ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

خان‌محمدی: پرسپولیس نی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

خان‌محمدی: پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد

ارتش سرخ دات کام :
خان‌محمدی: پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد
بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند غیبت بعضی بازیکنان خود را هضم کنند و این موضوع در عملکردشان تأثیرگذار بوده است.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگویی در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس در 15 دقیقه اول بازی خوب فشار آورد. سپاهان و پرسپولیس تفکرات خوبی برای این بازی داشتند اما ابزار دو تیم متفاوت بود. طبیعتاً با توجه به بازیکنانی که در اختیار سپاهان است این تیم ابزار بهتر و بیشتری دارد. بازیکنان مصدوم و غیبت ستاره‌های پرسپولیس باعث شد گل‌محمدی نتواند نقشه‌های دیگرش را در زمین پیاده کند. با این وجود با همین بازیکنان فعلی هم این امکان وجود داشت که استراتژی و نوع بازی را تغییر داد و شرایط را بهتر کرد.

وی افزود: مورایس سرمربی سپاهان با وجود مهره‌هایی که داشت ترسو بازی کرد. او به راحتی می‌توانست از بازیکنانی مانند عیسی آل‌کثیر در ترکیب خود بهره بگیرد؛ اما ترجیح داد نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس نمایش بهتری داشت اما در چنین مسابقاتی ضربات ایستگاهی سرنوشت بازی را تعیین می‌کند. سپاهان هم در بازی چند موقعیت گلزنی داشت که توسط بیرانوند دفع شد یا تبدیل به گل نشد. انگار پرسپولیس هنوز نتوانسته غیبت و نبود بعضی بازیکنانش را هضم کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به گلزنی رضا اسدی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشت، گفت: بعضی بازیکنان با وجود بازی خوب و توانایی که دارند نمی‌توانند خودشان را در استقلال و پرسپولیس جا بیندازند اما در جای دیگر خودشان را بهتر نشان می‌دهند. رضا اسدی بازیکن خیلی خوبی است و همان موقع که از پرسپولیس رفت، ناراحت شدم. شاید اگر به این بازیکن فرصت بیشتری می‌دادند او می‌توانست خودش را بیشتر نشان دهد. در استقلال و پرسپولیس شرایط همین است چرا که هواداران صبر نمی‌کنند و نباید از مربی و مدیر خیلی انتظار داشت. نمی‌دانم این خروج با تصمیم مربیان یا نگاه شخصی بازیکن بوده، اما می‌توانستند زمان بیشتری به این بازیکن بدهند. اسدی این فصل در سپاهان عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در 11 مسابقه 9 گل به ثمر رسانده است.

خان‌محمدی با ارزیابی عملکرد دفاعی پرسپولیس، اظهار داشت: از وقتی که پرسپولیس پورعلی‌گنجی را از دست داد در عمق دفاع با مشکل مواجه شده است. حضور این مدافع باعث می‌شد عمق دفاع خیلی پوشش داده و به نحوی کار دفاع پرسپولیس جمع و جور شود. توانایی پورعلی گنجی در بازیسازی نسبت به گئورگی گولسیانی بیشتر است. همین موضوع تأثیرش را حین بازی پرسپولیس هم نشان می‌دهد. پورعلی‌گنجی می‌توانست به تیم ملی هم کمک کند. باید پرسپولیس از این اتفاق عبور کرد و با توجه به ابزارهای فعلی بهتر کارش را دنبال کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مهدی ترابی و سروش رفیعی در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند همانند بازیکن بزرگ در بازی بزرگ عمل کنند، گفت: سروش رفیعی هم مثل رضا اسدی بازیکن توانمندی است؛ اما نمی‌تواند بازی‌اش را در پرسپولیس ارائه کند. در مورد مهدی ترابی باید بگویم که او بازیکن خوبی است؛ اما بعد مصدومیت هنوز نتوانسته به آن نقطه ایده‌آل برسد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد غیبت نبیل باهویی در لیست سرخ‌پوشان، عنوان کرد: حتماً مدیران یا مربیان صلاحدیدی داشتند که این بازیکن را جذب کردند؛ اما نباید چنین بازیکنی را می‌گرفتند؛ البته ما کنار تیم نیستیم که بخواهیم درباره آنها قضاوت کنیم اما تیم درگیر رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است و تیم نیاز به مهاجم دارد. اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم در ترکیب ذخیره باشد یا در لیست جایی نداشته باشد بهتر است سراغ استعدادها و تیم‌های پایه برویم. اینکه به صورت ارزی هزینه کنیم و فرصت بازی به آنها نرسد خوب نیست هر چند باید تأکید کرد که در پرسپولیس و استقلال هواداران صبر نمی‌کنند.

خان‌محمدی ادامه داد: بر خلاف فرهنگ رایج هواداری در کشور ما، در باشگاهی مانند بارسلونا خود هواداران خواسته‌اند که فعلاً به بازیکنان جوان فرصت داده شود تا در سال‌های آینده شرایط بهتری برای تیم فراهم شود. در آنجا به مربی و مدیر فرصت می‌دهند در کشور ما اینطور نیست که به چشم‌اندازها و فرصت به جوانان توجه کنند. در حال حاضر نگاهی به میانگین سنی تیم ملی داشته باشید. بعد از پایان نسل طلایی فعلی ما باید یک دوره خلا را تجربه کنیم تا همانند آنها را برای بازی‌های جام ملت‌ها و جام جهانی دوباره تربیت شود.

وی در مورد عملکرد شهاب زاهدی در پرسپولیس اظهار داشت: زاهدی بازیکن خوبی است اما طراز اول نیست. او پیش از این در پست پشت مهاجم بازی می‌کرد و چون پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است، به ناچار زاهدی در پست مهاجم بازی می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تأثیر گلایه‌های متعدد اعضای تیم در خروجی عملکرد سرخ‌پوشان چقدر تاثیر داشته است، گفت: عملکرد تیم‌ها به این بستگی دارد که چگونه بتوانند شرایط را مدیریت کنند. در واقع خروجی عملکرد به مثلث مدیریت، کادرفنی و بازیکنان ارتباط دارد. اگر ساز آنها هماهنگ نباشد و خوب تیم جمع و جور نشود خروجی عملکرد هم مناسب نخواهد داشت. گاهی اوقات شاهد ناهماهنگی میان اعضای مثلث پرسپولیس (به ویژه بین مدیران و مربیان) هستیم. اینها باید مدیریت شود. نباید اجازه بدهند که این اختلاف نظرات رسانه‌ای شود یا در میان هواداران گسترش پیدا کند، چرا که منطقی و خوب نیست.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157349
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

1

6 ماه پیش

برای نیم فصل ، باید بازیکن مهاجم جذب بشه


ع حسین زاده

0

1

6 ماه پیش

دوستان عزیز، همین تیم بدون مهاجم، قبل از مصدومیت پورعلی گنجی، سلمانی، ترابی و امیری به هیچ تیمی رحم نمی‌کرد، و تو هر بازی حداقل ۵،۶ موقعیت گل درست می‌کرد، ولی بعد از مصدومیت اونا، بخصوص امیری که قلب تپنده پرسپولیس بود، و به همراه ترابی سمت چپ پرسپولیس رو تبدیل به جهنم برای حریفان می‌کرد، کلا از کار افتاده، و در عوض شده پاشنه آشیل تیم و اتوبان برای تیم های رقیب، چون نعمتی تو این چند بازی اخیر گند زده به این سمت از زمین پرسپولیس، بازیکنی مثل امیری وقتی تو زمین بود ،انگار پرسپولیس چند بازیکن اضافه تر نسبت به حریف داره، و مرتضی پورعلی گنجی هم تو ضربات ایستگاهی فوق‌العاده بود، و تو دفاع هم تو بازی‌سازی از دروازه عالی بود و نعمتی رو کنترل می‌کرد، یاسین سلمانی هم هر وقت به زمین ميومد، تأثیر گذاری اون قشنگ معلوم بود، چراکه هم بازیکن پا به توپ بود و هم شوت های وحشتناک میزد، بیشتر از این که نبود مهاجم به پرسپولیس ضربه زده باشه، مصدومیت های بازیکنان کلیدی پرسپولیس مثل پورعلی گنجی، سلمانی، ترابی، عالیشاه و بخصوص امیری به پرسپولیس ضربه زد، امیدواریم هرچه سریعتر مصدومیتش برطرف بشه و به میادین برگرده، چون پر کردن جای خالی امیری، کار هر بازیکنی نیست.


قلب آ تشین

-1

1

6 ماه پیش

بابا اینقدر مهاحم مهاجم نکنید.این تیم نای دویدن نداره نه شوتی نه سانتر خطرناکی ونه جنگندگی.مگه صنعت چه مهاجمی داشت که دوبار تو ازادی دروازه پرسپولیس باز کرد..غلط میکنن تمرکز ندارن بازیکنی که قراداد ملیاردی میبنده وبرای پاداش تمرین پرسپولیس با این عظمت تعطیل میکنن چرا تمرکز ندارن کارهای شخصی اونها چه ربطی به پرسپولیس داره.اینا همش مقصر یحیی هستش بازیکنان خیلی پرو وگستاخ شدنه


ناصرآقاپور

0

0

6 ماه پیش

به نظرمن قبل ازمهاجم به فکریه هافبک طراح هم باشن بهتره


قدرت پارسه

0

0

6 ماه پیش

ارامش چی وقتی میرن تجارت میکنن. هرکدوم ۳میلیارد ۵میلیارد بعد ضرر میکنن مقصر مگه باشگاه هست خودشون خوشی زده زیر دلشون خودشون حاشیه میسازن خود تیم ارامش تیم باشگاه هوادار بعم میریزن ضعیف ترین تیم لیگ بهترین نمایش تو بازی انجام میده فارغ از هر نتیجه ای ما تیم وقتی بازی میکنه از ۶ قدم دروازه حریف توپ برمیگردونن برا بیرانوند تا تیم عقب بازی میکنه نتیجه نمیگیره یادمه زمانی بنگر سید جلال اومدن پرسپولیس دوران برانکو برانکو مخالف هردو بود چون همش پاس به عقب میدادن با تعهد اومدن سید جالال حالا کل تیم از مهاجم تا دفاع توپ ختم میشه بیرانوند هیچ خلق موقعیت نمیشه فشار به حریف نمیارن اخه چه تتیمی هست درست کرده همیشه هدف اینه نیمه اول برا مساوی نیمه دوم یک گل بزنن بعداز اون یک گل دفاع کنن که اخرش یا مساوی میشا یا منجر به باخت این بازی نیست تیم از اول بازی تا دقیقه ۹۰باید مث بعضی تیما توحمله باشه وبعد تعویضا چرا وقتی تیم عقبه از دقیقه ۸۰ انجام میشه ده دقیقه چه نتیجه ای داره برا بازیکن تازه وارد به خودت بیا اقا یحیی این تاکتیکا دیگه جواب نمیده فکری بحال خودت تیم انجام بده وسلام


اویس

0

0

6 ماه پیش

واقعا😟😟😟😟


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

2

6 ماه پیش

دقیقا 👍🏽👍🏽👍🏽

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال