ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درخشان: کی روش رو آورد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

2 سال پیش

درخشان: کی روش رو آوردند که دوباره ببازیم و حذف شویم !

ارتش سرخ دات کام :
درخشان: کی روش رو آوردند که دوباره ببازیم و حذف شویم !
سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد حضور کی روش در این مقطع به فوتبال ملی ما کمک نخواهد کرد.

حمید درخشان که از انتخاب کی روش و برکناری اسکوچیچ متعجب بود در این خصوص گفت: واقعا برای من عجیب است ملاک دوستان در فدراسیون برای بر کناری مربی ای که نتیجه گرفته بود و برگرداندن مربی که موفق نبوده چیست ؟ اسکوچیچ در سخت ترین شرایط تیم ملی رو تحویل گرفت و موفق شد در بدترین شرایط وقتی کسی امید نداشت تیم ملی رو از مرحله اول مقدماتی عبور دهد و سپس در محله بعدی مقدماتی سریع ترین صعود به جام جهانی را رقم بزند. شاید دوستان مربی موفق را دوست ندارند.

درخشان در ادامه در مورد انتخاب کیروش گفت: نمی دانم چرا او انتخاب شده است. کی روش دو تیم بزرگ را از رسیدن به جام جهانی محروم کرد و در حالی ما با او در دو جام جهانی باختیم و حذف شدیم دوباره او را آوردند که ببازیم و حذف شویم !

من موافق حضور کی‌روش نیستم چون مگر او قبلا به ما کمک کرده است که اکنون بخواهد کمک کند؟ در زمان کی‌روش نیز بازیکنان خلاق ما برابر تیمی هایی مثل کره جنوبی و قطر و ... ما را نجات می‌دادند. بنابراین الان هم وضعیت فرقی نکرده است! با کی روش در جام جهانی های قبلی 11 نفره دفاع می کردیم برای همین با هرمربی دیگه ای هم می توانستیم همین کار را انجام دهیم. برای همین عقیده دارم این بد ترین انتخاب بود.

درخشان در ادامه در خصو انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت:به مسئولان جدید فدراسیون تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند با تجربه‌های قبلی‌شان در دوره جدید با درایت و تفکر بیش‌تر به فوتبال کمک کنند و از این وضعیت خارج کنند. امیدوارم با برنامه‌ریزی جدید راهکارهای خوبی را ارائه دهند. نیاز به تغییر و تحولات اساسی داریم و ان‌شاءالله بتوانند این کار را انجام دهند. تاج تازه کار نیست و تجربه دارد. او حالا باید از این تجربه استفاده کند. هر کسی از اشتباهات گذشته‌اش درس می‌گیرد و یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کند. اشتباهات گذشته تاج برای آینده راه گشا خواهد بود. اکنون ضعف‌های بسیار زیادی داریم و یکی دو تا نیست. پله پله باید جلو برویم و همه آن‌ها را رفع کنیم. نمی‌گویم همه چیز به شرایط ایده آل برسد اما ان‌شاءالله وضعیت بهتری پیدا کنیم. باید از این تجربه به نفع فوتبال کشورمان بهره‌برداری خوبی کنیم.

درخشان در ادامه درباره پیروزی پرسپولیس صدرنشینی این تیم گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس رفته رفته بهتر می شود. درمقابل هوادار هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد در همان نیمه اول کار حریف را یک سره کند. در نیمه دوم یک گل زد و چند موقعیت دیگر را از دست داد. اگر کمی بیشتر دقت می کردند گل های چهارم و پنجم را م می زدند.

درخشان در مورد لوکادیا گفت: او نشان داد یک بازیکن حرفه ای و کاربلد است. او به موقع اضافه شد و به زیبایی هرچه تمام تر توپ را قطع کرد تا به گل تبدیل شود. همین حرکت ها هست که بازیکن خوب را متمایز می کند. من عقیده دارم اگر بدن او آماده تر شود بهتر از این بازی خواهد کرد او هنوز بازیکن کامل نشده و باید بیشتر تمرین کند و نیز با بقیه بازیکنان هماهنگ تر شود.

درخشان در مورد اضافه شدن دیاباته هم گفت: او بازیکن خوبی است و از فوتبال ما هم شناخت خوبی دارد. او اگر آماده شود و به شرایط بازی برسد مطمنا قدرت خط حمله پرسپولیس چند برابر خواهد شد.

درخشان در مورد صدرنشینی پرسپولیس گفت : پرسپولیس شروع خوبی نداشت اما همانطور که گفتم رفته رفته بهتر شد و با صدرنشینی مزد زحماتش را گرفت حالا از این به بعد کار سخت تر است و باید این صدرنشینی را حفظ کند. همیشه جمع کردن امتیازات اول فصل باعث می شود شما راه هموار تری برای قهرمانی داشته باشید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151091
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا حسین پور

0

2

2 سال پیش

پرسپولیس سرور الاستقلال الکیسه کش


ع حسین زاده

0

2

2 سال پیش

تو اين مملکت فقط افراد فاسد و مفت خور میتونن کار کنن، افرادی که از روی صداقت کار کنن تو این مملکت جایی ندارن، تو مملکتی که ۹۸درصد آن مخالف رئیس فدراسیون فوتبال هستند و توجه ای به عقیده اونا نمیشه باید فاتحه اون رو خوند.


پارسا نظری

0

5

2 سال پیش

مطمئن باشید تیم ملی نابوده خواهد شد سه بازی صد در صد باخته مرگ بر تاج و کی روش و کل فدراسیون کل ورزش شده مافی بازی درود بر قرمز ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


m.ali

0

5

2 سال پیش

سلام ...مگه کی روش اون چندسال که بودچه غلطی کردکه دوباره برگردوندنش اون سودکردهمین اسکوچیچ هم تیم ملی بردجام جهانی همین بیشترکه عوضشون کردن به خدادیگه نمیدونن چه کارکنن دارن پول بی زبون هی الکی خرج یه مشت مربی خارجی میکننن حیف که این کشورصاحب نداره به خدایه عهدی محتاج نان شب هستن بعداینهادارن حق مردم میخورن به خدااین ادالت نیست😔


Hamid Aliyasi

0

3

2 سال پیش

واقعا یه بار حرف دل ما رو زدی بابا اچطور کسی که صلاحیت نداره رو میکنن ریس فداراسیون واقعا فدراسیونی که تاج شده ریسش باید درشو تخته گرفت من نمیگم اسکوچیچ خوبه ولی این کیرش چه غلطی کرده همش دفاع دفاع دفاع اخه مگه مربی نیست دیگه تو این دنیا لعنتیای بی ناموس دلالی تا کی


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

این ما هستیم که کفتارکارلوس رو به جام جهانی میبریم . ننگ بر تاج دزد . تاج میدونست کیروش با پرسپولیسیها مشکل داره عمدن اورد تا قرمز و ابی به جون هم بیوفتن و خودش به ریش همه بخنده . تاج زاده شیطانه


محمدعلی

0

6

2 سال پیش

کی روش هم آدمه اوردن مربیش کردن حالا دوباره تیم ملی استقلال راه میندازه


Haddad Haddadi

0

4

2 سال پیش

بزرگان فوتبال ما اشتباه نمی کنند


حسین علیزاده رنجبر

0

4

2 سال پیش

وقتی تو ی این مملکت ما هیچکس نتوانست جلو نامزدی تاج رابگیرد حتی مجلس اوکار خودش راانجام داد به همه مجمع قولهای داده انها بهش رای دادن به ریش همه خندید وروی صندلی نشست همه نوچههاش میاره مثل گذشته پرونده دیگه بازمیشه تاچند سالی همه سرگرم هستیم تاج میره بیمارستان قلب دیگه تمام دوباره مجلسیها شروع میکنن درباره یک پرونده دیگرتاج ودارودستش کیروش پول را میخوره میره تیم ملی درجا میزنه هیعت ریسه اندازه یک بچه ۱۰ساله عقل ندارند کامرانیفر خبری نشدچکارکردبا نامه لغو رایگیریش


moosaeidipoor

0

5

2 سال پیش

کی روش را آوردن جام جهانی را برای ما بدن مردکه خول چل


p.b

0

4

2 سال پیش

تو ورزشگاها باید شعار برعلیه تاج ومسببان عوض کردن تیم ملی شعار بدیم مشکل ما کیروش نیست اون برا موفقیت خودش دست به هرکاری میزنه مشکل ما اختلاسگرا دوزدانبست که پول بی زبون ملت بخاطر خودشون میدن میرن ککشون کس را نمیگزنه .واگه تیم موفق نشد باید اینهمه هزینه راازجیب خودشون بدن ..هوادارشعار برعلیه تاج وقوه قضایه که ورود نمکنه به اینهمه بی عدالتی مابیشترین هوادار در ایران واسیا هستیم وبا اتحادمون وشعارهامون هر غیرممکنی راممکن میکنیم پی اتحاد🤝🏾🤝🏾🤝🏾🤝🏾🤝🏾🤝🏾✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️


اکبرخزایی

-8

0

2 سال پیش

اکبرخزائی.ازنهاوندبرای.تیم.ملی.آرزویموفقیت.می.کنم


حسن غلامی

-3

4

2 سال پیش

هیچکس نباید کی‌روش را ملامت کند چون او فردی جاه طلب است وبرای اعتبار خود می جنگد درجام جهانی روسیه هم متوجه بود که نمی‌تواند حریفان راببرد لذاتاکتیک دفاعی محض راانتخاب کرد که حداقل نتیجه رابگیرد اما آقایان چه فکر می کنند اولا تاج وهیات رئیسه اش کی فوتبالیست بوده اند که از تاکتیک وتکنیک وسیستم اطلاع داشته باشند همه می‌دانند که تیم ما نمی‌تواند از گروه خودش بالا برود ِلذا با کی‌روش یا اسکوچیچ هرچه شود ازتوانائیهای بازیکنان سرچشمه می گیرد ولی حالا علاوه براین موارد پولی است که هدر می‌رود وافتضاحی که البته بعدا معلوم می شود وقتی قرارداد کی‌روش علنی شد چون تاج فقط این را می‌داند که( دراز ش کنی سیخ میشه گردش کنی میخ میشه)


بهنام راد قرمزته

0

6

2 سال پیش

وجدأ،غلامپورمترسک،بهتراز کیروش،گربه رقصانی میکنه،بابا یارو دلاله نه مربی😰😅😈عشق پرچم سرخ پرسپولیس


محسن آقایی

-1

3

2 سال پیش

به نظرم توخل خوب بود


علی اصغززارعی

0

4

2 سال پیش

واقعادمت گرم حرف دل خیلیاروزدهم تاج یه انتره هم کی روش جمع کاسه کوزتوکی روش کی هست که این همه بزرگش میکنی


علی رستمی

0

4

2 سال پیش

فقط باید مهدی اقیدی نزارن تو ترکیب تیم ملی بزارن به فنا رفتیم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال