ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

داداش‌زاده: بهتر بود د ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

داداش‌زاده: بهتر بود درویش از پرسپولیس می‌رفت

ارتش سرخ دات کام :
داداش‌زاده: بهتر بود درویش از پرسپولیس می‌رفت
کارشناس فوتبال گفت: سرمربی و مدیرعامل ماجرا‌ها و داستان‌های پشت پرده را باز نکردند و در نهایت کار به جدایی یحیی گل‌محمدی کشید.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگویی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: تیم اول کشور و یکی از بهترین تیم‌های آسیا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و اختلاف و بحران از ابتدای فصل آغاز شده بود. سرمربی و مدیرعامل ماجرا‌ها و داستان‌های پشت پرده را باز نکردند و در نهایت کار به جدایی گل‌محمدی کشید. من مخالفم که یک سرمربی مدیرعامل را تغییر بدهد، اما صلاح کار در این بود که رضا درویش خودش برود.

وی در مورد کمک نکردن به گل‌محمدی گفت: در این میان تنها با احساسات هواداران بازی می‌شود و آنها فقط متضرر می‌شوند. اگر قرار بود سرمربی، کادر فنی و بازیکنان جدید بیاورند، همین هزینه‌ها را برای گل‌محمدی انجام می‌دادند. پول همیشه چاره‌سازه است، برانکو هم بیاید پول می‌خواهد، قرارداد یک ساله و نیم می‌خواهد و شرایط خاص خودش را طلب می‌کند.

کارشناس فوتبال درباره انجام دو بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یادآور شد: دو بازی با بورکینافاسو و اندونزی برای تیم ملی خوب بود و این بازی‌ها از لحاظ روحی و روانی در شرایط شباهت آب و هوایی کیش و قطر برای بازیکنان مناسب بود و نفرات محک خوبی خوردند.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا قهرمان خواهد شد یا خیر، ادامه داد: از گروه خودمان بالا می‌رویم، اما مراحل حذفی کار سخت می‌شود. همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا بازیکنان باتجربه این بار بتوانند در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرند و دل فوتبالدوستان را شاد کنند.

وی با اشاره به اینکه امکانات برای تیم ملی فوتبال ایران مناسب نبود، گفت: باید دید که به تیم ملی چه چیزی داد‌ه‌اند؟ خبر دارم که تا الان کادر فنی هیچ دریافتی نداشته است. چطور مربی خارجی کلی دلار می‌گیرد و اصلاً توقع نتیجه‌گیری از او ندارند، اما انتظار دارند مربی ایرانی در جام ملت‌ها قهرمانی بیاورد. سالیان سال است که هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد. در نهایت امیر قلعه‌نویی در مورد تمامی مسائل باید پاسخگو باشد. برخی‌ها نیز انتقاد دارند که چرا تعداد اعضای کادر فنی تیم ملی زیاد است.

داداش‌زاده درباره میانگین سنی بالای بازیکنان تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: چرا باید تیم ملی فوتبال جوانگرایی کند؟ در چند سال اخیر بازیکنان جوانی در فوتبال ایران پرورش پیدا نکرده‌اند که جایی در تیم ملی داشته باشد. دو بازیکن جوان در لیگ پدیده بودند که به تیم ملی دعوت شدند. چرا زمان کی‌روش انتقاد نمی‌شد تا تیم ملی جوان‌گرایی کند؟ او میلیون‌ها دلار گرفت و به کسی هم جوابگو نبود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158287
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سرخدل

0

0

8 ماه پیش

آقا بهزاد حاشیه اولوحتی بعدی ش رو مدیرعامل الدنگ مون واد تیم کرد همینکه سه گانه گرفتیم اومد گفت کاش قهرمان نمیشدیم بعدش اومد پاداش ها رو جوری رسانه یی کرد که چندتا ارگان اومدن جلو ومانع پرداخت شدن بعدیش اومد بحث کسر کردن 10٪ قراردادها رو بابت جریمه رو پیش کشید بعدیش ناتوان بودن در پرداخت مطالبات تیم بابت قسط قراردادها،،، بعدیش خرید مهاجم خارجی بدونه هماهنگی باسرمربی تیم، بعدیش استقبال از رونالدو همینا کافیه یا باز بگم؟،،؟ آقا یحیی خیلی هنرکرد تاالان موتد هرکی دیگه بود همون چند بازی اول میزاشت میرفت


حسین امیدی

-3

0

8 ماه پیش

درویش مدیر خوبیه.هر بازیکنی یحیی خواست واسش گرفت


بهزاد

-1

0

8 ماه پیش

یحیی زحمت کشید بله اما ماجرای گاو نه من شیر روشنیدید .پس ارزش ندارد .کسی برای حدود نیم فصل به آخر مانده تازه امیری هم ازمصدومیت رها شده و چند بازیکن بگیریم یکدفعه شانه خالیکردی آقا یحیی .بعد هم اکثر مدیرعاملهای باشگاهها وهیت مدیره ها اکثرا غیرفوتبالی وسیاسی هستن .مگه تو استقلال همه فوتبالیست هستن همین الان نکونام با خطیر برای خون هم تشنه هستن اما کارواختلاف بیرون درز نمیکند اما پرسپولیس از روز ازل یحیی گفت مدیرعامل هیچکاری نکرد هیچ بازیکنی نگرفت چندسال است یحیی تکرار پس پارسال چگونه سه گانه آوردیم چرا چون یحییخان تو حاشیه وبیانیه دادن نرفت وفقط چسبید به تیم و۸بازی بعدازعید پارسال دیدید چه شد هرتیمی ۲تا۳تا زدن همین استقلال رو تو۲۰روز ۲بار بردن بچه ها چون تو حاشیه نبودیم حاشیه رونبایدسرمربی به تیم وارد کند


مرادسلمانی

0

3

8 ماه پیش

آقاداداش عزیزدرودبرشمااکراقایحیی میدانست رفتنش باعث میشی.همه چیزدرباشگاه گل وبلبل میشی زودترمیرفت.ازآن زوزکه آقایحیی رفته کدام بازیکن روآقادرویش جذب کرده فقط حرفی.


امیرضا

-1

4

8 ماه پیش

چرا درویش بره. مگه نمی‌داند باشگاه پرسپولیس شش دانگ به ارث پدری اش قواله شده


یداله قنواتی

-1

4

8 ماه پیش

درویش ماموریت دارد بعد از کریم باقری وگل محمدی پرسپولیس به زیر بکشد ونابود کند مگر بهتر از یحیی کسی بود چرا باش نساخت تا مجبور بشه خونه خودش ترک کنه همه اینها فشاری که به یحیی اماده بود رفت


gholami

-2

3

8 ماه پیش

نمیره از تیم تا از شرش راحت بشیم


ahad almasi

0

3

8 ماه پیش

متاسفانه خیلی از هواداران که خود را هم لیدر حس می کنند .هیچ اطلاعی از مشکلات و اختلافات اساسی که پشت پرده بین یحیی و درویش بود نداشتند .درویش با رندی و موزیگری می خواست یحیی را عصبی تا اصل موضوع را یحیی افشا کند تا وی به سیبل نامرئیان تبدیل گردد. اما مربی مدبرانه برخورد کردوعطایش را به لقایش بخشید .سیاسیون فوتبال ایران را به لجن کشیده آند.و این بار پرسپولیس را قربانی کردند.


بهزاد

-4

2

8 ماه پیش

چرا درویش برود مگه بنده خدا بدکارکرده هرچی بدهی از گذشته انباشته شد درویش داد ویکبار خم به ابرو نیاورد آنوقت یحیی خان ۷بارقهرکرد ورفت بعد همین برانکو مالیات وجریمه مالیاتش روچه کسی داد چون یحیی فوتبالیست و دوست شما بوده نباید ناجوانمردانه نظر داد اگر عاشق پرسپولیس و ۴تا فوت شدگان عزیز پرسپولیس بود تا آخر فصل میماند بعد محترمانه میرفت .هرچی بازیکن خوب بود بیرون کرد .رامین رضاییان .سیامک نعمتی .کمال . عبدی .عبدی تو تراکتور سوپرمن شده . اسدی رونخواست تو سپاهان شوتش مثل موشک آمد تودروازه بیرانوند بازهم بگم .ازاول هم بین یحیی وتارتار بعداز کالدرون آوردن یحیی اشتباه بود .الان هم یاتارتار یا ربیعی که سرمربی ذوب آهن هستش

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال