ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان:آقای شاهرودی،آق ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

9 سال پیش

درخشان:آقای شاهرودی،آقای رهبری فرد!حداقل شما پشت من را خالی نکنید/کسی به من اولتیماتوم نداده است

ارتش سرخ دات کام :
درخشان:آقای شاهرودی،آقای رهبری فرد!حداقل شما پشت من را خالی نکنید/کسی به من اولتیماتوم نداده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ما ذوب آهن را  می بردیم الان من اسطوره بودم اما با یک اشتباه حالا من بدترین مربی دنیا شده ام؟
حمید درخشان در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت این تیم پس از شکست در اصفهان برابر ذوب آهن همچنین این موضوع که شایعاتی پیرامون اینکه گفته می شود به وی اولتیماتومی داده شده تا در صورت عدم کسب نتایج مورد نظر باشگاه پرسپولیس از این سمت کنار گذاشته می شود صحبت کرد.
متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

*در خصوص شرایط پرسپولیس توضیح می دهید؟

در حال حاضر شرایط تیم بسیار ایده آل است. ما در این 50 روز توانستیم تیم را از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی به شرایط مطلوبی برسانیم. اما فقط دو دغدغه برای ما وجود دارد؛ یکی ضعف گلزنی مهاجمان ماست و دیگری ضعف در قسمت دفاع چپ تیم.

*برای این ضعف ها چه تدابیری اندیشیده اید؟

ما برای دفاع چپ با چند بازیکن مذاکره کردیم و همچنین روی چند بازیکن هم نظر داریم اما باید ببینیم شرایط باشگاه به چه صورت است و در این شرایط که باشگاه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند باید ببینیم چقدر می خواهد هزینه کند اما درباره گلزنی مهاجمان این را باید به دو قسمت تقسیم کرد. یک قسمت بدشانسی فورواردهای ما است و دومی تمرکز برای گلزنی. ما تمرینات زیادی را برای بچه ها در نظر می گیریم و اختصاص می دهیم. حتی همین امروز هم تمرینات تخصصی را برای فورواردها قرار دادیم تا بتوانند چارچوب شناسی کنند اما باید بگویم تا یک جایی من می توانم کمک کنم و از یک جای به بعد این مهاجمان هستند که باید قدر جایگاه خود را بدانند و در بازی موقعیت هایی را که به دست می آورند تبدیل به گل کنند. وقتی آنها توپ را از چند قدمی به بیرون می زنند دیگر کاری از دست من برنمی آید. امیدوارم این مشکل هم از بازی آینده حل شود.

*شایعه شده شما دیروز جلسه ای را با هیات مدیره برگزار کردید و در آن جلسه به شما اولتیماتوم داده شده است. آیا این موضوع صحت دارد؟

نه، به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و در جلسه دیروز من با هیات مدیره طاهری و دیگران حمایت کامل خود را از من اعلام کردند و گفتند که صددرصد پشتم هستند و به من اعلام کردند هر تصمیمی که به صلاح تیم است، بگیرم تا تیم از این وضعیت خارج شود و بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

* به عنوان سرمربی پرسپولیس فکر می کنید با این پتانسیل تیمی که دارید می توان این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند؟

چرا که نه!؟ما بازیکنان خوبی در تیم داریم اما این را هم باید بگویم اگر مشکل دفاع چپ ما حل شود و بتوانیم بازیکن خوبی را جذب کنیم مطمئنا در این قضیه خیلی به ما کمک خواهد کرد و با توجه به پتانسیلی که در تیم می بینیم مطمئنا می توانیم خیلی زود بحران را پشت سر بگذاریم و دوباره به جمع مدعیان برسیم.

*سال گذشته تیم پرسپولیس در این مقطع زمانی در صدر جدول بود، چه اتفاقاتی افتاد که امسال در همین مقطع در رده نهم قرار دارد؟

تمام کسانی که فوتبال را می فهمند و می دانند فوتبال چیست، متوجه هستند پرسپولیس خوب بازی می کند و فقط در امر گلزنی موفق نیست. اگر تیم من در همین بازی آخر توپ را از سه قدمی بیرون نمی زد حالا من بهترین مربی دنیا بودم. اما یک سوال دارم؛ کدام مربی دلش نمی خواهد بازیکن بزرگ داشته باشد؟ من هم دلم می خواست سیدجلال حسینی مدافع تیمم باشد. من هم دلم می خواست خلعتبری کمربند میانی من را پوشش دهد. من هم دلم می خواست زوج پیام صادقیان- محسن مسلمان را داشته باشم و خیلی آرزوهای دیگر اما وقتی به این تیم آمدم همه اینها رفته بودند. مطمئنا من هم اگر این بازیکنان را داشتم الان با اختلاف در صدر جدول بودم. دلم می خواهد کسانی که اکنون از من انتقاد می کنند مشکلات تیم مان را هم ببینند و ببینند من برای خرید بازیکن به این در و آن در باید بزنم. در دقیقه 90 یا بازیکنی که قیمتش نهایت 500 میلیون است را یک میلیارد قیمت می دهند یا در کل وی را به ما نمی دهند، آن وقت دیگر چه کاری از دست من برمی آید؟

*در روزهای گذشته و به خصوص دیروز بازیکنان قدیمی تیم مثل شاهرودی و منافعی روبه روی شما ایستادند و علیه تان موضع گرفتند. نمونه اش بهروز رهبری فرد که در اینستاگرام شخصی اش به شدت علیه شما موضع گرفت و انتقاد کرد. در این باره چه نظری دارید؟

من در خصوص بهروز باید بگویم با او تلفنی صحبت کردم و به او گفتم تو حق داری ناراحت باشی چون دلت می خواهد روزهای خوب پرسپولیس را ببینی اما اگر تویی که جزو خانواده پرسپولیس هستی نخواهی پشت من بایستی دیگر من چه چیزی باید بگویم. من که نباید دیگر حتی با خانواده پرسپولیس کشتی بگیرم. باز هم می گویم آقای شاهرودی! آقای رهبری فرد! شما جزو خانواده این تیم هستید. حداقل شما دیگر پشت من را خالی نکنید و پشتم بایستید. مطمئنا روزهای آفتابی هم خواهد آمد.

*یک بحثی که مهمترین اتفاق خبری خود شماست، بحث صحبتی است که در زمان سرمربیگری علی دایی انجام دادید و گفتید من همین تیم را قهرمان می کنم. این صحبت بود که حواشی زیادی را برایتان به همراه داشت.

چطور تمام کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند این جمله من را یادشان است اما مشکلات مان را نمی بینند و نمی بینند بازیکنانی که الان باید کمک مربی باشند توپ را از سه قدمی بیرون می زنند؟ این مشکلات را نمی بینند که برای خرید یک بازیکن باید به همه رو بزنم؟ مشکلات را نمی بینند؟ کمی هم انصاف خوب است. باز هم تکرار می کنم اگر ما ذوب آهن را  می بردیم الان من اسطوره بودم اما با یک اشتباه حالا من بدترین مربی دنیا شده ام؟ هیچ ایرادی ندارد. روزهای آفتابی پرسپولیس خواهد آمد و آن وقت این اتفاقات فراموش می شود. فقط یک خواهش دارم؛ کسانی که از پرسپولیس انتقاد می کنند لطفا سر تمرین بیایند تا ببینند که ما چطور تمرین می کنیم و چقدر زحمت می کشیم و آن وقت کلاه خود را قاضی کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/63292
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال