ارتش سرخ دات کام

اخبار

ده نکته رویایی‌ترین کامبک تاریخ پرس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

ده نکته رویایی‌ترین کامبک تاریخ پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
ده نکته رویایی‌ترین کامبک تاریخ پرسپولیس
یک: پرسپولیس همین است. از جنس کامبک‌های تاریخی پرسپولیس، مثل بازی با آلیما، مثل دربی ایمون زاید ، مثل بازی با الدحیل، این بازی هم رفت در تاریخ پرسپولیس ماندگار شد. قبلا هم نوشتم بازگشت و کامبک زدن خصلت تیم‌های بزرگ است و فوتبال بارها و بارها ثابت کرده که رو ندارد و تا لحظه سوت پایان بازی نمی‌توان ناامید شد.

دو: نگارنده به شخصه به‌خاطر ندارد، حداقل در یک دهه اخیر پرسپولیس یک نیمه را سه هیچ به رختکن رفته باشد. نتیجه نیمه اول بازی به حدی بهت‌آور بود که بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس و خوشبین‌ترین هوادار استقلال هم آن را حدس نمی‌زد. استقلال خوزستان هر چه زد بیرانوند از ته تور آن را بیرون کشید.

سه: مصدومیت گولسیانی قبل از شروع بازی شوک بدی بود، مدافعی که سه هفته دیگر قرار است در یورو بازی کند جای خود را به مدافعی داد که در آخرین حضورش پرسپولیس چهار گل در اراک خورده بود. هر چند فرجی در نمایش افتضاح نیمه اول تنها نبود. کل سازمان دفاعی پرسپولیس مقصر فاجعه نیمه اول بودند.

چهار: پورموسوی و تیمش بارها نشان داده‌اند که در دفاع کردن ضعف دارند. هر چقدر خط حمله آنها در بین پنج تیم انتهای جدول بهترین است ولی خط دفاع آنها این پتانسیل را دارد در دو بازی هشت گل بخورد.

پنج: در نیم فصل دوم با حضور اورونوف و آل‌کثیر خط حمله پرسپولیس هم در خلاقیت و هم در گلزنی وضعیت بهتری پیدا کرده است، به حملات پرسپولیس که دقت کنید آنها با ۶، ۷ نفر مدام در حال ایجاد موقعیت از کناره‌ها هستند و در هر ارسال زمینی و کات‌بک و سانترهای هم معمولا سه چهار نفر در محوطه جریمه حضور دارند که شانس گلزنی را افزایش می‌دهند البته پرسپولیس حضور اورونوف را مدیون جواد نکونام است که او را نخواست!

شش: امید عالیشاه موتور محرک پرسپولیس در نیمه دوم بود. نمایش امید و نقشش در راه‌انداختن پرسپولیس فراتر از یک ستاره بود. پرسپولیس چنین عالیشاهی می‌خواهد نه آن امیدی که در بازی با سپاهان دیدیم. تکل او زمینه‌ساز بازگشت وحشتناک پرسپولیس بود.

هفت: تعویض‌های اوسمار هم خیلی به کار پرسپولیس آمد، حضور خدابنده‌لو و وحید امیری به شدت در زمین تأثیرگذار بود. در حالیکه سایه‌ای از سروش در نیمه اول در زمین حاضر بود حضور خدابنده‌لو ورق بازی در نیمه دوم را برگرداند.

هشت: لحظه کلیدی بازی اخراج ساویو روبرتو در دقیقه ۵۹ بود که استقلال خوزستان را خلع سلاح کرد، تکلی که به سر خوردن شبیه بود و با بی‌احتیاطی محض به کارت زرد دوم تبدیل شد تا باور بردن در پرسپولیس شکل بگیرد.

نه: حالا صدر جدول به رنگ دیگری درآمده، رنگی که برخلاف رقیبش هر وقت در این جایگاه قرار گرفته معمولا آن را سخت از دست می‌دهد. تاریخ لیگ برتر را که مرور می‌کنید هر زمانی پرسپولیس در کورس بوده اکثر اوقات قهرمان شده، البته که فوتبال شامل هیچ قاعده و قانونی نیست و شاید سعید دقیقی و یا محرم نویدکیا دوباره صدرنشین لیگ را عوض کنند.

ده: حفظ تمرکز و آرامش و دوری از هیجانات منفی مهمترین وظیفه کادر فنی پرسپولیس در روزهای کوتاه مانده به پایان فصل است. الان فرمان دست اوسمار افتاده تا صدرنشین لیگ را به سرمنزل مقصود برساند. قصه پرهیجان لیگ بیست‌وسوم همچنان ادامه دارد و قرار است در هفت روز باقیمانده تنور لیگ همچنان داغ بماند. ماجرا ادامه دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160171
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
قدرت الله محمدی

0

0

3 ماه پیش

پرسپولیس زلزله محبوبه هرچه دله


عبدالرحیم جعفرزاده

0

4

3 ماه پیش

واقعا کمیته اخلاق و انضباطی فدارسیون خیلی ضعیف و دراختیارعده ای خاص هستند.چقدر کادرفنی و مربیان و بازیکنان استقلال بعدازبازی نساجی دروغ و افترا و توهین به همه ارکان فدارسیون کردند.اما هیچ عکس العملی از سوی کمیته اخلاق صورت نگرفت ..نکونام و رضاوندو چشمی و حجازی که دارای پرونده های قبلی هم هستند..پس عدالت کجاست ؟؟؟؟؟


حاج ولی جانباز

0

3

3 ماه پیش

سلام بر هواداران. آقای جواد شیخی، اینکه چیزی نیست، من هر گاه که شیرمردان پرسپولیس بازی دارند، برای پیروزی تیم محبوبمان، کلّی صلوات و دو رکعت نماز شکر می خوانم. ان شاءالله این دعاها و‌ نمازها باعث یاری رسیدن به تیم محبوبمان بشود. "یا علی"


امیر مهرنژاد

0

6

3 ماه پیش

کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس باید از افتضاح نیمه اول با استقلال خوزستان باید بسیار درس بگیرند که دیگر تکرار نشود دفاع تیم قزوین و مس رفسنجان به بدی دفاع تیم اهوازی نیست ضمنا با تک فوروارد هم نمیشه چند گل زد تعدادنفرات در حمله باید بیشتر باشند بایک گل زدن و عقب کشیدن جون هوادارا به لبشون میرسه .


جوادشیخی

0

5

3 ماه پیش

انشااله بادرایت کادرفنی وغیرت شیردلان سرخ اسیا بازهم قهرمانیم واقعا نیمه اول بازی که سه تاگل خوردیم هیچ کس اعصاب وروان نداشت ولی اینقدر نذر ونیازکردم که نیمه دوم برنده بشیم خداوکیلی 100تاصلوات دورکعت نماز شکر و100تومان هم نذر کردم که به یاری خدا برنده شدیم دعای همه هواداران سرخ اجابت شد


شاپور روزبه

0

10

3 ماه پیش

امید به خدا ما قهرمانبم همیشه حق برنده بوده کیسه کادر فنی خدا نشناسی داره به امید خدا زمین میخورن


محسن ابراهیمی صدقیانی

-2

7

3 ماه پیش

ضمن تبریک برد تاریخی پرسپولیس برابر آس خ ،امیدوارم پرسپولیس در دو بازی باقیمانده با شمس آذر و مس رفسنجان بازیهایش را با کمک خداوند عادل با پیروزی به پایان برساند و قهرمان لیگ ۲۳ لقب بگیرد در باخت نیمه اول پرسپولیس در بازی با کیسه خ ،تمام تیم مقصرند چون سازمان دفاعی تیم فقط به فکر گلزنی بودند و حریف را دست کم گرفتند و تا آمدند خودشان را و تمرکزشان را بدست اورند سه تا نوش جان کردند نمیشود تقصیر را گردن کنعانی یا دانیال انداخت چون علت اصلی هم نبود صخره گرجی بود که همیشه توپ‌های ۱۸قدم را اول از همه میزند و در پوشش پشت دفاع متخصص این کار می‌باشد ولی مهم این هست که اوسمار در تعویض ها اشتباه ،بازی با آلومینیوم را تکرار نکرد و اوسمار کاملا فهمیده بود که بازیکنان بزرگ در یک لحظه می‌توانند سرنوشت یک تیم را تغییر بدهند و جای صدر را عوض کنندو این اتفاق خاص در بازی کیسه خ اتفاق افتادپخدای نکرده اگرسه چهار ستاره تاثیر گذار تیم ارونوف،ترابی ال کثیر، تعویض می‌شدند و در لحظات پایانی ارونوف درتی. دو جای نمی‌گرفت انموقع مساوی هم بدرد نمیخود و پرسپولیس فرصت صدر نشینی را از دست میداد ولی تصمیمات درست باعث کامبک فوق‌العاده ،،تیم و از آنطرف هم مساوی کیسه با نساجی زمینه ساز صدرنشینی و سوزش فوق‌العاده کیسه ها گردیدکه باعث شد موقع زده شدن گل پیروزی بخش پرسپولیس ،تمام کادر ،و بازیکنان کیسه نتوانستند سر پا بایستند ومجبورشدند همگی بشینند زمین ،و به یاد حرف سلطان پروین بیافتند که قبل از بازی گفته پرسپولیس قهرمان لیگ۲۳ خواهد شد تا جایی که کیسه کشان میگفتند چرا باید پرسپولیس ۴ تا در ۱۵ دقیقه آخر گل بزند و حتی مسبب مساوی با نساجی را هم پرسپولیس بدانند اما برای قهرمانی لیاقت و شخصیت قهرمانی نیاز هست که کیسه فاقد آن میباشد آرزو میکنیم دو بازی آخری را هم پرسپولیس ببرد و قهرمان لیگ باشد ما هواداران باید شکر گذار و سپاسگزار خداوند عادل باشیم و فقط دعا کنیم


یوسف غلامی

0

5

3 ماه پیش

وحیید امده قهرمان عوض کنه نعلت به این دپارتمان داوری


آرش کمانگیر

0

8

3 ماه پیش

انشاالله به ياري خداوند متعال پرسپولیس قهرمان میشه ولي بچه ها نباید مغرور باشند باید ۱۰۰خودباشند و توکل بر خدا کنند پیروز می شوند


پرسپولیس

0

7

3 ماه پیش

به امید خدا پرسپولیس قهرمان است ، بجنگید با آرامش، مثل شیر رام نشدنی ، پرسپولیس سالهاست که شیر رام نشدنی است و دل شیر دارد به قول افشین خان قطبی ، غرور ممنوع، خواب خرگوش ممنوع، مورچه را هم دست کم نگیرید ، ،،،، نگذارید جواد هوچی رنگ جام ببینه،، خدا خدا از این دنیا میرم اگر این وحشی ، هوچیگر...................


عبدالرحیم جعفرزاده

0

8

3 ماه پیش

الان قهرمانی در دست خود ماست...باید تمرکز کنیم ..ساختار دفاعی قوی و هافبک محکم در درجه اول ...بعد با حضور ترابی و عالشاه و آل کثیرو انوووف ضربه نهایی را بدون احساسی شدن و با نظم و کنترل بازی وارد کنیم...منطق ...منطق


امیرکیش

-1

8

3 ماه پیش

اگه بازیکنان با تمرکز بالا و دور از حاشیه،و همچنین قهرمان ندانستن زودهنگام بتونن شمس آذر رو شکست بدن قطعا در بازی آخر و با حمایت افتخارآفرینان این باشگاه ک همانا هوادران ارتش سرخ هستند ب یاری حق و کوری چشم رقیبان امسال همه باهم قهرمانی رو جشن خواهیم گرفت.الان هیچ بهانه ای از این تیم برای نتیجه نگرفتن مورد پذیرش نیست


حسین سرخدل

-1

7

3 ماه پیش

من بعدازسوت پایان نیمه اول این امید رو داشتم با یه مقدار تغییر در تاکتیک هجومی درنیمه دوم میتونیم بازی رو مساوی کنیم اما تا دقیقه 85اصلا بردن این بازی رو تصور نمیکردم ...وبه این جمله که میگن فوتبال 90 دقیقه ست رو کامل بهش ایمان اوردم...


قدرت الله محمدی

0

9

3 ماه پیش

به حول قوه ی الهی پرسپولیس قهرمانه


عبدالرحیم بهزاد

-1

9

3 ماه پیش

احسنت،به نکات کلیدی ودقیقی اشاره فرمودید

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال