ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ربیع‌خواه: اگر قرار به ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

ربیع‌خواه: اگر قرار به جدایی یحیی است، مربی خارجی بیاورند

ارتش سرخ دات کام :
ربیع‌خواه: اگر قرار به جدایی یحیی است، مربی خارجی بیاورند
پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر با تکیه بر سکوی سومی، کار خود را در نیم‌فصل نخست به پایان رساند. البته سرخپوشان در این دوره از مسابقات مشکلاتی داشتند که یکی از این مشکلات، کمبود بازیکن در خط حمله بود و این موضوع باعث پایین آمدن کیفیت تیم شد. در این بین تساوی سرخپوشان مقابل مس رفسنجان در آخرین بازی نیم‌فصل نخست باعث شد تا یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان خواهان کناره‌گیری از این تیم شود؛ موضوعی که می‌تواند در نیم‌فصل دوم سرخپوشان را با بحران جدیدی مواجه کند.

محسن ربیع‌خواه، بازیکن سابق پرسپولیس که یکی از بازیکنان مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد، در خصوص شرایط سرخپوشان در نیم‌فصل اول به «ایران ورزشی» می‌گوید: «این درست که پرسپولیس در بازی آخر نیم‌فصل نتوانست 3 امتیاز بگیرد و به رده دوم صعود کند اما از نظر من نیم‌فصل اول برای پرسپولیس بد تمام نشد و این تیم با وجود تمام حاشیه‌ها و مشکلاتی که با آن روبه‌رو بود، بد نتیجه نگرفت.»

مدافع سابق سرخپوشان که با این تیم به قهرمانی‌های زیادی دست یافت، صحبت‌های خود را این گونه ادامه می‌دهد: «قانون سقف قرارداد موضوعی بود که برای مدعیان قهرمانی دردسرساز شد و این موضوع در عملکرد پرسپولیس هم تأثیرگذار بود. یکی دیگر از مشکلاتی که پرسپولیس در نیم‌فصل اول با آن روبه‌رو شد، کمبود مهاجم بود. دست یحیی گل‌محمدی در خط حمله کاملاً خالی بود و این موضوع باعث شد تا پرسپولیس نتواند همانند سال‌های گذشته در خط حمله، عملکرد خوبی داشته باشد. یکی از نقاط قوت پرسپولیس در سال‌های گذشته که منجر به قهرمانی‌های این تیم شد، کیفیت بالای مهاجمان بود که البته این فصل پرسپولیس از این نعمت بی‌بهره است و این تیم تنها یک مهاجم خوب دارد.»

این بازیکن خوش‌اخلاق فوتبال کشورمان می‌افزاید: «پرسپولیس برخلاف سال گذشته عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشت و همین موضوع باعث شد تا این تیم در برخی خطوط ضعف‌هایی داشته باشد. در این بین پرسپولیس با مصدومیت برخی از بازیکنان هم مواجه شد و این هم یکی دیگر از دردسرهای این تیم در نیم‌فصل نخست بود. مصدومیت مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس اتفاقی قابل پیش‌بینی نبود و از سوی دیگر نیمکت پرسپولیس خالی بود و دست گل‌محمدی در استفاده از مهره‌های دیگر بسته بود.»

ربیع‌خواه با اشاره به این موضوع که مصدومیت‌های پی‌درپی بلای جان پرسپولیس شد، بیان می‌کند: «پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذار خود را در نیم‌فصل اول از دست داد. مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری جزو مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شوند که این 2 بازیکن با مصدومیت طولانی مدت مواجه شدند و این دو برای بازگشت به شرایط طبیعی خود، نیاز به زمان زیادی دارند. علاوه بر این مهدی ترابی هم مصدوم شد و برای نشان دادن کیفیت خود نیاز به زمان داشت.»

این بازیکن سابق سرخپوشان صحبت‌های خود را این گونه ادامه می‌دهد: «البته این مصدومیت‌ها تنها مختص نیم‌فصل نخست نیست و پرسپولیس با این شرایط در نیم‌فصل دوم هم به مشکل می‌خورد و تنها می‌تواند با جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات این مشکل را تا حدودی برطرف کند. پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم در تمام خطوط نیازمند جذب بازیکن است و امیدوارم که این تیم بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و امسال هم قهرمان شود.»

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ برتر می‌گوید: «استقلال، سپاهان و پرسپولیس امسال مثلث قهرمانی را تشکیل می‌دهند. البته سپاهان از 2 تیم پرسپولیس و استقلال مهره‌های خوبی در اختیار دارد و به خوبی از ابزار قهرمانی بهره می‌برد. سپاهان این فصل سرمایه‌گذاری خوبی کرد و چندین بازیکن خارجی به جمع این تیم اضافه شدند، این در حالی است که تیم‌های پرسپولیس و استقلال از نظر مالی توان رقابت با سپاهان را ندارند. سپاهان حتی توانست بازیکنان تأثیرگذار مدعیان دیگر لیگ را جذب کند و در واقع با یک تیر دو نشان بزند.»

ربیع‌خواه می‌افزاید:«البته سپاهان هم اکنون با حاشیه مواجه شده و بعد از بازی آخر این تیم صحبت‌هایی در خصوص جدایی مورایس مطرح شد که این موضوع می‌تواند به این تیم ضربه وارد کند. در کل از میان 3 تیم مدعی قهرمانی شرایط استقلال بهتر است و این تیم ثبات بهتری نسبت به دو تیم دیگر دارد. در کل نیم‌فصل اول کیفیت خوبی داشت و پیش‌بینی من این است که در نیم‌فصل دوم، مسابقات با هیجان بیشتری برگزار می‌شود و امیدوارم که پرسپولیس پایان خوشی داشته باشد.»

در این بین یکی از موضوعاتی که سرخپوشان در بازی آخر با آن مواجه شدند، استعفای یحیی گل‌محمدی بود. سرمربی پرسپولیس که در این فصل چندین بار از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و دوباره کار خود را با این تیم ادامه داد، در نشست خبری برای هفتمین بار در خصوص کناره‌گیری از جمع سرخپوشان صحبت کرد. مدافع سابق سرخپوشان در این خصوص می‌گوید: «حقیقتاً یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای سرخپوشان است اما اگر قرار به جدایی یحیی است، باید مربی خارجی برای پرسپولیس بیاورند.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158169
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ولی

-1

0

4 ماه پیش

سلام دوستان به نظرمن اگرقراره یحیی بره تاپایان فصل بهتره تارتاربیارن


محمدرضا عابدی

-1

1

4 ماه پیش

هی میگن پرسپولیس مهاجم نداره وقتی تیم بد آرنج میشه و بد بازی میکنه و موقعیت گل نداره رونالدو هم بیارید فایده نداره


شهرام ارام

-1

2

4 ماه پیش

اینقدربرانکو برانکو نکنیدبرانکوهم طبق آمارازیحیی پایین تره اگرقراره کسی بیادبایدبالاترباشه باروح تازه برنامه تاکتیکی جدید


یداله قنواتی

0

2

4 ماه پیش

حالا عده ای نشستن میگن یحیی نباشه فردا بعد از یحیی نتیجها را ببینید


عشق فقط برانکو

-1

1

4 ماه پیش

فقط برانکو


قلمراد دوم

-1

5

4 ماه پیش

اونایی که هیچ درکی از فوتبال ندارن و توپ بازی رو با فوتبال اشتباه گرفتن هنوزم نمیدونن که وجود تو و بازیهای خوبت باعث میشد تیم برانکو موقعیت به حریف نده تویی که تو هر بازی بیشتر از دوازده کیلومتر و گاهی بیشتر از سیزده کیلومتر میدویدی تا فضاها و راه نفوذ حریفا رو ببندی تا تو بودی تو هر بازی حتی یه فرصت شوتزنی به هیچ حریفی داده نمیشد تا تو بودی هافبکها با خیال راحت تو حمله شرکت میکردن نه مثه حالا که هیچکدوم از هافبکها ده کیلومترم نمیدون اما ده برابر تو پول میگیرن خداوند حافظ تو و خانواده ت باشه مرد نجیب و باوقار و مسئولیت پذیر و دارای وجدان کاری حیف که دیگه هافبکی در حد تو نداریم که فوتبال مدرن رو بفهمه و دنبال قر و فر دادن تو زمین نباشه حیف


تــــوفیق پرسپولیس ❤

-5

0

4 ماه پیش

امیدوارم علی دائی روبیارن همراه کریم باقری چون بهترین گزینه فعلا علی دائی هستش ❤


ایمان شادمانی

-2

2

4 ماه پیش

فقط برانکو


ابوالفضل شریفی

-2

4

4 ماه پیش

بله یک مربی خارجی در حد مورایس و برانکو


خان پرسپولیسی

-1

5

4 ماه پیش

انشاالله مربی خارجی درپیتی نیارند،خارجی فقط برانکو،،،ضمنأ باکلیات سخنان آقای ربیع خواه موافقم 🌺♥️🪻💗🏵️💖🌷💞🥀💓🌼💕🌹💝🚩🚩


فردین کرمی

-3

3

4 ماه پیش

تبریک به هوادارنماهابعدجدایی شمارومیبینم


منوچهر

-3

2

4 ماه پیش

همین مونده ربیع خواه بیاد اظهار نظرکنه چشم عبااااااااس آقا .همین تو نکبت خون همه هوادارارو تو شیشه کرده بودی ولی همیشه هم بهت بازی میدادن اصلا در حد لیگ برتر نبودی باید دسته سوم توپ جمع کن میشدی


حسن غلامی

-2

3

4 ماه پیش

یحیی بهترین سرمربی ایران درچندسال گذشته بوده وافتخارات زیادی برای باشگاه کسب کرده ومشکلات این فصل ناشی از مصدومیت تعدادی از بازیکنان اصلی وترازاول پرسپولیس بوده وهمچنین عدم خرید بازیکنان خوب درخط حمله وبعضی ازپستها دیگر عامل بوده ولی دلیل سوم مشکل اختلافات بین کادرفنی ومدیریت بوده که بااستعفاهای مکرر آقا یحیی به شکل بازی ودلسرد شدن بازیکنان منجرشد وحتی دربعضی بازی‌ها ووقتی که زاهدی تازه راه افتاده بود وچهارگل زده بود به نیمکت دوخته شد وسکته دیگری به خط حمله وارد شد ودرمجموع بنظر من رفتن یحیی می‌تواند این گره راباز کند وبهترین گزینه انتخاب یک سرمربی ازبین مهدی تارتار برانکو واسکوچیچ است که تارتار بایددراولویت باشد چرا که یک پرسپولیس متعصب ویک سرمربی تراز بالا به گواه نتایج چندسال اخیر وی درلیگ برتر است


Hamid Aliyasi

-1

2

4 ماه پیش

زحمت کشیدی خوب باید یکی بیارن که یه سر و گردن از مربی های ایرانی بالا تر باشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال