ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رضایی: گفتم که می‌خواه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

1 سال پیش

رضایی: گفتم که می‌خواهند چه تیمی قهرمان شود

ارتش سرخ دات کام :
رضایی: گفتم که می‌خواهند چه تیمی قهرمان شود
شیث رضایی، کاپیتان سابق قرمزها می‌گوید پرسپولیس برنده دربی است اما برای قهرمان این دوره لیگ کماکان بر نظر قبلی خودش مانده است.
لیگ برتر به لوج حساسیت رسیده و ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. هفته آینده یکی از مهم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد خواهیم بود؛ دربی که تساوی در آن کاملا به نفع سپاهان خواهد بود و به همین دلیل دو تیم برای برنده شدن بازی خواهند کرد. به بهانه در پیش بودن دربی به سراغ کاپیتان سابق پرسپولیس رفتیم تا با او در خصوص شرایط پرسپولیس صحبت کنیم. حرف‌های شیث رضایی را در ادامه می‌خوانید.

*شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خب متاسفانه در چند بازی به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین موضوع ما را کمی از قهرمانی دور کرد و صدر جدول را از ما گرفت. واقعا نباید آن امتیازات را از دست می‌دادیم و اگر حتی یکی از آن بازی‌ها را می‌بردیم، الان با خیال راحت در صدر جدول بودیم و با آرامش کار می‌کردیم. با این حال شرایط تیم در چند بازی گذشته بسیار خوب بود و توانستیم در ۳ بازی قبلی پیروز شویم. امیدوارم تا پایان فصل هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

*به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد؟

من اول فصل یک مصاحبه کردم و گفتم که می‌خواهند امسال سپاهان قهرمان شود. الان هم روی حرف خودم هستم و نظرم این است که این تیم قهرمان خواهد شد. تمام تلاششان این است که سپاهان قهرمان شود. با این حال پرسپولیس هم مدعی است و شانس قهرمانی وجود دارد.

*ولی انصافا سپاهان هم تیم خوبی است و نتایج فوق‌العاده‌ای هم گرفته است.
من نگفتم سپاهان تیم بدی است، فقط می‌گویم دوست دارند این تیم قهرمان شود. قرار نیست برای قهرمانی یک تیم به آن‌ها کمک شود. می‌توانند رقبا را تضعیف کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که آن تیم مدنظرشان قهرمان شود. شما نگاه کنید داوری در این فصل چقدر برعلیه پرسپولیس بوده و چند پنالتی برای ما نگرفتند.

*دربی پیش رو را چطور می‌بینی؟

خب فکر می‌کنم یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را پیش رو داریم. بازی خوبی خواهد شد چرا که دو تیم برای برد می‌آیند و مساوی به درد هیچ تیمی نخواهد خورد. امیدوارم پرسپولیس مثل بازی قبل فوتبال هجومی را به نمایش بگذارد و بتواند با برد در دربی خودش را به صدر برساند. به نظرم پرسپولیس دربی‌بازهای بیشتری دارد و بازیکنان ما تجربه بیشتری از بازیکنان حریف دارند. استقلال هم تیم خوبی است ولی فکر می‌کنم پرسپولیس برنده خواهد شد.

*ولی استقلالی‌ها معتقدند با این شرایط این روزهای تیمشان حتما برنده دربی هستند. حتی سرپرست مدیرعاملی این تیم هم گفت با ۳ گل پرسپولیس را شکست می‌دهیم.
خب این از اشتباه آن‌هاست که قبل از دربی کری می‌خوانند و خودشان را از پیش برنده می‌دانند. این خبرها نیست و نتیجه بازی در زمین مشخص خواهد شد. مطمئن باشید این کری‌خوانی استقلالی‌ها روز دربی یقیه‌شان را می‌گیرد و شرایط به نفع ما خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس باتجربه هستند و به این راحتی‌ها به استقلالی‌ها باج نخواهند داد.

*یعنی خودت در طول سال‌هایی که در دربی بازی کردی برای تیم حریف کری نخواندی؟
اصلا این کار را نکردم. قبل از بازی من هیچوقت کری نمی‌خواندم چون می‌دانستم هر کسی آن هم در دربی کری بخواند، به ضررش تمام خواهد شد. بعد از بازی خب تیم برنده و بازیکنانش حق دارند کری بخوانند و این یک موضوع طبیعی است.

*به نظرت ستاره دربی چه کسی خواهد بود؟
من فکر می‌کنم محمد عمری اگر شرایط بازی کردن را داشته باشد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ستاره دربی لقب بگیرد. به غیر از عمری، علیرضا بیرانوند و ترابی هم می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند و تاثیرگذار باشند.

*در مورد بازی استقلال و هوادار حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد و هواداران پرسپولیس معتقدند بودند چند بازیکن هوادار کم‌کاری کردند. تو به عنوان یک فوتبالی نظرت در این رابطه چیست؟
ببینید من اصلا نمی‌خواهم به کسی اتهام بزنم و چیزی بگویم که حاشیه‌ساز شود. من کامل بازی را دیدم و واقعا نمایش چند بازیکن هوادار دور از انتظار و مشکوک بود. من فکر می‌کنم ارکان کمیته اخلاق و انضباطی باید به این مسائل ورود کنند و اگر مشکلی وجود داشت حتما برخورد کنند.

*آن‌طور که اعلام شد استقلال از لیگ قهرمانان حذف شده، با این حال بازیکنان و مدیران این تیم معتقد بودند که دولت و وزارت ورزش به پرسپولیس کمک کردند و باید به آن‌ها هم کمک می‌شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
دقیقا چه کمکی به پرسپولیس شد؟ این افراد ناتوانی خودشان را گردن نمی‌گیرند و می‌خواهند پرسپولیس را شریک جرمشان کنند. خداراشکر آن‌طور که اعلام کردند، پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند. من چند وقت قبل دیدم بازیکنان استقلال مدام اسم پرسپولیس را می‌آوردند. هرچه فکر کردم متوجه این کار نشدم ولی بهتر است وقتی در مورد باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبتی را بر زبان می‌آورند، مراقب باشند. آقایان استقلالی برای پول استراماچونی ۳ بار از دولت پول گرفتند ولی باز هم طلبکارند. کل دولت و وزارت ورزش در خدمت این باشگاه است تا طلب استراماچونی را بدهند. این‌که پول می‌گیرند ولی بدهی‌شان را نمی‌دهند چه ربطی به پرسپولیس دارد. خداراشکر در تلویزیون همه‌چیز روشن شد و آقای قربان‌زاده حقایق را مشخص کرد. وگرنه این‌ها همچنان از عالم و آدم طلبکار بودند. مگر برای پرداخت پول برانکو کسی به پرسپولیس کمک کرد؟ برانکو را فراری دادند، پولش را ندادند و پنجره پرسپولیس را بستند. کسی هم حرفی نزد و آب از آب تکان نخورد. مگر برای پول کالدرون پنجره پرسپولیس بسته نشد؟ استقلالی‌ها بهتر است سرشان به کار خودشان باشد و اسم پرسپولیس را نیاورند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154217
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی سالاری

0

3

1 سال پیش

خدایارت


جوادشیخی

0

3

1 سال پیش

دمت گرم اقاشیث باتعصب وباغیرت


ابوذر .جم انبه

0

3

1 سال پیش

امسال می‌خواهند شله زرد قهرمان کنن


آرین

0

6

1 سال پیش

درود بر پسر با غیرت پرسپولیس....شیس رضایی عزیز شیر مادرت حلالت باشه.... دمت گرم داداش یه کم راحتمون کردی.... چون بعداز خدابیامرز میناوند هیچکس از پیشکسوتهای پرسپولیس زبون ندارن.... وجودت طلاست... دنیای آرامش به هواداران پرسپولیس دادی مرد بزرگ.... امیدوارم همیشه در کنار خانواده گل و خوبت شادو سلامت باشی.... درود بر هواداران با تعصب و با غیرت ارتش سرخ ایران و آسیا.... به امید نابود کردن کیسه کشا و روسیاهی کیسه کشا و سپاهان کثیف و......


علیرضاهمتی نژاد

0

3

1 سال پیش

❤️❤️❤️❤️


محمد جمعه زاده

0

4

1 سال پیش

داداش شیث عزیز کاملا با حرفات موافقم تو سه بازی سپاهان که پنج امتیاز کمتر داشت به ما رسوندنش مگه بازی با صنعت توپ نیم متر بیرون دراوازه بود گل اعلام کردن باید مساوی میشد اگه این بازی مساوی میشد الان سپاهان سوم بود یا خطایی بازیکن هوادار رو عمری یا پنالتی بازی فولاد و آلومینیوم رو که نکرفتن و خیلی بازیهای دیکر رو


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

شیث کیسه سوز 🫶


علی رضایی

0

7

1 سال پیش

البته فدراسیون ووزارت ورزش وکمیته داوران دوست نداشتن پرسپولیس قهرمان شود وبه عمددرچندبازی پنالتیهایی که باید براش میگرفتن نگرفتن لیگ ما دست اندرکاران فوتبالی رده بالا کثیف هستن مخصوص تاج وسجادی فوتبال را کثیف کردن وعرضه ای هیچ کاری ندارن یک تیم رانابودمیکنند که تیم دیگری قهرمان شود تف برهمچومسئولینی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

10

1 سال پیش

توف به هرچی کیسه کشه 😏


مرادسلمانی

0

7

1 سال پیش

آقاشیث عزیزدرودبرشماخیلی مردی.اینهاازترس چامهای پرسپولیس برانکورافراری دادنددوروزمانده به بازی دربی ازترس باخت لوکارافراری دادندحالابماندچقدربه لوکادادندپول خوردکه ندادندپول مستراح رادادندتارفت.آن ازفتحعل فقط آمده بودگذشته خودش راجبران کنی وقتی بابت تنخواه ۵میلیاردبرداشته خدامیدانی دیگه چه کرده آنقدردزدی کردن خدامیدانی فوتبال برترهم که همه چیزشان رازیرروکردسرآخرمدیرش دیدوضع خرابی دیگه نمیتونی دزدی کنی فلنک بست رفت بازهم درودبرشرفت


حامدمعینی

0

12

1 سال پیش

فوتبالی که هوادارجلوی پرسپولیس ومس رفسنجان وسپاهان بازی کردکجابازی باکیسه کجا.


سید محمد سجادی مهر

0

12

1 سال پیش

دمت گرم داداش گلم


پرواز

-9

1

1 سال پیش

ما خودمون نخواستیم قهرمان شیم دوساله که نمی خوایم قهرمان شیم وگرنه حتی اگه اوناهم نمی خواستند ما قهرمان نشیم و یه تیم دیگه قهرمان شه اگه خودمون قهرمانی می خواستیم هیچ کس جلودار مون نبود و نمی تونست جلو قهرمانی مارو بگیرد.۸امتیاز اختلاف برای قهرمان شدن اختلاف کمی نبود.همه اش مقصرش فقط و فقط یحیی است و بس.تنها راهی که می تونستند جلو قهرمانی مارو بگیرند نقطه قوت ما یعنی کادر فنی بود که هم پارسال هم امسال از نقطه ضعف نقطه قوتمون موفق شدند این کاررو انجام بدند با استفاده از یحیی و کادرفنی.نقطه ضعف ما نقطه قوت ماست یحیی.واونها خوب اینو فهمیدند ولی یحیی خودش نمی فهمه ونمی خواد که بفهمه و درس بگیره


محمدطاها

0

11

1 سال پیش

کیسه کشای بزدل حقیرخبرچین سعودیها


محمدطاها

0

11

1 سال پیش

النادی الکیسه سعودی


پرسپولیسی

0

12

1 سال پیش

فقط میخوام هر جور شده دربی رو ببریم حتی قهرمان نشیم ...چون مانع قهرمانی کیسه شدن هم لذت بخشه


مهدی کمندانی

0

11

1 سال پیش

این ساکت الهامی نجس سرنوشت قهرمانی بااون تبانی واضع عوض کرد


محمدطاها

0

14

1 سال پیش

۶گل و۶بازیکن اصلی تیم هواداربهشون بازی ندادکل ایران دونستون که ساکت الهامی تبانی کردبارهاحمایت کرداز تیم ششتقلال کمیته اخلاق کجاست درخواب


محمدطاها

0

11

1 سال پیش

کمیته انضباطی فدراسیون توخواب عمیقه چرابررسی نکردن تبانی ساکت الهامی باکیسه کشای بزدل نوکرسعودی


محمدطاها

0

12

1 سال پیش

تبانی الهامی باکیسه کشای سعودی


امین براتی رشوانلو

0

14

1 سال پیش

سلام. دمت گرم کی هست به این همه کثفات کاری که رخ میده رسیدگی کنند فقط هدف شون هست پرسپولیس قهرمان نشه هرکاری می‌کنند ازتبانی تیم مقابل تا اشتباهات داوری و....انشالله امیدبه خدادربی برنده هستم آخرفصل هم قهرمانیم.


وحید

0

11

1 سال پیش

دمت گرم گل گفتی

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 24 1 33
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 25 -9 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال