ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

داداش‌زاده: بیرانوند ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

1 سال پیش

داداش‌زاده: بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند

ارتش سرخ دات کام :
داداش‌زاده: بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: ارقام عجیب قرارداد بازیکنان در نقل و انتقالات به قول علی پروین کشک است. بازیکن قرارداد نجومی می بندد اما در عمل فقط سقف قرارداد به او داده می‌شود.

بهزاد دادش‌زاده در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که روند نقل و انتقالات پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اظهار کرد: متاسفانه استقلال و پرسپولیس چون دولتی است در نقل و انتقالات ضرر کردند. یحیی گل محمدی و درویش باید در این زمینه با هواداران صادق باشند و مسائل را شفاف‌سازی کنند.
بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند

وی در خصوص حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس از طریق علیرضا بیرانوند و این که فکر می‌کنید کار بیرانوند که قراردادش را فسخ کرد درست بود یا خیر؟ افزود: حواشی بیرانوند به پرسپولیس آسیب زد و باید دید بازگشت او در آینده چه آسیبی به این بازیکن خواهد زد. البته بیرانوند حقش است که بعد از قهرمانی تیم خواستار دریافت حق و حقوقش باشد. فوتبال ما فقط پول می‌شناسد، متاسفانه به خاطر همین مشکلات، پرسپولیس یک تعداد از بازیکنان خود را با وجود حضور در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا از دست داده است و کار سختی پیش رو دارد. هر چند معتقدم بزرگ‌ترین آسیب را خود بیرانوند می‌بیند زیرا بعد از این موضوع حاشیه‌سازی در فضای مجازی زیاد شد و اتفاق بدی رقم خورد. بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند و دوباره دل هواداران را به دست آورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان این که فوتبال ما به بیراهه می‌رود، افزود: آقایانی که در انتخاب مدیرعامل دو تیم استقلال و پرسپولیس تصمیم‌گیر هستند آیا تا به حال عکسی با شورت ورزشی دارند و اصلا در حد فوتبال هستند؟ فوتبال تمام دلخوشی مردم است؛ نباید این دلخوشی را از مردم گرفت.

داداش‌زاده اضافه کرد: در گذشته وقتی ما فوتبال بازی می‌کردیم هواداران به خاطر دلخوشی خود به تیم پرسپولیس کمک می‌کردند. در تمام دنیا نیز هواداران به تیم محبوب خود کمک می‌کنند، این که خصوصی‌سازی طبق قانون قرارداد بازیکنان را ببیند اشکال ندارد اما وقتی یک طرفدار می‌خواهد به تیم کمک کند درست نیست که مجبور باشد با قربان‌زاده هماهنگ کند.

وی درباره حضور ۳ مدافع در پرسپولیس افزود: به جز این ۳ مدافع پرسپولیس به یک مدافع دیگر نیز نیاز دارد تا یحیی سیستم بازی را هر طور که صلاح می‌داند تغییر دهد. البته در این خصوص تصمیم‌گیر خود یحیی است. به هر صورت پرسپولیس کار سختی را امسال پیش رو دارد و ما پیشکسوتان همانند گذشته در کنار تیم خواهیم بود تا ضمن دوری از حاشیه‌ها، دوباره جایگاه قهرمانی خود را تثبیت کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جدا شدن بازیکنانی نظیر کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس گفت: به اعتقاد من سیامک به درد پرسپولیس می‌خورد اما کمال کامیابی‌نیا کارایی زیادی نداشت. البته کسی که جایگزین کمال شده به نظر من توفیقی حاصل نمی‌کند و باید دید در آینده چه اتفاقی برای تیم رقم خواهد خورد. یقین داشته باشید که با این همه بازیکن و مربی که به پرسپولیس آمدند و رفتند تنها چیزی که ماند، نام پرسپولیس و هواداران آن بود.

داداش‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که کنعانی‌زادگان هنگام عقد قرارداد با پرسپولیس گفت که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم، فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ افزود: پیش‌بینی قهرمانی روی کاغذ راحت است اما در عمل این طور نیست. پرسپولیس امسال کار سختی دارد و باید دید گروه‌بندی به چه شکلی خواهد بود تا در این زمینه اظهارنظر کنیم.

وی در پایان درباره ارقام عجیب قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: این ارقام که می‌گویند به قول علی پروین کشک است. بازیکن قرارداد نجومی می‌بندد اما در عمل این طور نیست و تنها سقف قرارداد را می‌دهند. این گونه ارقام واقعی نیست و فقط در حد فضای مجازی است. در گذشته نیز برای این که درصدی از قرارداد را ندهند، در قراردادها دست می‌بردند و این تنها خاص استقلال و پرسپولیس نیست بلکه در تمام تیم‌ها این گونه مسائل وجود دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155697
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عباس ارقش

0

0

12 ماه پیش

خواهش میکنم دیگه حرفها را تمام کنید آن از وحید قلیچ و رهبرفر انم از شما آقای داداش زاده


میجانی

-1

3

1 سال پیش

آقای داداش زاده شما اصلا حق نداری در مورد آقا کمال اینطوری اظهار نظر کنی ، هوادار درک می‌کنه که دایی کمال در سیستم آقا یحیا جا نداشت و کنار گذاشته شد تمام والسلام ، اما حاشیه سازی نسبت به جایگاه ایشون(در قلب هوادار) اونهم از طریق یک آدم که خودش به پرسپولیس کبیر پشت کرده و سوگلی تیم رقیب شده اکیدا ممنوع است


zizi

0

4

1 سال پیش

بابا چرااین موضوعو فراموش نمیکنید ماازهمه چی خبرداریم ولی برای آرامش تیممون بحث بیرانوندوفراموش کردیم شماهی نمیخوادنبش قبرکنید


فردین کرمی

-1

5

1 سال پیش

اقای داداش زاده مابهترازجنابعالی به همه چیزواقفیم لازم نیست دوباره نبش قبربکنی درضمن بیرلنوندبخاطرپول اونم فراوان نرفت کیسه واوناروتوخماری گذاشت ولی جنابعالی رفتی کیسه تمومش کن این بحثو


مهردادجلالی

-1

4

1 سال پیش

هرچی بوده تموم شده رفته چراهنوزحاشیه میسازید خواهشن روحیه شو بهم نزنید واقعا بیراوندمردی هم کرده هرکسی باشه طلبشومیخواد درودبربیراوندگل همیشه درقلب هواداران پرسپولیس هستی وخواهی ماند


مصطفی نوروزی

-4

2

1 سال پیش

بخدا اگه بجای بیرانوند باشم واسه همیشه از فوتبال ایران خداحافظی می کنم ومیرم توی کشورهای دیگه بازی می کنم چرا فوتبال ما اینقدر حاشیه داره و کسانی هم که سالهاست دوران فوتبالی شون تموم شده بازمیان حرفایی میزنن که واسه تیم حاشیه سازی کنن بخدا هرکدوم ماهم جای بیرانوند بودیم واسه گرفتن طلبمون تلاش می کردیم چطور ما بخاطره بیست سی میلیون که ازیه نفرطلب داریم ونمیدش میریم شکایت می کنیم ولی بیرانوند حق نداره بخاطره طلب میلیاردیش صداش دربیاد ول کنید توروخدا هرچی بود تموم شد الانم دوسال دیگه باتیم قراردادبسته دربیارید ازش وروحیش رو واسه فصل پیش رو خراب نکنید


مرادسلمانی

-1

3

1 سال پیش

پرسپولیس بایدعابدازده رامی گرفتپدرش پیشنهاداستقلال.راردکردبیرانودمصدوم بشی امیرعابدزاده راهم ازدست میدیم.خیلی دوست داری بیادپرسپولیس انشاءالله اشتباه اول روآخرانجام ندیم


احمد نوری اسرمی

-1

3

1 سال پیش

بیرو بدجور دل همه رو شکست


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

6

1 سال پیش

میشه تمومش کنیدددددد😞😬😡

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال