ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: شاهکار بیرانون ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

درخشان: شاهکار بیرانوند، پرسپولیس را در بازی نگه داشت

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: شاهکار بیرانوند، پرسپولیس را در بازی نگه داشت
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان کار گروهی و ترکیبی خوبی را به نمایش نگذاشت و حریف برتر بود.

حمید درخشان در گفت‌وگویی در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی اصلاً خوب بازی نکرد. هرچه فکر می‌کنم خلق موقعیتی از پرسپولیس در این بازی به یاد ندارم به جز آن ضربه کاشته‌ای که مهدی ترابی آن را تبدیل به گل کرد. پرسپولیس در این مسابقه فقط تا پشت 18 قدم حریف خوب پیش‌ می‌رفت و کاری برای ورود به محوطه جریمه و انجام کارهای ترکیبی نداشت.

وی افزود: بیرانوند چندین مرتبه ناجی پرسپولیس در این مسابقه شد و چند موقعیت خوب را از حریف گرفت و شاهکار کرد تا تیم را در مسابقه نگه دارد. پرسپولیس در سرعت بازی و کار گروهی اشکالات زیادی در این بازی داشت. شادابی و طراواتی در تیم نمی‌دیدیم شاید علتش سرماخوردگی بوده ما نمی‌دانیم اما مسئله این است که پرسپولیس در خلق موقعیت موفق نبود. ما بازی سرعتی و کار ترکیبی از این تیم ندیدیم فقط چند حرکت انفرادی بازیکنان پرسپولیس انجام می‌دادند که محمد عمری آن وسط دست و پا می‌زد و یک خطا گرفت که همان هم گل شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس خلق موقعیتی در این بازی نداشت برعکس حریف در خلق موقعیت خوب کار کرد و 2-3 موقعیت خوب گلزنی را بیرانوند از استقلال تاجیکستان گرفت. استقلال از نظر تاکتیکی بهتر و برتر از پرسپولیس بود و پرسپولیس حتی روی گل مساوی هم مدافعانش جاگیری اشتباه داشتند و دروازه‌ باز شد.

درخشان در مورد اینکه علت افت پرسپولیس از بازی با الدحیل تا این مسابقه چیست، گفت: کار پرسپولیس تداوم نداشته بعد از بازی با ملوان شکل کار پرسپولیس رو به جلو نبوده و ساکن شده است. این مسئله را کادر فنی باید بررسی و آنالیز کنند که چرا پرسپولیس نتوانسته رو به جلو حرکت کند و در کارهای سرعتی و ترکیبی و گروهی در این مسابقه مشکل داشته است. پرسپولیس بازی را با تأخیر انجام می‌دهد در سرعت انتقال دفاع به حمله موفق نیست و ایستا بازی می‌کند. باید این مسائل بررسی و آنالیز شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه، گفت: کارش بسیار سخت است. پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی رفت خیلی خوب بازی کرد اما الدحیل با تغییر سرمربی خود یک تیم دیگر شده است و در بازی برگشت هم تیم بسیار خطرناکی خواهد بود. پرسپولیس باید خیلی حواسش را جمع کند تا صعود کند. وضعیتش اکنون بغرنج است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157269
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین

-1

1

9 ماه پیش

این همه میگفتین حنانوف این هم از حنانو فتون چکار کرد دیشب در کل بزار براتون بگم ریگی اصلا خوب نیست نبیل هم که اصلا نعمتی هم بگیر نگیر داره صادقی هم همینطور گولیسانی هم مثل بازیکن پارسال نیست پرسپولیس یه مهاجم تمام کننده نیاز داره مثل عیسی لوکادیا یحیی مقصر نیست مقصر اصلی ما درویش بیشرف هست این همه پولی که به نبیل دادن به عیسی میدادن بس به نتیجه می‌رسیم که مقصر اصلی درویش بیشرف هست میخواد یحیی را خراب کنه پیش میلیونها هوادار سرخ دل آسیا ❤❤❤


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

9 ماه پیش

سرش سلامت زنده باشه❤😍


اصغر صمدی

0

4

9 ماه پیش

یعنی یکی از موقعیت های استقلال رو ما نداشتیم..چرا اینطور شد!؟ فوتبال کلیتش یا دفاعی هستش یا هجومی، با هر تاکتیکی. دیشب اصلا تیم نبوديم و فقط بازی رو انجام دادیم.. این درست نیست باید اصلاح بشه، چه با تمرین ، چه با جریمه..همیشه که نمیشه پاداش باشه، بعضی مواقع تنبیه لازم..الدحیل با تغییر سرمربی نفس النصر رو گرفته‌ باید خیلی از بازی رفت بهتر باشیم.. یعنی نتونستین یه برد کوچولو در مقابل این تیم بدست بیارید با این همه .... حالا باید الدحیل و النصر یکی رو ببریم و مواظب تفاضل هم باشیم...البته میدونیم که گروه خیلی سخته و هیچ گروهی در حد این گروه نیست.سپاهان با برد در نقش جهانی با عراق میره و بازی آخر رو هم حیثیتی بازی میکنه و احتمال برد داره ولی ما دلمون آشوبه. بچه ها خودتون رو جمع کنید.


msa

0

4

9 ماه پیش

درودبربیروعقاب پرسپولیس


فردین کرمی

-4

2

9 ماه پیش

درخشان عزیزدوغتوبنوش


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

9 ماه پیش

بازی رفت با الدحیل بهترین بازی پرسپولیس بلحاظ کار تیمی ، شجاعت ، سرعت ، بازیهای ترکیبی و میل به گلزنی در طول بازیهای آسیایی و لیگ خودمان بود ، اما بعد از اون بازی ما دیگه بازی زیبا و درخوری از پرسپولیس ندیدیم . چرا؟؟؟؟؟ چرا باید اینهمه نوسان داشته باشیم


امیر پرسپولیسی

0

6

9 ماه پیش

آقای گل محمدی این پرسپولیس همان تیمی بود که درزمین الدحیل درقطر نگذاشت این تیم یک حمله به سمت دروازه پرسپولیس داشته باشه برو خدا روشکر کن که بیرو دیشب ناجی پرسپولیس شد وگرنه از کیسه تاجیکستان ۴ تا رو خورده بودیم دلیل بازی ندادن به زاهدی چیست ؟ زاهدی اون موقعی که درترکیب اصلی بود وآماده نبود وصدای پیشکسوتان وهواداران رو درآورده بود درهربازی ازش استفاده میکردی درترکیب الان که تقریبا شرایطش بهتر شده شده ذخیره نبیل باهویی بی کیفیت لابد جناب درویش تقاضا کرده ازت که از نبیل باهویی استفاده کن ؟ وجدانن خودت جناب یحیی عامل اصلی افت پرسپولیس هستی به جای تمرکز روی نقاط قوت وضعف تیمت چسبیدی به حاشیه از درگیری با جواد چکش کیسه تا ... خودت اگه واقعا پرسپولیسی اصیل بودی به خاطر مطالباتی که طلب داشتی نوتیس به باشگاه نمیدادی برای فسخ قرار داد 😡 بعد از پایان جام حذفی پارسال که دوبی گردی کردی به جای این که تکلیف خودت رو با تیم مشخص کنی یک سوال دلیل تعویض مهدی ترابی دیروز چی بود ؟ چرا امیری که دکترهای تیم گفتن حداقل باید دوماه استراحت کنه رو ازش استفاده کردی تا مصدومیتش تشدید شود سعید صادقی که بلد نیست یه سانتر درست وحسابی کنه چرا وقتی آماده نیست حتما باید فیکس بازی کنه چرا نباید جای خودش رو بده به امثال عالیشاه با تعصب که با جان ودل برای تیم به میدان میره چه ۱ دقیقه چه ۹۰ دقیقه آقای گل محمدی تیم مشکل گلزنی داره این رو یه بچه ۵ ساله هم متوجه میشه چرا مهدی عبدی رو رد کردی ؟ که شده عصای دست خمس درتراکتور با تساوی دیروز شانس صعودمان کم رنگ شده کلا ما عادت کردیم به اما واگر خدایی با این بازی که برابر کیسه تاجیک انجام دادیم اگر برابر النصر هم همین گونه باشیم فکر کنم یاد وخاطره بازی کیسه والعین دوباره تکرار شود آقای گل محمدی علی نعمتی به والله بلد نیست یه سانتر درست وحسابی بفرسته حق هم داره چون پست اصلیش نیست چرا امثال احمدی جوان باید قفل وزنجیر شوند روی نیمکت ؟ دانیال هم که فراز ونشیب داره بازی با نفت آبادان که توپ رو به راحتی میتوانست دفع کند گل به خودی زد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهیم دانیال درمقایسه با رامین رضائیان سطح بازیش خیلی پایین تر است رامین الحق سانترهای بی نقصی رو داره رامین دلش با پرسپولیس بود ودوست داشت بماند حالا یه اشتباهی کرد در برنامه فوتبال برتر جوگیر شد حرفهایی رو زد شما به خاطر تیم باید گذشت میکردید واورا حفظ میکردید که همین رامین الان شده عصای دست سپاهان ومورایس آقای گل محمدی شما خودتان حاشیه را دوست دارید بر خلاف مستر برانکو که اهل حاشیه وجنجال نبود فقط به فکر سر بلندی تیمش بود با ۱۳ بازیکن وپنجره بسته فینالیست آسبا کرد پرسپولیس را از استفاده کردن از جوانان هراسی نداشت محمد انصاری که یه بازیکن تستی بود کشف برانکو بود در نیمه نهایی وفینال آسیا از امثال آدام همتی وسعید حسین پور استفاده کرد جناب گل محمدی وجدانن اگر نمیتوانی تیم را به موففیت برسانی با یک استعفا ما را خوشحال کن شجاعت رو از امثال مهدی تارتار یاد بگیر که ملوان رو احیا کرده ودرزمین سپاهان این تیم رو میبرد به امید سربلندی تیم محبوبم پرسپولیس❤

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال