ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رافت: دلال‌ها همچنان ه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

1 سال پیش

رافت: دلال‌ها همچنان همه کاره‌اند

ارتش سرخ دات کام :
رافت: دلال‌ها همچنان همه کاره‌اند
کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.
پایان رأفت در گفت و گویی، انتقادات تند و تیزی را نسبت به نحوه انتخاب سرمربیان لیگ برتری وارد کرد. او ورود دلالان به میزهای تصمیم‌گیری مدیران دولتی با بودجه‌های شبه دولتی را دلیل تکرار اسم مربیان در چرخه فوتبال باشگاهی کشور دانست. همچنین دلایل خود برای عدم پرورش بازیکن از سوی باشگاه‌ها را مطرح کرد که در پی می‌خوانید:

کارشناس فوتبال ایران با تجربه مربیگری در لیگ‌های دسته اول و دوم کشور درباره تغییرات متوالی سرمربیان لیگ برتری بدون حضور افراد جدید گفت: با اعتقاد راسخ می‌گویم کار دلال هاست. بدون شک آنها جیب خودشان را با نفرات مشخص پر می‌کنند و برای این کار به مدیران بالا دستی فوتبال باشگاهی هم رابطه زده‌اند تا مبادا جایگاه همیشگی خود را از دست بدهند.

وی درباره نقش مدیر برنامه‌ها تاکید کرد: من از دل همین فوتبال هستم. بخش بسیار کوچکی از تاریخ فوتبال باشگاهی کشورم محسوب می‌شوم. سرد و گرم چشیده هستم و خودم را همیشه یک فوتبالی می دانم. خیلی واضح می‌بینم تعداد دلال‌ها به وفور در حال افزایش است. افرادی که هیچ مدرکی ندارند. همه می‌دانیم ای جنت های رسمی که مدیر برنامه هستند چه کسانی اند چون تعدادشان اندک هم هست اما می‌بینم دلال‌های زیادی بدون داشتن تخصص وارد عرصه مثلاً حرفه‌ای فوتبال ایران شده‌اند.

رأفت پیکان انتقادات خود را سمت مدیران دولتی باشگاه‌ها دانست و گفت: آنها مدیران ورزشی نیستند. علمی هم ندارند. خودشان را کارمند می‌دانند تا مدیر! دلال‌ها را راه نجات می‌دانند چون خرج کردن پول مهم است. حالا چه نتایجی را رقم بزنند هیچ اهمیتی ندارد. مدیران دولتی با بودجه‌های شبه دولتی فوتبال را از ریل صحیح خود خارج کرده‌اند. مشکل از مربیان نیست.

مربی فوتبال کشور درباره شعار برخی مربیان همیشگی تیم‌های میانه جدول در لیگ برتر مبنی بر جوان‌گرایی و پرورش استعداد تاکید کرد: اتفاقاً به هیچ وجه چنین چیزی را از این آقایان شاهد نبودیم. دقیقاً تیم‌های مدعی قهرمانی مثل پرسپولیس و سپاهان و استقلال نقش بسزایی داشته‌اند تا بقیه باشگاه‌ها! کدام بازیکن سازی را باشگاه‌های میانی با بودجه‌های دولتی و صنعتی انجام داده‌اند که حالا پُز آن را هم می‌دهند؟!

رأفت افزود: آنها تعاریف درستی از استراتژی فوتبالی هم ندارند. واقعاً برایم عجیب است چطور می‌توانند با حضورشان تا این اندازه فضای فوتبال را چه از لحاظ اخلاقی و چه فنی مسموم کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نحوه جذب بازیکنان کم کیفیت خارجی تاکید کرد: من از پرسپولیس که عشق و تیم خودم است مثال می‌زنم. اول از همه چیز هم باید بگویم عملکرد آقای گل محمدی بسیار عالی بوده است و اگر نقدی می‌شود به ساختار جذب بازیکن خارجی کم کیفیت است. پس کاملاً واضح می‌گویم افتخار می‌کنم مربیان فعلی در پرسپولیس هستند.

او تاکید کرد: محمد عمری را می‌توان با پری‌را مقایسه کرد؟! عمری پدیده لیگ برتر بود و پری را افتضاح! بازیکنانی که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان پول می‌گیرند اندازه بازیکن ۵۰۰ میلیون تومانی به درد نخوردند. مگر می‌شود پری‌را و شیخ دیاباته اینقدر پول بگیرند اما کارایی صفر باشد. واقعاً قطعاً قرارداد آنها در پرسپولیس رشد فزاینده‌ای نسبت به گذشته داشته است. محال است چنین پول‌هایی را باشگاه‌های اروپایی که سهل است آسیایی‌ها هم به بازیکن درجه چندم بدهند.

رأفت یادآور شد: مربیانی وجود دارند که دم از بازیکن سازی می‌زنند؟! خروجی این حرف‌ها چیست؟ کدام بازیکن سازی رقم خورده که شما مدام آن را در بوق و کرنا می‌کنید. اتفاقاً فکر می‌کنم سهم باشگاه‌ها در بازیکن سازی در دو سه سال اخیر خیلی کمتر از تیم‌های ملی رده پایه و حتی بزرگسالان بوده است. این افتضاح است که بازیکنان باشگاهی اقدامی در این راستا نمی‌کنند.

رأفت بار دیگر به نقش دلالی در این عرصه اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها حرف‌های من را تأیید می‌کنند اما آن را رسانه‌ای نمی‌کنند. دلال‌ها خون فوتبال را مکیده‌اند. آنها با مدیران ورزشی زد و بند می‌کنند تا همیشه نفرات خاص خود را سرمربی کرده و بازیکنان خود را با قراردادهای آن‌چنانی وارد تیم‌ها کنند. من ایراد اصلی را در مدیران می‌بینم.

او تاکید کرد: همین دلال‌ها اجازه ورود فرد جدید به جرگه مربیان لیگ برتری را نمی‌دهند. با داس و تبر به جانش می‌افتند که پیشرفت نکند. به قدری حاشیه سازی می‌کنند که از حضور در جرگه مربیان پشیمان شوید.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان به صعود تیم نوجوانان فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این تیم را باید پر و بال داد. آنها خیلی خوب به بلوغ فنی رسیده‌اند. من واقعاً لذت می‌برم می‌بینم بازیکن زیر ۱۷ سال طوری سر توپ می‌زند که حرفه‌ای های گران قیمت لیگ برتر از این کار مستاصل هستند. در همین جام ملت‌های نوجوانان دیدیم کشوری همچون یمن که طبق شنیده‌ها درگیری‌های زیادی در داخل کشور دارد چطور در حال سرمایه گذاری است. آنها ما را در مستطیل سبز با بازی خوبشان آزار دادند اما به هر حال ما صعود کردیم. حالا وقت آن است فدراسیون به این ستاره‌ها بها دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155370
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

1

1 سال پیش

در این مملکت ، آنچه به جایی نرسد فریاد است


ابولفضل 64

0

1

1 سال پیش

این دلالها پشتشون به اون تاج شله زرد واون ساکت کثافت گرمه کهحسابی دارن متازونن ودهن تیمهایی مانند پرسپولیس رو سرویس کردن پس دعا میکنم که هرچه زودتر نسلشون جمع بشه


msa

-1

1

1 سال پیش

درهمه جای مملکت رخنه گرده مملکت رادلالها وچاپلوسها اداره میکنن


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

1 سال پیش

👍🏼👍🏼👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼تف بهشون


فردین کرمی

0

3

1 سال پیش

رافت جان زیادخودتوناراحت نکن اینامسایل دایمی وشغل اصلی بیشترمدیران این مملکت هستن اگه مشکل فقط فوتبال باشه همه بسیج میشیم تادرست بشه جان ومال وخاک وابرووداروندارمون جلوچشممون داره صرف ابادانی کشورهایی میشه که حتی به خونمون هم تشنه ان پس این خانه ازپای بست ویرانه برادر


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

مم باشم دلال‌ها همه رو یکجا جمع میکنم بیست لیتر بنزین میریزم روسرشون همه رو آتیش میزنم تا ملت یه نفس راحت بکشن


روح اله فرج زاده

0

4

1 سال پیش

هر وقت تو منطقه ای دزد میاد مطمئنا تو همون منطقه دستکش داره، اینجا هم همینطور هست دلال وقتی خوب کار میکنه که پشتش به رئیس پاسگاه گرم باشه خخخخ

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال