ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

خلیل زاده: هر وقت بخوا ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 50 اظهار نظر

-

3 سال پیش

خلیل زاده: هر وقت بخواهم برمی‌گردم پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
خلیل زاده: هر وقت بخواهم برمی‌گردم پرسپولیس
بدون شک یکی از خوش مصاحبه‌ترین فوتبالیست‌های فعلی ایران شجاع خلیل زاده است. شجاع هم لحن شیرینی دارد و هم خیلی خوب حرف می‌زند و به اصطلاح تیترهای خوبی می‌دهد.

شجاع که یکی از لژیونرهای فعلی فوتبال ایران به حساب می‌آید از زمان حضور دراگان اسکوچیچ در راس تیم ملی بعد از چند سال دوباره ملی پوش شده و در همه بازی‌های تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی به صورت فیکس در ترکیب تیم ملی به میدان رفته است. شجاع در کنار محمد حسین کنعانی زادگان زوج خوبی را در ترکیب تیم ملی تشکیل داده‌اند و یکی از ارکان نتایج خوب تیم ملی به حساب می‌آیند. حالا شجاع امیدوار است با ادامه همین روند بتواند یکی از مهره‌های تیم ملی در جام جهانی سال آینده باشد.

با خلیل زاده در خصوص شرایط تیم ملی، صعود به جام جهانی، شرایطش در فوتبال قطر، انتقادها علیه اسکوچیچ، اختلاف با کی‌روش و البته بازگشت به تیم محبوبش پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*از دو بازی مقابل لبنان و سوریه شروع کنیم. کسب ۶ امتیاز فوق العاده بود ...
اول باید بگویم هم زمین بازی با لبنان و هم زمین دیدار مقابل سوریه فاجعه بود. زمین به حدی خراب بود که انگار در محلات به میدان رفتی. شاید باور نکنید ولی زمین چمن چند روستا در مازندران بهتر از این دو زمین بود. زمین به حدی خراب بود که نمی‌شد چند پاس پشت سر هم به هم داد و یا اصلا منطقه بازی را عوض کرد. آن‌هایی که فوتبالی هستند می‌دانند بازی در چنین زمینی چقدر مشکل است. با این حال نمایش تیم ملی در این دو بازی به نظرم خیلی خوب بود و از دو بازی بیرون از خانه توانستیم ۶ امتیاز مهم را کسب کنیم. من فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع همین بود و خداراشکر می‌کنم که با تلاش بچه‌ها و کادرفنی توانستیم ؛ دو برد خوب را به مردم هدیه دهیم و کمی‌آن‌ها را شاد کنیم. اینکه مردم از بردهای تیم ملی شاد می‌شوند برای ما خیلی ارزش دارد و همه ما از خوشحالی مردم کیف می‌کنیم.

*با این دو برد تقریبا کار صعود ما به جام جهانی قطعی شده است. اینطور نیست؟
بله به نظرم تقریبا صعودمان قطعی است و باید یکسری اتفاقات عجیب و غریب پشت سر هم بیفتد تا تیم ملی به جام جهانی نرود. البته که نمی‌گذاریم این اتفاقات رخ دهد و به امید خدا در بازی بعد مقابل عراق، کار صعود را یکسره می‌کنیم. اگر هواداران هم بتوانند در آن بازی به ورزشگاه بیایند که عالی می‌شود و همه در کنار هم می‌توانیم جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

*قبول داری در بازی با لبنان گل عجیبی دریافت کردیم؟
بله واقعا گل عجیبی بود و فکر می‌کنم هر ۱۰ سال چنین گلی به ثمر می‌رسد که باد توپ را دوباره به زمین برگرداند و درست روی کفش مهاجم حریف فرود بیاید. من فکر می‌کنم اگر وی ای آر یک دوربین روی خط داشت به راحتی گل را مردود اعلام می‌کرد چون به نظرم توپ کاملا به بیرون رفته بود. به هرحال در فوتبال از این اتفاقات پیش می‌آید ولی مهم بازگشت ما به بازی بود که به خوبی این کار را انجام دادیم و در آخرین لحظه برای پیروز شدن جنگیدیم. واقعا برد دلچسبی بود و شاید تیم ملی با ۶ گل در این دیدار برنده می‌شد اینقدر کیف نمی‌داد.

*در مورد وحید امیری هم صحبت کن که ستاره تیم ملی در این دو بازی بود.
چند سال است که وحید را می‌شناسم. هرچه از خوبی‌های او بگویم کم است. وحید فوق العاده فوتبالیست خوب و توانمندی است و از نظر اخلاقی هم که واقعا نمره وحید بیست است. امیری بی حاشیه و کاملا در خدمت تیم است و واقعا همه بازیکنان تیم ملی او را دوست دارند. اصلا مگر می‌شود با وحید آشنا باشی و با او رفاقت کنی ولی دوستش نداشته باشی. به جرات می‌گویم هر مربی آرزو دارد چند وحید امیری در تیمش داشته باشد.

*راستی ماجرای آن استوری مشترک بازیکنان تیم ملی چه بود؟
تو کاملا مرا می‌شناسی. من تحت هیچ شرایطی نمی‌توانم دروغ بگویم. در مورد این استوری‌های مشترک واقعا نمی‌خواهم حرفی بزنم؛ فقط می‌توانم بگویم به شخصه شاهدم که رئیس فدراسیون برای تیم ملی خیلی زحمت می‌کشد ولی خب تنهاست. در این مورد بیشتر از این نپرس. (با خنده)

*به طور کلی سطح لیگ قطر چطور است؟
آنها همه جور امکانات را دارند و هزینه زیادی برای موفقیت در فوتبال انجام می‌دهند. لیگ قطر به واسطه حضور بازیکنان و مربیان بزرگ خارجی سطح بالایی دارد و با کیفیت است. البته برای بازیکنان خارجی کار وحشتناک سخت است. آنها مثل لیگ ایران بازیکن خارجی نمی‌آورند که او را روی نیمکت بگذارند به همین دلیل انتظار بسیار زیادی از بازیکنان خارجی خود دارند. آنها از خارجی‌ها انتظار دارند که کار را برای تیمشان در بیاورند و همین موضوع فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند.

*جدایی‌ات از پرسپولیس به دومین سال رسید؛ از ترک پرسپولیس پشیمان نیستی؟
نمی‌خواهم در مورد گذشته حرفی بزنم ولی من با میل خودم جدا نشدم. همه می‌دانند چه کسی باعث جدایی من بود و حرف زدن در این مورد بی فایده است. من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم.

*دلت برای بازی کردن با پیراهن پرسپولیس تنگ نشد؟
مگر می‌شود تنگ نشود. پرسپولیس را دوست دارم و همیشه با تمام وجود برایش بازی کردم. الان که از تیم دورم مثل یک طرفدار ۶ آتیشه برای تیم محبوبم دعا می‌کنم و آرزو می‌کنم همیشه موفق باشد.

*بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
شاید باورتان نشود ولی در این ۲ سال که از پرسپولیس جدا شدم حتی یک بازی پرسپولیس را از دست ندادم و همه بازی‌ها را دنبال کردم. اگر هم بازی پرسپولیس همزمان با دیدار یا تمرین تیم خودمان بود به صورت ضبط شده بازی پرسپولیس را دیدم.

*به نظرت امسال پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟
کار سخت است ولی پرسپولیس می‌تواند. این تیم بازیکنان خوبی دارد که جزو بهترین‌ها هستند و از آن مهمتر یحیی گل محمدی را به عنوان نفر اول کادر فنی در اختیار دارد که هم باهوش است و هم کارش را به خوبی بلد است. این تیم فقط نیاز به حمایت دارد و اگر هواداران پشت تیم باشند شک نکنید پرسپولیس امسال هم قهرمان خواهد شد.

*برنامه ای برای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس داری؟
خب من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی این تیم و موفقیتش باشد. آینده را نمی‌شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145676
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عباس کریمی

0

4

3 سال پیش

شجاع یعنی عشق هر وقت خواستی برگرد ب خونه باصفا


احمد نوری اسرمی

-2

1

3 سال پیش

p.r.s دمت گرم


Roghi

-1

1

3 سال پیش

جوابp.t.sباشگاه اصلا به شجاع درخواست نداد :/


Roghi

0

5

3 سال پیش

هعی:| اقای احمد نوری اسرمی یه بار گفتم شجاع موقع فینال نمخواست پرسپولیس رو ترک کنه:/ مجبورش کرد رسولپناه😑 خوبه ک کارهای خوبشو فراموش نکردین اگ میکردین دیگ درموردش چی میگفتین😑💔شجاع در نرف مجبورش کردن بره بیرونش کردن😑میدونین چرا درمورد کمپانی و علیپور و..هیچی نمیگین چون اونا خودشون رفتن و موقعی رفتن ک حال پرسپولیس خوب بود اما شجاع وقتی بیرونش کردن ک بازی بعدیمون فینال بود و شرایطمون بد بود 😒💔بازم تاکید میکنم شجاع رو بیرون کردن خودش نرفت😪💔دلیل اینکه کل‌کل منو شما طولانی شد اینکه شما نمیخواین حقیقت رو قبول کنین:/ 💔


p.r.s

-1

1

3 سال پیش

اگه عاشق پرسپولیس هستی همین فصل نقل و انتقالات حرف از اومدن جنابعالی شد و دیدی که کنعانی هم رفته و دفاع تیم دچار مشکل شده با وجودیکه باشگاه بهت چراغ سبز نشون داد اما بازم نیومدی و ترجیح دادی همونجا تمدید کنی، پس لااقل بگو اول پول بعد پرسپولیس..!!


Roghi

-1

3

3 سال پیش

اقای جواد افراز بنظرم زیادی داری زود قضاوت میکنی شمایی ک هیچی نمیدونین درمورد شجاع لطفا یا اصلا نظر ندین یا اگ میدین لطفا توهین نکنین :)))واقعاااا همه فراموشی گرفتن 😒💔


مجتبی خلیلی

-2

1

3 سال پیش

نباید دیگه برگرده.پرسپولیس بهترین موقعیت قهرمانی اسیا رو بخاطر رفتن ایشون از دست داد.اون زمان بیشتر بهش احتیاج داشتیم تا الان


amin.

0

3

3 سال پیش

در جواب نظرات احمد نوری.دوست عزیز خیلی مختصر واست توضیح میدم.حرفه یعنی چی؟؟؟خوب فوتبال حرفه ای چطور میتونی توصیف کنی.دوست عزیز امیدوارم متوجه منظور جملاتم شده باشی.پس به شجاع و یا هر بازیکن حرفه ای دیگه کاملا حق بده


محمودجهان

-1

2

3 سال پیش

سلام حضرات بنظر من شجاع تو پرسپولیس با تعصب و خوب بازی کرد من نمیخوام بهش توهین کنم چون خیلی زحمت کشید ولی تو اون اوضاع با ول کردن پرسپولیس ارزش خودشو پایین آورد غیرت یعنی عابدزاده که با اون همه پول که بهش دادن پرسپولیسو برا جام باشگاها تدک نکرد غیرت یعنی امیری که واقعا در سطح اروپاست ولی با این اوضاع آشفته و بی پولی مونده داخل تیم محبوبش غیرت یعنی آقا یحیی که با جون ودل تلاش میکنه یعنی آقا کریم وبقیه ی اعضا بنظر من شجاع یک انسان بی تعصبه


احمد نوری اسرمی

-1

1

3 سال پیش

در جواب roghi. ظاهرا کل کل من و شما ادامه داره من خوبی کسی رو فراموش نکردم شجاع برای تلاشی که کرده پول گرفته به تیم ملی رسیده به پول میلیون دلاری رسیده اخرشم حق ترانسفر رو بالا کشیده چرا در مورد علیپور احمد نور و کنعانی این حرف نزدم چون اونا مثل شجاع اینهمه دم از عشق نمیزدن بعد یکدفعه نارو بزنن در برن بازم میگم من شجاع رو نمیبخشم و با برگشتنش مخالفم چون قهرمانی اسیا رو از ما گرفت شاید با قانون جدید ای اف سی دیگه حتی رنگ فینال رو هم نبینیم


جوادافراز

-3

1

3 سال پیش

بله دیگه اینجا شده شهر مش قمبر هرکی خواست بره هرکی خواست بیاد آقا شجاع شما غلط کردی که برگردی چرا که تیم توی اون شرایت گزاشتی رفتی که دل هوادار هارو شکستی حداقل صبر میگردی بعداز تمام شده لیگ قهرمانان آسیا نه اینگه خودت بزاری بری آخه کوزو پول انقدر ارزش نداشت که تماشگرهای که توی کرما سرما برای تشویق شما میامدن دلشونو بشکنی بری


ابولفظل

-2

4

3 سال پیش

شجاع هرموقع بیایی درب باشگاه به روی تو بازه تو خودتو ثابت کردی مردی باغیرت هستی هرجا باشی موفق وسالم باشی یل مازرون .


hasti amiri

0

1

3 سال پیش

هیچ حرفی در مقابل اتفاقاتی که داری پیش میاد ندارم کلا داریم داغون میشیم حالا آقا شجاع برگرده؟! واقعا ذهنم نمی کشه 😐💔


احمد نوری اسرمی

-2

1

3 سال پیش

سلام برادر ابی . همه حرفات درسته پرسپولیسی با تعصب من فقط مشکلم اینه که چرا بعد فینال نرفت مثل کاری که بشار کرد . شجاع فقط میخواست با فسخ قرارداد چهارصد هزار دلار رو بالا بکشه که موفق شد . اگه هر کی تونست من قانع کنه بسم اله منتظر جوابم . عراقی شرفش از ایرانی بالاتره


سید رضا مهدوی

-4

1

3 سال پیش

انشالا که بر نگرده به تیم بی تعصب و پولکی


Roghi

-1

5

3 سال پیش

اقای احمد نوری اسرمی فرق من با شما اینکه من خوبی های طرفو فراموش نمیکنم اما شما خوبی هاشو کامل از حافظتون حذف میکنین و فقط بدی هاشو تو نگه میدارین هعی 💔😑


Roghi

-1

4

3 سال پیش

در جواب احمد نوراسرمی شجاع واسه فینال میخواست بمونه اما اغای رسولپناه مجبورش کرد بره ویسشو گوش کردی؟فیلم رسولپناه رو دیدی؟😑داداش لطفا کمی ب گذشته برگرد ببین شجاع واسه پرسپولیس چ کار هایی کرده یادت رفته تعصبشو؟و اینکه وقتی یکی جذاب باشه بی اراده جذبش میشی و شخصیت شجاع ب طرز فکر ادما بستگی داره شما اصلاااا نمیخواین خوبی های شجاع روببینین😑💔


alifrhbks

-1

1

3 سال پیش

پرسپولیس اگر به دسته یک هم بره برای ما پرسپولیس است همانطور که چند سال بوده این بچه امده برای ما کلاس می گزاره. تو پرسپولیس پسر شجاع شدی برو کشک کت را بساب. گشنه پول بودی


روح الله داوری

0

2

3 سال پیش

مطالب دوستان را مطالعه کردم بیشترین نظر برگردد بهتر هست تا یکه تازی پرسپولیس شروع بشه


احمد نوری اسرمی

-3

2

3 سال پیش

در جواب roghi. دنبال جذابیت شجاع نباش این اقا ثابت کرد پای منفعت و پول بیاد وسط دلش سیاهتر از شب میشه . خدا ادمها رو امتحان میکنه


احمد نوری اسرمی

-2

1

3 سال پیش

در جواب roghl. شجاع اگه این حرف رو نزنه پس چی بگه . یک عراقی شرفش بیشتر از این بود . خواهشا گول نخور چرا نموند بعد بازی فینال بره مثل کاری که بشار کرد . خوب فکر کن این اقا فقط میخواست چهارصدهزاردلار پرسپولیس رو بالا بکشه که اخرشم موفق شد . بازم میگم این متن من دوباره بخون ببین به چه نتیجه ای میرسی. این اقا با بلاحت تمام میگفت مگه هواداران پرسپولیس برای من خونه میخرن . اگه یکی میشنید فکر میکرد شجاع شبها با نامزدش کنار خیابون رو کارتون میخوابن


قاسم جمالیان

-1

1

3 سال پیش

با اینکه این آدم بچه محل خودم هست..اما با حرف شما موافقم..مخصوصن وقتی میگه هروقت بخوام برمیگردم ب پرسپولیس..انگار پرسپولیس خونه خاله ست که هروقت دلش خواست بره هروقت دلش خواست برگرده..بشین کنار بزار باد بیاد‌.جناب شجاع


alifrhbks

-2

1

3 سال پیش

پنجاه سال عاشق پرسپولیسم تا ابد هم هستم اینها همه دروغ. میگن به خاطر دلار ها همه چیز را میزارن زیر پا میرن


ابي

0

5

3 سال پیش

اولا درود بر کاپیتان باتعصب امید عالیشاه که 9سال همیشه درخدمت تیم... دوما با احترام به نظر همه دوستان تو دوره زمونه ای که خیلی خواهر و برادرها بخاطر 200 میلیون حق ارث پدری باهم دعوا دارن و روابط خانوادگی را بیخیال میشن.. نباید انتظار داشت امثال امیری و ترابی و کنعانی و محرمی و علیپور و شجاع... و... بخاطر پرسپولیس از 30 میلیارد پول نقد بگذرن و تا چند سال دنبال 4میلیارد پول باشن... هر کدوم از ما هم باشیم مطمئن باشید همین کار میکنیم.. نمونه بارزش حاج محمد انصاری بخاطر پرسپولیس چند سال پیش قید 15 میلیارد پول باشگاه چینی زد در حالی که قراردادش با پرسپولیس 250 میلیون بود و2 بار رباط داد.. ولی پرسپولیس 250 میلیون که کامل بهش نداد تازه به بدترین شکل انداختنش بیرون... درحالی که ممد انصاری با رباط پاره بهتر از فرجی که خریدیم... کاپیتان هادی جونش داد بعدش چقدر علي آقا کریمی و دیگر پیشکسوتان هر روز پیگیری کردن تا چندرقاز پولش بدن... واقعا کلاهتون قاضی کنید... البته منم از رفتم شجاع و امیری و ترابی دلم شکست ولی قانون فوتبال...


vahid

-3

1

3 سال پیش

انشالا که برگرده. الان مهمترین مسئله نظم دفاعیه پرسپولیسه که با اومدن شجاع در ترکیب این اتفاق میوفته و مشکلات تدافعیه پرسپولیس تا حد زیادی حل میشه. الان فقط باید به موفقیت تیم فکر کرد.


صادق دهقان

-2

1

3 سال پیش

شجاع عشقه


Roghi

-1

2

3 سال پیش

اغای ارشیا میدونی اینجا کسانی هستن ک دوست ندارن خوبی های طرفو یادشون بمونه چیزهای مثبت رو فراموش می کنن😒و این خیلی بده💔


Roghi

0

2

3 سال پیش

ارع جذاب ترین بازیکن ایران یا بهتره بگم جذاب ترین بازیکن دنیا :) البته من نظر شخصیمو گفتم :/ هه اغای احمد نوراسرمی شما مطالب بالا رو خوندین؟خوندین ک گفته من خودم نمیخواستم برم مجبورم کردن؟خوبه همه میدونن ک رسولپناه شجاع مجبور کرد ک بره اگه نمیدونستین چیکار میکردین:/ حافظتونو تقویت کنین خیلی زود خوبی هارو فراموش میکنین😒💔


احمد نوری اسرمی

-2

4

3 سال پیش

در جواب خانوم فاتیما . سی سال یک قدم از هواداری پرسپولیس پا پس نکشیدم و پا پس نمیکشم شجاع قبل پرسپولیس هیچی نبود از صدقه سر ما پرسپولیسیها و حمایت ما از برانکو به تیم ملی رسید به چندین جام رسید به پول بیش از یک میلیون دلار رسید سر قینال که شد تیم ترک کرد مگه بشار قرارداد نداشت اومد فینال بازی کرد بعد رفت شما فکر میکنی چرا شجاع این کار نکرد چون باید چهارصدهزار دلار میداد .برای همین بخاطر چندصد میلیون فسخ کرد که حق ترانسفر رو نده دقیقا شبیه کاری که ترابی کرد . ترابی برای صد میلیون فسخ کرد چون باید سی و پنج درصد حق ترانسفر میداد بعد بهانه اوردن ما احترام میخواستیم ولی ترابی رفت با هزار خیطی برگشت یادت باشه ترابی تو قطر گریه میکرد.الان شجاع هم مدام داره اونجا سوتی میده لطفا خانوم فاطیما ساده نباش اینا دارن از احساسات هوادارا سو استفاده میکنن .من یکی بهش رحم نمیکنم این نباید برگزده چون میخواد فقط با لباس پرسپولیس خداحافظی کنه بعد یک عمر برچسب پیشکسوت پرسپولیس رو روی پیشونی خودش بزنه لطفا اگاه باش و اینجور ادمهای حقه باز و ریاکار رو بشناس . مرحوم اردشیر زاهدی حرف خوبی زد گفت اینجور ادمها پستان مادر خودشان را هم گاز میگیرن


مهدی احمدی

-1

1

3 سال پیش

شما که برای یک بازیکن فوتبال، جذاب بودن رو قاب میکنی...!!!!!! و به جذابیت اشاره میکنی!!! نظرتون خیلی درخوره تأمل هست... جذاب ترین بازیکن ایران!!!؟😳😳😳


ارشیا

-2

6

3 سال پیش

شجاع هیچ خیانتی نکرد ب پرسپولیس تا وقتی تو زمین بود از جون مایه گذاشت.بر باعث و بانیش لعنت ک باعث جدایی شجاع شد.


محسن شیرمحمدی

-2

1

3 سال پیش

بازیکن پیرپاتل نمیخوایم، حاشیه وجنجال هم نمخوایم که یخواد برگرده


جوادافراز

0

1

3 سال پیش

همین تماشاگرا بودن که توی کرما و سرما تشویق تان میگردن بعد بخاطر پول میزارید میرید دل هوادار پشم پس اون بازیکنهای قدیم که به عشق پرسپولیس سفید امضاء میگردن تا آخرم سر حرفشون میموندن به عشق هوادار تیم وامیستادن چی بکن ای بدبختها هرکی که از این تیم رفته مکر چنتای موفق شدن بقیه تمشان مثل سگ انداختشون بیرون باز برگشتن چه فایده انکلها سگ صفت‌ها برید کمشید عوضیها امثال مثل شجاع مثل علیپور مثل کنعانی زادگان برن برنگردن عوضیها


احمد نوری اسرمی

-2

1

3 سال پیش

اقای فرخی عالی گفتی


جوادافراز

-1

1

3 سال پیش

اصلا به تازگی اولا که بازیکن یک تیم دیگه ای هستن خودشونو جر میدن که ما پرسپولیسی هستیم از دورانی که قونداق بودیم عاشق پرسپولیس بودیم بعد که میان یک چشمشان باز میشه دو نفر تعویلش میگیرن براش کامنت میزارن سرش گیج میره بعد هوس رفتن می‌کنه خوب بگو ای کثافتها شما چی بودید آخه کسی شمارو می‌شناخت


k.sh.m

-2

1

3 سال پیش

تو چطور فینال آسیا رو دیدی و خجالت نکشیدی


Fatima.b

-1

4

3 سال پیش

آقای احمد یک ذره معرف داشته باشین مث این که اصلا نمیخواین بفهمین اگه شجاع نبود ما تا فینال نمیومدیم. مث اینکه نمیفهمی رفتن شجاع تقصیر رسول پناه بودو خودشم اینو گفت واقعا برای اونایی که به شجاع توهین میکنن متاسفم🖐️


رضا احمدي
(در پاسخ Fatima.b)

-1

0

3 سال پیش

من توهين نميكنم اما ميگم كه اينطور نميشه هر كس دلش خواست بره بعد هم راحت برگرده


p.r.s
(در پاسخ رضا احمدي)

0

0

3 سال پیش

دنیای فوتبال حرفه ای ازین جور رفت و آمدها زیاد داره داداش..بالاتر از ژاوی که بخاطر پول اومد قطر بعد چند سال دوباره رفت اسپانیا و حتی بعنوان مربی شروع کرد یا مثلا بالاتر از مسی و رونالدو که تیمهای کشور خودشون رو گذاشتن و رفتن جاهای دیگه؟؟ هر وقتم برگردن مطمئنا با جون و دل قبولشون دارن.


k.sh.m

-2

2

3 سال پیش

تو که میگی همه بازی های پرسپولیس رو دنبال کردی ، آیا بازی فینال آسیا رو هم دیدی ؟ یا مشغول شمردن پولات بودی


اصغر صمدی

-1

1

3 سال پیش

مگه اینجا خانه پیشکسوتان که برین اوج رو اونجا باشین بعد بیاین اینجا...آقا یحیی دنبال بازیکن سازی باش نه دنبال بازیکنان آماده.


حسن فرخی

-6

2

3 سال پیش

شجاع حق برگشت رو نداره


عبدالعظیم پرورش

0

6

3 سال پیش

ان شاءالله امسال هم قهرمان میشم به امید خدا


Mahdi. Perspolis

0

3

3 سال پیش

نایس


احمد نوری اسرمی

-5

2

3 سال پیش

شجاع خیانت زاده حق برگشت نداره . فینال ول کرد رفت چهارصدهزار دلار حق ترانسفر نداد از پرسپولیس به تیم ملی رسید لژیونر شد به دلارهای کلان رسید ولی با خیانت نشون داد چه ادم نامردیه حالا هم که تو قطر داره چپ و راست سوتی میده میخواد برگرده نباید اجازه بدیم این خیانتکار برگرده چون میخواد به با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنه که بعدا بشه پیشکسوت پرسپولیس . من یکی بهش رحم نمیکنم . اقایی که ادعا میکرد به عشق شش تاییها شش ساله تمدید میکنه ولی یکدفعه رنگ عوض کرد . بشار با اونکه عراقی بود فینال بازی کرد بعدش رفت ولی این اقا برای اینکه حق ترانسفر نده فسخ کرد رفت . هزار درود به یک عراقی باشرف مثل بشار .ادمین چاپ کن این بار به شجاع فحش ندادم چون کامنت صبح چاپ نکردی


احمد نوری اسرمی

-1

2

3 سال پیش

ادمین چرا چاپ نمیکنی جدیدا ناقلا شدی


عبدالرحمن لشکری

0

7

3 سال پیش

حمایت حمایت حمایت ؛ پرسپولیس بازهم به صدر جدول برمیگرده به امید خدا و با درایت کادرفنی و غیرت بازیکن و البته البته البته حمایت هواداران عزیز ارتش سرخ


رضا احمدي
(در پاسخ عبدالرحمن لشکری)

0

2

3 سال پیش

ما تا ٣هفته ديگه صدريم


رضا

-3

7

3 سال پیش

مردی برگرد شجاع تو دردل ما جا داری


Roghi

-4

8

3 سال پیش

اغاخواهش می کنم برگرد باتعصب ترین بازیکن من همیشه فنت بودم و خواهم ماند فقط یرگرد تنها خواهشی هست ک ازت دارم 😭من مث بعضی از هوادارا خوبی هات رو فراموش نکردم چون فراموشی ندارم😒 امیدوارم دوباره تو تیم محبوبت ببینمت بهترین و جذاب ترین بازیکن ایران😇😁هرجا هستی موفق باشی چون لیاقتشو داری❤:))))

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال