ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رأفت: شاید بلاتکلیفی ک ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 3 اظهار نظر

-

2 سال پیش

رأفت: شاید بلاتکلیفی کادر و بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته

ارتش سرخ دات کام :
رأفت: شاید بلاتکلیفی کادر و بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته
پایان رأفت مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است چند بازی متوالی پرسپولیس که در تهران برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای سرخ‌پوشان است تا به نوعی خودشان را از بقیه حریفان و مدعیان جدا سازند و مانند فصل قبل با حضور در صدر جدول بار دیگر خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح سازند. در رابطه با موارد مختلف پرسپولیس با پایان رأفت مهاجم سابق پرسپولیس صحبت کردیم.

*چرا پرسپولیس باز هم مانند فصل قبل به آلومینیوم اراک باخت و در خانه هم نتوانست از پس تیم گل‌گهر برآید؟
بالاخره پرسپولیس در شروع لیگ برتر دچار کمی مشکل و نوسان شده اما امیدوارم سرخ‌پوشان از شرایط فعلی‌شان فاصله بگیرند که این مسأله با توجه به شخصیت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که روحیه برنده بودن و قهرمانی دارند اصلاً دور از دسترس و انتظار نیست.

*اما گروهی از کارشناسان معتقدند خصوصیات فنی پرسپولیس، این فصل مانند فصل قبل نیست و از آن پرس‌های شدید و پاس‌های زیاد و مالکیت بالا خبری نیست؟
شاید جدایی سه بازیکن تأثیرگذار تا حدودی در این رابطه تأثیرگذار باشد. بازیکنانی که در پست‌های خودشان بازیکنان مطرح و تأثیر‌گذاری بودند و به نوعی بازی را در می‌آوردند. جدا از موارد فنی من اعتقاد دارم آن انرژی لازمی که باید از بیرون به تیم تزریق شود در تیم وجود ندارد. همه فوتبال به مسائل فنی باز نمی‌گردد و مسائل جانبی و مالی و روحی روانی هم بخش مهمی از فوتبال روز است. در این رابطه هم رسیدگی لازم انجام نمی‌شود و تنها شاید سرمربی تیم بوده که هر از گاه گریزی به مشکلات و کمبودها زده است. بیان این مشکلات زیاد هم از سوی سرمربی تیم که همه مسائل و کمبودها را لمس کرده و هر روز به نوعی با آنها مواجه می‌شود طبیعی است. مشکلاتی که ممکن است در آینده بیشتر شده و بیشتر تیم را اذیت کند.

*به نوعی می‌خواهید بگویید که سرمربی و بازیکنان تنها هستند؟
دقیقاً منظورم همین نکته بود. مشکلات بازی با الهلال و پس از آن ادامه مشکلات مالی و غیبت مدیرعاملی که حکم داشته باشد مواردی است که موجب می‌شود کادر فنی و بازیکنان خودشان را تنها ببینند. وزارت ورزش هم باید هر‌چه سریع‌تر تکلیف مدیر‌عامل پرسپولیس را مشخص سازد. مدیری که مورد وثوق جامعه فوتبال و کادر فنی و بازیکنان باشد و در عمل قادر باشد تا مشکلات پرسپولیس را حل کند. همه می‌دانند کار در پرسپولیس و حل مشکلات باشگاه و تیم بسیار مشکل است، به همین دلیل حتماً باید مدیری بسیار قوی برای پرسپولیس انتخاب شود که بتواند مشکلات متعدد پرسپولیس را حل کند.

*چرا ستاره‌های پرسپولیس افت کرده‌اند و با وجود تلاش زیاد نتوانسته‌اند از این وضعیت خارج شوند و کیفیت سابق‌شان را ارائه دهند؟
ترابی بعد از بازگشت از قطر در ابتدا خیلی برای سرخ‌پوشان مفید واقع شد اما در ادامه با افتی فاحش مواجه شد که هنوز هم به شکل کامل نتوانسته از آن حالت خارج شود، با این وجود کادر فنی که به همه مسائل تیم به طور کلی آشنایی دارد حتماً قادر است ستاره تیم را به حالت قبلی و کیفیت سابقش برگرداند چون کادر با بازیکنان به نوعی زندگی می‌کند. البته شاید این افت تنها به مسأله فنی هم باز نگردد و مسأله روحی روانی و اقتصادی و مواردی که از آنها نام بردم نیز در افت ستاره‌ها و تیم تأثیرگذار باشد.

*در خصوص جذب دو بازیکن تاجیکستانی چه صحبتی دارید؟
حتماً کادر فنی بر اساس نیازش دو بازیکن جدید را جذب کرده و من به نظر کادر فنی پرسپولیس احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم بیشترین نیاز پرسپولیس در پست پلی‌میکر است و پرسپولیس به بازیکنی با خصوصیات بشار رسن نیاز دارد. بازیکنی فانتزی و بازیساز که به خوبی بتواند خط حمله را تغذیه کرده و بار خط میانی را به دوش بکشد.

*در خصوص بازی بعدی سرخ‌پوشان مقابل مس رفسنجان چه نظری دارید؟
چهار بازی متوالی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود بهترین فرصت برای پرسپولیس است که به نوعی با کسب 12 امتیاز خودش را از بقیه تیم‌ها خصوصاً تیم‌های مدعی جدا کرده و به صدر برساند و در بالاترین نقطه جدول حاشیه امنی برای خودش به وجود آورد. به همین دلیل پرسپولیس در مقابل مس رفسنجان محکوم به پیروزی است و دیگر نباید امتیازی از دست بدهد. البته من امیدوارم مشکل حضور تماشاگران هم در ورزشگاه آزادی برطرف شود تا تیم با حمایت هواداران خودش با پشتوانه و انگیزه بیشتری بازی کند.

*در خصوص استفاده کادر فنی پرسپولیس از روش 2-5-3 که به نظر در سایر بازی‌های سرخ‌پوشان هم لحاظ خواهد شد چه نظری دارید؟
هر سیستمی در پرسپولیس زمان می‌خواهد و برای اینکه در تیم به شکل کامل جواب بدهد زمانبر است. بازیکنان پرسپولس خیلی با این روش آشنا نیستند و اجرای آن برای بازیکنان سخت است اما در بعضی از مناطق مانند دفاع و چند منطقه دیگر بازیکنانی داریم که مدت‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند، از همین‌رو می‌توان در آینده‌ای نزدیک انتظار آشنایی کامل بازیکنان را در سیستم 2-5-3 داشت.

*برای ششمین قهرمانی پرسپولیس شانس قائل هستید؟
هنوز چهار هفته گذشته و فرصت زیادی تا پایان باقی مانده است ضمن اینکه فاصله امتیازی پرسپولیس با صدر جدول هم فقط سه امتیاز است، فاصله‌ای که حتماً قابل جبران است ضمن اینکه بقیه تیم‌های مدعی مانند سپاهان و استقلال که مقابل ذوب‌آهن و فجر امتیاز از دست دادند باز هم امتیاز از دست خواهند داد.

*در رابطه با پرسپولیس حرف دیگری باقی مانده که نزده باشید؟
من فکر می‌کنم برای پرسپولیس بیشتر از هر چیزی صلابت و ثبات لازم است. جدا از این مسائل من معتقدم شاید انتخاب نشدن مدیرعامل و بلاتکلیفی، بازیکنان و کادر را به نوعی به هم ریخته. مشکلی که امیدوارم هر چه زودتر حل شود و تیم سر و سامان و آرامش لازم را کسب کند.

*در رابطه با پیروزی‌مان مقابل لبنان و بازی‌مان مقابل سوریه چه نظری دارید؟
تیم ملی ما روی دو کار تاکتیکی موفق شد به لبنان دو گل بزند که در این زمینه وحید امیری نقش اساسی داشت. در مقابل سوریه هم ما شانس زیادی برای صعود داریم و بازیکنان این تیم می‌آیند که مقابل ما ایستادگی کنند و همه می‌دانند که ما به لحاظ فوتبالی برتر از آنها هستیم. تیم ما سوریه را هم شکست خواهد داد اما با این وجود ما نباید از نقش طارمی به راحتی بگذریم و هر چه زودتر باید زمینه حضور او را در تیم ملی فراهم سازیم چون همه می‌دانند که خط آتش ما با حضور طارمی زورش برای بردن و پیروزی بیشتر می‌شود. در این رابطه فدراسیون نقش مهمی دارد که با مدیریت خوب هر چه سریع‌تر زمینه حضور طارمی را در تیم ملی مهیا سازد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145548
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سید محمد جلال نجفی

0

2

2 سال پیش

آقای رأفت ان شاءالله با این ترکیب وسیستم ۳_۴_۳ پرسپولیس بازم قهرمان میشه دروازه : لک دفاع وسط سید جلال دفاع چپ علی نعمتی دفاع راست وحدت هانانوف وینگر چپ وحید امیری وینگر راست منوچهر صفروف دوتا هافبک وسطی سرلک و کامیابی نیا خط حمله سه مهاجم ،نوک آل کثیر سمت چپ ترابی سمت راست حمله عالیشاه


سید محمد جلال نجفی

0

3

2 سال پیش

آقای پایان رأفت برادر این چه حرفیه ؟؟!! نه کادر فنی نه بازیکنان پرسپولیس بهم نریخت ن تازه اول فصل است اما با صدر جدول ۳ امتیاز فاصله داریم یا جذب دو بازیکن تاجیک قطعا نیم فصل جز اول و دوم و سوم هستیم و در نیم فصل هم با جذب مهاجم قطعا پایان فصل قهرمان یم و هیچ کس نه داوران نه وزارت ورزش نه هجمه ها و جو سازی ها سپاهان و استقلال و تبلیغات توخالی سپاهانی ها و استقلالی ها در مورد قدرت تیم هاشان نمی تواند جلوی ۶ امین قهرمانی متوالی ما را بگیره


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

صبر کن تا ماله کش اعظم و لیس کش اعظم خوبان عالم فکر کنن بعد اگه دنگشون گرفت برای پرسپولیس هم یه کاری میکنن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال