ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رافت: اگر بیرانوند فسخ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

رافت: اگر بیرانوند فسخ هم می‌کرد، به چشم نمی‌آمد

ارتش سرخ دات کام :
رافت: اگر بیرانوند فسخ هم می‌کرد، به چشم نمی‌آمد
بازیکن سابق پرسپولیس درباره آماده‌سازی این تیم برای حضور در آسیا گفت: بدون شک با سرمایه گذاری‌ای که عربستان، قطر و.. از نظر زیر ساخت‌ها برای فوتبال کشورشان انجام دادند، قهرمانی در آسیا به راحتی امکان‌پذیر نیست.

پایان رافت در ارزیابی از روند نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس به آن چه در نقل‌وانتقالات مدنظرش بود، دست یافته و روند راضی‌کننده‌ای داشته است. البته برای من نقل‌وانتقالات اهمیت زیادی ندارد بلکه مهم پرسپولیس است که در فصل جاری از روند نقل‌وانتقالاتش راضی بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید کار بیرانوند در فسخ قرارداد با این تیم درست بود یا خیر؟ گفت: پرسپولیس به حدی بازیکنان بزرگ و ارزشمند دارد که کار بیرانوند اهمیت چندانی نداشت. بزرگ‌تر از این بازیکن در تیم پرسپولیس وجود دارد که حتی اگر قراردادش را فسخ می‌کرد زیاد به چشم نمی‌آمد.

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره حضور ۳ مدافع برجسته یعنی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان در پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور در جام حذفی، رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانی آسیا شرایطی را فراهم می‌کند که بازیکنان مرتب درگیر بازی شوند. شاید بعضی بازی‌ها به گونه‌ای باشد که نیاز به حضور هر ۳ مدافع داشته باشیم که این مساله بستگی به برنامه‌ریزی کادر فنی دارد که به چه شکلی از هر ۳ مدافع خود استفاده کند که مثمرثمر واقع شوند و مشکل خاصی ایجاد نشود.

رافت همچنین درباره جدا شدن کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این دو بازیکن زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند و باید از آنها تقدیر و تشکر کرد. البته بازیکنان زیادی به پرسپولیس آمدند و رفتند اما پرسپولیس همچنان در جایگاه خود قرار دارد و تا به امروز مشکل خاصی ایجاد نشده است. برای کسانی که با تعصب برای پرسپولیس بازی کردند و حالا سراغ تیم‌های دیگر رفتند، آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که کنعانی زادگان زمانی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد گفت می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم، تصور می‌کنید پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ تصریح کرد: قهرمانی آسیا متعلق به پرسپولیس نیست و برای تمام بازیکنان یک آرزو است. زمانی شرایط قهرمانی در آسیا را داشتیم که متاسفانه محقق نشد و الان این قهرمانی برای پرسپولیس نوعی آرزو است. بدون شک با سرمایه گذاری‌ای که عربستان، قطر و.. از نظر زیر ساخت‌ها برای فوتبال کشورشان انجام دادند، قهرمانی در آسیا به راحتی امکان‌پذیر نیست. در حال حاضر اکثر ستاره‌های مطرح فوتبال در تیم‌های عربی بازی می‌کنند و فوتبال آنها متحول شده است. با این شرایط چگونه می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص این سوال که این روزها در نقل و انتقالات شاهد پرداخت ارقام عجیبی به بازیکنان هستیم، نظرتان در این باره چیست؟ گفت: این موضوع اهمیت زیاد ندارد زیرا هر سال فوتبال ما حول و حوش چنین حاشیه‌هایی قرار می‌گیرد. در زمان ما قرارداد پرسپولیس از سایر تیم‌ها پایین‌تر بود و ما بدون توجه به مبلغ قرارداد با عشق و علاقه برای این تیم بازی می‌کردیم اما الان پرسپولیس نیز همانند استقلال، سپاهان برای بازیکنان خود خوب هزینه می‌کند. الان پرسپولیس در عقد قراردادهای سنگین نسبت به سایر تیم‌ها عقب نمانده است. به هر صورت نباید به این موضع ایراد گرفت چون چند دوره است که قهرمان لیگ می‌شود و باید برای فوتبال حرفه‌ای پول بیشتری هزینه کرد. البته به شرط این که هزینه‌های خود را مدیریت کند و دو برابر این هزینه‌ها درآمدزایی داشته باشد. همان طور که در خصوص مهدی طارمی شاهد این موضوع هستیم که الان این بازیکن را با چند برابر قیمت می‌فروشد. ۲۳ دوره از فوتبال حرفه‌ای می‌گذرد اما چیزی به اسم فوتبال حرفه‌ای نداریم و تنها پول حرفه‌ای داریم؛ به طوری که اکثر بازیکنان ما همپای بازیکنان اروپایی پول می‌گیرند. قطعا با این روند با مشکل مواجه می‌شویم. دولت باید فکر اساسی در این زمینه داشته باشد تا اقتصاد فوتبال به درستی بچرخد تا از وابستگی به دولت خارج شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155680
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ایمان خسروی

-4

1

1 سال پیش

بیرانوند بی ظرفیت ترین بازیکن ایران هست..یه آدم نو کیسه و تازه به دوران رسیده ای هست که فقط دنبال پول هست


فردین کرمی

-1

2

1 سال پیش

پرسپولیس بزرگ است وهرکسی به این مجموعه پرقدرت ومحبوب بپیونددبزرگ میشودولی اگه میخادبزرگ بماندنبایداسیروبنده پول شودوگرنه انگارازازاول نبوده مطمان باشید❤❤❤


رضازارعی

0

3

1 سال پیش

کمکم بازیها شروعه باید روحیه داد


مصطفی نوروزی

0

3

1 سال پیش

واقعا تعجب می کنم چرا همه گیر دادن به بیرانوند اون یه جریانی بود تموم شد رفت.یعنی قراره تا آخره لیگ همینطوری حاشیه درست بشه واسه تیم از پیشکسوتای تیم بعیده که اینطوی باحرفاشون حاشیه سازی کنن بیرانوند فقط بخاطره گرفتن پولش اینکارو کرد نه بخاطره پول بیشتر اگه اینطوری بود که میرفت جایی دیگه ای که بهش پول بیشتری میدادن مثل آل کثیف.خوده درویش هم اومد گفت بیرانوند فقط برای گرفتن آپشن هاش اینکارو کرد چون واقعا پول نیاز بود وتحت فشار بود.پس چرا بازم بعضی ها این قضیه رو تموم نمی کنن


حامدمعینی

0

2

1 سال پیش

واقعا چراتمومش نمی‌کنین. پیشکسوت های ما تو غم هامون کنارمون نیسن اما به محض اینکه تیم به آرامش میرسه سعی میکنن آرامش تیم روخراب کنن. لامصب ها بیرانوند پولشو خواسته. راسه که میگن پول خود را طلبیدن کمترازگدایی نیس


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

1 سال پیش

تو رو خدا تمومش کنیدددد😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😩😩😩😩😠😠😠😠


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

2

1 سال پیش

با نظر کاربر msa موافقم . هر چند بخشیدیم اما فراموش نمیکنیم


ایمان خسروی

-1

3

1 سال پیش

مسلما با این خط دفاعی و مربی گلرها و بدنساز تیم هر دروازه بانی در پرسپولیس باشد موفق خواهد بود ..بیرانوند دارد نان عملکرد خوب دفاعی تیم را میخورد و گرنه مثلا اگر بیرانوند در تیم دیگری بود هرگز نمیتوانست چنین آماری را داشته باشد..امسال هم اگر بیرانوند جدا میشد ما مشکلی نداشتیم و با یک دروازه بان دیگه ای کار را ادامه میدادیم..الان هم باید یگ دروازه بان دوم جذب کنیم تا هم آلترناتیو برای بیرانوند باشه و هم اینکه برای فصل بعد بتونیم روی او حساب کنیم زیرا با این کاری که بیرانوند در نقل و انتاقالات انجام داد اصلا روی ماندن و نماندنش نمیتوان حساب کرد..البته که هواداران هم دیگر اهمیتی به بیرانوند نخواهند داد و دیگر جایگاهی بین طرفداران پرسپولیس نخواهد داشت حتی اگر تمام بازیها رو کلین شیت بکنه ..بیرانوند دیگر محبوبیتی در بین هواداران ندارد و دستش برای همه رو شده که فقط دنبال پول هست و هوادار و پرسپولیس برای او اهمیتی ندارد


محمود تاجدینی

0

3

1 سال پیش

پایان جان پایان بده قضیه رو


msa

0

4

1 سال پیش

پیشکسوتان عزیز لطفا به تیم ارامش بدهید نه استرس خواهشا قضیه بیرو راتمام کنید هرچه بود گذشت

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال