ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رضایی: چه فرقی بین یحی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 سال پیش

رضایی: چه فرقی بین یحیی و ساپینتو بود که او را ۶ جلسه محروم کردید؟

ارتش سرخ دات کام :
رضایی: چه فرقی بین یحیی و ساپینتو بود که او را ۶ جلسه محروم کردید؟
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: تیم ما در اکثر پست‌ها در فصل قبل مشکل داشت و با شناختی که از کادرفنی داشتم، حدس می‌زدم شاهد یک خانه تکانی اساسی در تیم باشیم.
با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص عدم نتیجه گیری این تیم در دو بازی گذشته و سایر اتفاقات مربوط به این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

*پرسپولیس از دو بازی گذشته فقط یک امتیاز گرفت. این موضوع نگران کننده نیست؟
نه اصلا اینطور نیست. پرسپولیس نتایج خوبی در این فصل گرفته و همین حالا هم جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. با این وجود من هم معتقدم تیم ما در دو بازی گذشته سرحال نبود و عملکرد خوبی نداشت. نمی‌شود دروغ بگوییم و باید واقعیت‌ها را بیان کنیم. پرسپولیس در دو بازی گذشته عملکرد خوبی نداشت ولی به نظرم مشکل خاصی نیست و تیم دوباره به مسیر پیروزی بازخواهد گشت. شک نکنید در ادامه تیم ما بهترهم خواهد شد و کیفیت بازی‌های پرسپولیس بالاتر خواهد رفت. نتایج تیم خوب بوده و به طور حتم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

*به نظرت بازیکنان جدیدی که اضافه شدند، توانستند عملکرد خوبی داشته باشند؟
تیم ما در اکثر پست‌ها در فصل قبل مشکل داشت و با شناختی که از کادرفنی داشتم، حدس می‌زدم شاهد یک خانه تکانی اساسی در تیم باشیم. شرایط امروز پرسپولیس را بخواهیم نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته در نظر بگیریم خیلی خوب است و به مراتب از آن شرایط جلوتر هستیم. خریدهای انجام شده خریدهای خوبی هستند و مشخص است با برنامه و استراتژی وارد بازار شده است و به رفع نقاط ضعفش می‌پردازد. از درون دروازه تا نوک حمله شرایط تیم به مراتب بهتر از سال قبل است و این قضیه بسیار من را امیدوار می‌کند. نفرات جدید که البته بعضی از آن‌ها قبلا هم در پرسپولیس بازی کردند و با تجربه محسوب می‌شوند، شرایط خوبی دارند و تا الان عملکردشان بسیار خوب بود.

*لوکادیا نشان داد مهاجم بسیار خوبی است ولی در دو بازی گذشته کمتر در موقعیت گلزنی قرار گرفت. به نظرت مشکل کجاست؟
خب رزومه این بازیکن خیلی خوب است و در تیم‌های مطرحی بازی کرده است. به نظرم خیلی زود در ترکیب تیم جا افتاد و توانست به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم بتواند گل‌های زیادی برای ما بزند. پرسپولیس نیاز به چنین بازیکنی داشت و فکر می‌کنم لوکادیا می‌تواند ستاره لیگ شود.به این می‌گویند یک خرید خارجی خوب. پول خوب می‌دهی و بازیکن باکیفیت به این شکل کار را برای تیمت در می‌آورد. با توجه به قیمت لوکادیا از همان اول مشخص بود که چه فوتبالیست باکیفیتی است. در مورد خلق موقعیت باید بگویم که کارهای ترکیبی پرسپولیس در دو بازی اخیر خیلی کم بود. شما برای خلق موقعیت باید تمرینات زیادی انجام دهید و به این راحتی نمی‌شود ایجاد موقعیت گلزنی کرد. ضمن اینکه برای ساختن فرصت گلزنی باید یک هافبک طراح خوب در وسط زمین داشته باشید ولی متاسفانه سروش رفیعی هنوز نتوانسته به شرایط ایده آل برسد. سروش فوتبالیست باکیفیتی است ولی من به شخصه انتظار بیشتری از او داشتم. بعد از جدایی، بازگشت دوباره به پرسپولیس خیلی سخت است ولی حتما سروش توانایی فنی بالایی داشته که دوباره او را جذب کردند. امیدوارم هرچه زودتر به فرم ایده آل خودش برسد چون پرسپولیس به او خیلی نیاز دارد.

*ساپینتو هم به دلیل رفتارهایش دو جلسه محروم شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
چه عجب بالاخره محرومیت شامل یک استقلالی هم شد. آنقدر محرومشان نمی‌کردند، پیش خودشان فکر می‌کردند هر رفتاری انجام دهند درست است و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد. فقط نمی‌توانم درک کنم حرکت ساپینتو با رفتار یحیی چه فرقی داشت که سرمربی ما ۶ جلسه محروم شد ولی این آقا فقط ۲ جلسه. اگر هوادار پرسپولیس حرفی می‌زند و اعتراض می‌کند، به خاطر همین اتفاقات و رفتارهای دو گانه است. با این حال همین که این طلسم شکست و سرمربی استقلال را محروم کردند، جای امیدواری دارد.

*به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل قهرمان شود؟
از نظر من و با شرایط فعلی که من از تیم‌های مختلف سراغ دارم، پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. فصل قبل هم شرایط خاصی ایجاد شد و قهرمانی به نظرم حق پرسپولیس بود. پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان باتجربه ای دارد و اصلا به سایر تیم‌ها فکر نمی‌کند. امیدوارم پرسپولیس بتواند لیگ را با قدرت ادامه دهد و در پایان فصل هم قهرمان شود.

*در دوره قبلی حضور کی‌روش در تیم ملی، اختلاف او با پرسپولیسی‌ها و برانکو خیلی به چشم آمد. ولی الان خبری از آن رفتارها و حواشی نیست. در این خصوص چه صحبتی داری؟
احتمالا خودش هم فهمید آن حواشی به ضرر خودش و تیم ملی تمام شد. کی‌روش به جای تمرکز روی تیم ملی مشغول دعوا با برانکو بود و طبیعی است که هواداران پرسپولیس طرف مربی شان را بگیرند. الان هم اگر بخواهد آن رفتارهای زشت و کارهایش را تکرار کند، با ما طرف است. ما کاری به کار او نداریم ولی اگر بخواهد حرف نامربوطی بزند، ما هم جوابش را خواهیم داد. ضمن اینکه الان فرصت کمی‌تا جام جهانی مانده و او فعلا فرصت درگیری با اهالی فوتبال را ندارد وگرنه تا حالا با خیلی‌ها وارد چالش می‌شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151537
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی ولی

0

0

2 سال پیش

عشق است کاپیتان متعصب پرسپولیس سلطان شیث رضایی


علی ولی

0

0

2 سال پیش

عشق است سلطان شیث رضایی


محمد حسن جلالی

0

2

2 سال پیش

فرقش حضور اراذل و اوباش کیسه کش در فدراسیون بود


علیرضا حسین پور

0

3

2 سال پیش

درود بر کاپیتان ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان،


حسن غلامی

0

2

2 سال پیش

متاسفانه دربرابراستقلال همیشه مماشات کرده اند هم درپنالتی گرفتن هم درداوری وسط زمین . کادرفنی که دیگر نگو پارسال تمام قوانین داخلی و فیفا رازیرپا گذاشتند اما دریغ از یک برخورد. درمورد پرسپولیس باید بگویم اگر به تاریخ برگردیم همیشه بعد از وقفه ها وکمپ های تیم ملی پرسپولیس شکست خورده واین درد همیشه بوده اصلا تیم هم با تراکتور وهم باسپاهان انگار وزنه به پا داشت لوکادیا با زمان قبل از تعطیلات لیگ ۱۸۰ درجه فرق می‌کرد وهمه اینها به نوع تمرین کادر برمی‌گردد


مهدی خردمند

0

3

2 سال پیش

سلام .دوجلسه محرومیت نه یک جلسه بیشترمحرومش نکردند..یک جلسه مربوط به دعوای قبلیش بود که تعلیقی بود والان اجرامیشه.یعنی درواقع این همه جاروجنجال فقط یک جلسه سرمربی تیم سردارسپاه محروم شده.خلاص


رمضان خاکپور

0

2

2 سال پیش

سلام دوستان سال گذشته بهمه ثابت شد فرناز خانوم فقط با پول کل داورارو خرید تا کثیف ترین جامو بگیره خودشم فهمید که دیگه کیسه باب


ایمان زنگویی

0

5

2 سال پیش

اقای رضایی ماهیچ وقت توفدراسیون کسی نداشتیم ونخواستیم چون خداراباعشق داریم وتوزمین یک تیم یکدست که بخاطرنام ارتش سرخ سرشونم میدم وکنارشون هم یک ارتش40میلیون هوادارداریم که همیشه وهمجادرکنارهم باجونمون برای این ارتش دفاع میکنیم ونمیزاریم پلشتی حقمونو بخوره.خواستی جادوگرعلی آقا بفرستیم که هدفشونو کنسل کنه که باهزارتا چرتوپرت نشدکه بشه بهترشدکه نشدفدای سرعلی اقا کریمی همین که این ارتش پشت همه عاشقان پرسپولیس هست ازهمه دارای های دنیاباارزشتر پس رضایی جان محکم استواربه زندگیت درکنارمردم ارتش سرخ ادامه بده چون شماوامثال شماازحمایت این ارتش کوبنده برخوردارریت.جوووووووونم فداری پرسپولیسسسسسسسسسسسس.


حمید محمدی

0

8

2 سال پیش

باشگاه پر سپولیس ثابت کرد چقدر به فکر ملت است و ودر کنار ملت بزرگان باشگاه هم با ملت هستن کیسه که تیم حکومتی است و حسابی هوای دولتمردان با بزرگان حکومتی حالا کدام تیم حکومتی است تیم بحثی یا تیم ساپنتیو


احمد نوری اسرمی

0

8

2 سال پیش

لعنت خدا بر کمیته انضباطی لعنت خدا بر جاودانی . تیم حکومتی به همینا میگن . پارسال هم فرناز پودری تو هتل دبی کثافتکاری کرد کارش نداشتن . بازیربا گل گهر تو زنین قدم میزد تو یک بازی دیگه داورا رو شیتیل بگیر خطاب کرد ولی همه خفه خون بودن . مافیای ایتالیا جلو اینا کم میاره


محمود تاجدینی

0

8

2 سال پیش

آقای رضایی باشگاه کبیر پرسپولیس مثل تیم حقیر کیسه هوچی گری و سیاه نمایی بلد نیست اگر همین رفتار رو یحیی انجام می‌داد وکمیته انظباطی دو جلسه محروم میکرد این بدبخت های ناچیز وحقیر انقدر جلوی فدراسیون و وزارت هوچی گری می‌کردند که آنها را وادار به تغییر رای وافزایش محرومیت میکرد بیچاره ها تقصیر ندارند یک مشت آدم علاف و بیکار وبدرد نخور طرفدار این تیم حقیر که سر هر چیزی تجمع میکنند

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال