ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: حمایت باشگاه ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 2 اظهار نظر

-

2 سال پیش

درخشان: حمایت باشگاه از یحیی بهترین تصمیم برای پرسپولیس بود

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: حمایت باشگاه از یحیی بهترین تصمیم برای پرسپولیس بود
حمید درخشان می‌گوید پرسپولیس این روزها خوب نیست و خیلی با استرس بازی می‌کند. متأسفانه تیم یحیی تمرکز و آرامش لازم را ندارد و همین باعث شده که امتیازات مفتی را از دست بدهد. درخشان می‌گوید سرمربی پرسپولیس در تعطیلات بهترین فرصت را دارد تا تیمش را برای 6 بازی آینده آماده کند تا شانس قهرمانی از دست نرود.
درخشان در خصوص ماندن و یا رفتن یحیی هم می‌گوید الان وقت رفتن او نیست و باشگاه هم به‌موقع از سرمربی تیم حمایت کرد تا در 6 بازی پایانی موفق باشند.

*از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم شروع کنیم ؟ بازی را چطور دیدید ؟
بازی خوبی نبود . پرسپولیس می‌توانست در این بازی پیروز شود اما برخی اشتباهات فردی باعث شد که این اتفاق رقم بخورد و این تیم با شکست برابر رقیب خود از جام حذفی کنار برود. به اعتقاد من پرسپولیس در چند هفته اخیر عملکرد خوبی نداشته و فقط درجا زده است. همین روند باعث شده خیلی موفق نباشد. متأسفانه پرسپولیس یکی از بدترین بازی‌های خودش را انجام داد.

*استقلال هم بعد از پرسپولیس حذف شد؟
بله استقلال هم به نساجی باخت تا من و خیلی از پیشکسوتان و حتی هواداران حرص بخورند که چه فرصت خوبی از با شکست مقابل آلومینیوم از دست رفت. پرسپولیس اگر بهتر عمل می‌کرد می‌توانست امسال قهرمان جام حذفی شود اما نشد دیگر و خیل راحت بهترین فرصت از دست رفت.

*می‌گویند جام حذفی جام شگفتی‌ها است فکر نمی‌کنید با حذف پرسپولیس و استقلال شگفتی رخ‌داده است ؟
دقیقاً همین‌طور است من هم‌عقیده دارم شگفتی واقعاً تکمیل شد چون همه ما فکر می‌کردیم پس از حذف پرسپولیس، استقلالی‌ها به‌راحتی تا فینال جام حذفی صعود کرده و قهرمان خواهند شد اما قافیه را به تیم خوب نساجی مازندران باختند. این هم از زیبایی‌ها فوتبال است.

*گفتید، پرسپولیس جلوی آلومینیوم در حد مدعی قهرمانی ظاهر نشد؟ بیشتر توضیح می‌دهید ؟
بینید ما باید به قبل از این بازی برگردیم. من گفتم پرسپولیس چند وقت است خوب بازی نمی‌کند. متأسفانه پرسپولیس در ابتدای فصل خریدهای خوبی انجام نداد، یعنی هم در بخش بازیکنان داخلی و هم در بخش بازیکنان خارجی خیلی موفق نبوده است. وقتی خریدهای خوبی هم انجام ندهید از سایر رقبا عقب می‌مانید. همان‌طور که گفتم پرسپولیس به‌جای اینکه پیش برود درجا می‌زند و همین امر باعث شده موفق نباشد. همین درجا زدن پرسپولیس باعث شده که تیمی مثل آلومینیوم باانگیزه بسیار زیاد برابر پرسپولیس بازی کند و نتیجه بگیرد. تیم حریف باانگیزه بسیار زیاد تلاش کرد تا برنده بازی باشد درحالی‌که پرسپولیس عملکرد خوبی در بازی نداشت و فرصت‌های زیادی را به حریف هدیه داد.پرسپولیس که در این دیدار فاجعه بود. نه خارجی‌ها خوب بودند و نه بازیکنان داخلی که در حد و اندازه‌های تیم بزرگ پرسپولیس ظاهر نشدند.

*پرسپولیس بعد از دربی که مساوی شد مقابل هوادار هم مساوی کرد درحالی‌که استقلال مقابل پیکان متوقف شد و بعد هم در جام حذفی باخت آن‌هم درحالی‌که استقلال هم باخت تا دو فرصت خوب را از دست بدهد در این مورد صحبت می‌کنید ؟
علت‌های زیادی دارد . پرسپولیس این روزها با استرس بازی می‌کند و تمرکز و آرامش کافی را ندارد.به نظر من پرسپولیس بعد از دربی خوب احیا نشد. آن مسابقه حواشی زیادی داشت و شاید اشتباهات داوری روی اعصاب یحیی رفت تا آن حرکات را انجام دهد. بعدازآن محرومیت گل محمدی و مسائل به وجود آمده یک مقدار تیم را به هم‌ریخت. پرسپولیس از بازی رودررو با استقلال پیروزی و ۳ امتیاز می‌خواست اما اواخر بازی این برد به‌تساوی تبدیل شد و تیم به حاشیه رفت. در بازی با هوادار هنوز تیم تحت تأثیر اتفاقات دربی و آن تساوی بود و تیم خوب جمع نشد. الان در این تعطیلات بهترین فرصت است که یحیی تیمش را بازسازی بکند تا در 6 بازی باقیمانده مثل قبل خوب بازی کند.

*با توجه به تنبیه لک و کنار گذاشتن او احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس را در این مدت چطور دیدید؟
دروازه‌بانی در تیم پرسپولیس کار آسانی نیست و نیاز به تجربه زیادی دارد. احمد گوهری در این چند بازی استرس زیادی داشت و این استرس کاملاً مشهود بود هرچند که یک پنالتی هم مقابل آلومینیوم گرفت. اما در مورد حامد لک و تنبیه او باید بگویم این به تشخیص مربی بوده و باید به مربی تیم اعتماد کرد. البته بازهم می‌گویم من نمی‌دانم مشکل از کجا بوده و چه حاشیه‌ای به وجود آمده اما از یحیی گل محمدی خواهش می‌کنم او را ببخشد. این بچه‌ها به‌هرحال نیاز به تلنگر دارند منتهای مراتب حامد لک یک سرمایه است که حداقل می‌تواند در ۶ بازی آینده به تیم کمک کند. ما نیاز به تجربه بالای او داریم

*بعد از شکست در جام حذفی صحبت از رفتن یحیی و نیز اسم‌هایی چون علی کریمی و مهدوی کیا برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح شد در این مورد صحبت می‌کنید ؟
به نظر من دست زدن به یحیی گل محمدی در این مقطع اشتباه بزرگی است. الان هر مربی دیگری هم بیاورید مسئولیت قبول نمی‌کند چون می‌گوید تیم را کس دیگری بسته است. باید به خود یحیی اعتماد و تا آخر فصل از او حمایت کرد. امیدوارم پس از حذف استقلال، یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس باروحیه‌ای بالاتر و امیدواری بیشتر لیگ برتر را دنبال کنند. اما در مورد اسامی که گفتید این کار هم اشتباه است. مهدوی کیا الان سرمربی تیم امید است و تمام تمرکز او بر روی تیم امید است و نباید با اسم او برای هر دوتیم پرسپولیس و تیم امید مشکل درست کرد. علی کریمی هم‌الان دو سال است که مربیگری نمی‌کند او سرمایه پرسپولیس است و نباید او را سوزاند.

*در میان صحبت‌هایتان در مورد بازیکنان و خریدهای بد پرسپولیس صحبت کردید و گفتید خریدهای داخلی و خارجی خوبی نداشته است. یحیی گل محمدی هم بعد از بازی با آلومینیم در مصاحبه‌اش گفت که جایگزینان به‌اندازه جداشده خوب نبودند. در این خصوص بیشتر صحبت می‌کنید ؟
متأسفانه پرسپولیس خریدهای خوبی نداشته البته نه اینکه بازیکنان خوبی نباشند منظورم این است که در حد پرسپولیس نیستند . شما وقتی شجاع خلیل زاده و یا نور الهی را از دست می‌دهید باید در سطح این دو ملی‌پوش خرید کنید نه کمتر. اما در مورد صحبت‌های یحیی باید بگویم. ببینید کادر فنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می‌کنند چون آن‌ها هستند که این بازیکنان را انتخاب کرده‌اند. اگر پول نداشتید چرا بازیکن خریدید؟ از طرف دیگر بازیکنان داخلی را هم که خودتان انتخاب کردید. فرد دیگری که برای تیم شما بازیکنان انتخاب نکرده است. مگر اینکه فرد دیگری برای شما خرید کرده باشد. درهرحال من فکر می‌کنم آقایان خودشان بازیکنان را دیده‌اند و در جذب آن‌ها دخیل بوده‌اند و نباید در این خصوص گله‌ای کنند.

*نگفتید یحیی بماند یا برود ؟
چرا من گفتم یحیی باید بماند و به کارش ادامه دهد و باشگاه باید حمایت کند تا او در 6 بازی آینده موفق باشد .

*باشگاه هم طی اطلاعیه‌ای همین کار را کرد ؟
کار دست همین است در این مقطع اصلاً نباید به دنبال تعویض سرمربی بود. یحیی مربی خوبی است و مطمنا پرسپولیس با او به‌روزهای خوب برمی‌گردد.

*نظر شما در مورد عملکرد او در این فصل چیست ؟
به این سؤال الان نمی‌توان پاسخ داد. باید بگذاریم چند بازی دیگر هم بگذرد و فصل تمام شود و بعد عملکرد کادر فنی پرسپولیس را به‌دقت موردبررسی قرار بدهیم. وقتی فصل تمام شود خیلی باحوصله می‌توانیم بررسی کنیم و ببینیم کجاها نقطه قوت و کجاها نقطه‌ضعف پرسپولیس بوده است. و درواقع عملکرد او را بررسی کنیم.

*پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد ؟
کار خیلی سخت است اما نشدنی نیست. اگر پرسپولیس در بازی با هوادار پیروز می‌شد خیلی برایش بهتر بود. اما بااین‌حال در دو بازی آینده می‌توان بهتر درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ صحبت کرد. ممکن است استقلال امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس دوباره به صدر جدول نزدیک شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148674
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمدرضا معتمدی

0

1

2 سال پیش

جان عزیزت تو دیگه نظر نده هر وقت حرف زدی یه حاشیه برا تیم رخ داده .


حمیدکرمانی

0

1

2 سال پیش

نابودکردن بااین‌حمایت چراوقتی برانکورفت حمایت نکردن‌این گلمحمدی تیم به نابودی کشیده

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال