ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: ساپینتو فکر کر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

درخشان: ساپینتو فکر کرده اینجا چاله میدان است

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: ساپینتو فکر کرده اینجا چاله میدان است
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط و وضعیت لیگ برتر گفت: بازیکنان خارجی انتظارات را برآورده نکرده و برخی‌ها هم زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفتند اما به هر حال لیگ روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم هر تیمی که مستحق بود قهرمان شود.
حمید درخشان در گفت‌وگویی به بررسی و شرایط لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت و از سطح کمی و کیفی این مسابقات سخن گفت که در ادامه آن را می‌خوانیم.

لیگ نیازمند برنامه و انسجام است؛ بازی‌ها آخر هفته باشد
ملی‌پوش اسبق ایران با اشاره به شرایط برگزاری لیگ تصریح کرد: فراز و نشیب‌هایی در لیگ امسال دیده شد که برخی از آنها به قبل از جام‌جهانی و برخی‌ هم به بعد از جام باز می‌گشت اما در کل باید بگویم کیفیت بالایی را شاهد نبودیم اما در نهایت برگزار شد و چیزهایی هم یاد گرفتیم.
او ادامه داد: هر چه رو به جلو می‌رویم باید شاهد نظم و انضباط بیشتری باشیم و به اصطلاح در جا نزنیم، اول فصل باید برنامه ارائه شده و در طول فصل هم شاهد اجرای درست آن باشیم و نباید اجازه بدهیم وقفه‌ای در مسابقات ایجاد شود. از سویی دیگر نباید بازی‌ها وسط هفته باشد چرا که تعداد هوادار کمتر شده و مردم نمی‌توانند فوتبال را به خوبی دنبال کنند.

به جای بهانه و ایراد به فکر قهرمانی باشید
این پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به حاشیه‌های اخیر و اظهار نظرهای تیم‌های مدعی قهرمانی گفت: آنهایی که امروز به دنبال بهانه‌تراشی و ایراد هستند در طول لیگ صدرنشینی را تجربه کرده و در راه قهرمانی گام گذاشته‌اند اما به جای آنکه به فکر نتایج و عملکرد تیم خود باشند دنبال حاشیه بوده و با بهانه‌تراشی اشتباهات خود را پنهان می‌کنند.
الان رقابت در صدر جدول نزدیک است اما امیدوارم تیمی که شایسته قهرمانی است در انتها جام را بالای سر ببرد. من به آنهایی که به دنبال بهانه‌تراشی هستند می‌گویم اگر تمرکز خودتان را روی تیم و بازی‌ها معطوف می‌کردید قهرمان می‌شدید و باید این عادت غلط از بین برود که برای جبران ایرادها و اشتباهات خود به دنبال بهانه و مقصر باشیم.

لیگ بی فروغ و بدون ستاره بود
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص حضور بازیکنان خارجی و داخلی در لیگ برتر امسال تاکید کرد: متاسفانه در لیگ امسال بازیکنی که در حد ستاره باشد را ندیدیم و این برای فوتبال ما خوب نیست. البته این هم دلیل دارد، اول اینکه بازیکن خوب خارجی به خدمت نمی‌گیریم و آنهایی که می‌آیند در حد متوسط هستند. بازیکن خارجی یعنی فوتبالیستی که ۴۰ تا ۵۰ درصد بالاتر و بهتر از بازیکن داخلی باشد که در فوتبال ما چنین بازیکنی دیده نمی‌شود. در بین بازیکنان داخلی هم کسی که این شاخصه را داشته باشد نداریم و علت آن این است که روی تیم‌های پایه و زیرساخت‌های فوتبالی کار نشده و نمی‌توان انتظار بیهوده داشت.
او به باشگاه‌های بازیکن‌ساز مانند راه‌آهن، بانک ملی، پاس و ... اشاره کرد و گفت: تا وقتی زیرساخت‌ها درست نشود و توجه و تاکید مسوولان فوتبالی روی تیم‌های پایه نباشد نمی توان انتظار داشت و این یک واقعیت است که باید آن را قبول کنیم. در فوتبال ما فقط نتیجه مهم است و تیم‌های لیگ برتری آماده‌خور شده‌اند به جز فولاد خوزستان، سپاهان و تا حدودی ذوب‌آهن که در رده‌های پایه خود کار کرده و شک نکنید در سالیان آینده نتایج آن را هم خواهند دید.

زمین فوتبال چاله‌ میدان و جای عربده کشی نیست

درخشان با انتقاد از رفتارهای نابهنجار در فوتبال گفت: متاسفانه از ابتدای فصل شاهد اتفاقاتی بودیم که اثر و نتیجه آن روی فوتبال و نسل ورزشی ما تاثیر منفی دارد که همچنان ادامه دارد. جا دارد کمیته انضباطی با شدت وارد عمل شده و برخورد جدی با مسببان این موضوع داشته باشد. چرا فردی مانند ساپینتو زمین فوتبال را با چاله میدان اشتباه گرفته و با درگیری و عربده‌کشی به دنبال منافع خود است؟
او گفت: حضور مربی خارجی در فوتبال ما با چه هدفی است؟ او می‌آید که رفتار و کردار حرفه‌ای را با خود به ایران بیاورد تا در کنار انتقال دانش،‌ فرصتی برای بهتر شدن ایجاد شود اما متاسفانه ساپینتو هم به فوتبال ما و هم به استقلال ضرر می‌زند. وقتی مربی آرامش نداشته باشد و این چنین جو را دچار تنش می‌کند معلوم است وضعیت بازیکن چه خواهد شد. برخوردهای عصبی، تکل‌های بی مورد و بازی پراشتباه به دلیل همین جو نامناسب است و استقلال از وجود این سرمربی ضربه خورد. شاید اگر مسوولان تیم به خوبی مدیریت بحران می‌کردند می‌توانستند شرایط به مراتب بهتری را در این تیم حاکم کنند و برآورد آن در نتایج هم اثر مثبت داشت.

امیدها در اولولیت نیستند؛ بی‌جهت خودمان را امیدوار نکنیم
سرمربی اسبق پرسپولیس با تاکید بر اینکه بی‌توجهی به رده‌های پایه اثرات بدی برای فوتبال ما به همراه دارد گفت: ما از تیم امیدی صحبت می‌کنیم که باید برای حضور در المپیک آماده شود اما شرایط آنها را ببینید. این فقط معطوف به این رده نیست و اگر بخواهیم فوتبال ما روزی در مسیر درست قرار بگیرد چاره‌ای نداریم جز اینکه به رده‌های نوجوانان و جوانان توجه کرده تا تیم امید خوبی را بسازیم.
او ادامه داد: وقتی از پایه کار کنید در رده‌های سنی مختلف می‌توانید انتظار تشکیل تیم‌های قوی و قدرتمند را داشته باشید و روزی خواهد رسید که برای تیم ملی، پشتوانه مناسبی در دسترس است اما با این شرایط فقط خودمان را گول می‌زنیم و راه به جایی نخواهیم برد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154664
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی مقرب

0

1

11 ماه پیش

ساپینتو خودشم چاله میدونیه ی آدم حسابی تو این تیم استقلال نمیتونی پیدا کنی ساپینتو که دیگه سرای دیونه هاس نمونش غلامپور انگار از جنگل فرار کرده


msa

0

1

11 ماه پیش

به قول عبدالله ویسی این دیونه هست


ابراهیم رمضانپور

0

2

11 ماه پیش

سلام عزیزان خواهشاً اسم این استقلالی ها رو نبرید. اینا به پرسپولیس خیلی خیانت کردند یادم گذشته های دور و اصلأ همین حالا به زمین و زمان متوسل می‌شوند تا شاید... شاید که کور خواندن جلو قهرمانی پرسپولیس رو بگیرن .... ‌ تاریخ برای دشمنی کیسه کش ها خواهد نوشت. آزادی کولاک است چه خبره وقت تنگ شده درود بر شما..؟.


محمدطاها

0

2

11 ماه پیش

هوچی گری کیسه های بزدل نوکرسعودی


محمدطاها

0

2

11 ماه پیش

ساپینچول روانی وشیت هستش


رضا

0

2

11 ماه پیش

خر خانه کدخدا


محمد رضائی

0

5

11 ماه پیش

درود بر حمید خان درخشان


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

11 ماه پیش

همینو بگو مردک حیوان😐😐😏😏


آرین

0

6

11 ماه پیش

درود بر حمید خان درخشان عزیز.... درود بر شرف و غیرتت.... آهان این شد مصاحبه.... به این میگن حمایت.... اینطوری باید از تیم محبوبت حمایت کنی نه مثل گذشته که خیلی سرد حمایت میکردی... الان شدی همون حمید خان درخشان پرسپولیس بزرگ..... دمت گرم که از تیم محبوبت حمایت کردی.... ما قهرمانیم چون خدا قهرمانی پرسپولیس رو امضا و ثبت کرده مطمئن باشید


اصغر افشار

0

5

11 ماه پیش

حمید خان این دوتا بازی کارشناسی نکن مرتب تیم رو حمایت کن سپاس از همه پیشکسوت های با تعصب دوست داشتنی


حسن شاهین

0

5

11 ماه پیش

ساپینتو خر کیه


احمد نوری اسرمی

0

5

11 ماه پیش

فوری . همین الان ورزش سه زده سه هزار بلیط برای طبقه دوم بفروش میرسه دوستان تهرانی یا علی


امیر حسین

0

5

11 ماه پیش

بابا اصن استقلالی ها کدومشون ادب داشتن که این داشته باشه یه مربی بی ریشه اومده ایران دور گرفته


احمد نوری اسرمی

0

4

11 ماه پیش

کمیته انضباطی و جاودانی ثابت کردن کدوم طرف هستن . راننده نیسان آبی هم تو دربی هم تو بازی نفت تخلف کرد ولی صدای این بی بته ها در نیومد

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال