گویند معجزه کن

ارتش سرخ دات کام :
حیدری: دست و پای پرسپولیس را بسته‌اند و به یحیی می‌گویند معجزه کن
سپهر حیدری مدافع پیشین پرسپولیس با جدیت خاصی از تیم سرخپوش پایتخت دفاع می‌کند. او معتقد است سرخپوشان با برد در دربی، صدر جدول را از استقلال پس می‌گیرند. به همین بهانه و مسائل مختلفی که در پرسپولیس وجود دارد، گفت‌و‌گویی با سپهر داشتیم که می‌خوانید:

پست‌های حساس، تغییرات کمی دارند
در این فصل تغییراتی را در پرسپولیس شاهد بودیم که این امر به‌دلیل جدایی چند بازیکن از خط دروازه و دفاع بود اما در دنیا شاهد این هستیم که در پست‌های حساسی چون خط دروازه و دفاع، در طول 10 فصل، 7 -6 بازیکن در یک تیم بازی می‌کنند. در پرسپولیس به‌دلیل ارتباط چشمی و بقیه مسائل از جمله هماهنگی‌ها، نیاز است که بازیکنان خط دفاعی بیشتر در کنار هم بازی کنند. در دو سال اخیر هم دو دفاع وسط و یک هافبک دفاعی از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند تا به نوعی پازل و مثلث خط دفاعی پرسپولیس تغییر کند که این امر در تعداد گل‌های خورده و بعضی از مسائل دیگر تأثیر‌گذار است. این اتفاقات موجب شده در پست پشت هافبک‌، تغییراتی به وجود بیاید. همین است که گاها در زدن ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها، دچار ضعف می‌شویم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم بازیکنی مانند وحدت هنانوف هم اضافه شده که این بازیکن و سایر عناصر خط دفاعی نیاز به زمان بیشتری دارند.

با لک در ارتباطم
حامد لک از زمانی که به پرسپولیس آمد، بدون شک در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر تأثیر‌گذار بود اما از آنجا که تغییراتی شکل گرفت، هماهنگی صددرصدی از بین رفت و به همین علت است که می‌بینیم شرایط لک نسبت به گذشته دچار تغییر شده است. ضمن اینکه روی گلی که حامد از گل‌گهر دریافت کرد، این بازیکن تنها مقصر صحنه نبود و بقیه بازیکنان هم یارگیری خوبی نداشتند. در ایران، سه دروازه‌بان خوب داریم که جدا از علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده، به نظرم حامد لک هم جزو دروازه‌بانان برتر است.

پنج امتیاز، اختلاف زیادی نیست
پرسپولیس پنج امتیاز با صدر جدول فاصله دارد که دو امتیاز از این اختلاف را به تیم صدرنشین بعد از تساوی مقابل گل‌گهر اختصاص دادند. اگر این امر انجام نمی‌شد، الان اختلاف سه امتیاز بود. برخلاف تیم صدرنشین، در این فصل فشار و هجمه زیادی علیه پرسپولیس وجود داشت که هر تیمی جای پرسپولیس بود تا حالا زیر این مسائل له شده بود.

یک هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی تکرار می‌شود
سپاهان که از کورس مدعیان خارج شده و تنها دو تیم در کورس باقی مانده‌اند؛ با این وجود و با توجه به فاصله امتیازی که بین تیم صدرنشین و پرسپولیس وجود دارد، معتقدم تیم‌مان یک هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی‌اش را مسجل می‌کند.

با حضور در تیم ملی بازیکن نباید «سرباز قهرمان» شود
زمانی که خودم بازی می‌کردم، بازیکن ملی پوش با کسب عنوان قهرمانی یا موفقیت در تیم ملی عنوان «سرباز قهرمان» را کسب می‌کرد. یعنی بازیکن تنها با دعوت به تیم ملی حکم سرباز قهرمان را پیدا نمی‌کرد. به همین دلیل باید عدالت رعایت شود و دو بازیکن استقلال که سرباز بودند، باید خدمت مقدس سربازی‌شان را در تیم‌های نظامی سپری کنند. استقلال و نتایجش هم به وجود دو مدافع میانی‌اش وابسته است، به همین دلیل شک ندارم که نتایج استقلال با جدایی این دو بازیکن متزلزل خواهد شد.

پرسپولیس راه مقابله با مس را می‌داند
مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است اما پرسپولیس راه مقابله با چنین تیم‌هایی را خیلی خوب می‌داند. مس هم مانند آلومینیوم زهردار نشان داده ولی پرسپولیس مس رفسنجان را شکست خواهد داد.

استقلال مقابل نساجی امتیاز از دست می‌دهد
تیم استقلال مقابل نساجی از نگاه من امتیاز از دست خواهد داد؛ ساکت الهامی مربی خیلی خوبی است و راه مقابله با استقلال را بلد است. با برد پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، اختلاف امتیازی به دربی کشیده می‌شود که در آن دیدار هم، به‌دلیل انگیزه‌های بیشتر، حتماً سرخپوشان برنده دربی خواهند بود.

من گفتم مهرداد بود شاید خیلی اتفاق‌ها نمی‌افتاد
جای مهرداد میناوند واقعاً خالی است. چه بسا اگر مهرداد زنده بود، بحث‌هایی را مطرح می‌کرد که جلوی رقم خوردن خیلی از اتفاق‌ها را می‌گرفت. من هم با وجود تحصیلات و سال‌ها بازی در پرسپولیس و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم، دنبال پست و مقام نیستم چون هدفم فقط حمایت از پرسپولیس بوده و همیشه تا آخرین نفسم از تیم محبوبم حمایت خواهم کرد؛ ولو این حمایت به ضررم تمام شود. جای مهرداد در پرسپولیس خالی است اما دوست دارم در راه حمایت از پرسپولیس راه مهرداد را ادامه دهم.

از پرسپولیس در شرایط سخت توقع معجزه دارند
مربی تیم قهرمان را به‌دلیل فشارهایی که به او وارد ساخته‌اند، بیست، سی سال پیر کرده‌اند. کارهایی را علیه او انجام داده‌اند که اصلاً روا نبود. یحیی گل‌محمدی بهترین نتایج را با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گرفته اما انگار با طناب، دست و پای پرسپولیس را بسته‌اند و به سرمربی پرسپولیس می‌گویند که معجزه کند. تیمی که چند هفته مدیریت نداشته و پنجره‌اش بسته بوده و با مشکلات زیادی مواجه بوده، با وجود این کادر فنی‌ سعی می‌‎کند بهترین‌ها را جذب کند. برای تیم رقیب، مسائلی مانند هدیه کردن دو امتیاز اتفاق افتاده اما پرسپولیس از نظر فنی سر‌تر است و من اطمینان دارم در دربی و بازی‌های تأثیر‌گذار پایان فصل شرایط و امتیازات به سود پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147802
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سامان کوهدشت

0

1

2 سال پیش

دمت گرم پرسپولیسیه با غیرت نوکرتم آقا سپهر بمولا ک حرف نداری حرفات خیلی ب دل میشینه همه ما هواداراهم امید زیادی داریم ک واس ششمین سال پیاپی سلطان ایران باشیم هنو مونده کیسه بازیهای سختشو انجام بده از جمله مقابل سرورش ک بدون شک میزنیمشون❤❤❤


سینا توحیدی

0

2

2 سال پیش

عشقی آقای حیدری امثال این ها باید باشگاه را اداره کنند نه این محمدی کیسه


علی پیرایش

0

2

2 سال پیش

آقای حیدری درقلب ماجاداریدخداوندشما رابرای ماحفظ کندبمب انگیزه وروحیه ای


saba.perspolisi

0

4

2 سال پیش

دم شما گرم اقای حیدری حرف حقو زدید ب چون و چرا😅


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

درود به سپهر عزیز واقعن جای میناوند خالیه ولی ما سلطان علی پروین رو داریم که الان کاملن رفته تو باقالیها و ازش خبری نیست و شاید داره برای تیم دومش دعا میکنه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال