ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

رهبری‌فرد: مقصر آقای د ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

رهبری‌فرد: مقصر آقای درویش است، نه گل‌محمدی

ارتش سرخ دات کام :
رهبری‌فرد: مقصر آقای درویش است، نه گل‌محمدی
بهروز رهبری‌فرد معتقد است رضا درویش مقصر اصلی حواشی پرسپولیس در روزهای اخیر بوده است.

بهروز رهبری‌فرد که برای حضور در یک بازی دوستانه بین منتخب ۹۸ و منتخب آذربایجان به تبریز سفر کرده است، در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم. زمانی که استادیوم و زمینی ساخته می‌شود، ما لذت می‌بریم. امیدوارم در سر تا سر کشور از این استادیوم‌ها ببینیم. امروز هم افتتاحیه این زمین است که آمدیم کنار مردم خوب و خونگرم تبریز باشیم.

او سپس در خصوص استعفای یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: من مدتی قبل مصاحبه کردم و از آقا یحیی دلگیر بودم اما الان از آقا یحیی حمایت می‌کنم. برای ما سربلندی پرسپولیس مهم است، نه شخص. در حال حاضر پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرد و حیف است که کم کاری مدیریت باعث اختلاف تیم شود. آقای درویش و هیئت مدیره باید تلاش‌شان را بیشتر کنند. اگر دنبال این هستیم که این تیم برای قهرمانی آسیا بسته شود و یا قهرمان کشور شود، باید از آن حمایت کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم کم کاری از مدیریت است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و آقا یحیی و کادرشان و تیم که به این خوبی نتیجه می‌گیرند، با همین روند ادامه بدهند. حیف است؛ آقای درویش باید از خواب و خوراکت بزنی. اینطور نیست که کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، فقط اسم داشته باشد. تیم پرسپولیس باید همه جوره حمایت شود. فکر می‌کنم کمی از سوی مدیریت کم کاری می‌شود.

رهبری‌فرد در واکنش به اینکه برخی معتقد هستند الان زمان مناسبی برای این تصمیم از سوی یحیی گل‌محمدی نبود، گفت: من این را قبول دارم. هر‌ چیزی یک راه و روشی دارد. اگر ما دم از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، همه چیز باید حرفه‌ای باشد. تیم فوتبال یک خانواده است و مشکل در آن به وجود می‌آید؛ بنابراین من فکر می‌کنم یحیی باید سربسته‌تر پیش می‌رفت. ناراحتی تمام این اتفاقات برای مردم و هواداران است. شاید آقا یحیی می‌خواست اعتراض کند و مدیریت به خودش بیاید اما خودش می‌داند که هواداران چقدر نگران و دلگیر هستند. یحیی می‌توانست در یک فضای دوستانه‌تر پیش برود‌. البته شاید هم چند بار این اتفاق افتاده و جلسه خصوصی داشتند اما به نتیجه نرسیده‌اند که یحیی گفته چنین حرکتی بزنم تا دگرگونی رخ بدهد.

او درباره کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان سرخپوشان گفت: من خیلی درگیر قوانین فوتبال نیستم اما یک قانون گذاشته‌اند و احتمالا این باشگاه‌ها سرپیچی کرده‌اند. اینهمه تیم در لیگ است؛ چرا از این دو تیم امتیاز کسر شد؟ احتمالا مشکلاتی داشتند اما این مسائل هم به مدیریت برمی‌گردد. اگر به شما دستورالعملی‌ می‌دهند، اطاعت کنید. قانون است. مگر می‌شود چون من فلان کس هستم، از چراغ قرمز رد شوم؟ ما به ریش گرو گذاشتن عادت کرده‌ایم. قانون را رعایت کنید که این اتفاق رخ ندهد. به خدا خوب نیست‌. الان سپاهان اینهمه زحمت کشیده بود و یا پرسپولیس بعد این همه زحمت یک امتیاز را از دست داد. این هم به نامدیریتی مدیران باشگاه برمی‌گردد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا بعد از حاشیه‌هایی که پیرامون مصاحبه‌اش رخ داد، با گل‌محمدی صحبت کرده است، گفت: بله، من به او گفتم و خودش هم قبول کرد. آدم گاهی عصبانی می‌شود و صحبت‌هایی می‌کند اما بعد از آن با خودش صحبت کردم. الان هم اگر از یحیی حمایت می‌کنم، به خاطر صحبت‌هایم با او نیست. من می‌دانم که صلاح من و هواداران این است که تیم موفق باشد. آقای درویش و آقای گل‌محمدی جای خودشان هستند اما الان می‌بینیم که تیم ضرر می‌کند و مشکل از مدیریت است.

رهبری‌فرد در خصوص احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس گفت: من هم فکر می‌کنم حل می‌شود. بالاخره این مشکلات همیشه پیش می‌آید و زمان ما و قبل از ما هم بوده است. از این قهرها و اعتصاب‌ها داشتیم اما همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده است. من امیدوارم و از آقا یحیی هم خواهش می‌کنم که در این مقطع تیم را تنها نگذارد اما اگر هم به این نتیجه رسید که قطع همکاری کند، یک روز هم بدون مربی ماندن پرسپولیس صلاح نیست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران درباره غیبت خداداد عزیزی در بازی دوستانه امروز گفت: ما موسسه‌ای به نام ملی‌پوشان ۹۸ داریم که خداداد همه جا همراه ما بود اما الان درگیر تیم ملی است. اگر اینطور نبود، الان اولین نفر اینجا حاضر می‌شد.

رهبری‌فرد در پایان درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها اظهار داشت: خیلی سخت است. من کاری به مربی ایرانی و خارجی و کی‌روش و قلعه‌نویی ندارم اما با پیشرفتی که تیم‌هایی مثل ژاپن و عربستان و کره و قطر و حتی استرالیا در آسیا کرده‌اند، نتیجه‌گیری خیلی سخت است اما ایرانی‌ها همیشه از کار ناممکن، ممکن می‌سازند. امیدوارم در جام ملت‌ها هم غرور ایرانی باعث شود جزو فینالیست‌ها باشیم‌.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156884
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد پرسپولیسی

0

1

11 ماه پیش

یحیی تا الان هم بودی از سرتم زیاده 40 میلیارد گرفتی که تو خوابتم نمیدیدی. تو شهر خودرو 5 میلیارد بهت میدادن بعد اینجا اینقدر پورو شدی. بعد همیشه هم حقوقت رو سروقت گرفتی اگر اینجوری به تو حقوق میدادن به برانکو و کالدرون هم میدادن الان ما چندین سال با اون مربیان به همه جا میرسیدیم و بجای ولخرجی زیاد الان تیم های پایه پرسپولیس به خود کفایی میرسید. و مديران با دنیایی درامد بفکر ساخت یک ورزشگاه مدرن بودن نه صرف ولخرجی و دلال هایی شما


پرسپولیس کبیر

0

0

11 ماه پیش

تو از کجا پیدات شد دیگه


جاوید دلاور

-3

3

11 ماه پیش

بهروز خالی‌بند چی از یحیی پولکی گرفتی می خواهی مصاحبه های قبلی تو بذارم بی صفت تو و مهدی بی اصل و نسب از یک قماشید زر نزن عوضی دهن گشادتو ببند تو بیش کثافتی نه پیش کسوت پس خفه شو خفه مرتیکه عوضی لات لوت


هادی

0

2

11 ماه پیش

مقصر اساس زیرساختی در مدیریت کلان هست، درویش هم یه مهره بیشتر نیست، این افراد که تو فوتبال و فدراسیون هستن اومدن حرج و مرج ایجاد بشه، اصلا لذت میبرن از این همه بلاتکلیفی، یه ذهن بیمار اونارو هدایت میکنه


احسان آرمون

-2

2

11 ماه پیش

بالاخره یکبار حرف حساب هم از تو شنیدیم تماما حرفات این بار درست بود امیدوارم از گذشته درس گرفته باشی و همیشه همینجور پشت تیم و هوادار باشی نه دنبال زمین زدن شخص و تیم پرسپولیس بخاطر اختلافات شخصی با یحیی.پیشکسوتها همگی باید پشت آقا یحیی باشند و درویش را درمنگنه بگذارند چرا تیمی که نصف استقلال پول میگیرن طوریکه باور نمیکنند وبازیکن باید قسم بخوره اینقد میگیره درصورتیکه خودشون مثلا حسینی استقلال ۴۵گرفت پارسال ولی بیرو ۱۳.۵ وبا این آپشنها میشد ۲۲،حالا حقه که این مقدار هم گیرشون نیاد و بگند بازیکنای استقلال ۶۰و۷۰درصد گرفته اند از پارسال ولی اینقد عقل ندارند بدونند که همون ۶۰ درصد قراردادشون دوبرابر قرارداد پایه بازیکنان ماست


طوفان

-3

3

11 ماه پیش

هر چه بدبختی میکشیم زیر دست درویش بی شرف اون از بازیکن گرفتن اینم از حق و حقوق تیم عمدا تیمو نابود کرد که ما بگیم یحیی بده ولی کارنامه میگه یحیی وظیفه اش را عالی انجام داده حالا یه عده خودشونو به نفهمی بزنن


حسین سرخدل

0

3

11 ماه پیش

باز آخه چرا بااین مصاحبه کردین ،،


ع حسین زاده

0

4

11 ماه پیش

شما دست هرچه بوقلمون رو از پشت بستین،البته که هواداران پرسپولیس اونقدر فهم و درک و آگاهی دارن که فرق پیشکسوتان دلسوز و غیر دلسوز رو تشخیص بدن، تو این قهر و آشتی بین مربیان و مدیران و بازیکنان که همه برای منفعت شخصی خودشون هست، فقط وفقط هواداران دلسوز و بدبخت پرسپولیس هستن که استرس میکشن و حرص می‌خورن، هوادارانی که بعضی ها به نون شب خودشون محتاجند، ولی اینا با اینکه شکر خدا بهترین قشر و مرفه ترین قشر جامعه هستن، اندازه سر سوزن بخشش و صبوری بخاطر همین هواداران که اونا رو بزرگ کردن، ندارن، امیدواریم درویش و یحیی بیشتر از این با احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس بازی نکنن.


خسرووفاٸی نژاد

0

2

11 ماه پیش

رعایت پیشکسوت رو بکن این دفاعی بود که بچه های الان بلد نیستن غیرتی بود


جوادق

0

3

11 ماه پیش

اقا بهروز اون زمانی که شما قهر میکردین بعد با گل شیرینی برمی کشتین چند سال گذشته الان اینا یاد گرفتن یه روز بیرو الان یحیی ۲ بار اینکار انجام داده هواداران چه کنه باید با کیسه های بی منطق جر و بحث کنن


بهزادسلیمانی

0

2

11 ماه پیش

همه‌ی تقصیرها را گردن هم دیگه نندازیم به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان واستقلال تاجیکستان و بقيه تیم‌هایی که با پرسپوليس همگروه اند و بقیه ی تیم‌های لیگ برتر فوتبال مان.


محمدرضایی

0

2

11 ماه پیش

قعله مرغی تاحال جام نگرفته که الان بگیره دوستان مسولین بی کفایت در


محمدرضایی

0

2

11 ماه پیش

جان خودم ژاپن قهرمان ههههههههه


امیر مهرنژاد

0

2

11 ماه پیش

گل محمدی حق داره که شاکی باشه ولی دیگه قهر و آشتی هاش خیلی کسل کننده شده ولی آیا با این همه محدودیت که برای پرسپولیس ایجاد کردند و حق پخش تلویزیونی که در همه جای دنیا یکی از منابع درآمدی تیمهاس رو گردن کلفتی نمیدن حق تبلیغات محیطی رو بالا میکشن وووو مدیر حالا هرکی میخواد باشه چه طور پرداخت های حقوق های نجومی میتونه بپردازه از طرفی یحیی باید درک کنه به هرجا رسیده از تیم بزرگ پرسپولیس رسیده و انتظار میره مثل مربی های خارجی با تیم عمل نکنه .


سعیدکرمانی

-2

1

11 ماه پیش

مطمئنم که یحیی خان اصلاحرفی ازرفتن نزده شک ندارم که آدمای پشت پرده دست به دست هم دادن که یحیی خان روبیرون کنن اماکورخوندین چهل میلیون هوادارپشت یحیی خان هست وازش حمایت میکنیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

11 ماه پیش

ولمون کن بابا


msa

0

1

11 ماه پیش

خیلی خوب گفتی اما درویش مقصرنیست شایددرتوانش نباشد


اکبر فرید

0

1

11 ماه پیش

بنظر میرسه گی محمدی یه پولی هم تو جیب تو گذاشته که داری پاچه خواریش میکنی..


احمد نوری اسرمی

0

1

11 ماه پیش

رهبری فرد هم مثل قلیچ مخش تاب برداشت


یداله قنواتی

0

1

11 ماه پیش

هیچکس مقصر نیست فقط پول مقصر است همه دنبال اسکناس هستن


حسین سانبلی

-1

4

11 ماه پیش

درود بر شما همین انتظار از پیشکسوتان عزیز داریم که در مواقع حساس کنار تیم باشند و از حق تیم و هواداران دفاع کنند


پدراام دهدشتی

-12

8

11 ماه پیش

سر پتکی باز تو حـرف زدی

بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال