ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

درویش: وقتی آمدم هزار ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 43 اظهار نظر

-

3 سال پیش

درویش: وقتی آمدم هزار تومان در حساب پرسپولیس بود

ارتش سرخ دات کام :
درویش: وقتی آمدم هزار تومان در حساب پرسپولیس بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت.

رضا درویش درمورد اینکه پنجره باشگاه پرسپولیس در حال حاضر باز است یا بسته، اظهار داشت: مدل پنجره ما به شکلی شده که لحظه‌ای شده و کار از ساعت و روز گذشته است. شاید فقط دو روز از آمدن من به باشگاه گذشته بود که گفتند پنجره بسته شده است‌. علی الظاهر در آن زمان به دلیل اینکه اوساگونا از قبل طلبکار بود، نامه‌ای آمد و پنجره بسته شد. در آن زمان تازه آمده بودم. شنیدن این موضوع جالب و بهت برانگیز است اما وقتی از امور مالی پرسیدم، گفتند موجودی باشگاه ما فقط هزار تومان است.

وی ادامه داد : با برخی دوستان تماس گرفتم و طبق لطف یکی از رفیقان، پولی به اوساگونا پرداخت و پنجره باز شد. پیگیر بودیم که چگونه می‌توانیم بازیکن بگیریم که بحث پدیده پیش آمد و گفتند نامه این باشگاه هم آمده است. به همین دلیل پرسپولیس بازهم نمی‌تواند نقل و انتقالی انجام بدهد. طلب پدیده مربوط به یک سال و نیم پیش است. صحبت‌هایی هم که با مدیران قبلی داشتند، انجام نشده و علی الظاهر طبق آنچه خودشان اذعان داشتند، برخورد مدیر قبلی هم با آنها خوب نبوده است. باشگاه پدیده هم تلافی کرد، گفت پول‌مان را می‌خواهیم و پنجره را بست.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: با باشگاه پدیده صحبت کردیم و توافقی به عمل آمد که چگونه می‌توانیم در ۳-۲ روز بخشی از پول را پرداخت کنیم. برای باقی‌مانده هم مهلت گرفتیم تا هر ۱۰ روز یا یک ماه یک بار پرداخت کنیم. خوشحال بودیم که موانع برطرف شد. در این میان ۱۵ درصد به تیم دادیم و پاداشی که اعضای تیم از نیم فصل قبلی طلب داشتند هم پرداخت کردیم.

درویش افزود: ناگهان گفتند بحث بیرانوند به وجود آمد. گفتند او هم از ۲/۵ سال قبل طلبکار است اما تاکنون موفق به دریافت طلبش نشده است. حق هم با بیرانوند بود زیرا برای پرسپولیس زحمت کشیده و بازیکن برجسته‌ای بوده است. با وجود اینکه مقداری از طلبش را هم بخشیده بود، باز هم پرداخت طلبش را امروز و فردا کردند که سبب ناراحتی‌اش شد.

وی درمورد اینکه آیا امکان اینکه ماجرای بیرانوند هم قبل از صدور آن بیانیه تند علیه وی، حل و فصل نشود وجود نداشت، گفت: درست در روز بازی با فولاد چنین اتفاقی افتاد. ما دروازه بانی هم نداشتیم و خواهش کردیم اگر امکان دارد ۲۴ ساعت پنجره را باز کنند. باشگاه هم تعهد می‌دهد درصورت انجام نشدن تعهداتش، مجدد پنجره را ببندند ولی با این موضوع موافقت نشد. بچه‌های ارتباطات باشگاه خیلی ناراحت بودند و گفتند امکان دارد تیم به زمین برود و دقیقه پنج، پای حامد لک بپیچد. در این حالت کسی را نداریم تا از دروازه محافظت کند.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: به هر جهت آن مسائل به وجود آمد اما از بیرانوند دلجویی کردیم. وی هم محبت کرد و مجبور شدیم نیمی از پولش را بدهیم. برای پرداخت باقی‌مانده اش هم محبت کرد و مهلتی یک ماهه تا چهل روزه داد. روز گذشته این موضوع را مرتفع کردم. امروز برای انجام دادن کاری در راه باشگاه بودم که گفتند یک بنده خدا دیگری هم آمده و می‌خواهد پنجره را ببندد. پرسیدم چه کسی است و طلبش برای چه زمانی است؟ طلب معمارزاده مربوط به ۱۲ سال قبل است. یعنی تاکنون همه این طلبکاران پشت در نشسته بودند و تازه یادشان افتاده است؟ شاید فکر می‌کنند مخزنی پیدا شده که می‌شود این پول‌ها را گرفت.

درویش تصریح کرد: شاید پول معمارزاده در فوتبال امروز زیاد نباشد اما اگر این دوستان همه پرسپولیس را دوست دارند، باید مجالی هم بدهند؟ آیا مدیری قدرت تفکر دارد که هر روز این مسائل را بگذراند؟ در کنار این موارد پول هواپیما، هتل و .... هم است‌.

وی در خصوص دلیل منتفی شدن جذب رامین رضاییان، توضیح داد: وی به عنوان یک پرسپولیسی بسیار علاقه مند بود تا باشد‌. در ۱۵ روز اخیر بیش از ۱۰ مکاتبه با الدحیل انجام دادیم. هر بار یک مطلبی را خواستند. یک بار گفتند باید تعهد مالی داشته باشیم و پولی به این باشگاه بدهیم که گفتیم پرداخت می‌کنیم. در ادامه گفتند این مبلغ را زیاد کنید که باز هم گفتیم چشم. ۴۸ ساعت قبل مدیر برنامه‌اش آخرین مبلغ را به ما اعلام کرد که با ارسال ایمیل گفتیم حاضریم تعهد بدهیم N صد هزار دلار پرداخت کنیم تا رضاییان قراردادش را فسخ کرده و بتواند به تیم محبوبش بیاید.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: از آنجاییکه طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس هم خواهان به خدمت گرفتن رضاییان بودند، حاضر شدیم این کارها را انجام بدهیم تا بتوانیم وی را در خدمت داشته باشیم اما ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته که با مدیربرنامه‌اش صحبت کردیم، گفت آخرین صبحتی که با قطری‌ها داشتیم گفتند قرار است ساعت ۳-۲ بعد از ظهر امروز جواب بدهند‌. ساعت ۱۵ امروز به ما زنگ زد و گفت با وجود اینکه الدحیل رضاییان را از لیست کنار گذاشته اما تحت هیچ شرایطی حاضر به فسخ قراردادش نیست. من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس دیگر باید چه کاری انجام می‌دادم که شاید در آن کوتاهی باشد و آن را انجام ندادم.

درویش درخصوص دلیل منتفی شدن حضور مهاجم برزیلی گفت: شاید باورش سخت باشد که تا حدود ساعت چهار صبح امروز با یحیی گل‌محمدی پیرامون جذب یک بازیکن مکاتبه شده و ایمیل زده می‌شد تا چگونگی درخواست بازیکن و پرداخت پول وی را تحلیل کنیم. در نهایت در آن ساعت از بازیکن برزیلی که در پرتغال حضور دارد، پاسخ مثبت گرفتیم. ساعت ۱۲ امروز به من اعلام کردند اسم این بازیکن، مدیربرنامه خارجی‌اش و یک همراه را تحویل بدهیم تا برای آنها پاسپورت بگیریم. با همکاری و کمک بچه‌های باشگاه بدون پول برای آنها بلیت گرفتیم که حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت این بلیت ها شد.

وی اضافه کرد: جالب این است ساعت ۱۶:۳۷ باشگاه این بازیکن ایمیل زده که باید تا صبح فردا برای آزاد کردن وی، ۵۰۰ هزار دلار به ما بدهید. به همکار بین المللمان گفتم به این باشگاه بگوید مگر نمی‌داند کل دنیا بانک‌هایش در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است. فرض کنید این پول را در جیب دارم؛ چگونه می‌توانم آن را منتقل کنم؟ ضمن اینکه در مکاتبات قبلی هم چنین چیزی نگفتید. ابتدا گفتند ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار. وقتی فهمیدند به این بازیکن احتیاج داریم اعلام کردند ۲۵۰ هزار دلار بدهید. گفتم حاضریم این مبلغ را تا ۱۰ روز پس از عقد قرارداد پرداخت کنیم که یک بحث منطقی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در پست مهاجم مشکل داریم و گفتیم حاضریم پول را در دو قسط بدهیم. فردا که بانک تعطیل است و روز آخر نقل و انتقالات ماست اما گفتند فقط تا فردا صبح می‌توانیم این پول را قبول کنیم، درغیر این صورت انتقال انجام نمی‌شود. البته این مبلغ جدا از چند صد هزار دلار پول خود بازیکن است‌. راهی به من نشان بدهید برای جذب وی چه کاری می‌توانستم انجام بدهم.

درویش درمورد آخرین وضعیت جدایی مهدی شیری گفت: از قبل به ما اعلام شده بود فولاد مایل به تعویض پاتوسی است. ضمن اینکه این باشگاه به ما نامه داد و می‌خواست شیری را جذب کند. اعلام کردیم اگر شیری را می‌خواهند، حاضریم پاتوسی را بگیریم و این بازیکن را به فولاد بدهیم اما هنوز جواب درستی نشنیدیم. شنیده‌ام می‌خواستند حتی به تیم‌هایی مثل استقلال بازیکن بدهند اما علی الظاهر برای پرسپولیس ممانعت و مقاومت می‌کنند. تاکنون موفق نشده‌ایم این مبادله را انجام بدهیم.

وی درخصوص مبلغ اقساط باشگاه پدیده، توضیح داد : ظاهراً قرار است همه این مسائل را ما حل کنیم. آمده ایم وظیفه را انجام بدهیم اما باید مجال باشد. قطعا در جریان وضعیت اقتصادی امروز جامعه هستید. به دست آوردن پول برای باشگاه ما کار ساده ای نیست. کارخانه‌هایی مثل فولاد و کارخانجات معدنی، گردش مالی بسیار قوی دارند و جا به جایی پول برای آنها سهل است. تنها منبع درآمدی ما تبلیغات دور زمین و فضای جلو و پشت پیراهن است. همه این فضاها را هم قبل از من داده و پولش را هم گرفته‌اند اما با همه این تفاسیر دوستان کمک کرده و معبری پیدا کرده‌ایم. طرفداران هم محبت کرده و آرامشی نشان می‌دهند تا بتوانیم مشکلات و موانع را مرتفع کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: گفتن دو میلیارد راحت است اما دو روز قبل این مبلغ را به پدیده پرداخت کردیم. ۳-۲ روز دیگر هم یک میلیارد می‌دهیم. چند روز بعدش باز هم باید یک میلیارد بدهیم. برای باقی مانده مبلغ هم باید ماهانه یک میلیارد تومان پرداخت کنیم‌.

درویش افزود: برای رضایت‌نامه محمد نادری هم باید به باشگاه بلژیکی ۱۰۵ هزار یورو بدهیم. امروز با خجالت کشیدن به یکی از رفیقان رو انداختم و وی محبت کرد تا ۳۰ هزار یورو هم به این باشگاه بدهیم تا پنجره مان بسته نشود. برای پرداخت این طلب درخواست قسط بندی کردیم که گفتند اگر اولین قسط را بدهید، شاید مشکل حل شود.

وی درباره اینکه با این تفاسیر آیا پرسپولیس می‌تواند بعد از اتمام زمان نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب کند، اظهار داشت: به این موضوع امیدوار هستیم. کادرفنی و گل‌محمدی اسامی بازیکنان آزاد در دنیا را در اختیار گرفته‌اند. اگر بازیکن آزاد باشد، پس از اتمام مهلت نقل و انتقالات باز هم می‌توان وی را جذب کرد‌. گل‌محمدی ساعاتی قبل با من صحبت کرد و گفت فیلم ۳۵ بازیکن را خودش دیده و برخی را هم برای همکارانش فرستاده تا آنها را آنالیز کنند. تیم، باشگاه و کادر فنی مصمم هستند کاری که در شأن پرسپولیس است انجام بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی عنوان کرد: شاید بازیکن باشد اما می‌خواهیم که هم اندازه پرسپولیس باشد و هم بتواند جایگاه ثابتی به دست بیاورد. در غیر این صورت بازیکن جوان و مستعد داریم.

درویش درخصوص پیشنهاد خارجی سیامک نعمتی گفت: یک پیشنهاد داشته اما تاکنون درباره اش صحبت نکردیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147488
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عباس طالبی زاده

0

1

3 سال پیش

دقیقا با نظر آقای حسین زاده موافقم، به هر حال وزارت فکری به حال پرسپولیس میکرد


عباس طالبی زاده

0

1

3 سال پیش

دقیقا با نظر آقای حسین زاده موافقم، به هر حال وزارت فکری به حال پرسپولیس میکرد


سیدقوام گنجی

0

1

3 سال پیش

نمیومدی بهتر بود چون تغییری ایجاد نشد ونخواهد شد.. قطعا اگرنمیومدی الان وضع پرسپولیس بهتر بود


محمد امین ملاشاهی

0

3

3 سال پیش

دوستان خواهش میکنم فحش ندید درشان ما پرسپولیسی ها نیست کیسه کشا سواستفاده میکنن


علی

0

2

3 سال پیش

این آقای درویش که آجرلوانتخاب کرداگه قراربودکه درویش بیادتیم تقویت کنه چرااین آقاراانتخاب میکردن آقای درویش آودن تاتیم نابودکنه وبره این همه چرت هایی هم که داره میگه همش دروغه دست این آقای درویش دروغگوبااون سجادی گ. و. ا. دبااوپ آجرلوکثیف کیسه کش توژ


رضابامری

0

2

3 سال پیش

پرسپولیس نیازبه تقویت داره چراتقویت نمی کنی


رسول کیانی

0

3

3 سال پیش

اصوِِلا درتمام دنیارسم وقانون برمبنای این است که آمدن یک مدیرعامل برای یک باشگاه مًل آنالیزکردن یک بازیکن برای بخدمت گرفتن آن تیم است ،یعنی آقای درویش نمیدانستند که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اینهمه مشکلات داردمن بعیدمیدانم که اینطورباشد،حتماشکی ندارم مافیایی درکاراست که این تیم راضعیف کنندبرای قویترکردن تیم رقیب مطمعنم.


محمد

0

2

3 سال پیش

خب غلط کردی وقتی دیدی پول نیست نمیتونی تیمو ساپورت کنی مدیر عامل شدی


رادین رستاک

0

2

3 سال پیش

آقای درویش به زور که نیاوردنت تا بدتر نشده استعفا بده بزار همون صدری برگرده


محمد مهدی حاجی هادی

0

2

3 سال پیش

خودش از کون گیج دیگران هم دارد گیج میکند


سهیلا چوپانکاره

0

1

3 سال پیش

ببین اقایی‌به‌اصتلاح‌متشخش‌‌واسه‌ما شاخ‌شدی‌پول‌بود‌تو‌نتونستی‌‌ازش‌بهره‌برداری


کامران نورمحمدی

0

2

3 سال پیش

دروغگو گمشو تو نور چشم سجادی هستی چرا کمکت نمیکنه یا هدف تون نابود کردن پرسپولیس هستش خون به دلمون نمودی الهی بنشینی سرجنازه بچه هات...


mostafa

0

2

3 سال پیش

خب مشخصه که این کاره نیستی ،شایدم ماهارو سر کار گذاشتی ،خب هنر مدیر همینه که اولا نذاره کار به ساعت آخر نقل انتقالات برسه ثانیا باید حتی به دروغم که شده بگی با چندتا مهاجم خوب به توافق رسیدی تا بازیکن مد نظر از شرایط سوء استفاده نکنه به قول خودت یه دفع بگه فلان قدر میخوام تو احمقی اونا که نیستن ببینن تحت فشاری پول بیشتری طلب میکنن مثل رامین که تا دید تحت فشارید اونورو شل کرد تا پول بیشتری از باشگاه بگیره خاک بر سر سجادی انگل که انگلی مثه خودشو گذاشت واسه نابودی این تیم خاک بر سر پیشکسوتامون که نشستن نگاه میکنن که تو تیمو نابود کنی ،ولی هرچی هست خوب بلدی دهنشون ببندی توی این کار زرنگی ...!


q l p

0

2

3 سال پیش

دمت گرم که بدهی اوساگونا رو دادی ولی دیگه پرسپولیس اینقدر بی پول نیست که هزارتومن توی حسابش باشه یه مشت دورغگو ریخت توی اداره ها و ... خودشونو رئیس کردن


ماهان گل محمدیه

0

1

3 سال پیش

اگه زرنگ بودی ، میکردیش ۱ میلیارد ! ۱۰ میلیارد ، یا بیشتر ، البته شاید بهت دستور دادن این کارا رو نکنی🤷‍♂️


علی اسکندری

0

2

3 سال پیش

وقتی کاری از دستت بر نمی آید گوه خوردی آمدی دست نشانده سجادی کس کش


علی اسکندری

0

2

3 سال پیش

کثافت عوضی دست نشانده سجادی کسکش مگه مشکلات را نمی‌دونستی کاری از دستت. بر نمی آمد گوه خوردی آمدی


omid soror

0

2

3 سال پیش

گرشاسبی مثلا پرسپولیسه ب استقلال حردانی ملی پوش رو داد ولی ب پرسپولیس بازیکن نداد


مسیحا

-3

0

3 سال پیش

مردم چقدر حرف مفت می نزنید هی میگید بره بره مردم اسکول هستن دیکه این بره من بیام جاش حتما حالا یه بازیکن نتونسته بیاره چیزی نشده که داره تلاش میکنه حمایت کنید مردم


شایان جباری

0

2

3 سال پیش

مرگ بر سجادی و درویش . مگر کیسه چند فصل تو کل تاریخ نکبت بارش صدر نشین یا یکی از مدعیان قهرمانی بود که میگید سهام آن رشد کرده میتونه پوله بازیکن تیم ملی ازبکستان رو بده درویش مامور کیش کشا هست هوادارانی که در تهران هستن تجمع کنن هدف تجمع گرفتن بازیکن و استعفای درویش باشه مردک از اول فصل نقل و انتقالات گوه خورد تا وقت بگزره نتوانیم بازیکن بگیریم خوب دیوس ما خودمان بهتر از تو مشکلات رو میدونستیم نیازی به تو نداشتیم


یوسف سالاری

0

2

3 سال پیش

زیاد دلمون به این آقا خوش نکنیم که بازیکن میگیره دیروز میگن خبر خوش امروز میگم اومدن فلان کس منتفی ولا اخه تو که مال این حرفا نیستی پس ......


شیخ محمد ناروئی

0

1

3 سال پیش

حالا با امدن هیچ دردی نخورد خدا خودش به خیر کنه


علی اصغر

0

1

3 سال پیش

همه هوادارای پرسپولیس این بدهی ها را میدونن چطوره که مدیر عامل و سایر افرادی که تو باشگاه پست میگیرن بعد از یک هفته متوجه میشن؟ 🤔


محمد

0

1

3 سال پیش

ما هواداران خسته شدیم. پس کی می خوای یه خبر خوش به ما بدی


آرین

0

2

3 سال پیش

طرفدارای با غیرت فردا فرصت آخرمونه....... باید همه جمع بشیم. جلوی باشگاه تا حقمونو از این کثافت بگیریم. ـ...ـ....... فردا ظهر همه جلوی باشگاه پ گل


شاهین بارنج

0

2

3 سال پیش

آقای درویش دروغگو اگه مردی استعفا بده همتون دست به دست هم دادید تا پرسپولیس را زمین بزنید ولی کور خوندید ما هوادارا تا پای جان کنار عشقمان هستیم لعنت بر فدراسیون و وزارت و درویش خائن 💩💩💩


sajjadBostanPir

0

1

3 سال پیش

فقط از خدا میخوام جوری رگ و ریشه ت بسوزه و به فنا بره


حمید خدا

0

1

3 سال پیش

دوستان با رفتن‌آقای درویش مشکلات بیشتر میشه.و تیم بهم میریزه..فعلا درشرایط بحرانی بایدیکی باشه که یکاری هرچندکوچیک انجام بده..امسال استقلال پولداره و ما بی پول..یعنی جام‌نمیگیریم


مسعود

0

3

3 سال پیش

سرگرمیه فعلا بازیکن آزاد بدرد چه میخوره اگر بدرد میخورد آزادنبور


Rohollah Mousavi

0

3

3 سال پیش

پس غلط کردی مسئولیت قبول کردی مرتیکه


عبدالرحمن لشکری

0

3

3 سال پیش

بترسید از این همه ظلم و دروغ


بهروز پرسپولیسی

0

2

3 سال پیش

لعنت خدا بر بدخواه پرسپولیس بخدا اینا مارو میخوان سکته بدن ولی خدا جای حق نشسته فقط دبل هتریک بدجوری میسوزونه


سعید نصر

0

1

3 سال پیش

بابا این بنده خدا تنهای چکار کن اینقدر رو احساس قضاوت نکنید اینم بره هیچ کس مدیریت قبول نمیکن دوباره روز از نو روزی از نو این خانه از پایه ویرانست همه مشکلات از وزارت ورزش هست آخه چرا تیم نمی فروشی تو که هزینه نمیکنی


امید

0

1

3 سال پیش

اگه نمتونی غلط کردی امدی و مسولیت قبول کردی . چطور استقلال و فولاد و بقیه تیمها میتونند ولی شما نمیتونید . بی شرف فکر کرده اینجا سایپاست . اگه نمتونی برای چی موندی گورتو گم کن برو . البته تقصیر ما هواداران هم هست که ساکت نشستیم تا شما بی شرفا هر بلایی که خواستید سر پرسپولیس آوردید . 😡😡😡


امین

0

1

3 سال پیش

اگر هم واقعا پول ندارید بسم الله شماره حساب باشگاه رو بدین یا اینکه شماره حساب یکی از بزرگان تیم اگر هر هوادار مبلغی مشخصی را واریز کن مشکل پول باشگاه حل میشه بعد آقای درویش میخوام بدونیم دیگه چه دردی هست


امین

0

1

3 سال پیش

سلام به همه دوستان و هواداران پرسپولیس لطفا یک فراخوان بدهید تا همه تو یک روز مشخص جلوی درب باشگاه جمع بشوند این مسائل چندین ساله که همیشه بوده باید فکر اساسی کنن تنها نجات این تیم یا دوتیم پایتخت واگذاری به شخص یا شرکت معتبر خب اینا که زیر بار این همه مسئولیت نمیتونن دربیان پس باید تیم بدن به آدمش اگر هم می تونید که بسم الله چندین سال که هرسال که ما فقط تو اخبار میبینیم میگن امسال واگذار میشن وزارت ورزش اگر واقعا این تیمها برای شما به جز ضرر چیزی ندارن و یا واقعا نمی تونید هزینه کنید چرا واگذار نمی کنید پس صد درصد براشون منفعت داره اینجوری که همه میگن بالای ۳۰ میلیون هوادار داریم اگر سهام باشگاه رو بدن به هوادارا ببینید چه تیمی میشه ولی متاسفانه نمیدن به حر حال باید فکر اساسی کرد اگر واقعا این پیامها خوانده میشه اگر بزرگان تیم پیشکسوتان تیم تو این برنامه هستن خواهشی که داریم جلسه ای برگزار کنید تکلیف باشگاه را مشخص کنید این دغدغه فکری رو از ما بگیرید از علی آقا پروین بخصوص ما توقع داریم که هرچی سریعتر مداخله کنه تکلیف باشگاه رو مشخص کند


رضا

-1

14

3 سال پیش

دروغگو ... فقط وفقط استعفا ء بده شرت کم


حسین سانیلی

0

12

3 سال پیش

خبر خوشت این بود بیشرف بی همه چیز


ali mehri

0

11

3 سال پیش

خبرهای خوشی که میگفتی اینها بود ریدی بابا همه طرفدارها هم این مساعل را میدونن تو چرا جذب بازیکن را برا روزهای اخر انداختی بگو کم اوردم و دیگه نمیتونم خیال‌ ما هم راحت کن برو ب سلامت


حسین سانیلی

0

9

3 سال پیش

وقتی کاری ازدستت نمیاد غلط کردی مسئولیت قبول کردی کثافت عوضی داره مظلوم نمایی هم می‌کنه بیشرف با همین کم کاری تو میدانی چه ضربه ای به تیم وارد کردی عرضه نداشتی حتی یک بازیکن خوب بگیری الان میای عن میخوری که چی بشه گورت راگم بکن بیشرف


عبدالرحمن لشکری

0

13

3 سال پیش

آقا شما راست میگی؛ لطفا لطفا وقتی نمیتونی برای تیم کاری انجام بدی استعفا بده برو


احمد نوری اسرمی

0

9

3 سال پیش

عمه این اتفاقات خارج از فوتباله . استقلال فقط پانصدو پنجاه هزار یورو پول رضایتنامه ازبک رو داد حالا قرارداد خودش بماند . فولاد فقط شش میلیارد پول رضایتنامه کوشکی رو داد . ولی پرسپولیس حتی یک بازیکن از لیگ ایران نتونست بگیره . همه وزارت و فدراسیون و تیمهای لیگ شمشیر رو از رو برای تیم ما بستن چاره ای جز جنگیدن نداریم


ع حسین زاده

0

11

3 سال پیش

آقای درویش وقتی این وضعیت را دیدی پس برای چی موندی و مسولیت راقبول کردی همون روز اول استعفا می دادی و می رفتی،و الان که روز آخر نقل و انتقالات هست دست پرسپولیس را تو پوست گردو گذاشتی؟ای بر باعث و بانی این همه مشکلات لعنت که پرسپولیس را به این روز انداخت.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن 1 - 1 سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد 1 - 2 تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال