ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: با این کیفیت ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

3 سال پیش

درخشان: با این کیفیت بازی نمی‌توانید داوری را مقصر بدانید

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: با این کیفیت بازی نمی‌توانید داوری را مقصر بدانید
حمید درخشان بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی انتقادات زیادی را نسبت به کیفیت فنی ارائه شده از سوی دو تیم سرخابی در دربی وارد می‌سازد و معتقد است بازی معروف پایتخت هیچ نکته قابل تعمق و برجسته‌ای به لحاظ فنی نداشته که بتوان به آن اشاره کرد.

*در خصوص دربی اخیر که برگزار شد به لحاظ فنی چه صحبتی دارید؟
من معتقدم دربی که انجام شد هیچ بار فنی نداشت. نکته‌ای که نشان داد متأسفانه فوتبال قابل قبولی را از جانب دو تیم شاهد نبودیم و خلق دو موقعیت نصفه و نیمه از جانب هر دو تیم که بیشتر آنها هم تا پشت محوطه هجده قدم بود را نمی‌توان موقعیت فوتبالی و نقطه برجسته‌ای برای بازی دانست.

*گویا خیلی به دربی انتقاد دارید؟
بله در نود دقیقه 2 موقعیت نصفه نیمه خلق شد و به لحاظ سرعت بازی هیچ نقطه برجسته‌ای نداشت و تاکتیک خاصی از جانب دو تیم دیده نشد. این مسائل برای دو تیم که ویترین فوتبال ما هستند و بازی‌شان هم از شبکه‌های زیادی پخش می‌شود چندان جالب نیست. این در حالی رخ می‌دهد که ما بیاییم و از این صحبت کنیم که فوتبال ما خیلی پویاست و همین موارد موجب آن می‌شود که اختلاف سطحی بین ما و به طور مثال با تیم‌های باشگاهی و در مجموع فوتبال عربستان به وجود بیاید که در نهایت هم ما از تیم عربستانی سه گل دریافت می‌کنیم.

*دربی حاشیه هم که داشت. در این رابطه چه توضیحی دارید؟
بله متأسفانه تمام فوتبال ما حاشیه شده است و این موارد ما را از اصل و به نوعی متن فوتبال دور می‌کند و اجازه نمی‌دهد که بازی دو تیم شکل بگیرد و کیفیتی از دو تیم معروف و پرطرفدار پایتخت در دربی شاهد باشیم.

*اما داوری معایبی داشته که حتی کارشناسان داوری هم به آنها اشاره کرده‌اند؟
وقتی تیمی پنج موقعیت گل خلق کند داور یا کمک داور می‌توانند یک یا دو موقعیت آن را به فرض به اشتباه محاسبه نکنند و در خصوص آن حتی مثلاً اشتباه هم مرتکب شوند اما وقتی یک یا دو موقعیت نصفه نیمه خلق می‌کنید قادر نیستید داور را مسبب بازی ضعیف تیمتان بدانید. این در حالی است که یکی از پنالتی نگرفتن به سود تیمش حرف می‌زند و یکی دیگر از جریان افتادن بازی بر اساس اشتباهات داوری صحبت می‌کند در حالی که ما موقعیت‌های زیاد و قابل توجهی را از دو تیم شاهد نبودیم که بخواهیم به آن بپردازیم.

*اما شاید دست سرمربی پرسپولیس به نسبت سرمربی استقلال که بازیکنان خارجی داشت باز نبود!
پرسپولیس در طول بازی فقط یک موقعیت نصفه و نیمه خلق کرد که آن هم ضربه سر امیری بود و استقلال هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه که توسط مهاجم خارجی‌اش خلق شد.

*شما فکر می‌کنید چرا دو تیم در دربی نمی‌توانند بازی قابل قبولی را ارائه دهند؟
شاید ترس از باخت در دربی موجب می‌شود که دو تیم نتوانند فوتبال خوبی را ارائه دهند. این در حالی است که باید شجاعت داشته باشیم و به فکر بالا بردن کیفیت فوتبالمان باشیم. متأسفانه فوتبال ما در حال جا ماندن از قافله فوتبال در حال پیشرفت آسیا است.

*پرسپولیس این فصل برای قهرمانی زور دارد؟
بله پرسپولیس زور قهرمانی دارد و هنوز هم به عنوان تیمی مدعی محسوب می‌شود به شرط آنکه بازیکنانش خیلی بیشتر تلاش و کار کنند.

*نیاز به تقویت در تیم پرسپولیس را احساس می‌کنید؟
بله حتماً نیاز به تقویت هست اما واقعیتی در فوتبال ما وجود دارد که کمتر بازیکن خلاق و پاسوری پیدا می‌کنید که به نظرم پرسپولیس هم به چنین بازیکنی نیاز دارد که باید جذب شود.

*بهترین بازیکن دربی را چه بازیکنی معرفی می‌کنید؟
به دلیل همان مسائلی که نام بردم و در بازی بی‌کیفیت فنی که آنها را برشمردم واقعاً نمی‌توانم از بازیکن خاصی به عنوان بازیکنی که توانایی فنی بالاتری را ارائه داده به عنوان بازیکن برجسته دربی نام ببرم.

*یکی از ایراداتی که به سرمربی پرسپولیس گرفته شد به این مسأله باز می‌گردد که چرا عبدی از ابتدا به بازی گرفته نشد؟
من ایرادی در این رابطه را متوجه سرمربی تیم نمی‌دانم چون ما از شرایط بازیکن تیم خبر نداریم و به هر حال حتماً باید نظر سرمربی را در رابطه با بازیکنانش در اولویت تیم بدانیم. به همین دلیل کسی نمی‌تواند در رابطه با عبدی و اینکه چه بازیکنی باید بیشتر بازی می‌کرد نظری ارائه دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146087
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اشکان غلامعلیان

0

1

3 سال پیش

دقیقا


احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

درخشان یکی بزرگترین ستاره های تاریخ ایران رو ساخت و اون کسی نبود جز سوشا مکانی ههههههههههه. یک اشغال به تمام معنا


احمد نوری اسرمی

-1

1

3 سال پیش

کینه ای هنوز داری منفی میدی بخدا میترسم دق کنی بمیری


محمد کرمی

0

1

3 سال پیش

اولا پرسپولیس خیلی بهتر بود و حرکات ترکیبی و عبور از کانال کناری کیسه رو خوب انجام میداد از جناح راست با شیری و چپ با ترابی . عیب کار تو تمام کننده بود که توپها رسید به امیری ، که مهاجم نیست اگر پاکدل یا عبدی بودند گل میشد . برعکسش کیسه کاملا دفاعی بود و فقط چشم به ضد حمله داشت . در ضمن اقای درخشان کسی انتقاد کنه که خودش وارد باشه تو که خودت مربی نبودی بدرد بخوری


رضا احمدي

0

2

3 سال پیش

يادش بخير حميد خوان كه شما سر مربي ما بودي و ما توان بردن تيمها را حتي تو ازادي نداشتيم و شما بازيكنان را مقصر ميدونستيد،خدا شكر كه ديگه امثال شما را نميبنيم،


morteza.joqtaeei

-1

1

3 سال پیش

وای خدا باز با این مصاحبه کردن . چی گیرتون میاد اخه که هی با این مصاحبه میکنید چه بار فنی داره حرفاش اخه .


ابي

0

3

3 سال پیش

دربی های قبلی که عبدی بازی می‌کرد جز بهترین بازیکنان زمین میشد.. گل محمدی فقط با لجبازی داره هواداران تیم بزرگ پرسپولیس را ناراحت میکنه... کالدرون 3سال پیش که عبدی هیچ تجربه ای نداشت و خیلی جوون بود و هیچکس انتظار نداشت بازی کنه را دقیقه 80 آورد تو زمین... گل محمدی هم حالا که عبدی بهترین گل زن تیممون و خیلی تجربه خوب داره و اعتماد به نفس خوبی هم داره دقیقه 80 آوردش تو زمین.... آخ یحیی خداوکیلی هر چیزی حدی داره... خستمون کردی... چرا باید امیری و کاپیتان امید که تو دربی بهترین بودن بخاطر ترابی که 10 تا بازی افتضاح بوده همش تغییر پست بدی... نمیشه با یه دست 2تا هندونه برداشت... تو میخای 3تا وینگر چپ خوب همزمان تو بازی بگذاری که چی؟... حالا کاپیتان امید خدایی چون راست پا تو بقیه پست ها هم خیلی خوب گرچه تو هافبک چپ عالی.. ولی امیری بخاطر چپ پا بودن وقتی یر از هافبک چپ بازی کنه 50 درصد کارایی نداره.. بنده خدا همش میدوه... آخرش که نزدیک محوطه جریمه میشه بخاطر اینکه نمیتونه با راست تو حرکت سانتر کنه مجبور میشه یا توپ بده شیری که هر 10 تا 8تاش خراب کنه یا سر توپ میزنه که با چپ سانتر کنه که بعضی وقتا بخاطر خستگی بیش از حد توپ از دست میده و تیم ضد حمله میخوره... حداقل دقیقه 60 با ترابی جاشون عوض کن هم تیم حریف یه کم گیج میشه هم امیری میدونه باید چکار کنه و کمتر خسته میشه... ترابی که 1000ماشالله چه چپ و چه راست کلا رو مخ و توپ خراب میکنه... آخ آقا خیلی دوست داره لایی بزنه... تو بازی استقلال کاپیتان امید واقعا خوب بود همش تا جلو دفاع خودمون میومد و توپ به گردش درمیاورد و 2برابر ترابی و آل کثیر دوندگی داشت.. واز 17 تا خطا استقلال حدود 7یا8 تا خطا فقط روی کاپیتان امید بود... که نشون میده واقعا خوب بوده.. بعدش بیشتر هوادارا و کادر فنی بخاطر 2تا گل پارسال ترابی اعتقاد دارن ترابی بهتر و همیشه 90 دقیقه فیکس... بخدا اگر امیری يا کاپیتان امید سمت چپ باشن به هممون ثابت میشه که تیم چقدر بهتر بازی میکنه و برنده میشه... چون کاپیتان امید و امیری خودخواه نیستن.. انشاله ترابی یه هفته محروم بشه تا حداقل امیری بره سر پست خودش البته اگر یحیی خان تا اون موقع عزیز دردونه خودش پهلوان هافبک چپ نگذاره و باز امیری تغییر پست....


ابراهیم رمضانپور

0

1

3 سال پیش

سلام. بر ارتش سرخ آقا یحیی اگر بازی دربی رو با جسارت بیشتری عمل می کرد. تیم فوتبال پرسپولیس درصدر جدول بود.چرا چون حریف اصلا حرفی برای گفتن نداشت. به قول فوتبالی ها تجربه و تحلیل درست و عدم ترس از باخت وبا اعتقاد به نفس که در تیم فوتبال پرسپولیس حاکم است. قهرمان پنج دوره لیگ ایران فینال آسیا.بهترین پاسور در آسیا همه و همه از نکات برجسته تیم فوتبال پرسپولیس بود .یه مقدار تعویض‌های تیم دیر انجام شد. عبدی و همتی می تونستن به تیم کمک کنن.البته این نظر هواداران است.شاید صلاحدید کادر فنی این نباشه. ولی ترس در بازی‌های بزرگ به خاطر نباختن در ارکان تیم بار منفی دارد. ازاینکه تیم ما بهترین سرمربی و عوامل فنی رو داریم توقع هواداران تیم رو بیشتر کرده شکی نیست. به امید خدا امسال هم قهرمانیم. آقای صدری هم تلاش برای پرداخت پول کالدرون و بازشدن پنجره وبازی دو بازیکن جدید .انشااله.


صادق مرادی

-1

1

3 سال پیش

خودتوهم درجای گلمحمدی دیدیم


صادق مرادی

0

2

3 سال پیش

تورابه حضرت عباس تودیگه کوتاه بیاپپ گواردیولا


احمد نوری اسرمی

-1

2

3 سال پیش

باید عبدی زودتر میوند و امیری میومد وینگر چپ

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال