ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: کار در پرسپولی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

درخشان: کار در پرسپولیس به مراتب سخت تر از تیم ملی است

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: کار در پرسپولیس به مراتب سخت تر از تیم ملی است
حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس، ابتدا درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی، گفت: ازبکستان یک تیم خوب و قدر بود و به راحتی در مقابل شاگردان قلعه‌نویی بازی کردند و شناخت خوبی نسبت به تیم ملی ایران داشتند. در مجموع خوب بازی کردیم، اما باز هم خستگی بازیکنان در نیمه دوم مشهود بود. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم . اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و موفق شدیم چند فرصت برای گلزنی درست کنیم اما با بی دقتی از دست دادیم.

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه در خصوص بازی ضعیف تیم ملی گفت: به نظر من تیم ملی ایران تقریباً خسته بود این نشان می‌دهد که بازیکنان به خوبی ریکاوری نشده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود که خوب بازی نکنیم و به همین راحتی در ورزشگاه خانگی ۲ امتیاز را از دست بدهیم. این امتیاز‌ها تا همین جا مهم نبودند، اما در مراحل بعد قطعاً هر یک امتیاز مهم خواهد بود. احساس می‌کنم بازیکنان و کادر فنی مغرور شده‌اند و فکر می‌کنند در هر صورت به جام جهانی صعود می‌کنند. قلعه‌نویی باید بداند که هرگونه ناکامی بعد از سه دوره حضور پیاپی در جام جهانی می‌تواند مورد غضب هواداران قرار گیرد.

حمید درخشان درخصوص جوان شدن تیم ملی گفت: دیدار مقابل ازبکستان هر چند از جنبه صدرنشینی آن مهم بود، اما می‌شد از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کرد. من زمانی که ۱۷ سال سن داشتم مقابل بزرگانی فوتبال بازی می‌کردم که بعد‌ها توانستم با اعتماد به نفس در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم و اگر آن نبود قطعاً هیچگاه اعتماد به نفس پیدا نمی‌کردم. حسین‌زاده بازیکن بسیار خوبی است و باید به او اعتماد شود. امیدوارم کادر فنی تجربه بازیکنان را بالا ببرد چرا که امثال شجاع خلیل‌زاده و کنعانی زادگان شاید تا یکی، دو سال دیگر برای تیم ملی بازی کنند، اما اگر جوان‌ها را تربیت نکنیم چگونه چند سال دیگر می‌توانیم پیشرفت کنیم؟ باید جوانان را در کنار بزرگ‌تر‌ها قرار دهیم تا کسب تجربه کنند. با این شرایط اگر بخواهیم ادامه دهیم تا دو سال دیگر همین ازبکستان را هم نمی‌توانیم شکست بدهیم چرا که پایه‌های بسیار قوی‌ای دارند.

درخشان در ادامه درخصوص رفتن اوسمار و اینکه شنیده می شود باشگاه با اسکوچیچ برای جانشینی او صحبت کردهاند گفت: ابتدا باید بگویم اوسمار مربی بسیار آرامی بود و تمرکز خوبی داشت و توانست با تیم نتیجه بگیرد؛ از او تشکر می‌کنم، اما من پیش از اینکه لیگ تمام شود همواره می‌گفتم که پرسپولیس قهرمان است و این را نشان از تاکتیک‌های گل محمدی می‌دانستم که رد پایش پس از رفتنش هم در تیم مانده بود. از نظر من اوسمار هرچه بود در قد و قواره هدایت پرسپولیس نبود. کمبود بازیکن را با ورود کریم و اورونوف جبران کردند و در کل اوسمار با تجربه بازیکنان به این افتخار رسید. اما در مورد اسکوچیچ باید بگویم او مربی خوبی است اما خوب بودن یک مربی فقط نباید به دلیل نتیجه گرفتن در تیم ملی باشد. من عقیده دارم باید کارنامه اسکوچیچ در باشگاه ها را در نظر بگیریم. او در ملوان و فولاد یک مربی معمولی بود. الان هم او می خواهد مربی پرسپولیس شود. کاردرپرسپولیس خیلی سخت است حتی سخت تر از تیم ملی ! من اعتقاد دار باشگاه باید به صورت همزمان با چند مربی بزرگ هم مذاکره کند تا بهترین مربی هدایت پرسپولیس را به عهده بگیرد.

وقتی به درخشان گفتیم بحث پول مربی هم مهم است و مربی بزرگ پول خوب میخواهد او گفت: وقتی زیرپوشش بانکها رفتیم برای این بود دیگر مشکل پولی نداشته باشیم. اگر قرار است برای مربی بزرگ و یک تیم خوب پول نداشته باشیم همان بهتر که که از زیر پوشش بانک ها بیرون بیاییم و به دوره قبل برگردیم. ما قرار نیست همیشه در لیگ خودمان بازی کنیم ما باید در لیگ نخبگان آسیا حضور پیدا کنیم. آنجا باید قوی باشیم. باید با یک مربی بزرگ یک تیم قوی ببندیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. من نمی گویم که بازیکنان میلیون دلاری بگیریم. اما باید حداقل بازیکنان و مربی جدب کنیم که به آن ها نزدیک باشیم تا بتوانیم رقایت کنیم.

درخشان در ادامه در خصوص رعایت سقف بودجه هم گفت: متاسفانه سقف بودجه هم یکی از مشکلات دیگر فوتبال ما است که مثل ترمز عمل می کند. شما به من بگویید کدام تیم فصل گذشته سقف را رعایت کرد؟ شما اگر می خواهید فقط در ایران موفق باشید که هیچ حرفی نیست اما اگر قرار است در لیگ نخبگان موفق باشید و تیم در حد قهرمانی ببندید دیگر بحث سقف بودجه باید کنار برود چون این دومورد با هم جور در نمی آید. من بازهم می گویم پرسپولیس در کنار اسکوچیچ باید با مربیان بزرگتری هم مذاکره کند تا بهترین گزینه را انتخاب کند مربی که کایزمای قهرمانی داشته باشد و در ادامه هم یک تیم بسیار قوی ببنیدیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160428
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Amin

-1

1

4 ماه پیش

الله وکیلی خسته نشدی از بس اراجیف گفتی.


ابراهیم بزرگ امید

-1

1

4 ماه پیش

درخشان کارسانس مهمی هست ولی اسمار تاتکیکش دومورد خط دفاعی ضعیف است


قیصر

-1

2

4 ماه پیش

اگه ميخوايم در لیگ‌ نخبگان آسیا خوب ظاهر بشیم و به مراحل بالا صعود کنیم و انشالا قهرمانی ، به یک مربی پرقدرت و صاحب سبک خارجی نیاز داریم . اسکوچیچ مربی معمولی هست و هرچند در تیم ملی بهش جفا شد ولی در سطح تیم پرسپولیس نیست .


حسن شاهین

-1

1

4 ماه پیش

صد البته


حسن مظفری

-2

1

4 ماه پیش

یعنی یه حرف درست توی زندگیت زده باشی همینه آقای درخشان.

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال