ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رافت: پرسپولیس باورش ن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

رافت: پرسپولیس باورش نمی‌شد که می‌تواند النصر را ببرد

ارتش سرخ دات کام :
رافت: پرسپولیس باورش نمی‌شد که می‌تواند النصر را ببرد
مهاجم سابق سرخپوشان می‌گوید پرسپولیس فرصت خوبی برای پیروزی برابر النصر داشت اما بازیکنان باور نداشتند که می‌توانند این تیم پرمهره عربستانی را شکست بدهند.

پرسپولیس روز دوشنبه در‌ پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برابر النصر قرار گرفت و با ارائه یک بازی خوب موفق شد یک امتیاز از این دیدار کسب کند. پایان رافت، مهاجم سال‌های دور پرسپولیس، امروز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مسابقه صحبت کرد و گلایه‌هایی را نیز نسبت به شرایط مدیریتی و امکانات سرخپوشان مطرح کرد.

رافت در ابتدای صحبت‌های خود درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با النصر گفت: پرسپولیس در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی نگرفته بود و حاشیه‌ها اطراف تیم بالا گرفته بود اما خوشبختانه این بازی از همان ابتدا و با اتفاقی که پس از برخورد سروش با رونالدو رخ داد، با شور و هیجان بالایی آغاز شد. درست است که پرسپولیس یک باشگاه بسیار بزرگ و با قدمت بالا است اما باید در نظر بگیریم که النصر مهره‌های بسیار ارزشمند و توانمندی دارد و ارائه چنین عملکردی برای آنها آسان نبود.

او در ادامه با تمجید از رونالدو ادامه داد: رونالدو در ابتدای بازی با آن حرکت، سوپرگل بازی را زد و بار دیگر نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. پس از آن، اخراج بازیکن النصر، شرایط را به نفع پرسپولیس کرد اما متاسفانه پرسپولیسی‌ها باورشان نمی‌شد که می‌توانند النصر را ببرند و به سادگی از موقعیت‌هایی که به دست آوردند، گذشتند. در مجموع بازی خیلی خوبی بود و النصر هم خیلی تحت فشار قرار گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به فشردگی بازی‌های النصر اظهار داشت: النصر جمعه بازی کرده بود، دوشنبه با پرسپولیس داشت و جمعه آینده هم برابر الهلال قرار می‌گیرد؛ فوتبال حرفه‌ای یعنی همین. متاسفانه پرسپولیس در این مدت هیچ مسابقه‌ای نداشت و بعد از این هم تا هفته آینده بازی ندارد. در هر صورت یک بازی حساس برابر الدحیل داریم و باشگاه و بازیکنان باید تمام تلاش‌شان را کنند که این مسابقه را ببریم و صعود کنیم. امیدوارم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نهایت استفاده را از حضور هواداران ببرند. قطعا با الدحیل را می‌بریم و انشاالله که صعود می‌کنیم.

رافت درباره عواملی که باعث شدند پرسپولیس در بازی رفت برابر النصر عملکرد خوبی نداشته باشد، گفت: در درجه اول باید به این موضوع توجه کنیم که پرسپولیس اگر این بازی را می‌باخت، عملا شانسی برای صعود نداشت. از طرفی ورزشگاه النصر، فضا و زمین خیلی خوبی داشت و ده نفره شدن النصر هم خیلی کمک کرد. اگر النصر ۱۱ نفره بود، ممکن بود پرسپولیس ببازد. مصدومیت رونالدو که اجازه نداد این بازیکن ۹۰ دقیقه بازی کند هم مزید بر علت شد. اینها حوادث فوتبال است که در نتیجه‌گیری یک تیم کمک می‌کند. زیبایی‌ فوتبال، به همین اتفاقات است.

او در واکنش به اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند اتفاقات بازی رفت تمرکز آنها را بر هم زده بود، عنوان کرد: وقتی بازیکنی مثل رونالدو وارد کشور می‌شود، مردم فوتبال‌دوست کشور حق دارند چنین واکنشی داشته باشند اما کاش آن بازی با تماشاگر برگزار می‌شد که رونالدو هم ببیند مردم ما چقدر پرسپولیس را دوست دارند. آن بازی تحت‌الشعاع حضور رونالدو در ایران بود و به نوعی بازیکنان وارد حاشیه شدند و اینها باعث شد کیفیت لازم را نداشته باشند. از طرفی باز هم تاکید می‌کنم که شرایط زمین آزادی هم در آن دوره خیلی بد بود و ترابی و امیری مصدوم شدند. در هر صورت اینها گذشته اما فوتبال مال آینده است.

رافت سپس تاکید کرد: پرسپولیس باید تلاش کند که ابتدا مشکلات داخلی خود را حل کند. با این شرایط به فرض که ما به مرحله بعد رفتیم، در آن هم مرحله هم باید برنامه و آرامش داشته باشیم تا تیم بتواند با انگیزه بازی کند و باز هم صعود کند.

پیشکسوت سرخ‌ها در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ برتر گفت: متاسفانه اتفاقات بدی در پرسپولیس افتاد و جریمه بازیکنان، بیانیه آنها خطاب به باشگاه، دلخوری یحیی و ... تیم را تحت تاثیر قرار داد. باشگاه پرسپولیس هر زمانی که اختلافات خود را به صورت خانوادگی رد کرده است، در ادامه به آرامش رسیده و تیم به اهدافش دست پیدا کرده اما زمانی که حواشی ادامه پیدا کرده، ناکامی‌هایی رقم خورده است. ما صحبت از فوتبال حرفه‌ای می‌کنیم اما فعلا در فوتبال ایرانی خودمان مانده‌ایم و نمی‌توانیم به سمت فوتبال آسیا برویم.

او در ادامه با انتقاد از امکانات و قوانین فوتبال ایران گفت: در حال حاضر کشورهایی مثل عربستان، کره، ژاپن و ... کم کم خودشان را به فوتبال اروپا می‌برند اما در مشکلات ایران مانده‌ایم. من تمام مسابقات لیگ عربستان را دنبال می‌کنم؛ همه زمین‌های چمن‌ مثل یکدیگر است و همه استادیوم‌ VAR دارند و تصویربرداری‌ها فوق‌العاده هستند اما ما هنوز مانده‌ایم که جای آن دوربین در اصفهان خوب بود یا نه. از طرفی سازمان لیگی که حتی برنامه‌ریزی درستی برای مسابقات انجام نداده، می‌آید برای پرسپولیس سقف بودجه تعیین می‌کند. پرسپولیس که تیم شانزدهم جدول نیست، باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند. با این شرایط بچه‌های ما وارد بازی می‌شوند و تن و بدن‌شان می‌لرزد و یا به استادیوم النصر می‌روند از شرایط زمین چمن تعجب می‌کنند. ما فقط در حال حسرت خوردن هستيم، در حالی که قدمت باشگاه پرسپولیس به کل باشگاه النصر می‌ارزد.

رافت در پایان به هیئت مدیره پرسپولیس نیز انتقاد کرد و گفت: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس ۹ جای دیگر کار دارند و هفته‌ای یک‌بار دور هم جمع می‌شوند. این که راه و رسم تیم‌داری نیست. هیئت مدیره پرسپولیس باید ۸ صبح بیاید و ۸ شب برود. این تیم باید ۱۰ اسپانسر بزرگ و کوچک و ۱۰ زمین چمن داشته باشد. من ۳۰ سال است که به پرسپولیس آمدم، امکانات از الان بهتر بود. چه چیزی فرق کرده است؟ ما با پرسپولیس در قطر با تیم ملی قطر بازی کردیم و آنها را بردیم؛ آن زمان آنها استادیوم نداشتند و به آزادی که می‌آمدند، تعجب می‌کردند اما الان ما چنین شرایطی داریم. باید قبول کنیم که عقب افتاده‌ایم. فوتبال هم مثل علم به سرعت پیشرفت می‌کند اما ما عقب مانده‌ایم و علت آن هم این است که یک نفر ۹ شغل دارد و دهمین شغلش فوتبال است اما کسانی که شغل‌شان فوتبال است، بیرون نشسته‌اند. من واقعا دلم می‌سوزد و می‌گویم این رسم تیم‌داری نیست و فایده‌ای ندارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157559
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
طوفان

0

0

5 ماه پیش

جای درخشان گرفتی چقدر حرف می‌زنی خسته نشدی لال بشی پرفسور رافت

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال