ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رضایی: تضمینی نیست که‌ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

رضایی: تضمینی نیست که‌ پورعلی‌گنجی و کنعانی فیکس باشند

ارتش سرخ دات کام :
رضایی: تضمینی نیست که‌ پورعلی‌گنجی و کنعانی فیکس باشند
شیث رضایی مدافع میانی اسبق پرسپولیس که در پست دفاع راست هم بازی کرده در رابطه با آخرین وضعیت و برنامه‌هایش صحبت می‌کند. او همچنین صحبت‌های جالبی را در خصوص بازی‌های پرسپولیس و بعضی از ایراداتی که نسبت به چینش خط دفاعی و بیرون گذاشتن مدافع خارجی نسبت به سرمربی انجام می‌شود کرده و از سیاست‌های یحیی و کارهای او دفاع کرده.

*مدت‌هاست خبری از تو نیست. به چه کاری مشغول هستی؟
در کنار خانواده هستم و از ورزش هم غافل نیستم و هم در تهران و هم شمال به زندگی ادامه می‌دهم.

*در رابطه با شرکت در کلاس‌های مربیگری چه اقداماتی انجام داده‌ای؟
مربیگری درجه D را که به بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنانی که در سطح اول فوتبال حضور داشته‌اند می‌دهند، بعد از آن هم من در کلاسهای درجه Cشرکت کردم و آن را هم گرفته‌ام و ان‌شاءالله در آینده در رابطه با گرفتن دو درجه دیگر مربیگری هم اقدامات لازم را انجام خواهم داد .

* اما بازیکنان درجه یک همدوره تو حتی الان با داشتن درجه یک مربیگری بیکار هستند. با وجود این فکر می‌کنی در عرصه مربیگری موفق خواهی بود؟
صحبت شما این است که برای مربیگری باید رابطه داشت که در این خصوص باید بگویم من هم رابطه دارم و اگر قرار به حضورم در عرصه مربیگری شد اول به لطف خدا و بعد هم توسط توانایی‌هایم پا به عرصه مربیگری می‌گذارم و دنبال این نیستم که به هر طریق مربی شوم و در این سمت فعالیت داشته باشم.

* اما به هر حال باید قبول کنی الان مربیگری بیشتر رابطه‌ای شده!
مربیگری فلسفه جداگانه‌ای دارد و در این باره شما باید هم روانشناسی خوبی داشته باشید و هم بار فنی خوبی باشید ضمن اینکه جدا از آن باید قدرت بیان خیلی خوبی داشته باشید که شاگردانتان و یا بازیکن تیم را جذب خودتان کنید.

* در رابطه با بازی اول پرسپولیس چه نظری دارید؟
به هر حال کسب سه امتیاز خیلی مهم بود که پرسپولیس به آن رسید و جدا از بازی کردن که به نظرم در درجه دوم قرار داشت پرسپولیس در بازی اول به آنچه که می‌خواست دست یافت و سه امتیاز مهم را دشت کرد.

* به‌عنوان مدافع سابق پرسپولیس در رابطه با عناصر خط دفاعی پرسپولیس چه نظری دارید؟
خط دفاعی پرسپولیس از عناصری بهره می‌برد که مانند فصل قبل بی‌نظیر هستند. خطی که کمترین تغییر را داشته و دو مهره خوب دیگر هم به آن اضافه شده است که شرایط این خط را تقویت کرده. بازیکنانی که عالی هستند. جدا از آن خط حمله خوبی با اضافه شدن شهاب داریم و در این بین من به بازیکنان جوان پرسپولیس توصیه خاصی دارم که می‌خواهم آن را آویزه گوششان کنند و آن توصیه این است که اسم بازیکن را پشت می‌نویسند اما لوگوی تیم روی پیراهن و جلوی پیراهن قرار دارد به همین دلیل برای تیمی مانند پرسپولیس که بزرگترین تیم ایران است و لوگوی آن قیمت ندارد باید بیشترین تلاش را انجام دهند و قدر پیراهن تیمی که در آن حضور یافته‌اند را بدانند.

* گولسیانی مدافع پرسپولیس فعلاً حرفی نزده اما با توجه به عملکرد درخشان فصل قبلش فکر نمی‌کرد در بازی اول نیمکت‌نشین شود به همین دلیل به نظر می‌رسد از ذخیره شدنش ناراحت است.
هر بازیکنی که نیاز باشد با نظر سرمربی تیم انتخاب می‌شود، چه گولسیانی باشد یا بازیکن دیگر حتی رونالدو هم فقط با نظر سرمربی می‌تواند بازی کند. بحث من گولسیانی نیست بلکه بحثم این است که هیچ بازیکنی حق ندارد ناراحت شود و همه باید به تصمیم مربی تیم احترام بگذارند چون پرسپولیس باید امسال در سه جام بازی کند و در این بازی‌های پرتعداد حتماً بازی به همه بازیکنان خصوصاً بازیکنانی که بهتر کار می‌کنند خواهد رسید. در این بین مربی در طول هفته بیشترین کار را با بازیکنان انجام می‌دهد و بیشتر از هر کسی دوست دارد تیمش برنده شود به همین دلیل کسی نمی‌تواند در این باره دلسوزتر از مربی باشد.

* اما حرف کارشناسان این است بازیکنی که هفت گل زده و یکی از سه بازیکن برتر تیم در فصل گذشته بوده و پنالتی‌زن اول تیمش هم بوده نباید نیمکت نشین شود.
ما بازیکنی را از قطر خریده‌ایم که در بازی قبل در کنار مرتضی بازی کرد. در طول فصل هم ممکن است تیم چهل پنجاه بازی را انجام دهد به همین دلیل کسی به این دو مدافع میانی تضمینی نداده که حتماً در همه بازی‌ها فیکس هستند. بازیکنی می‌تواند در هر بازی حضور داشته باشد که هر هفته خوب باشد و در تمرینات هم بهترین حضور را داشته باشد از این‌رو در ترکیب قرار خواهد گرفت.

* یحیی گلر برزیلی را گرفته که بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به این نکته ایراداتی را وارد می‌سازند که چرا با وجود حضور چندین دروازه‌بان جوان که مدت‌هاست در تمرین پرسپولیس حضور دارند سرمربی سرخپوشان از دروازه‌بان خارجی در این شرایط اقتصادی قصد استفاده دارد!
وقتی سرمربی پرسپولیس برای دروازه‌بان دوم تیمش به‌دنبال گلر خارجی می‌رود یعنی اینکه جدا از بیرانوند که دروازه‌بان اول تیم است بقیه دروازه‌بان‌ها در حد گلر دوم پرسپولیس نیستند به همین دلیل باید به نظر سرمربی احترام گذاشت چون نظر او به همه ارجحیت دارد.

* اما دروازه‌بانی مانند رفیعی در بازی‌های تدارکاتی اول فصل عملکرد خوبی داشت و در تمرینات یکی دو فصل اخیر پرسپولیس هم حاضر بوده.
من هم یک سال در پرسپولیس حضور داشتم و تمرین می‌کردم اما بازی به من داده نمی‌شد. حتی در زمان بگوویچ نامم جزو 18 بازیکن هم قرار نمی‌گرفت اما با وجود این اعتراضی نکردم چون وظیفه‌ام تمرین کردن بود. به خودم و توانایی‌ام اطمینان داشتم به همین دلیل وقتی بگوویچ رفت و علی پروین به پرسپولیس آمد من به تیم اصلی رفتم و در کنار مدافعان بزرگی مانند رهبری‌فر، انصاریان و مهدوی بازی کردم و کار را گرفتم. علی‌آقا هم وقتی تمرین مرا دید یک فرصت به من داد و من هم کار را گرفتم. این فرصت هم در بازی‌مان مقابل برق شیراز به من داده شد که ستار زارع مقابل من بازی کرد و به‌عنوان یک بازیکن ملی پوش و قدیمی سعی داشت من را چپ و راست دریبل زده و به قولی مانند ساندویچ در تنگنا قرار دهد اما من این اجازه را به او ندادم به همین دلیل یک روزنامه معروف به من بعد از آن بازی از نمره 5، نمره 5/4 داد.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156032
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی ترابی

0

0

8 ماه پیش

به نظر من پور علی گنجی نیمکت باشه


ابولفضل 64

0

1

9 ماه پیش

درود به شرفت دختر پرسپولیسی چون منم دقیقا همین نظرو دارم اینجوری هم گولیسیانی جایی نمیره هم برا سال بعد یه سهمیه ازتیم کم نمیشه.


احمد نوری اسرمی

0

2

9 ماه پیش

الان هم رسانه‌ها هم پیشکسوتان در مورد نیمکت نشینی گئو صحبت میکنن . یحیی نباید بزاره این قضیه برای تیم حاشیه درست کنه


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

9 ماه پیش

بهتره چرخشی استفاده بشه از مدافعین هم به نفع تیمه هم به نفع بازیکن


وحید پرسپولیسی ۶

-1

3

9 ماه پیش

درود بر شيث با تعصب و دوست داشتنی

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 24 1 33
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 25 -9 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال