ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رأفت: پرسپولیس تیم روز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

رأفت: پرسپولیس تیم روزهای سخت است

ارتش سرخ دات کام :
رأفت: پرسپولیس تیم روزهای سخت است
پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با شرایط رویارویی سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر در جام حذفی و احتمال تکرار دربی در این جام و همچنین شرایط پرسپولیس در لیگ و سایر موارد پیش روی این تیم نقطه نظراتش را بیان می‌دارد.

*در جام حذفی و برای رویارویی پرسپولیس مقابل گل‌گهر چقدر شانس برد برای سرخپوشان قائل هستید؟
پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی قهرمانی جام حذفی هستند هر چند شرایط و امکانات و سایر موارد چهره تیم قهرمان را مشخص خواهد ساخت. پرسپولیس در سیرجان و در لیگ موفق شد با ارائه یک بازی بسیار خوب تیم گل‌گهر را شکست بدهد و سه امتیاز با ارزش دیدار خارج از خانه را کسب کند اما در جام حذفی شرایط متفاوتی بر بازی حاکم است و کوچکترین اشتباه منجر به حذف یکی از تیم‌ها خواهد شد. با این وجود قطعاً پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شانس زیادی برای پیروزی مقابل گل‌گهر دارد هر چند که شانس برد و قهرمانی قطعاً به برنامه‌ریزی و نوع آماده‌سازی و شرایط آن موقع پرسپولیس بستگی دارد که امیدوارم سرخپوشان در آن مقطع در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشند.

* در رابطه با احتمال حذف پرسپولیس از آسیا هم حرف‌هایی از سوی رئیس فدراسیون مطرح شد که به شدت با واکنش مواجه شد.
باشگاه در رابطه با پرداخت پول رادو مشکلاتی داشت که ظاهراً برطرف شده و خوشبختانه به نظر نمی‌رسد باشگاه مشکلی داشته باشد اما به لحاظ کلی باید در رابطه با مشکلات موجود چه موارد داخلی و چه خارجی هوشمندانه‌تر عمل کند تا مسأله‌ای به وجود نیاید و باشگاه و تیم با همه قـوا در راستای قهرمانی و خوشحال کردن هواداران بجنگند.

*در رابطه با پنج هفته باقیمانده بازی‌های سه تیم مدعی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
روی کاغذ بازی‌های سپاهان راحت‌تر از دو تیم مدعی قهرمانی دیگر است چون این تیم سه بازی در خانه و دو بازی در خارج از خانه دارد اما بازی‌های پرسپولیس دشوار‌تر است. با این وجود من به نتیجه‌گیری پرسپولیس خوشبینم چون معتقدم همیشه در شرایط سخت‌ نتایج بهتری گرفته. نکته‌ای که بارها آن را ثابت کرده است.

*در رابطه با رقابتی که بین مهاجمان پرسپولیس به وجود آمده چه صحبتی دارید؟
لوکادیا رفت و پاکدل هم در نیم‌فصل جدا شد. دیاباته هم نشان داد که نباید روی او خیلی حساب کرد اما عمری خوب و مثمرثمر بود و عبدی و آل‌کثیر هم بد نبودند. در هر حال آن چیزی که خیلی در بین مهاجمان پرسپولیس دیده شد تغییرات و نوسان زیاد بود که کادر فنی را ناگزیر ساخت تا برنامه‌ریزی خاصی داشته باشند و با تغییرات سعی کنند تا خلأ جداشده‌ها و کمبودها را به نوعی به این طریق جبران سازند.

*در خط دفاع هم جز مقطعی کوتاه تغییراتی را شاهد بودیم که موجب ناهماهنگی و شکل نگرفتن فرم مطلوب شد.
جدا از گولسیانی که فرم خیلی خوبی داشت و مهره ثابت خط دفاعی بود در مورد بقیه عناصر دفاعی تغییرانی را شاهد بودیم که این امر موجب شد نوسانی به وجود بیاید اما حضور بیرانوند در خط دروازه موجب شد که این مهره باتجربه نظم خوبی به خط دفاعی بدهد و تیم را از عقب‌ترین نقطه به جلو هدایت کند.
بیرانوند جدا از سر و شکل دادن به نظم دفاعی در بازیسازی هم بسیار خوب کار کرد و حتی با پاس‌های دقیق‌اش گاهاً عناصر تهاجمی را در موقعیت گل قرار می‌داد و موجب شکسته شدن پرس تیم‌های مقابل می‌شد تا فشار پرس حریفان از روی تیم و خط دفاعی پرسپولیس برداشته شود.

* در رابطه با تیم ملی با توجه به حضور سرمربی جدید چقدر باید به موفقیت در جام ملت‌ها امیدوار باشیم؟
مسائلی به وجود آمد که فدراسیون صلاح را در ادامه کار تیم ملی با سرمربی ایرانی تشخیص داد و در ادامه ما با دو تیم روسیه و کنیا هم بازی تدارکاتی داشتیم که برای شروع بد نبود اما این دو بازی نباید ملاک تشخیص و قضاوت قرار گیرد چه بسا که حتماً برای موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی داریم و باید ببینیم با چه سیستم و روشی تیم ملی ما قصد ادامه راه خواهد داشت. البته ما جوان‌های زیادی داریم که می‌توانیم استارت کار تیم‌ را با آنها بزنیم.

*با این وجود می‌خواهید بگویید که باید از بازیکنان داخلی برای تیم ملی استفاده کنیم یا با لژیونرها کار را ادامه دهیم؟
تیم‌های قوی زیادی در آسیا وجود دارند به همین دلیل ما نمی‌توانیم فقط با اتکا به بازیکنان داخلی به مصاف غول‌های آسیا برویم و حتماً باید با تیمی که بیشتر از لژیونرها تشکیل شده باشد و جوان‌های شایسته لیگ، به مصاف حریفان برویم.

*توقع قهرمانی باید از تیم ملی داشته باشیم؟
باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و به تیم ملی‌مان خوشبین باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154173
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
برای پرسپولیس

0

1

1 سال پیش

خواهشاً پیام های کوتاه بنویسید. پیام های طولانی اکثرا خونده نمیشن یا کامل خونده نمیشن و قسمتیش رو می خونن بقیه


احمد نوری اسرمی

0

1

1 سال پیش

پرواز جون مختصر بنویس


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس با بردی که مقابل مس داشت و سبک بازی ارائه شده ، مسلما" شانس اول قهرمانی در لیگه ، این پرسپولیس شخصیت قهرمانی داره ، بنظر میاد موتور پرسپولیس تازه راه افتاده ، باانگیزه تر و هجومی تر بازی میکنه ، میل به گلزنی و بازی تهاجمی بیشتر شده ، انگیزه بازیکنان و کادر فنی تازه احیا شده ، بازیکنان بی میل و کم میل ، دارای انگیزه شدن و عصای دست پرسپولیس شدن ، هوادارا هم که همه جور حمایت میکنن ، مدیریت هم که داره کارش را بنحو احسن انجام میده ، همه چی سر جای خودشه ، پس بریم واسه درهم کوبیدن استقلال در دربی که کمتر از فتح جام نیست . قهرمانی در لیگ در کنار شکست ، لذت بخش ت و شیرینتر از عسله .❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💪💪💪💪💪


پرواز

0

1

1 سال پیش

به امید خدا امروز روز برگشتن به صدر است.انشاءالله با ازدست دادن امتیاز توسط کیسه و چهار پایان


پرواز

-1

2

1 سال پیش

چند تا بازی بود نعمتی و گولسیانی زوج بودند کلین شیت کردیم.چند تا بازی اول فصل فرجی و گولسیانی بودند زوج خط دفاع هر چهرتا بازی رو کلین شیت کردیم.ولی تا مرتضی گنجی میاد زوج گولسیانی ما کلین شیت کم میاریم و گل می خوریم و دیشب هم اتفاق افتاد. اول تشکر کنم از زحمات مرتضی بعد انتقاد.درسته از مصدومیت برگشته ولی دیروز خیلی اشتباه داشت و توپ لو داد و چندتا سر همین اشتباهات نزدیک بود گل دوم بخوریم ولی به طور کلی هروقت زوج گولسیانی فرجی ویا نعمتی بوده مابهتر دفاع کردیم و کلین شیت.حالا چه اصراری داره یحیی به زوج مرتضی و گولسیانی و چه اعتقادی داره یحیی بهش به زمان جذب و تیم ملی و یا ارنج یخیی به هرچی بستگی داره نعمتی و گولسیانی یا فرجی و گولسیانی بهتر جواب می ده و تازه گلزن ترند. رو ضربات سر هم فرجی هم نعمتی.و گولسیانی گل زدند ولی فکر نکنم مرتضی رو ضربه سر گل زده باشه برامون.کلا مرتضی بالا بازی می کنه و جا می مونه و به اعتقاد من یکی از دلایلی که ۶تا از انگلیس خوردیم همین گذاشتن مرتضی وسط قلب خط دفاعی و بالا بازی کردنش بود که به راحتی پشت سرش خالی می شه وگل می زنند اینجا گئورگ خیلی مواقع جورش می کشه و پوشش می ده اونجا زوجش نمی تونست پوشش بده و انگلیس به راحتی ۶تازد در صورتی که اگه جای مرتضی یه نفر دیگه بود حداقل ۶تا نمی خوردیم. مثل شجاع یا کنعانی یا هرکس دیگه.در ضمن علی نعمتی هم باید رو پا راستش خیلی کار کنه یه توپ ساده نمی تونه با پای راست پاس بده همش با پای چپ.و همش توپ اززیر پاش در می ره و نمی تونه توپ بگیره و استپ کنه و باید تو کار هجوم هم کار کنه فقط دفاع کردن بلد نباشه وقتی به عنوان دفاع چپ بازی می کنه باید بتونه یه جابه جایی انجام بده و بره جلو یه سانتر درست درمون انجام بده.دفاع چپ زیاد نمی تونه توی هجوم مثل محمد نادری یا سعید آقایی موقعی که پرسپولیس بازی می کردند تو هجوم شرکت کنه و فکر می کنه دفاع چپ باید حتما فقط دفاع کنه و ثابت بایسته تو دفاع در صورتی که دفاع چپ باید دائم درحال رفت وآمد باشه.مثل سمت راست دانیال یا وحدت


پرواز

0

1

1 سال پیش

من انتظار داشتم با شروع نیمه دوم حداقل سه چهارتا بازیکن بیان داخل به خاطر همین دعا می کردم بازی در نیمه اول تموم بشه که هم بازیکنان سه اخطاره از دربی محروم نشن هم تیم از ریتم حمله نیفته و تحلیل بره هم اینکه بازیکنان تعویضی بدون دغدغه محرومیت بازی می کردند و حالا که ۲صفر جلویم بهتر می تونند برای گرفتن توپ از بازیکنان وتیم حریف ریسک کنند وفشار بیارن کاری که بازیکنان اصلی از خطر محرومیت کمتر انجام می دادند وریسک می کردند.به خاطر همین فکر می کردم با شروع نیمه دوم الان وحدت میاد سمت راست عیسی میاد کنار عبدی سینا میاد وسط و امید رو.حالا از کمال خبر نداشتم که می تونه بازی کنه.ولی وقتی دقیقه ۶۸از نونوایی اومدم رفته نون بخرم بین دونیمه وقتی رسیدم خونه دیدم تیم یه گل خورده رفته تو لاک دفاع و هی توپ می خوره به تیرو درو دیوار دروازه و توپ می ره تا نزدیک وسط زمین و به راحتی بر می گرده و نزدیکه که گل دوم رو بخوریم.همون موقع داد زدم یحیی تعویض کن تا دیر نشده بازیکنان از ترس محرومیت می ترسن برن توپ بگیرند و پورعلی گنجی ماشالله چشم نخوره فقط توپ رو می ده به اونا و دوباره میان.تااینکه بالاخره یحیی صدامو شنید و بلاخره من گفتم عیسی و سینا اون اشتباهی شنید سینا و پریرا.بعد گفتم وحدت سمت راست فکر کرد گفتم کامیابی نیا.یا امید عالیشاه دیگه تیم برگشت و پنالتی گرفتیم یه کم جو ورزشگاه خوابید صدا کمتر شد گفتم یحیی می گم عیسی نه پریرا گفت ببخشید عیسی رو دقیقه ۸۳به بعد برد تو زمین تیر خلاص روزد رو اولین توپ.و نفس راحت کشیدیم.


پرواز

0

2

1 سال پیش

من کاری به کادر فنی ندارم که خدایی نکرده ایراد بگیرم این فکریه که هنگام بازی به ذهنم رسید و فکر می کردم شاید با شرایط بازی در نیمه اول اتفاق بیفته می دونید که هنگام تماشای بازی هرکس تحلیلی داره و دوست داره که ازپشت تلویزیون هرچه او می گه یحیی همونو انجام بده و طبق نظر او پیش برند.واگه من هم مثل بقیه اگه اختیار داشتم و جای یحیی بودم و تیمو من می چیدم با پایان نیمه اول سه چهارتا تعویض در شروع نیمه دوم انجام می دادم.به خاطر همین دعا می کردم که نیمه اول سریع تموم بشه که تعویضا انجام بشه.هنانوف رو بیارم . عیسی رو بیارم.و سینا . و بعد ژ


پرواز

0

2

1 سال پیش

باسلام.اامروز روز بازگشت پرسپولیس به صدره.با امتیاز از دست دادن سپاهان و استقلال.درباره تعویض ها من دعا می کردم الان که تیم ۲صفرجلوه سریع نیمه اول تموم بشه که باشروع نیمه دوم یحیی شاید بخواد سه ۴بازیکن رو عوض کنه که هم از ریتم حمله نیوفته.و هم تحلیل نره و نرن دفاع و از همه اینکه بازیکنان اصلی که احتمال کارت داشتن چند تا بکشه بیرون که هم کارت نگیرند و هم اینکه بازیکنان از ترس کارت گرفتن زیاد بازی نکنند و برای گرفتن توپ از بازیکنان حریف درگیر نشن که به راحتی برن گل بزنن.ولی تارفتم برا افطار نون بگیرم بیام دیدم تیم یه گل خورده و نزدیکه تیم گل دومو بخوره وهی توپ به تیر و بغل دروازه می خورد و تعویضی انجام نگرفته تازه یحیی به فکر تعویض افتاده و ویرا و سینا رو داره میاره.که خدا رو شکر دیر نشد و تیم دوباره برگشت.


مهدی

0

4

1 سال پیش

انشالله به توکل برخداتمام مشکلات حل میشه.پرسپولیس تیم روزهای سخته.انشالله غیرممکن تبدیل به قهرمانی میشه توکل به خدا.یاعلی


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

ایشاالله هفته آخر جام بالای سر کاپیتان پرسپولیسه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال