ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: برای موفقیت در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

درخشان: برای موفقیت در آسیا باید کامل‌تر از این باشیم

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: برای موفقیت در آسیا باید کامل‌تر از این باشیم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل آینده سرخ پوشان در تورنمنت‌های مختلفی حضور دارند و برای موفقیت در آنها باید جوخه‌ای کامل‌تر از این داشته باشیم.

حمید درخشان در گفت‌وگویی، درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید از لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از عملکرد درویش تا به اینجای کار در نقل و انتقالات تابستانی راضی هستیم و تا به اینجا عملکرد خوبی داشته است. در دوران مدیریتی او پرسپولیس قهرمان بوده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی سرخپوشان با توجه به بضاعتی که داشته همانند برخی تیم‌ها بریز و بپاش نکرده و با تمرکز کافی بازیکنان مدنظر سرمربی و کادرفنی را جذب کردند. جوخه سرخ پوشان باید کامل‌تر شود و با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد باید یک فوروارد کامل برای تیم خریداری شود تا در کنار علی علیپور بازی کند. پرسپولیس فصل آینده در تورنمنت‌های مختلفی حضور دارد و باید بازیکنان کافی را در ذخیره داشته باشیم تا اگر اتفاق غیر منتظره‌ای برای بازیکنان افتاد جایگزین خوبی برای آن‌ها داشته باشیم. تیمی که در لیگ نخبگان مقابل قلدر‌های آسیا قرار می‌گیرد باید کامل‌تر از این باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این رابطه تصریح کرد: باید شرایط آماده سازی تیم به خوبی پیش برود تا نگذاریم حریفان مقابل سرخ‌پوشان عرض اندام کنند. فقط اینکه در آسیا حضور داشته باشیم مهم نیست بلکه باید با خریداری بازیکنان مد نظر یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات کنیم. اردو یک شرایط خاص دارد چرا که باید بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم و تجربیاتی که نیاز است را در این اردو به دست بیاوریم. باید به خوبی برنامه‌ریزی کنیم و در نظر داشته باشیم تا بازیکنان زیر نظر مربیان به خوبی تمرین کنند. خدا را شکر بازیکنان خوبی جذب شدند و شاکله تیم تا حدودی حفظ شده است.

درخشان با بیان اینکه باید به جای حرف زدن درباره قانون به اجرای آن عمل کنیم، عنوان کرد: فدراسیون بیش از آنکه بخواهد درباره قانونی صحبت کند باید ابتدا درباره اجرای آن برنامه‌ریزی کند. وقتی چنین چیز‌های پیش پا افتاده‌ای رعایت نمی‌شود توقع دارید فوتبال ما رشد کند؟ لازمه بسیاری از این موضوعات این است که ما زمینه سازی اجرای چنین قوانینی را داشته باشیم تا بتوانیم ساختار آن را به طور کامل برنامه‌ریزی کنیم. می‌خواهند قانونمند باشند، اما نمی‌دانند چگونه؟! چنین اعمالی را تا جایی انجام نمی‌دهند تا اینکه مجبور می‌شوند اجرا کنند آن هم به دلیل اینکه از مراجع بین الملل به آن‌ها فشار وارد می‌شود. متاسفانه فوتبال ایران چندین دهه است که رنگ پیشرفت را ندیده و هر سال پسرفت می‌کند. چنین قانون‌هایی خوب است، اما وقتی کسی اجرا نمی‌کند باید آن را لغو کنند چرا که اینگونه سنگین‌تر هستند. فدراسیون در اجرای قوانین ضعیف عمل کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه از وعده‌های پوشالی فدراسیون خسته شده‌ایم، خاطرنشان کرد: به شخصه به عنوان یک هوادار به وعده وعید‌های وسوسه انگیز، اما گول زننده فدراسیون عادت کردم. در فدراسیون حرف‌های زیادی زده می‌شود و هر فردی هرچه که دلش می‌خواهد می‌گوید. آن‌ها دوست دارند فوتبال ایران را پیشرفته ببینند، اما خودشان را هم گول می‌زنند. وعده دادند که می‌خواهند var را به فوتبال ایران بیاورند، اما بعد‌ها گفتند از هفته چهارم و اگر من بخواهم بگویم آن‌ها تا سالیان بعد هم این تکنولوژی را به طور کامل به کل مسابقات فوتبال ایران نمی‌آورند و نواقصی را به وجود می‌آورند. اجرا کردن چنین قوانینی مدیر قوی می‌خواهد. امیدوارم روزی فوتبال ایران را پاک ببینیم و از آن لذت ببریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161014
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن .جهان بخش

0

1

2 ماه پیش

اتفاقا درویش تو جذب بازیکن خیلی باهوش تر ازمدیرایه سپاهان و تراکتور عمل می‌کنه .مگه همین شله زرد پارسال یادتون نیست .هراسم بزرگی می‌دیدن باهرقیمتی میخریدن .ده تا مهاجم جذب کرده بودن ولی تیم مدافع نداشت.واخرش هم زور سوم شدن.تراکتورهمینجور .بااین همه هزینه چکار کرد.پس انصافا نباید کارای درویش روهمش زیره سوال ببریم.بله شاید ایراد هم باشه ولی رو هم رفته مدیره خوبیه.پارسال تو نیم فصل چندتا بازیکن جذب کرد که واقعا عالی بودن وعصای دست سرمربی شدن .و صددرصد تو قهرمانی نقش داشتن.خداشاهده پارسال اگه این بازیکنا جذب نمی‌شدن قهرمان نمیشدیم


حاج ولی جانباز

0

1

2 ماه پیش

ای واااااااای، صلّ علی محمد، هیچ کی نبود این آمد🤣


اصغر صمدی

0

1

2 ماه پیش

خبر جدید هلدینگ خلیج فارس رو شنیدین.؟ قرض دادن بلانکو و جذب مهاجم خارجی بزرگ جذب کنند؟؟؟حتما شنيديد ولی همچنان بانک شهر مثل مترسک فقط نگاه می‌کنند...بانکی ها چیزی که در راستای منافعشون نباشه قدم بر نمی‌دارند...اتفاق بدی برای پرسپولیس که اسپانسر این بانک شد...همچنان درگیر دفاع چپ و وینگر راست هستیم..ارتش سرخ آسیا زنده.


محمد

-1

1

2 ماه پیش

تودیگه چی میگی 40 ساله دارید حرف می زنید واین 40 سال پرسپولیس قهرمان جام باشگاه های آسیا نشد درویش بازیکن خوب بگیر نشستن بسته بلند شو کاری کن


موسی پرور

0

1

2 ماه پیش

آقای درویش عالی بوده داخل این چند سال فقط اسامی تمام اونهایی که در مورد مدیر تیم اراجیف گفتن یادداشت کردم ببینم از داخل غار کی میان بیرون اینها جزو طرفداران ارتش سرخ نیستن مشتی بی‌غیرت کیسه کش هستن که میام غلط کاری میکنن با درویش ما نایب قهرمانی ایران و آسیا قهرمانی ایران و سوپر کاپ و حذفی شدیم مگه یه مدیر باید چکار کنه


عبدالحکیم حوت

-1

1

2 ماه پیش

طی گ ته ن طبق ژگعط


محمدرضایی

0

0

2 ماه پیش

اقای درخشان قانون کجاهست بیاقانون جدیدپیداکن اگه قانون باشه مسولین کشورماایرانی بودن چرابایدهمیشه بی عدالتی درکشورماباشدتمام کشورهانظم دارن عدالت دارن قانون دارن ولی کشورما.....این است که توان هیچ کاری نداریم وووو فقط دروغ گفتن به مردم


محسن ذولفقاری

0

1

2 ماه پیش

دفاع چپ خارجی باشه


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

2 ماه پیش

ای خدا،چی میشه امسال قهرمان آسیا بشیم


امیداربابی

0

1

2 ماه پیش

باحرفش موافقم.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن 1 - 1 سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد 1 - 2 تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال