ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

حیدری: هدف این آقا تضع ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 21 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

حیدری: هدف این آقا تضعیف پرسپولیس است

ارتش سرخ دات کام :
حیدری: هدف این آقا تضعیف پرسپولیس است
سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید با رفتن رضا درویش مدیرعامل باشگاه، این تیم به آرامش می‌رسد.
شرایط نابه‌سامان این روزهای پرسپولیس باعث شد تا به سراغ کاپیتان سابق پرسپولیس یعنی سپهر حیدری برویم و در خصوص اوضاع این روزهای پرسپولیس و اختلافات به‌وجودآمده بین گل‌محمدی و درویش صحبت کنیم. گفت‌وگوی ما با حیدری را در ادامه می‌خوانید.

*اوضاع این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
باید واقعیت را گفت. حال پرسپولیس این روزها اصلا خوب نیست. یادمان نرفته همین بازیکنان در کنار یحیی گل‌محمدی همین چند ماه قبل توانستند ۳گانه کسب کنند و در سال‌های اخیر بارها افتخارآفرینی کردند. همین تیم در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسید. به نظرم بعد از یک باخت مقابل سپاهان تا این حد انتقاد و زدن تیم اصلا درست نیست و خیلی غیرمنطقی و البته غیرمنصفانه به نظر می‌رسد.

*ولی پرسپولیس در چند بازی آخر خود برنده نشده و همین موضوع هواداران را نگران کرده است!
خب در فوتبال این اتفاقات می‌افتد و خیلی غیرعادی نیست. کلی مریض و مصدوم داشتیم و دست یحیی کاملا بسته بود. شاید تیم های دیگر شرایط پرسپولیس را داشتند نتایج بدتری می‌گرفتند. در بازی با سپاهان هم پرسپولیس روی یک گل استثنایی مغلوب شد که شاید هر چند سال از این گل‌ها زده شود. به نظرم اوضاع آن‌قدر هم می‌گویند بحرانی نیست و هنوز هم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد و قطعا با چند خرید در نیم‌فصل این تیم به روزهای اوجش برمی‌گردد.

*در مورد جریمه ۱۰ درصدی تیم بعد از باخت مقابل سپاهان چه صحبتی داری؟
این دیگر واقعا آخرش بود. کسی انتظار ندارد که رقبا از پرسپولیس حمایت کنند ولی تخریب تیم از خودی واقعا نوبر است. مگر می‌شود به خاطر یک باخت تیم را جریمه کنید. کسی که این کارها را می‌کند قطعا دلش به حال تیم نمی‌سوزد و پرسپولیسی نیست. بازیکنانی را جریمه کردند که قراردادشان نصف تیم‌های دیگر است و از سال قبل هم کلی طلب دارند. این نفرات و کادرفنی کلی افتخار کسب کردند ولی نمی‌دانم در روزهایی که تیم نیاز به حمایت و آرامش دارد، چرا باید چنین کاری از سوی مدیریت تیم انجام شود. نمی‌دانم دیگر درویش باید چه کاری کند که بفهمیم این‌کاره نیست. بارها این موضوع را فریاد زدم ولی گفتند می‌خواهد پست و مقام بگیرد و دنبال فالوئر است. در حالی که همه من را می‌شناسند و من اصلا ایران نیستم که دنبال پست و مقام باشم. هر حرفی هم زدم و می‌زنم دلی بوده و فقط به منافع پرسپولیس و هوادارانش فکر می‌کنم. من این روزها را می‌دیدم و حالا هواداران به من می‌گویند که به حرف تو رسیدیم. هدف این آقا تضعیف پرسپولیس بوده و حالا دارد به هدفش می‌رسد. آقایان پرسپولیس را فدای میز و صندلی مدیریت کردند و می‌خواهند این تیم را نابود کنند.برای حفظ جایگاهش به میلیون‌ها هوادار هر روز استرس می‌دهد.

*شایعاتی هم مبنی بر جدایی یحیی به گوش می‌رسید. در این خصوص چه صحبتی داری؟
دقیقا هدف درویش همین است. می‌خواهند یحیی را فراری بدهند و همه کار برای رسیدن به هدفشان می‌کنند. یحیی مربی آرام و محجوبی است و دیگر باید چه نتایجی بگیرد. کارنامه یحیی فوق‌العاده است و بارها با پرسپولیس قهرمانی کسب کرده است. آن‌قدر گل‌محمدی را تحت فشار گذاشتند تا او را عصبی کنند و از پرسپولیس برود. واقعا به کدام گناه این کارها را با یحیی می‌کنید. فقط به خاطر یک باخت؟ اصلا ممکن است باز هم تیم در ادامه فصل ببازد. همین‌طور که تیم‌های بزرگ دنیا هم در طول فصل شکست می‌خورند. فوتبال همین است ولی متاسفانه آقایان فوتبالی نیستند که فنی به مسائل نگاه کنند! هوادار حق دارد ناراحت باشد ولی همه یحیی را قبول دارند. مگر می‌شود سرمربی که این‌همه موفق بوده و نتیجه گرفته به او بگویند برود؟ مشکل پرسپولیس این است که دارد خودزنی می‌کند. مدیر به جای آرامش دادن دارد آرامش را از تیم می‌گیرد. تیم را که تقویت نکردند و حالا هم با این جریمه عجیب تیم را به حاشیه بردند.

*صحبت‌های چند پیشکسوت علیه گل‌محمدی هم این روزها خیلی حاشیه‌ساز شد و هواداران نسبت به آن‌ها موضع گرفتند.
این‌ها پیشکسوتانی هستند که با مدیرعامل رفاقت دارند. به همین خاطر یحیی را می‌کوبند. البته اکثر پیشکسوتان از یحیی حمایت کردند و تعداد کمی هستند که برای تیم حاشیه می‌سازند. این پیشکسوتان با ۵۰هزار تومان هم پرسپولیس را می‌فروشند و قبلا هم صحبت‌های عجیبی کردند. اکثر پیشکسوتان و بزرگان باشگاه از گل‌محمدی حمایت کردند و کارشان قابل تقدیر است. پیشکسوت باید در وزهای سختی کنار تیمش باشد و حمایت کند ولی این افراد از هر سمی خطرناک‌تر هستند. من واقعا از بعضی حرف‌ها ناراحت شدم و متاسفم که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و بهترین اتفاق ممکن هم استعفای درویش است. من خودم نظرسنجی گذاشتم و اکثر هواداران هم موافق رفتن درویش هستند. اگر یک درصد هم پرسپولیس برایتان مهم است، همین حالا بروید. مدیری باید بیاید که بتواند با کادرفنی هماهنگ باشد و البته امکانات لازم را فراهم کند و درآمدزایی کند. آن از نقل و انتقالات افتضاحی که در تابستان برای تیم رقم زدند و حالا هم که تیم را به حاشیه بردند. چطور می‌شود شما پرسپولیسی باشید و به جای حمایت از سرمربی تیمتان از مربی رقیب حمایت کنید. این‌طور نیست که شما فقط برای پرسپولیس بازی کرده باشید. خیلی‌ها قبل و بعد شما بودند و برای این تیم زحمت کشیدند. آن آقایی که می‌آید و راجع‌به مسائل فنی تیمی که ۳گانه گرفته و بهترین تیم ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران بوده نظر می‌دهد و سرمربی‌اش را می‌کوبد، با شناختی که من از فوتبال روز دنیا و فوتبال مدرن دارم اگر الان فوتبالیست بود حتی نمی‌توانست از جلوی باشگاه پرسپولیس رد شود، چه برسد به این‌که روزی افتخار بازی در این تیم را پیدا کند.

*از چه نظر می‌گویی نقل و انتقالات پرسپولیس ضعیف بوده است؟
کنعانی‌زادگان و زاهدی را گرفتند که خودشان پرسپولیسی بودند و تحت هر شرایطی می‌آمدند. مهاجمی گرفتند که با نظر گل‌محمدی نبوده و چند نفر از لیست یحیی را نتوانستند بگیرند. آن‌ها حتی نتوانستند یک گلر برای جانشینی بیرانوند بگیرند. دیگر باید چطور عمل می‌کردند تا نمره ضعیف به عملکرد نقل و انتقالاتی آقایان بدهیم. حالا یحیی به خاطر پرسپولیس چیزی نمی‌گوید نباید هر روز او را تحت فشار بگذاریم. او از حجب و حیایی که داشته حرفی نزده ولی تا کی می‌تواند تحمل کند. همه این‌ها به خاطر تضعیف تیم بوده است. نگرانم دوباره درویش کادو بگیرد و تا عربستان برود تا افتخار دیگری برای خودش ثبت کند. بازی رفت که با این کارها غرور تیم را لکه‌دار کرد و آن‌قدر رونالدو را بزرگ کرد و کل توجهش معطوف به او بود که تیم ما از پیش بازنده بود.

*در مورد محرومیتی که برای تو در نظر گرفتند چه صحبتی داری؟
من نمی‌دانم اصلا چرا من را محروم کردند. همه‌جای دنیا راحت و آزادانه هر کسی نظرش را می‌گوید. حالا من آمده‌ام گفتم حق پرسپولیس را نخورید، باید محروم شوم؟ نورافکن به پرسپولیسی‌ها توهین می‌کند. پیشکسوتان رقیب هر حرفی در مورد پرسپولیس می‌زنند. باشگاه‌های رقیب هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند ولی من تا از پرسپولیس دفاع کردم محروم شدم. پیشکسوت داریم از تیم حریف که صبح ساعت را کوک می‌کند از ۶ صبح به پرسپولیس توهین می‌کند تا شب. آن‌وقت من را به چه جرمی محروم کردند. یک‌بار استقلال از طریق دادگاه شکایت کرد ولی من تبرئه شدم چون هیچ‌وقت به کسی توهین نکردم و حرفم را در کمال احترام بیان کردم. من قبل از صحبت کردن یا استوری گذاشتن همه چیز را با وکیلم چک می‌کنم. هیچ چیزی نگفتم که بخواهند من را محروم کنند. تازه ۱۰۰میلیون هم جریمه کردند که من قطعا از طریق فیفا پیگیری می‌کنم و تا آخرش هم می‌روم. بالاخره در دقیقه ۹۶ گلی زدم که باعث ناراحتی خیلی‌ها شد. مدیران فدراسیون هم برای خوشحالی تیم‌های محبوبشان فقط به دنبال محروم کردن پرسپولیسی‌ها هستند. اگر بودجه کم آوردید بگویید پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس برایتان این پول را جور می‌کنند ولی بی‌دلیل کسی را محروم و جریمه نکنید. نکته طنز و خنده‌دار ماجرا اینجاست که من اصلا ۳ سال است که ایران نیستم. فعالیتی هم در ایران ندارم و به دنبال پست و مقام هم نیستم. دقیقا من را از کدام فعالیت محروم کردند خودم هم نمی‌دانم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157420
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهران حاجیزاده

-1

4

5 ماه پیش

این باشگاه مدیر که بی کفایت باشه را نیاز نداره الان شما تیم سپاهان بده دست یحیی ببین نمیزاره هیچ تیمی قهرمان لیگ بشه چون همه چیش سر جاش هست ولی تو تیم پرسپولیسی بایدبجای اینکه به کارهای فنی برسه باید همش یا دنباپول بازیکنا باشه یا تو حاشیه تیم ای که نشد کار کردن الان تو این باشگاه پنچ نفر جعمع شدن اسمشونا گذاشتن هیت مدیره و مدیر عامل اینا باید مشکلات حل کنند الان چند ساله یحیی سرمربی تا الان نتونستن یه اوردو پیش فصل واسه تیم بزارن اول فصل شروع میکنند میگن داریم میریم اوردو بعد میگن لغو شد اینجا اگه کسی واجدان داشته باشه و درست بخواد قضاوت کنه این تیم که به این روز در اومده همش از کم کاری مدیریت هست مدیریتی که نمتونه واسه تیمش که تو اسیا بازی داره یه دربازبان دوم یا یه مهاج ششدانگ یا یه اوردو پیش فصل بذاره اون مدیر را باید با لغد انداخت بیرون مدیریت این باشگاه راباید به ادم خودش بسپارند نه کا امسال درویش تو این چند سال هم مونده بخاطر پول سهام باشگاه بوده که خر ج کرده درویش اگه مدیر بود شب بازی دختر خودشا بر نمیداشت بره پیسباز رونالدو تیم خودشا ول کنه این باشگاه باید مدیری شناخته شده در سطح جهانی همچون جناب علی اقا دایی یا دادکان بزرگ بالا سرش باشه نا که در بیتی مثل درویش و امثال اونا که فقط بله قربان گو هستن به امید افتخار افرینی دوباره ارتش سرخ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️


هوادار

-1

2

5 ماه پیش

متاسفانه کانون هواداران نفوذپزیرشده خیلی بایدواظب دوبهم زنان که که ازاوضاع پرسپولیس سواستفاده میکنندباشند


پدراام دهدشتی

-2

3

5 ماه پیش

اکر پرز هم جای درویش بود با اینهمه دشمنی فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران باز به حاشبه میرفت اتفاقا درویش مدیر خوبی هست ولی کسانی هستند که اجازه فعالیت مفید زیاد در پرسپولیس را بهش نمیدن به نوعی از قدزت کرفتن پرسپولیس ترس دارند و بیزار هستند، این هست که کنترل میکنند ولی علیرغم همه ی اینها با حمایت هواداران میلیونی تیم انکیزه و هدف پیدا میکنه و به لطف خدا که بازم موفق و قهرمان لیگ خوهیم شد


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

5 ماه پیش

جناب ابراهیم رمضانپور گرامی ، با احترام ، برای مدیریت پرسپولیس شخص بسیار نامناسبی را مثال زدی ، آقای دبیر ، که دیگه ریا و تزویر و بادمجان دور قاب چین و عدم برخورد مناسب با اهالی کشتی و رسانه زبانزد خاص و عام شده . کسی غیر از نظام از او راضی نیست .


جان فدای پرسپولیس

-2

3

5 ماه پیش

حیدری 96 عشق پرسپولیسی .درویش گورتو گم کن


رضا

-5

7

5 ماه پیش

حیدری چرت نگووتفرقه نیندازهمین آقاکه میگی هدفش تضعیف مرسمولیسه سال گذشته قویترین تیم روبست وخیلی از بدهیهای گذشته روپرداخت کرد. چرا به یحیی ایرادنمیگیری که عبدی مهاجم رو میده تراکتور و مجبورمیشیم باهویی بدترازعبدی روجذب کنیم.


پرسپولیس

-1

7

5 ماه پیش

سپهر سر طلایی ❤❤❤❤❤❤


امیرضا

-7

0

5 ماه پیش

آخه درویش خیلی از معامله های دلالی اش مونده میخواد با جیب پر بره البته نگران جایگاه و آینده پرسپولیس که نیست


آرین

-2

3

5 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس ❤


ابراهیم رمضانپور

-5

2

5 ماه پیش

سلام با احترام به تمام مدیران پرسپولیس چه در ادوار گذشته و حال حاضر..... پرسپولیس مدیری به مانند علیرضا دبیر می خواهد... ایشان بسیار مقتدر سخت کوش پر تلاش و جسور در کشتی ظاهر شد..... حتی با زور هم که شده برای احقاق حق این مجموعه ایستادگی کرده....و خیلی هم جالب است که تعامل خوبی هم حتی با افراد غیر ورزشی و مرتبط بر قرار کرده است.... البته خواستم یه نمونه رو بگم....


ابراهیم رمضانپور

-2

4

5 ماه پیش

سلام آقای حیدری بزرگوار... شما دعا کنید هیات مدیره محترم باشگاه یه تصمیم خوب و ورزشی اتخاذ کنند... هم به نفع باشگاه. و کادر فنی و هواداران عزیز پرسپولیس باشد... و برای باشگاه توأم با آرامش و صلح و امنیت باشد....ولی در نهایت از سوابق اجرایی ورزشی آقای دکتر شهریاری و دکتر خبیری این عزیزان کارنامه کاملاً منطقی در عرصه ورزش دارند و شخصاً به آنها ایمان دارم... بنابراین امیدوارم تصمیم گیری های کلان ورزشی برای کل باشگاه از سوی هیات مدیره محترم باز دارنده و مفید باشد.... به امید خدا.


ع حسین زاده

0

2

5 ماه پیش

اگر تو اون طویله انضباطی حتی یک آدم درست و حسابی باشه، اکثر پیشکسوتان و مدیران و بازیکنان کیسه کش ها و سپاهان باید بیشتر از این جریمه بشن، حالا چی میشه، یا شب چه اتفاقی براشون میوفته، که صبح پا میشن و طبق قرعه چند نفر از پرسپولیس رو جریمه میکنن، خدا میدونه، البته که این بی شرف ها، دیدن تو زمین بازی نمیتونن حریف پرسپولیس بشن و جلوی قهرمانی پرسپولیس رو بگیرن، و اونقدر به اونجاشون فشار اومده که، بیرون از زمین و چوب لای چرخ پرسپولیس کردن، جلوی این قهرمانی های پرسپولیس رو بگیرن، حتی به قیمت محروم کردن، پیشکسوتانی که از پرسپولیس حمایت میکنن، تا وقتی تاج بی خاصیت باشد، باید اونو تحمل کنیم.


عشق فقط پرسپولیس

-2

3

5 ماه پیش

تمام حرف های آقا سپهر حیدری درست بود با تمام وجود از همه هواداران میخوام کمک کنند تا درویش از پرسپوليس پورش گوم کنه تا تیم پرسپوليس به آرامش برسه ببینید الان دیگه فقط بحث آقا یحیی نیست بلکه بازیکنان و کل تیم ناراحت و عصبی هستند تمرکز ندارند و فقط با اخراج درویش همه آروم میشن واقعا نمیشه گفت کل کادرفنی و کل بازیکنان اشتباه می‌کنند و مقصر هستند ولی درویش خوبه و بی تقصیره قطعا همه چیز تقصیر درویش است حتی نتایج بد تیم در چند بازی گذشته بخاطر رفتار های درویش هستش چون عملا داره روی اعصاب کل تیم رژه میره روح و روان تیم رو بهم ریخته دوستان من فالور زیادی در اینستاگرام و .... ندارم از دوستان عزیز هوادارانی که واقعا عاشق پرسپوليس هستن و فقط منفعت پرسپولیس براشون مهمه خواهش میکنم التماس میکنم تو هر اپلیکیشنی که عضو هستید از هواداران بخواین برن مقابل وزارت ورزش یا جلو در مجلس با شعار های اعتراضی خواهان اخراج درویش بشن لطفان الان این کارو انجام بدیم نیاز نیست حتما منتظر باشیم تا وًعیت به فاجعه برسه و بعدجلو ب یم الان خیلی راحت تر میشه با بیرون کردن درویش به تیم شوک مثبت داد و تیم به مسیر قهرمانی برگرده ولی اگه هنوز صبر کنیم کار خیلی سخت و خراب میشه چون اون موقع هم از آسیا حذف شدیم هم تو لیگ از قهرمانی خیلی عقب میمونیم و جبران سخت تر میشه فقط الان وقتشه


مهدی

-4

2

5 ماه پیش

تو چی میگی اقا، روانمون داغونه با این یحیی یه جون خوش قد و بالا به تیم معرفی نکرد هرچی کوتوله هست جمع کرده یکیشون توان برداشتن یک به یک ندارم نه صادقی نه عمری نه عالیشا ن


msa

-4

2

5 ماه پیش

درباره درویش منصفانه قضاوت کن


msa

-3

0

5 ماه پیش

اقای حیدری درمورد درویش کامل


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

3

5 ماه پیش

دمت گرم آقا سپهر که به هیچوقت دست از حمایت هات برنداشتی


omid

-3

1

5 ماه پیش

چرا همهشون فکر میکنن کسر قراردادشون فقط بخاطرباخت به سپاهان پس افتضاح ۴بازی قبلی یادشونیس اونام کمترازباخت نیس نفت ۱۰نفرو نتونی ببری اون ازکیسه تاجیک جلو ملوان که تیم لوله شده بود اونارو یادشون نیس.الان مثلا جلو سپاهان فوتبال بازی کردن که بختشون جریمه نداشته باشه


رضا

-4

3

5 ماه پیش

جناب حیدری نقش یحیی درتشنج تیم وناکامی بیشترازدرویش است یادتان رفته فصل قبل باجذب بازیکنان از زدرک خودشماچقدرتعریفش راکردیدرفتن درویش الان بزرگترین اشتباه است


mostafa

-4

3

5 ماه پیش

چرا چون جلوی بخور بخور یه عده رو گرفته باید بره تا یکی مثه انصاری فرد بیاد ...؟!


مرادسلمانی

-1

3

5 ماه پیش

آقای حیدری درودبرشرف وغیرتت .این فدراسیون واعضایش دوگانه برخوردمی کنند.به اینهامی گویندپولکی

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال