ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رافت: قهرمانی جزو فرهن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

رافت: قهرمانی جزو فرهنگ پرسپولیس است

ارتش سرخ دات کام :
رافت: قهرمانی جزو فرهنگ پرسپولیس است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پایه، اساس و فرهنگ باشگاه پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و ربطی به آمدن و رفتن یک سرمربی خاص ندارد.

پایان رافت روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی در خصوص قهرمانی پرسپولیس، اظهار کرد: تیم پرسپولیس در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد و در نهایت توانست به قهرمانی برسد. در این فصل با توجه به برخی مشکلات این تیم توانست به سختی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و در نیم فصل دوم نیز با توجه به جذب چند بازیکن، به خوبی تقویت شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز لیگ فوتبال حرفه‌ای نشده، بیان کرد: با توجه به شرایط کارکردن تیم‌ها به لحاظ سقف بودجه از سوی سازمان لیگ فوتبال، ما شاهد فوتبال ایرانی هستیم و برای حرفه‌ای شدن نیازمند حمایت بیشتری از سوی سازمان لیگ برای تیم‌های مدعی هستیم. امیدواریم سالیان آینده مسئولان فوتبال به سمت حرفه‌ای شدن لیگ حرکت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با توجه به درست بودن سیستم و آمدن اوسمار در نیم فصل دوم، بازیکنان فوق‌العاده تاثیر گذار شدند اما نباید از تاثیرگذاری هواداران غافل ماند. آنان از لحظ قهرمانی از این تیم حمایت کردند. در بازی با مس رفسنجان به دلیل فشار و استرس این بازی حساس، پرسپولیس نتوانست از تمامی توانش بهره ببرد اما هواداران تا دقیقه ۹۰ به تشویق خود ادامه دادند و توانستند همانند سال گذشته این قهرمانی را کسب کنند.

رافت به برخی گمانه زنی‌ها و شایعات در خصوص قطع همکاری اوسمار از کادرفنی پرسپولیس، گفت: آیا وقتی برانکو رفت این تیم قهرمان نشد؟ کالدرون، یحیی گل‌محمدی و اوسمار نیز به این تیم آمدند و ما شاهد قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر بودیم. پایه، اساس و فرهنگ باشگاه پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده است و ربطی به آمدن و رفتن یک سرمربی خاص ندارد. با توجه به سیستم هجومی پرسپولیس در زمین باید برای تقویت این تیم نفراتی جدیدی جذب شوند تا به این سیستم نزدیک باشند که این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به اذعان برخی گل قهرمانی پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، خاطر نشان کرد: نمی‌شود فقط برای بازی پرسپولیس از var استفاده کرد. باید این تکنولوژی از ابتدای فصل برای تمامی مسابقات لیگ به صورت برابر استفاده می‌شد تا حقی از تیمی ضایع نشود. با توجه به اینکه تماشاگران برای هر بازی بلیت می‌خرند تا دیدارهای تیم محبوبشان را از نزدیک نظاره‌گر باشند، باید حرمت آنان نیز حفظ شود. نبود این تکنولوژی نشان دهنده آن است که ما از بسیاری جهات مشکل داریم، آمدن var باعث خواهد شد بسیاری از ایرادات کاهش پیدا کند. امیدوارم سال‌آینده با آوردن این تکنولوژی سعی در حرفه‌ای شدن لیگ بر فوتبال داشته باشند تا اینکه فقط مسابقات را برگزار کنند.

رافت همچنین در خصوص حضور چند مهره جدید برای تقویت برخی پست‌ها اشاره کرد و گفت: پرسپولیس برای تقویت خود نیازمند جذب چند بازیکن جدید است تا در فصل آینده در رقابت قهرمانی باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر مدعی باشد. پرسپولیس باید برای فصل آینده حداقل ۷ بازیکن خارجی و داخلی جدید را در پست‌های مهاجم، دروازه‌بان دوم و هافبک به خدمت بگیرد اما جذب این نفرات نیازمند افزایش سقف بودجه از سوی سازمان لیگ است. با توجه به حضور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آسیا باید تفاوتی میان این تیم‌ها با سایر تیم‌های پایین جدولی لحاظ شود تا آنان بتوانند نفرات باکیفیت داخلی و خارجی را برای تقویت تیمشان به خدمت بگیرند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160305
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد برم

0

1

3 ماه پیش

این جماعت از سوزش چند ریشتری که پرسپولیس کبیر بهشان وارد کرد ، اول پایین شان شروع شد تا قهرمانی تیم محبوب مان به بالایشان سرایت کرد عقل شان از کار افتاد،، حالا مثل حیوان هستن صد رحمت به حیوان ،، این همه جماعت حسود ، زشت ، کثیف ، آشغال ، بی شخصیت ، وطن فروش ، پولکی ، فاسد ، هوجیگر ، وحشی ، لاشی ، انگل ، هر حرف زشتی که به ذهنم نمیرسد برازنده همین جماعت هست که مدیر عامل تیم محبوبم را ۲۰ روز محروم کردن، به امید خالق یکتا ،هرکسی به تیم محبوبم یک تار مو حسودی کند هیچ وقت خوشی در این دنیا و آخرت نبیند الهی آمین یارب العالمین .


ابراهیم رمضانپور

0

1

3 ماه پیش

سلام آقای سالاری من هم با نظر شما کاملاً موافقم... آقای رأفت عزیز بدانید رکن اصلی و اساسی هرتیم سرمربی و اون آرامشی که به تیم و بازیکنان تزریق می کند.... شما پیشکسوت مگر ندیدی نکونام چقدر با مصاحبه های جنجالی تیم استقلال را وارد حاشیه کرد...... اوسمار ویرا در پایان و جشن قهرمانی نشان داد که برازنده سرمربی تیم بوده مخصوصاً با فضای یاد شده از یحیی گل‌محمدی که روی تی شرت او نقش بسته بود.... آقای امیر حسین سالاری عالی فرمودید......


حاج ولی جانباز

0

1

3 ماه پیش

سلام سروران پرسپولیسی، تبریک مجدد به خاطر قهرمانی شیرپسران سرخ دل پرسپولیس. نکته ای را یادآور می شوم؛ این فرشید سمیعی‌ پست فطرت، نه به آن صحبتهای اولش در شروع برنامه که با یاد حضرت امام و شهدا بود، و نه به آن دروغگویی و اراجیف اواخر حضور در برنامه زنده فوتبال برتر که این قدر وقیحانه و گستاخانه، هم کمیته داوران را زیر سئوال برد که می گفت کارشناسان داوری طرفدار تیم پرسپولیس هستند و باید خودمان (اس دق لال) کارشناس داوری بیاوریم و هم اینکه می گفت سپاهان و تراکتور به ما قهرمانی را تبریک گفتند. ای نامردِ لامروّت دروغی بگو که قابل باور باشد.


msa

0

1

3 ماه پیش

خدایاشکرت این قهرمانی چقدرچسبید چقدرسوزش داشت


msa

0

1

3 ماه پیش

مورایس بیشعور هم بابت قهرمان نشدن کیسه اظهارتاسف کرد


msa

0

1

3 ماه پیش

خیلی خنده دار بود سمیعی گفت سپاهان وتراکتور به من قهرمانی راتبریک گفتن دروغ به این بزرگی اخه الدنگ مگه توقهرمان شدی یاخواب دیدی


ابراهیم رمضانپور

0

1

3 ماه پیش

سلام آقای منوچهر بختیاری خیر مقدم خدمت جنابعالی و سلام خدمت آقای جمعه زاده داداش گلم انشاالله که این قهرمانی های پرسپولیس مبارکتون و ادامه دار باشد.... همیشه همینجوری پر انرژی و باروحیه مضاعف ادامه دهید.


ابراهیم رمضانپور

0

2

3 ماه پیش

باشگاه بزرگ و محترم بزرگ پرسپولیس سلام عرض ادب دارم... خدمت آقای درویش بزرگوار خسته نباشید میگم سخنان شما را دوشنبه شب از شبکه سه سیما فوتبال برتر دیدم شنیدم و به خودم بالیدم که برای جوابگویی و یاوه گویان که نه مرز و نه ادب را رعایت می‌کنند دادید.... شما و رویکرد جنابعالی در هنگام گفتگوی تلویزیونی صرفاً شخص مدیر عامل استقلال بود.... واین موضوع هیچ ربطی خدای نکرده به مردم فهیم و با غیرت استان گیلان و مازندران و شمالی های عزیزمان ندارد... منتی نیست من به نوبه خودم در تمام خبرگزاری های درج خبر از شما حمایت کردم.... از بازی با نساجی مازندران هرگز مصاحبه که در توان داشتند چه کادر فنی سرمربی و بازیکنان دروازبان تیم استقلال... الان با صحبت های مدیریت دارند فضای جدیدی را برای پرسپولیس بوجود می آورند.... تا بتوانند قهرمانی بزرگ تیم محبومان پرسپولیس را تحت اشعاغ قرار دهند و چند روزی سرگرم باشند.... هیات مدیره محترم پرسپولیس و مدیر عامل عزیز شما ابزار امید همدلی اتحاد و یکپارچگی را در طول فصل با آرامش خود و کادر فنی سرمربی و بازیکنان به نحو احسن پوشش دادید.. کاری که انجام آن برای هیچ تیمی میسر نبود....از این که بعضاً دوستان با نشان دادن گل آفساید و زیر سوال بردن قهرمانی آنان را متوسل به ناسزاگویی و مشغول کردن اذهان عمومی شود.... ما طرفداران ارتش سرخ به اینگونه مسائل حاشیه ای عادت کردیم.... آقای درویش خان آنان که طرفداران واقعی و خالص پرسپولیس بزرگ هستند از صحبت های شما هیچ گونه حرکات بی احترامی به کسی مشاهده نکردن درود بر شما که در برابر کسانی که دشمنی را تا سرحد زور و جنجال می خواهند پیش ببرند ایستادگی کردید......... یه هشدار دارم برای کابران این سایت خواهش مرز دشمنان را شناسایی کنید و نگذارید از نظرات و دیدگاه های شما استفاده ابزاری کنند..... الان دیدید که با وجود تعطیلات سریعاً حکم کمیته انضباطی صادر شد.... پس به هوش باشید و دشمن شاد نشویم..... تمام.


امیرحسین سالاری

0

2

3 ماه پیش

با نهایت احترام به همه پیشکسوتان محترم ولی این حرف که جناب رافت که میگه هر سرمربی بیاد پرسپوليس قهرمان میشه کاملا غیر حرفه ای


ع حسین زاده

-1

4

3 ماه پیش

باز در مورد گل پرسپولیس فقط وفقط بحث میشه، ولی در مورد اخراج حامد لک اصلا صحبتی نمیشه، و یا با وجود وار هم تو دربی سر پرسپولیس رو بریدن و کسی صحبتی نکرد، حالا دیگه دارن شورشو درمیارن، تو کارشناسی فوتبال برتر هم مشخص شد پرسپولیس بیشتر از کیسه کش ها ضرر کرده، ولی باز اینا از رو نمیرن.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال