ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: جام باید ملاک ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

2 هفته پیش

درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هنوز برای پیش بردن بحث تمدید قرارداد اوسمار ویرا زود است.
حمید درخشان‌هافبک سابق و پیشکسوت فعلی پرسپولیس که در سه مقطع سرمربی این تیم بوده درباره کیفیت بازی‌های پرسپولیس و البته بحث تمدید قرارداد اوسمار نظرات جالبی دارد.

* آقای درخشان پرسپولیس اوسمار در ابتدا به لحاظ کیفیت فوتبالی که ارائه می‌داد تیم جذابی بود و ضمن کسب نتایج خوب فوتبالی که ارائه می‌داد چیزهای تازه ای هم در خود داشت اما حالا دو سه بازی است تیم ظاهرا تیم فقط دنبال کسب پیروزی است. فکر می‌کنید پرسپولیس از نظر فرم فوتبال دچار افت شده؟
بله، ببینید این تیم یک روندی داشته اما در جایی استپ کرده است. خب دو تا بازیکن خوب و در واقع دو تا فاکتور به این تیم اضافه شد؛ یکیی اورونوف و دیگری عبدالکریم. با حضور این دو بازیکن از نظر تیمی‌ وزن فنی پرسپولیس بالا رفت ضمن اینکه بالا رفتن این کیفیت یک خودباوری به بازیکنان اضافه کرد. همین باعث شد تیم از نظر روحی روانی رشد کند. این خودباوری باعث شد تیم ما بیشتر از قبل رو به جلو بازی کند و خلق موقعیت زیادی داشته باشیم. تا اینجا همه چیز کاملا درست بود اما چیزی که مهم است الان یک توقف کوچولو کرده‌ایم که نباید این اتفاق بیفتد. ما باید حرکت رو به جلومان را ادامه دهیم و نگران این موضوع نباشیم که حریف ما چه کار می‌کند و کجاست. ما باید شکل کار فنی مان را رو به بالا ببریم.

*این احتیاط از سمت مربی به تیم القا شده یا حریفان، این تیم و بازیکنان مهمش را آنالیز کرده‌اند و شرایط سخت شده؟
نه نخواسته احتیاط کند اما این اتفاق که در تیم افتاده خوب نیست و ما نباید به این بردهای اقتصادی اکتفا کنیم و طبق همین منوال پیش برویم.

*واقعیت اینکه پرسپولیس حتی در برد مقابل صنعت نفت هم با اینکه با اختلاف برنده شد موقعیت‌های زیادی نداشت مثل بازی با ملوان که برعکس بازی‌های قبل از آن امید گلزنی کمتر شد.
بله نبوده، باید کلا این را اصلاح کنیم. نباید توقف داشته باشیم چون اگر توقف کنیم صدمه می‌بینیم. آن روند قبلی باید به تیم برگردد.

*فکر نمی‌کنید در این مقطع از فصل و با رقابت سختی که در کورس قهرمانی وجود دارد فکر کردن به بردهای اقتصادی هم منطقی باشد؟
ببینید اگر ما فقط اینجوری تیم را جلو ببریم یک جایی گرفتار می‌شویم و برایمان معضل می‌شود .ما باید یک روندی را در پیش بگیریم که به ذهن بازیکنان تحمیل شود به یک هیچ بردن قانع نباشند. این نباشد یعنی توقف و گرفتار می‌شویم و تبدیل می‌شود به یک معضل بزرگ. تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید از نظر خودباوری تقویت شود و بازیکن بگوید ما در هر شرایطی برنده‌ایم و به دو سه تا گل فکر کند. فعل خواستن ما را به جلو می‌برد و باید خلق موقعیت بیشتری در بازی‌ها داشته باشیم. اگر خلق موقعیت‌هایمان کم باشد و به بردهای اقتصادی فکر کنیم یک جایی تسلیم می‌شویم و ممکن است تن به تساوی هم بدهیم اما اگر به خواسته بازیکنان اضافه کنیم و این عطش در تیم وجود داشته باشد که باید با دو سه گل برنده شویم همین شرایط روحی روانی تیم را بهتر می‌کند.

*بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل دوم کیفیت متفاوتی ارائه داده اند. این تاثر حضور سرمربی جدید است یا...؟
صددرصد این ناشی از تاثیر مربی روی بازیکن است. وقتی مربی می‌بیند شرایط بازیکن خوب نبوده این تغییر را به وجود می‌آورد.

*یعنی خود بازیکن با توجه به تغییر شرایط نخواسته کیفیت خودش را بالاتر ببرد و در نظر سرمربی بازیکن فیکس و اصلی باشد؟
اگر می‌خواستند شرایط خودشان را در بازی‌های قبلی تغییر می‌دادند. این مربی است که تغییر را در بازیکن ایجاد می‌کند و قطعا این تغییرات نتیجه تاثیرگذاری مربی است.

*حالا باید چه کار کرد که تیم به آن روند خوب گذشته برگردد و به قول شما متوقف نشود؟
به نظر من اشکال ما در خط جلو است که جابجایی کمتر انجا می‌شود و همین باعث شده ما یک کمی‌به حالت قبل برگردیم و بیشتر عقب بازی کنیم که اصلا خوب نیست. اگر یادتان باشد در شروع کار اوسمار شرایط خیلی خوب بود و از نظر خلق موقعیت آمار خوبی داشتیم اما الان دارند برمی‌گردند به همان رکود قبلی و شکل ثابت گذشته که همه‌اش در عرض و عقب بازی می‌کردند.

*یعنی حساسیت مسابقات هفته‌های پایانی و مدیریت کردن بازی‌ها تاثیری در این روند نداشته؟

نه دیگر، شما وقتی روند بازی تیمت را تغییر می‌دهید این ربطی به حساسیت ندارد .تیم الان بیشتر در عرض و عقب بازی می‌کند. وقتی اینطوری بازی می‌کنید تا صبح هم که بازی کنید با وجود مالکیت توپی که دارید خلق موقعیت نمی‌کنید و این مدل بازی تاثیرگذار نیست.

* تنها راه خروج از شرایط فعلی این است که مدل بازی‌شان را به همان شرایط گذشته برگردانند؟
بله باید مدل فوتبال به همان روند قبلی برگردد و مربی از بازیکنان بخواهد بیشتر در عمق کار کنند چون تمام تیم‌ها فشرده بازی می‌کنند و جلوی پرسپولیس دفاعی کار می‌کنند. شما اگر چند تا فاکتور را رعایت کنید شرایط بهتر می‌شود. اول سرعت پاس دادن، دوم حرکات در عرض، سوم سریع وارد شدن در عمق و چهارم بازی در عمق و خلق موقعیت. شما اگر دو تا از این فاکتورها را رعایت کنید 50 درصد قضیه حل است، اگر سه تا را رعایت کنید و انجام دهید بالای 70 درصد احتمال نتیجه گرفتن وجود دارد.

*اخیرا مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده دنبال تمدید قرارداد اوسمار هستند.آیا این اتفاق در شرایط کنونی را تائید می‌کنید یا هنوز زود است؟
به نظر من نه، شما باید صبوری کنید و ببینید در بازی‌های باقیمانده چه اتفاقاتی می‌افتد و ببینید اصلا این مربی موفق می‌شود جام بیاورد. یعنی باید اول عیب یابی کنید و بعد دنبال این داستان بروید.به این زودی نمی‌شود.

*یعنی باید اجازه بدهند فصل تمام شود؟
ببینید این مربی حدودا 10 تا بازی سرمربی بوده که در چهار پنج تا از آنها تیم خیلی خوب بوده اما در دو سه تا از آنها اقتصادی کار کرده. ما باید اجازه بدهیم از این روند برگردد به همان چهار پنج تا بازی خوب و آن روند ادامه پیدا کند.

*از نظر شما ملاک تمدید قرارداد باید کیفیت فوتبال متناسب با فلسفه تهاجمی‌ پرسپولیس باشد یا نتایج و دستاوردی مثل جام؟
حتما باید جام ملاک باشد.

*یعنی از مربی‌ای که از نیم فصل تیم را به عنوان سرمربی تحویل گرفته باید توقع جام داشت؟
ما نمی‌گوئیم توقع جام اما روند تیم طوری است که باید به جام برسیم. اگر تیم در رده پنجم جدول بود نمی‌توانستیم هیچ انتظاری داشته باشیم اما وقتی این مربی تیم را تحویل گرفت تیم در رده دوم جدول بود و یک گام تا قهرمانی فاصله داشت پس باید قهرمان شویم و اگر نشویم جای سوال وجود دارد. البته این نظر شخصی من است و شاید مدیریت باشگاه طور دیگری فکر می‌کند که دارد این کار تمدید را به این سرعت انجام می‌دهد اما به نظر من یک مقدار عجولانه است. هر چند شاید آنها به این فکر می‌کنند که بازیکن از الان می‌داند همین آقا فصل بعد هم سرمربی‌اش خواهد بود.

*و اینطوری بازیکنان راحت‌تر تمدید می‌کنند؟
آن یک پروسه دیگر است و حتما باید با آنها تمدید کنند. در ضمن خط جلوی تیم ما حتما باید تقویت شود چون نیاز داریم. الان هم اشکال بزرگ ما همان خط جلو است.

*با توجه به روند نتایج استقلال، کیفیت دو تیم مدعی قهرمانی و فاصله یک امتیازی و بازی‌های باقیمانده آیا پرسپولیس می‌تواند این اختلاف یک امتیازی را جبران کرده و در نهایت قهرمان شود؟
ببینید یک موقعی شما سه چهار امتیاز عقب هستید که کار خیلی سخت می‌شود اما الان اختلاف یک امتیاز است. این یعنی یک بازی و یک لغزش کوچک و یک تساوی از استقلال. الان فاصله زیاد نیست که بگوییم نمی‌رسیم. هر لحظه ممکن است لغزش حریف باعث شود تیم ما جلو بیفتد چون ما در کمین نشسته‌ایم تا این اتفاق بیافتد به شرطی که خودمان هم لغزش نداشته باشیم و همه بازی‌ها را ببریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159649
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مجیداحمدی

-1

0

2 هفته پیش

لطفا ب حمیدخان درخشان بی احترامی نکنیم باشدکه ایشون پی ب اشتباهشون برده باشن انشاالله.


مجیداحمدی

0

1

2 هفته پیش

حمیدخان برای ماهواداراهمیشه محترم بودی وهستی اماازجنابعالی خواهش میکنم ازاین دست مصاحبه های تیم خراب کن دیگه نداشته باش جناب اقای اوسمارویرا باهمین ۱۰تابازی توی قلب هواداران پرسپولیس عزیز جاگرفته وحتماهم درخواست همه ما تمدیدوقرارداد۳ساله باایشون وتمام بازیکنای فعلی + تقویت تیمه اقای درخشان شمایکی ازاسطورهای تیم ماهستی ودوستداریم درجایگاهی که داریدروزبروز عزیزتربشید پس لطفافقط وفقط حمایت ؛؛؛اونم ازنوع همه جانبش.اقای رهبری فردشماهم همینطور فقط حمایت کنید وازحرفایی که بوی تفرقه/حسادت/خودبزرگ بینی/وکلاحرفی که تمرکزتیموبهم بریزه تااخرفصل ممنوع


قلمراد دوم

0

2

2 هفته پیش

بجای نبض و تنفس و آب و غذا زندگی درخشان به مصاحبه وابسته است مصاحبه نکنه میمیره


پرسپولیس بس

0

2

2 هفته پیش

درست داداش ایشان عوض اینکه به تیم کمک کنه داره حاشیه سازی میکنه


حسین پرسپولیس زاده

-1

3

2 هفته پیش

جمع کن توروخدا جام بیاره تمدید شه؟ ما بازی زیبا میخاییم بدون استرس وحرص خوردن مربی با اخلاق بدون حاشیه میخاییم کسی ک ب جوان ها اهمیت بده، جنتلمن مث اوسمار همه اینا رو داره سالاااااره سالاااار💪😘😘😘😘😘😘😘😘😘


ساسان رحمتی

-1

5

2 هفته پیش

اوسمار اگه جام هم نیاره ما از بازی تیممون و از نتیجه گرفتناش راضی هستیم


مهدی

-2

0

2 هفته پیش

آقای درویش آقای بادامکی ترابی، اسماعیلی فر ، مرتضی پورعلی، فرجی ، سروش ، عیسی تمدید سرلک و محمدمهدی محبی مس ، تیکدری جذب بشن


مهردادجلالی

-1

2

2 هفته پیش

توکه هیچ تیمی نداری ونمیدونی سرمربی چیه چراراجب اسماراین حرفارومیگی اوسمارتاالان عالی بوده وخواهدبود


msa

-1

5

2 هفته پیش

بجای حمایت نیش نزنید


msa

-1

4

2 هفته پیش

اقای درخشان اوسمار ازمربیان میلیون دلاری مثل خمز ومورایس موفق ترنشان دادوهمه راپشت سرگذاشت


msa

-1

3

2 هفته پیش

اقای درخشان منصفانه قضاوت کنیم انصافا اقای اوسمارتاالان عالی بود کجای کارش ایرادداشت


عبدالحلیم محمدی

-1

3

2 هفته پیش

از درخشان نظر نخواهید.....اگر چیزی بارش بود اون زمان که مربی تیم پرسپولیس بود . حداقل هواداران پرسپولیس رو سکته نمی داد


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

4

2 هفته پیش

آقای درخشان پیاده شو با هم بریم....تیم به این خوبی بازی میکنه... باید تمدید کنن که مربی هم با خیال راحت تر ادامه بده.... انشالله امسال ۳گانه میزنیم با آقای اوسمار


مهری صاد

0

4

2 هفته پیش

بعضی بازیها باید احتیاط کنی نمیشه که همیشه حمله کنی


مهری صاد

0

3

2 هفته پیش

درخشان تو از فوتبال چی بلدی چرا تیم نداری لطفاً درباره پرسپولیس نظر نده


نعمت مشتاقیان

0

0

2 هفته پیش

تیم پرسپولیس دوسه تا ترابی دیگه نیاز داره هافبک خلاق وگلزن که درگلزنی به مهاجم کمک کنند.


پدراام دهدشتی

0

5

2 هفته پیش

آقای درخشان اگر در مورد خودت بود هم اینو میگفتی، کما اینکه ما هواداران دوران مربیگری ات را در تیم دیده ایم


امیرحسین سالاری

0

3

2 هفته پیش

به عنوان یک پیشکسوت برای حمید درخشان احترام قائلم ولی ایشون به هیچ وجه کارشناس نیست اگه کارشناس بود هرگز نمیگفت جام باید ملاک تمدید قرارداد یک سرمربی باشه آخه اگه این حرف درست و منطقی بود پس سال اول که برانکو جام قهرمانی نگرفت باید برانکو اخراج میشد ولی هواداران ایستاده آقای برانکو رو تشویق کردن و باشگاه هم با برانکو تمدید کرد دلیلش هم ایم بود که تیم واقعا هم زیبا بازی می‌کرد هم نتیجه می‌گرفت فقط از روی بدشانسی قهرمان نشد دقیقا همین چیزی که الا تیم اوسمار ویرا داره هم زیبا بازی میکنه هم داره نتیجه میگیره امیدوارم این دفعه بدشانس نباشیم و قهرمان بشیم ولی اگه خدای نکرده قهرمان هم نشدیم دلیل نمیشه با اوسمار ویرا تمدید نشه به نظرم حفظ اوسمار ویرا به عنوان سرمربی موفقیت فصل بعد پرسپوليس رو تضمین میکنه یادمون نره برانکو هم فصل اول جام نگرفت ، گل محمدی هم یک فصل جام رو از دست داد ولی فصل بعدش دوباره قهرمانی رو پس گرفت اصلا یکی از دلایل اصلی موفقیت ها و قهرمانی های پرسپوليس همین حفظ و ثبات سرمربی بوده و هست امیدوارم شک ندارم هواداران عزیز پرسپوليس همگی خودشون بهترین کارشناس هستن فقط امیدوارم باشگاه فریب بعضی از کارنشناسان رو نخوره


حسین پرسپولیسی

0

3

2 هفته پیش

مصاحبه های این درخشان هم همش رو اعصابن. حتما انتظار داره بازم اینو بیارن سرمربی کنن. اون موقع ک خودش سرمربی بود ب هیچ تیمی ن نمیگفت حالا میگه ملاک جامه. همه هوادارا از نحو بازی تیم راضی هستن حالا اگه جام گرفتیم ک چه بهتر اگرم خدای نکرده نشد بازم باید قراردادشو تمدید کنن. الان پرسپولیس داره بهترین بازیا رو انجام میده


علیرضا دارستانی

0

1

2 هفته پیش

آقای درخشان این چه حرفیه که میزنید و میگید که اگر اوسمار ویرا سرمربی محترم پرسپولیس جام گرفت باهاش تمدید کنید و گرنه از حالا زوده. مگر آقای مورایس سرمربی سپاهان جام گرفت که باهاش تمدید کردن. مگر زمانی که آقای محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بود برا سپاهان جام آورد که دو سال پشت‌ سر هم سرمربی سپاهان بود. مگر آقای قعله نویی برا گل گهر سیرجان جام گرفت که چند سال سرمربی گل گهر بود. آخه این چه حرفیه که میزنید من که نفهمیدم. به نظر من پرسپولیس اوسمار خیلی بهتر بازی میکنه از پرسپولیس گل محمدی. الان وقت بازی خوب نیست الان مهم نتیجه ست که الحمدلله داره تیم خوب نتیجه میگیره و میبره. خواهش میکنم تیمو به حاشیه نبر و فشار روانی به تیم و آقای اوسمار نیار. بذار کار خودشونا بکنن. مدیر عامل و هیئت مدیره بهتر میدونن چه تصمیمی در مورد سرمربی پرسپولیس بگیرن. آقای درخشان خواهشاً ساکت


v.h ttt

-2

2

2 هفته پیش

این بازم نقشه کشیده واسه نیکمت پرسپولیس. آقای درخشان دیگه در پرسپولیس خبری از مربیهای بی رزومه نیست . همین آقای اوسمار هم هندوانه در بسته بود . ولی دیگه این اتفاق نمیوفته. تیم بزرگ سر مربیه بزرگ میخواد . البته اوسمار تا اینجای کار عالی بود . ولی اگر قرار باشه فصل بعد در پرسپولیس حضور نداشته باشه ، قطعا یه سرمربیه بزرگ و نام آشنا باید روی نیمکت پرسپولیس بشینه.


h.gh

0

0

2 هفته پیش

بارها گفتم به محمد بادپا بازی بده آقای اوسمار شک نکن نتیجه میگیری


بهزاد احمدی

0

1

2 هفته پیش

ما ایرانیها البته بعضیهامون نه همه .نشستیم وفقط حرفهای گنده میزنیم .اما قشنگ حرف نمیزنیم . اوسمار کل بازیهاشو برده یک مساوی با استقلال اتوبوسی ویک باخت به آلومینیوم که هزاردرصد بیرانوند و بعد دفاع مقصر بوده سرسوزنی سرمربی مقصر نبود البته اگر قدیمها بود شاید سرمربی ۴تافوش ومشت ولگد نثاربیرانوند میکرد چون حرص آدمو درمیاورد گاهی باکارهای بچه گونه اش .پس عالی نتیجه گرفت .بعد هم رودربایستی روکنار بگذاریم زمان یحیی همین بازیکنان بودن ۲تا اضافه شدن الان تیم اینجوری بازی میکرد سکته میکردیم .یحیی دقیقه ۸۸ تازه تعویض یادش میامد بعدتو ۴دقیقه ازعبدی انتظار معجزه داشت همین عالیشاه رو چقدر نیمکت نشین کرد هوادا ریکسره عالیشاه اما گوش شنوا نبود . سیامک نعمتی طلا بود یحیی نابودکرد اون بچه رو .همین سید جلال دوست داشت وتوانایی بازی داشت کی بازیش نمیداد آقا یحیی حرف زیاد است .اما درخشان عزیز گفته قهرمان شدیم قرارداد اوسمار تمدید شود این بنده خدا بازیها رو دارد میبرد فقط باید استقلال امتیاز ازدست بدهد دقیقا مثل سپاهان پا رسال خوب اگر استقلال همه روبا کمک داور وفدراسیون برد به اوسمار چه مربوط .مربوط به یحیی است که تو ۴الی ۵ بازی فقط ۳ امتیازگرفتیم واستقلال نیم فصل ازما جلو زد که جلوزده اگر آخرین بازی نیم فصل رو یحیی برده بود کارتمام نه اینکه با خوش شانسی وکمک خدا مساوی کردیم ویحیی خان قهر کرد ورفت .پس اوسما فعلا طلا هستش سنگ ندازید لطفا


m.j.as.13

-1

2

2 هفته پیش

ملاک حرف مفت زدن های تو میشه هی راه به راه حرف مفت میزنی . اخه تو چه کارنامه موفقی داری که میایی راجب اوسمار حرف میزنی . سرتو بگیر پایین ماستتو بوخور


محمدمحمدی

-1

1

2 هفته پیش

درخشان سخنران خوبی است،

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال