ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: هنوز هیچ تضمین ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

درخشان: هنوز هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: هنوز هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ‌وجود اینکه در فاصله ۲ هفته باقی مانده به پایان لیگ پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد، اما‌ هیچ تضمینی برای قهرمانی در لیگ برتر وجود ندارد.

حمید درخشان در گفت‌وگویی، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه پیکان خیلی دفاعی و بیش از اندازه بسته بازی می‌کرد، پرسپولیس تلاش داشت تا در این دیدار حیاتی حتماً به پیروزی برسد تا از کورس قهرمانی از سپاهان عقب نماند. هر چه به دقایق پایانی این دیدار نزدیک می‌شدیم بازیکنان پرسپولیس با استرس بیشتری بازی را دنبال می‌کردند و به همین دلیل چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.

وی افزود: در نهایت فشارهای پرسپولیس روی دروازه پیکان نتیجه داد و مهدی ترابی‌ از روی نقطه پنالتی موفق‌ به بازکردن دروازه حریف شد. تغییرات و تعویض‌های پرسپولیس تا حدود زیادی کمک کرد تا بتواند به ۳ امتیاز حیاتی دست پیدا کند. ناگفته نماند که رشید مظاهری، دروازه‌بان پیکان یک روز فوق‌العاده را مقابل پرسپولیس داشت و بازی خوبی برابر مهاجمان پرسپولیس انجام داد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه در برخی از بازی‌ها به تیم برتر فشار روحی و روانی می‎‌آید تا برنده شود، عنوان کرد: طبیعی است تیم‌هایی که در رتبه‌های پایین جدول و در خطر سقوط قرار دارند با تمام وجودشان تلاش می‌کنند تا گل نخورند و بازی بسیار بسته‌ای را انجام می‌دهند. بازی دفاعی هم کار را برای تیم مهاجم بسیار سخت می‌کند تا گل بزند و در مواقعی هم امکان دارد به خاطر فشار روحی و روانی، تیم برتر تمرکز لازم را از دست بدهد. بر همین اساس مهاجمان در ضربات آخر تصمیم‌گیری درستی انجام نمی‌دهند و حتی ممکن است فرصت‌های گلزنی را به راحتی از دست دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه هیچ تضمینی برای قهرمانی تیمی ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر وجود ندارد، تصریح کرد: اصلاً نمی‌توانیم به هیچ تیمی گارانتی بدهیم که قبل از برگزاری دیدارهای ۲ هفته باقیمانده به قهرمانی برسد. باید تیم صدر جدول هم برای رسیدن به جام تلاش کند. ولی چیزی که روی کاغذ وجود دارد شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است هرچند بازی‌های سپاهان راحت‌تر از دیدارهای پرسپولیس است. پرسپولیس باید در نظر داشته باشد که ۲ فینال تا قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید تمام تلاش را برای برتری در این ۲ دیدار انجام بدهد.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های آخر لیگ برتر و فینال جام حذفی باید از داور خارجی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: قضاوت داور خارجی یک تفاوت بزرگ با حضور داوران ایرانی دارد که پس از اتمام بازی دیگر کسی به اشتباهات داور خارجی اعتراضی نمی‌کند. اما اگر داور ایرانی اشتباه کند تیم بازنده علت باخت‌شان را به گردن داور ایرانی می‌اندازند. داوران فوتبال ایران در این فصل عملکرد بدی داشتند و به‌نظر می‌رسد نمی‌توانند بازی‌های بزرگ را داوری کنند. به همین دلیل بهتر است به خاطر کم کردن حرف و حدیث در بازی‌های آخر فصل لیگ برتر و حتی فینال جام حذفی از داور خارجی استفاده شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154597
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اصغر افشار

0

4

1 سال پیش

آقای درخشان خواهشا نظر نده معلومه با خودت چند چندی به تو چه که پریرا را کی گرفته همش میگی باید پاسخگو باشید چکاره ای شما همونی هستی که احترام دایی را نگه نداشتی اومدی سر تمرینش ادعای مربی گری کردی لطفا ببند آه آه ابرای چی میخای تیم رو وارد حاشیه کنی 🤐🤐😡


علیرضاهمتی نژاد

-1

2

1 سال پیش

قطعا همینطوره هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس وجود نداره نه اینکه هیچ یک از دوتیم گل گهر سیرجان و نساجی قائمشهر رو تحت هیچ شرایطی نباید دست کم گرفت وغرور آویخته بازیکنامون بشه بابا تمام قدرت، روحیه وانگیزه برای قهرمانی🏆 15🏆جنگید به امید قهرمانی🏆 15 🏆❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

-4

1

1 سال پیش

احترام پیشکسوت واجبه درود به آقای درخشان از بهترین‌های پرسپولیس


کمال یزدی

0

3

1 سال پیش

تو میتنی نظر ندی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

1 سال پیش

😐😐😐😑😑😑


آرین

-1

2

1 سال پیش

نمیدونم حمید درخشان چرا هر وقت میخواد در مورد پرسپولیس حرف بزنه انقدر با غرور حرف میزنه و احساس میکنم خودشو بالاتر از بقیه میبینه.... تو مگه از همین پرسپولیس به اینجا نرسیدی... اگه پرسپولیس نبود اونوقت کی تورو میشناخت که بخوای انقدر مغرور صحبت کنی.... تو همه چیزت از پرسپولیسه پس لطفا جای اینکه از هیچ تضمینی وجود نداره برای قهرمانی حرف بزنی و بچه ها رو نا امید بکنی و ترس توی وجودشون بندازی فقط حمایت کن... اگه ام نمیتونی حمایت کنی پس سکوت کن..... درود بر شیر پسران پرسپولیس.... پرسپولیس قهرمان مطلق ایران زمینه چون خدای بزرگ اینو نوشته و مهر کرده.... پس پیش به سوی نابود کردن گل گوهر و کسب قهرمانی


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

موافقم


ع حسین زاده

0

3

1 سال پیش

اگر به داوران ایرانی اعتقاد ندارن، پس برای همه بازی ها از داوران خارجی استفاده کنن، نه فقط برای استقلال و سپاهان، همین داور ایرانی بود که فصل قبل تو بازی برگشت با استقلال وقتی پرسپولیس ۱۰نفره بود با جلوگیری از تعویض پرسپولیس، زمینه ساز گل مساوی استقلال شد و تو همان بازی قهرمانی پرسپولیس از دست رفت، حالا درصورتیکه که داور ایرانی دربی، بهترین قضاوت رو انجام داد، چون استقلال باخت، دنبال بهانه گیری از پنالتی که ۹۰درصد داوران دنیا اونو رد کردن هستن، ولی در مورد خطای یامگا روی عبدی هیچ حرفی نمیزنن، بنابراین پرسپولیس از خداشه که داور خارجی بیاد تا ساپینتو بی ادب رو سر جایش بنشونه و


قلب آ تشین

0

2

1 سال پیش

توپیشکسوت پرسپولیس هستی چرا نباید پرسپولیس رو قهرمان بدونی پرسپولیس از همه لحاظ مستحق قهرمانی مانی است.باید به بچه های تیم انگیزه بدین واونارو شایسته قهرمانی بدونید.


Amin

-1

8

1 سال پیش

اصلا کی از شما نظر خواست.؟؟

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال