ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رافت: بیرانوند که آمد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

2 سال پیش

رافت: بیرانوند که آمد زانوی اصفهانی‌ها لرزید

ارتش سرخ دات کام :
رافت: بیرانوند که آمد زانوی اصفهانی‌ها لرزید
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس آورد که تیم ون پارس کم‌تجربه بود وگرنه ممکن بود وقتی بازی دو بر یک به سود آنها شد کار دست پرسپولیس بدهند.
پایان رأفت مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگویی، درباره بازی این تیم مقابل ون پارس اصفهان و صعود در وقت‌های اضافه با ضربات پنالتی اظهاراتی را مطرح کرد.

*فکر می‌کردید بازی پرسپولیس با تیم دسته یکی به ضربات پنالتی بکشد؟

جام حذفی جام شگفتی‌هاست اما آنچه برای من از این مسابقه مهمتر بود اینکه همه چیز این بازی مثل لیگ برتر بود! توپش همان توپ بود، تبلیغاتش همان تبلیغات و همه چیز آن مثل بازی‌های عادی! در صورتی که در دنیا معمولاً توپ مسابقات حذفی با توپ لیگ تفاوت دارد و شرایط به گونه ای است که وقتی شما بازی را نگاه می‌کنید متوجه تفاوت‌ها می‌شوید. اما اینجا همه چیز یک رنگ و بو را دارد.

*غیبت تماشاگران در این بازی چقدر روی کیفیت مسابقه تاثیر داشت؟
دیگر عادت کرده ایم که مسابقات را بدون تماشاگر ببینیم! فکر می‌کنم اگر یک روز درها را باز کنند و تماشاگر بیاید همه تعجب کنند.

*خبر دارید که قرار است بازی منتخب الهلال و النصر با حضور رونالدو مقابل پاری‌سن ژرمن و ستاره‌هایش برگزار شود؟ تماشای این بازی برای تماشاگران عربستانی چه کمکی به فوتبال این کشور می‌کند؟
اینها همه باعث تاسف ماست! شاید برای ما عجیب باشد که آن‌ها چرا اینقدر هزینه می‌کنند و کریستیانو رونالدو را به عربستان می‌برند! اما شما خواهید دید که حضور رونالدو در فوتبال عربستان حتی روی فوتبال زنان عربستان هم تاثیر می‌گذارد و باعث ترقی آینده فوتبال این کشور می‌شود. آنها نگاه ۱۰ ساله به این مسائل دارند که اینقدر هزینه می‌کنند. کجای فوتبال ما شبیه عربستان است که بخواهیم به موضوع حضور تماشاگران فکرکنیم؟ تماشاگر فوتبال عربستان امروز عادت می‌کند مسی و کریستیانو رونالدو را در یک زمین چمن کنار هم یا روبروی هم ببیند، آن وقت تماشاگر ایرانی نمی‌تواند برود بازی پرسپولیس با ون پارس اصفهان را از نزدیک نگاه کند! همه اینها عامل عقب ماندن فوتبال ما می‌شوند. جالب است که ما فکر میکنیم وقتی می‌رویم یک بازیکن ۴۰۰ هزار دلاری می‌آوریم کار بزرگی کرده ایم!

*ایراد کار ما کجاست؟
برای اینکه فوتبال ما دولتی است و همه هزینه‌ها از دولت است. فوتبال امارات و قطر و عربستان خصوصی هستند و به همین خاطر پیشرفت می‌کنند. کیفیت فوتبال عربستان از ایران خیلی بهتر است. این به خاطر ورزشگاه‌ها و سایر زیرساخت‌های آن‌هاست. کاملا تفاوت‌ها را حس می‌کنید. استادیوم‌های شان را دیده اید؟ فوتبال ما با این روند کیفیتش پایین می‌آید ولی آنها پیشرفت می‌کنند. بازی شان در جام جهانی را دیدید که چطور با قدرت ظاهر شدند! با این وضعیت فوتبال ما تا چند وقت دیگر به سطح درجه دو آسیا نزول خواهد کرد.

*درباره بازی پرسپولیس و حریف لیگ یکی اش صحبت نمی‌کنید؟
بازی ۴ تا گل داشت. تیم ون پارس جوان و با انگیزه بود. آنها تازه به دنیا آمده اند و خوب توانستند یقه پرسپولیس را در آزادی بگیرند. زدن دو گل به پرسپولیس در آزادی کار هر تیمی‌نیست. اگر کمی‌با تجربه تر بودند می‌توانستند همان نتیجه ۲ بر یک را حفظ و صعود کنند.

*چه اتفاقی افتاد که نتوانستند؟
ترس و استرس بازی مقابل اسم پرسپولیس و همچنین ستاره‌های این تیم. به هر حال روبروی چنین تیمی‌بازی کردن تاثیرگذار است. بازی در استادیوم آزادی حتی بدون تماشاگر هم برای آنها سخت است. به خاطر همین بازی به پنالتی رفت و در نهایت باختند.

*نقش بیرانوند در این صعود چقدر بود؟
قطعاً بیرانوند وقتی درون دروازه ایستاد زانوی پنالتی زنان حریف لرزید. تجربه بیرانوند باعث شد این تیم صعود کند. بازیکنان پرسپولیس باید باهوش تر باشند. نباید به زیاد گل خوردن عادت کنند. به خصوص در خانه! این تیم پر است از بازیکنان توانمند. پرسپولیس اینقدر خوب کار می‌کند که اگر بازیکنانش را از دفاع به حمله برعکس ارنج کنید باز هم می‌توانند هر تیمی‌را شکست بدهند و برنده شوند. می‌خواهم بگویم که ما مطمئن بودیم پرسپولیس برنده می‌شود. یک مقدار بدشانس هم بودند.

*نظرتان درباره محمد عمری چیست؟
این جوان عالی و با انگیزه کار می‌کند. زمان ما هم همینطور بود. آن زمان‌هادی عقیلی در امیدهای پرسپولیس بود اما او را خیلی تحویل نگرفتند و به سایپا رفت. بعد از مدتی سر از سپاهان درآورد و تبدیل به‌هادی عقیلی شد. الان هم خوب است که به پایه‌ها و امیدها اهمیت بدهیم تا محمد عمری در این تیم ستاره شود. دلخوشی بازیکنان رسیدن به تیم بزرگسالان است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152892
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا حسین پور

0

3

2 سال پیش

عمری بازیکن خیلی خوبی است گلمحمدی باید تو همه ی بازیها ازش استفاده کنه، درود بر ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان،


hassn dehkahan

0

2

2 سال پیش

کاشکی دیروز به اون پلاکارادخلیج فارس 50هزارنفریک صدا میگفتن خلیج فارس ای مسعول عزیز که با پولای همین مردم میرید کشوهای حوضه خلیج فارس خشگزرانی بقران من وقتی میشنوم میگن خلیخ عرب اگرخون این اجنبیا گیرم بیاد میخورم خجالت داره وزیر بیعرضه وبی لیاقت ورزش بیسواد اشغال دلم پره خدا رحمت کنه حاج قاسم .بزارید تماشاگرابرن ورزشکاه


مهدی

0

4

2 سال پیش

بگو ماشالاح.بیرو عقاب آسیاست مگه کشکه هربچه سوسول بیاد توپش مقابل بیرو گل کنه بیرو صدرصد تو همیه بازیها تاثیر گذار بود خدا کنه همیشه سالم و سرحال باشه بازم هواداران عزیز اسم هریک ازبچها دید بگید ماشالا هزار ماشالا به بیرو .وعمری قزل پای پرسپولیس ،


فرزاد زارعی

0

5

2 سال پیش

عمری اعتماد به نفس به دست آورده ، از حالا باید یه فوق ستاره رو ببینیم .


shayan grami

0

3

2 سال پیش

احسنت به. همه بازیکنان پرسپولیس اونا هم خوب بازی میکردن من اصلا امید نداشتم که اونا بخان اینجوری بازی کنن احسنت به همه بازیکنان


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

اقای رضایی مچکریم . پرسپولیس برای ما مثل ناموس میمونه


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

2 سال پیش

با تبریک برد پرسپولیس مقابل ون پارس اصفهان، امروز پرسپولیس نشان داد میتو اند با اتکا به مدیریت قوی ، کادرفنی با دانش،و بازیکنان خلاقش، با تمام تاکتیکهای لیگ برتری تیمها والبته با یک تاکتیک مخوف وخفن نیز، به نام انگیزه که درآن بازیکنان تا نفس آخر به جنگ حریفان میروندواسمش جام حذفی یا جام شگفتی هاست به نحو احسن مقابله وبه خواسته اش که همانا پیروزی است برسد واقعا من امروز در تیم قابل احترام ون پارس هیچ تاکتیک وبرنامه ای ندیدم فقط انگیزه سرشارازبرد رادیدم که میخواستند با سلاح وتاکتیک انگیزه برنده شو ند که اگر بیرانوند نبود چه بسا به خواسته شان میرسیدند. با احترام تمام براشون تبریک میگویم امیدوارم در ادامه به حقشان برسند ولی پرسپولیس نیز نشان داد دیگرراه مقابله با انگیزه را خوب بلدمیباشد وبه بازیکنان خودمان نیز تبریک وخسته نباشیدمیگویم


Esi 6atishe

0

5

2 سال پیش

دمش گرم که گنگش بالاس


مهدی

0

7

2 سال پیش

باریکلا بیرانوند و عمری


ع حسین زاده

0

8

2 سال پیش

امروز اگر عمری و بیرانوند نبودن، هواداران پرسپولیس مغموم ترین هوادار دنیا بودن، عمری ۱۲۰ دقیقه داشت میدوید و مدافعان حریف را به هم ریخت یعنی همه کار کرد، ولی در عوض عبدی نیمه دوم اومد تو زمین انگار ۱۲۰ دقیقه بازی کرده و ۵۰ کیلو وزنه تو پاش بسته، عبدی باید بدونه دیگه هواداران نمیتونن بابت اون سر یحیی غر بزنن، چون در حد لیگ ۲ هم آمادگی نداره، نبود هواداران هم باعث از بین رفتن هیجانات بازی شده، مسؤلین ما فکر می‌کنن تماشاگران ایرانی سارس دارن و کوچک ترین احترامی برای هواداران تیم‌ها قائل نیستن، در صورتیکه که تو تمام دنیا هواداران تو استادیوم هستن، وقتی مسؤلین ورزش برای مردمش احترامی قائل نیست، البته که عربها خلیج فارس رو بعنوان خلیج عربی تو استادیوم هاشون معرفی میکنن، تا وقتی افراد بی عرضه بالا سر ورزش مملکت باشن، حالا حالاها باید خفت و خواری بکشیم.


مرضیه البلوشی

0

7

2 سال پیش

خداراشکر که پرسپولیس بُرد


مرضیه البلوشی

0

6

2 سال پیش

هیچکی فکرشو نکرد بازی برود پنارتی


محمد جعفری

0

8

2 سال پیش

زنده باد تمام پرسپولیسی های وطنم ....انصافا هر وقت ستون های اصلی پرسپولیس لرها بودن افتخار آفرید....همایون بهزادی..میناوند کرماني مقدم حالا هم بیرو امیری پاکدل سروش احمدی


سامان کوهدشت

0

5

2 سال پیش

بخدا بازی ک رفت تو پنالتیا دیگ دل نداشتم نیگا کنم سرکارم‌بودم با هنسفری از رادیو گوش میدادم ولی نتونستم بقیشو گوس بدم داشتم میمیردم ناموسن..یساعت بعدش انقد با خودم کلنجار رفتم ک برم سایتای ورزشیو چک کنم نتیجه رو ببینم وجود نداشتم برم چک کنم😐😐...خداروشکر...


ساسان رحمتی

0

7

2 سال پیش

بیرانوند که هست ما ۱۲نفریم


محمد رضایی

-1

1

2 سال پیش

احمدنوری اسرمی دوست عزیز خیلی خوشم ازت میاد خودکشی نکنی واسه ارتش قرمز


احمد نوری اسرمی

0

13

2 سال پیش

زنده باد علی بیرو و عمری دوست داشتنی


علیرضا سارانی

0

13

2 سال پیش

عمری عالی بود یه پنالتی گرفت و یه پنالتی گل کرد و به تیم خیلی کمک کرد انشالله خوش بدرخشه ♥❤

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار 0 - 1 فولاد 18:45
استقلال خوزستان 1 - 1 چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 فولاد 5 0 8
5 تراکتور 4 5 7
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 4 1 6
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
11 مس رفسنجان 4 0 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال