ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: از اول فصل گفت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 سال پیش

درخشان: از اول فصل گفتیم فوروارد نداریم، تمیروف را گرفتند!

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: از اول فصل گفتیم فوروارد نداریم، تمیروف را گرفتند!
حمید درخشان با وجود فاصله شش‌امتیازی پرسپولیس با استقلال در فاصله شش هفته مانده تا پایان لیگ شانس قهرمانی را برای پرسپولیس قائل است. بازیکن سابق پرسپولیس با وجود این از خریدهای پرسپولیس به‌شدت گلایه می‌کند و ایراد‌های بزرگی را از این حیث متوجه کادر فنی پرسپولیس می‌سازد.

*عملکرد فنی پرسپولیس مقابل هوادار را چگونه ارزیابی کردید؟
پرسپولیس مقابل تیم هوادار خوب نبود و به لحاظ فنی خیلی مشکل وجود داشت. در این راستا خرید‌های پرسپولیس هم بیشتر از هر نکته‌ای بیننده و هوادار پرسپولیس را ناامید می‌کند که چرا چنین بازیکنانی با چنین کیفیت‌هایی جذب شده‌اند.

*تیم استقلال هم امتیاز از دست داد اما فاصله همان شش امتیاز باقی ماند!
تیم استقلال خیلی شانس آورد که نتیجه را به پیکان نباخت و اگر بازیکنان پیکان کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردند با دو گل اختلاف قادر به پیروزی بودند. به نظرم هنوز شش بازی باقی مانده و پرسپولیس با پیروزی در دو بازی و استقلال با باخت در دو بازی از شش بازی انتهای فصلش شرایط را برابر خواهند کرد، از آن رو من هنوز شانس قهرمانی را برای پرسپولیس قائلم.

*مربی و بازیکنان پرسپولیس دلیل پیروز نشدن مقابل هوادار را روش بازی هوادار و زمین خوردن و وقت تلف کردن‌های بازیکنان هوادار عنوان کردند.
تمام این موارد در تیم هوادار و روش بازی این تیم وجود داشت اما ما نباید صورت مسأله را پاک کنیم و دنبال حاشیه باشیم. اصلاً چرا ما 10 موقعیت گل خلق نمی‌کنیم یا همان چند فرصت گلمان خصوصاً فرصت‌های دقایق اولیه را گل نمی‌کنیم که کار گره نخورد. من به دلایلی که عنوان کردم بیان بعضی از موارد از سوی کادر و بازیکنان پرسپولیس برای پیروز نشدن مقابل هوادار را توجیه می‌دانم و این نکته را هم طبیعی می‌دانم که تیمی مانند هوادار مقابل قهرمان پنج دوره اخیر لیگ به اتلاف وقت و بعضی از ترفندها دست بزند که حداقل با یک امتیاز هم بازی را ترک کند.

*از کادرفنی پرسپولیس هم بعد از باخت انتقادات زیادی خصوصاً در فضای مجازی صورت گرفت، موافق این انتقادها هستید؟
من معتقدم وقتی وقت تلف کردن و بعضی از مسائل دیگر را به جای ایرادات فنی تیم و گل نکردن فرصت‌های خودتان مطرح می‌سازید تیم به حاشیه می‌رود. داور ایراد داشت و تیم حریف هم وقت تلف می‌کرد اما چرا کادر فنی به خریدهایش نمی‌پردازد که تاکنون کار مثبتی در پرسپولیس انجام نداده‌اند مثلاً تمیروف را به‌عنوان بازیکن خارجی به خدمت گرفته‌اند که به‌عنوان بازیکن خارجی باید از بازیکنان داخلی در کلاس بالاتری قرار داشته باشد در حالی که این بازیکن تا حالا در بازی‌هایی که به میدان رفته هیچ کاری انجام نداده است که این مسأله در کنار خریدهای ناموفق بحق انتقاداتی را متوجه کادرفنی می‌سازد.

*در رابطه با جام حذفی و بازی پرسپولیس مقابل تیم اراکی چه صحبت فنی دارید؟
پرسپولیس باید تیم اراکی را شکست دهد چون در جام حذفی محکوم به پیروزی است و باید سه بازی پیش روی خودش را با پیروزی سپری سازد تا در جام حذفی قهرمان شود. در بازی با تیم اراکی خوشبختانه تماشاگر هم حضور دارد و تیم پرسپولیس با حمایت هوادارانش می‌تواند از سد تیم آلومینیوم بگذرد.

*در رابطه با حامد لک و کنار گذاشتنش از سوی سرمربی تیم پرسپولیس چه نظری دارید؟
وقتی گلری در دو بازی اشتباه می‌کند باید خودش را بازسازی کند. اتفاقاً از گلر باتجربه پرسپولیس حمایت هم صورت گرفت اما با وجود این، اشکالات لک برطرف نشد به همین دلیل باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت چون با وجود همه حمایت‌ها حامد برنگشت.

*در رابطه با زمزمه بازگشت بازیکنان تأثیر‌گذار پرسپولیس به این تیم چه نظری دارید؟
قبل از اینکه به این موضوع بپردازم باید بگویم این همه از ابتدای فصل انتقاد شد که پرسپولیس فوروارد ندارد اما هیچ توجهی نشد و دست آخر هم بازیکنی مانند تمیروف جذب شد که در عمل هیچ کارایی ندارد. در خصوص بازگشت بازیکنان خوب پرسپولیس نظیر کنعانی‌زادگان یا شجاع و علی بیرانوند باید بگویم که اینها همگی بازیکنان خوبی هستند که ما نتوانستیم جایگزین‌های خوبی برای این بازیکنان جذب کنیم اما حالا باید فصل را به بهترین شکل ممکن تمام و بعد برای بازیکن و بقیه مسائل اقدام کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148483
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرزاد رضایی

-2

1

2 سال پیش

بنده ی خدا تمیرف از شانس بدش همه ی گلرها شدن بوفون


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس امسال تیم بد شانسی است با هوادار اگر دقیقه اول آقای عبدی خان گل میزد ما اینقدر گرفتار کیسه کشا نبودیم بقول آقا پیوس شم گلزنی درست باشه تشنه گل باشی تو فکر هوادار باشی در چه تیمی بازی میکنی


اکبر بازی

-1

1

2 سال پیش

دویتان حمید درخشان درسته آخرین حضورش در پرسپولیس موفق نبود ولی تو تمام دبیهایی که جلوی کیسه بازی کرد چهار بازی وچهار برد آورد یکی از بهترین هافبکهی تاریخ فوتبال آسیا بود که الان هرتیم اروپایی آرزوی داشتنشو دارند هنوز خاطره گل از راه دور به سوریه ودریبل سه چهار بازیکن ژاپنی وپاس گل به علی دایی درسن سیدر سن ۳۴سالگی در اذهان باقی هست یه کم عفت کلام داشته باشیم ووبوحرمتها راحفظ کنیم واحترام پیشکسوتها را داشته باشیم حمید درخشان محمد پنجعلی محرمی ناصر ونادر محمدخانی وخیلی از پیشکستانی که یه زمانی مجانی وبدون هیچ منتی برای پرسپولیس بازی می کردند خدا شاهده اگر الان بازی می کردند الان تمام تیم های درجه یک اروپا الان دنبالشون بودند دوستان اینها سرمایه های پرس پولیس هستند خردشان نکنید خیلی ازشماها سن تان قد نمیده که بفهمید اینها چه بازیهایی وچه زحمتهایی برای پرسپولیس کشیدند ولی الان امثال محمدی آشوبی وخیلیهای دیگه که پرسپولیس آنهارا از یه بازیکن معمولی به یه بازیکن ملی پوش تبدیل کرد که تمام تیمهای عربی خوهان انها شدند حالحالا باید بیایند کارشناسی بازیهای پرسپولیس را بکنند فرزاد آشوبی وپژمان نوری یه زمانی تو ملوان یه بازیکن معمولی بودند پرسپولیس آورد بازیکن ملی پوششون کرد واین دو نمک نشناس بعد از مطرح شدن وبه پیراهن تیم ملی رسیدن به کیسه رفتند وسه سال برای کیسه بازی کردند وحتی تو تو مصرف مک تری دی وبازی کردن جلوی پرسپولیس هم حاضر بودند حالا باید بعنوان کارشناس بازیهای پرسپولیس را در رسانه میلی کارشناسی کنند


hasannejadhe

0

3

2 سال پیش

تمیروف زیاد هم گلزن خوبی نیست اینو آمارش به خوبی ثابت میکنه چه زمانی که در تیم ازبکستانی بود چه الان در پرسپولیس توپو شوت میکنه وسط دروازه نکنه انتظار دارین دروازبان در وسط دروازه هم گل بخوره


احمد نوری اسرمی

0

2

2 سال پیش

سلام علیکم اقای درخشان استاد تادئو چطورن حالشون خوبه . همونی که به خیک ما پرسپولیسیها انداختی . یکدفعه یاد هالک ایرانی افتادم هههههه . از سوسا مکانی چه خبر


حمید خرمی

0

1

2 سال پیش

عالی بود


طوفان سرخ

-1

1

2 سال پیش

تو خیلی بیجا کردی گفتی فوروارد بگیریم تو قبلا امتحان پس دادی لطفا ببن


mostafa

0

3

2 سال پیش

نمیدونم کسی با من موافق باشه یانه الان به عنوان کسی که سهام پرسپولیس رو خریده و تا جایی که بتونم باز هم میخرم و هیچ وقت یادم نمیره زمانی که این آقا سرمربی پرسپولیس بود و چه افتضاحی بار آورد ،زمانی این تیم بزرگ روی آرامش به خودش می بینه که امثال این افراد از پرسپولیس دور شن و افرادی مثه دکتر دادکان یا گرشاسبی نزدیک ،اول و آخر پرسپولیس واسه ماست تا تهش وایستادیم ،یا علی .


ساسان رحمتی

-5

4

2 سال پیش

صدتا مهاجمم بگیرن تمیروف نمیشه ، وقتی دروازبانا برا ما میشن خدا تمیرووف چه گلی به سرش بگیره

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال