ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

خلیلی: مهاجم پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

خلیلی: مهاجم پرسپولیس بی‌خیال بازی اروپایی شود

ارتش سرخ دات کام :
خلیلی: مهاجم پرسپولیس بی‌خیال بازی اروپایی شود
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکل بزرگی که این تیم در ابتدای فصل با آن دست به گریبان بود گفت: خوشبختانه این مشکل برای لیگ قهرمانان آسیا برطرف شده است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پایان بازی‌های هفته چهارم تعطیل شد تا تیم ملی ایران برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی مقابل بلغارستان و آنگولا اردو بزند. نتایج چهار هفته ابتدای لیگ بیست و سوم نشان از رقابت دوباره مدعیان سنتی قهرمانی است تا سپاهان با ۱۲، پرسپولیس با ۱۰ و استقلال با ۹ امتیاز در بالای جدول حضور داشته باشند.

محسن خلیلی در گفت و گویی ضمن اشاره به شرایط تیم‌ها درباره استراتژی هر یک از مدعیان قهرمانی، مشکل گلزنی پرسپولیس، یکه تازی پدیده‌های سپاهان و تلاش همه جانبه استقلال صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

محسن خلیلی درباره چهار پیروزی متوالی سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر که صدرنشینی شاگردان ژوزه مورایس را به همراه داشته است، گفت: آنها خیلی فعال در نقل و انتقالات یارگیری کردند. طبیعی است وقتی بازیکنان مطرح را بگیرید حاشیه هم ایجاد می‌شود اما به هر حال خروجی آنها در هفته‌های ابتدایی خیلی خوب بوده است و نشان می‌دهد آنها بار دیگر به فکر قهرمانی هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شروع رقابت قهرمانی بین سرخپوشان با سپاهان تاکید کرد: این تیم‌ها همراه با استقلال مدعیان جدی قهرمانی هستند. به نظرم پرسپولیس در ابتدای فصل جاری روند باثباتی را آغاز کرد و حالا دیگر نگرانی بزرگی برای ناهماهنگی ندارد. همین موضوع خبر خوشی برای پرسپولیس محسوب می‌شود که توانست بازیکنان خوبی را حفظ کند. استراتژی تیم قهرمان نیاز به تغییر نداشت که یحیی گل محمدی به خوبی آن را تشخیص داد و صرفا تصمیم به تقویت گرفت.

آقای گل پیشین لیگ برتر درباره ضعف این تیم در گلزنی یادآور شد: تاکتیک‌های فنی پرسپولیس بسیار خوب در زمین مسابقه اجرا می‌شود. نکته اینجاست پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم دارد. این تیم طوری فوتبال بازی می‌کند که در قسمت خط حمله نیاز به شناخت کافی بازیکنان از همدیگر هنگام جاگیری در زمین مسابقه هستند.

خلیلی درباره عدم موفقیت شهاب زاهدی در امر گلزنی گفت: او مهاجم خیلی خوبی است. به خوبی دوندگی دارد و در محوطه جریمه حریفان نیز خیلی خوب ظاهر می‌شود. جزو بازیکنانی است که موقعیت سازی می‌کند و صرفا تمام کننده نیست. در اختیار تیم بازی می‌کند و این اتفاق خوبی برای کار تیمی پرسپولیس است اما زاهدی باید گل بزند.

او تاکید کرد: حضور چند فصل اخیرش در فوتبال اروپا باعث تغییر نگرش این بازیکن شده است. شهاب باید بی خیال مدل بازی اروپایی در پرسپولیس شود. منظورم سطح پایین کیفیت فنی تیم نیست بلکه اتفاقا معتقدم استراتژی این تیم به گونه‌ای است که یک مهاجم باید آمادگی هر مدل از بازی را در لحظه داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران با هشدار نسبت به کمبود مهاجم در پرسپولیس تصریح کرد: وقتی شما قرار است با تیمی همچون النصر بازی کنید که ستاره‌های دنیا را دارد باید از تک تک موقعیت‌ها گل بسازید. خط حمله ضعیف خطرناک است.

خلیلی در خصوص اردوی تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا یادآور شد: برگزاری بازی‌های دوستانه می‌تواند انگیزه و روحیه تیمی بازیکنان را افزایش دهد. فکر می‌کنم یکی از متفاوت‌ترین جام ملت‌های آسیا را در پیش داشته باشیم. تیم ملی ایران نیاز به بازی‌های دوستانه عالی با تیم‌های قدرتمند دارد.

مدیر آکادمی پرسپولیس درباره عدم توجه رضا عنایتی به لیست بازیکنان تیم امید پرسپولیس خاطرنشان کرد: به هر حال تصمیم آقای عنایتی است. پرسپولیس فصل گذشته نایب قهرمان رده امیدها شد اما کادر فنی تیم امید تصمیمات دیگری برای دعوت از بازیکن گرفته است که برای ما قابل احترام است. از صمیم قلب آرزو می‌کنم تیم امید راهی المپیک پاریس شود چون می‌تواند پویایی ویژه ای را در توجه به تیم‌های پایه و بازیکن سازی ایجاد کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156309
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ارهان افسرپور

0

1

8 ماه پیش

سلام به همه هواداران متعصب و سرخدل...عزیزان بیایید یکم منطقی باشیم آخه ما ملیون ها هوادار داره تیممون و هر هواداری هم یک نظر و سلیقه ای داره..بنظرتون یحیی مگه می‌تونه از سلیقه های همه ما بهره بگیره.اخه مگه ما مربی گری کردیم تا حالا جایی؟ درسته روی تیممون حساسیم و غیرتی و دوس نداریم امتیازی از دست بدیم ولی دوستان یحیی بد نتیجه نمیگیره بخدا اگه مربی استقلالی ها بود الان میزاشتنش روی سرشون.من میبینم زیادی داره انتقاد میشه از مربی تیممون حتی از پیشکسوتهای ما .بخدا درست نیست .این راهی که میریم برای اینده تیممون خطرناکه.بیاید فقط روحیه بدیم به امپراطور.تیمای رقیب ما از خداشونه ما اینجوری تفرقه بیوفته بینمون تا تیممون وارده حاشیه بشه و امتیاز از دست بدیم.اقا یکم منطقی باشید میخاید یحیی بره بعد کی رو بیاریم جاش ها؟ مگه امتیاز و نتیجه هاش بد هستن انصافا؟ من خودمم تا چند وقت پیش ازشون ناراحت بودم ولی یکم فکر کردم و با خودم گفتم آخه چرا ازش دلگیر باشیم آخه چرا مگه باختی آوردیم ؟ مگه رفتیم ته جدول؟ مگه بد فوتبال میزنبم؟ مگه آمار و ارقام تیممون بده توی بازیها؟ بابا پس چمونه؟ اینایی که پیشکسوت هستن اینا دنباله اینن که اغده های خودشونو خالی کنن.اقای رهبری فرد تو قبلا دم از تعصب می‌زدی دمت گرم نمیگم نداشتی والا داشتی خوبشم داشتی ولی الان این دلیل نمیشه چون مربی تیم یکبار جوابتونو نداد بیاید اینکارارو کنید.بابا این کارا ماله ادمای ضعیف هست..آدم باید بزرگ مرد باشه منطق داشته باشه یحیی بیکار نیست جواب هواداران و پیشکسوت ها و خلاصه همه رو بده.یکم اندیشه لطفا..مهم نتیجه گرفتنه تیمه که خداروشکر الآنم عالی نتیجه داره میگیره پس حاشیه رو کات کنید خاهشا.فقط روحیه


حسین

0

2

8 ماه پیش

رضا عنایتی هیچ گوهی نمی‌شود چون ایشان خودش میدونه


arya . saeidi

0

2

8 ماه پیش

گلمحمدی اگه بجای بازیکنان سن بالا به جوانان بازی میداد الان هم سمت چپ هم مهاجم چندین بازیکن خوب داشتیم ، که نتیجه خوبی برای تیم داشت هم تیم ملی امید .... حیف که پرسپولیس کرده خانه سالمندان


یداله قنواتی

0

3

8 ماه پیش

عنایتی کیسه کش چطور میاد از امیدهای پرسپولیس بازیکن دعوت کند که فردا ستاره بشن وبلای جون نکونام شون این هم مثل گروهبان قندلی که الکی بهترین دفاع ایران از تیم ملی خط میزند اه هوادارها سراغش میاد


احمد نوری اسرمی

0

3

8 ماه پیش

عنایتی دماغ دراز چمیدونه فوتبال چیه


Gabergabery
(در پاسخ احمد نوری اسرمی)

0

0

8 ماه پیش

بهتره از کلمات بهتری استفاده کنیم . دشمنی عنایتی با پرسپولیس اشکاره ولی ما پرسپولیسی هستیم ضمنا مهاجم اگر نداشته باشیم با النصر عربستان بهتره چون مهاجمان اصولا نه دفاع و همکاری میکنند و هم منتظر هستند همه توپ را بندازن روی پایشان و اونوقت گل بزنند . نداشتن مهاجم بهتره و یازده نفره میتونیم همه راههای عبور مانه و رونالدو را ببندیم . مثلا عبدی اگر بود غیر از بالا ایستادن و انتظار چی داشت . نه دفاعی کار میکرد نه یار مستقیم را جا میگذاشت نه همکاری و دوندگی زیاد مثل امیری ضمنا اگر رفیعی باشه تیم ضربه میبینه چون رفیعی هم حالت دفاعی و جنگندگی را نداره


مرادسلمانی

0

3

8 ماه پیش

قبل ازاینکه دماغ درازروانتخاب کنندقراربودآقای محرم نویدکیاانتخاب بشی حتمآخواسته ای داشتندکه آقامحرم قبول نکردبعدکه رفیق فابریک تیم ملی انتخاب شدیکی ازسایتهانوشته بودفرزندیکی ازدست اندرکاران فدراسیون روبجای بازیکن برده بعدانتظارداریدبازیکنهای باکیفیتی مثل سلمانی رودعدت کنی.اینهافقط برای تفریح می روند

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال