ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

زادمهر: پرسپولیس مزد ث ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

زادمهر: پرسپولیس مزد ثبات و توان فنی‌اش را با سه قهرمانی گرفت

ارتش سرخ دات کام :
زادمهر: پرسپولیس مزد ثبات و توان فنی‌اش را با سه قهرمانی گرفت
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان شد چون مزد توان فنی‌اش را گرفت.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگویی با اشاره به حضور ایران در رقابت‌های کافا و برگزاری بازی‌ در این سطح برای تیم ملی ایران اظهار داشت: با توجه به سطح فنی تیم ملی و توقعی که همه ما از تیم ملی داریم، دوست داریم که تیم ملی همیشه در بالاترین سطح و با تیم‌های مطرح روبرو شود و این موضوع در حال حاضر هم برای ما وجود دارد اما واقعیت امر این است که با توجه به شرایط خاص و برخی محدودیت‌ها این امکان فعلا برای تیم ملی ما ایجاد نشده است. بنا به همین دلایل است که فعلا به برگزاری بازی‌های این چینینی بسنده کرده‌ایم ولی برای کسب موفقیت‌های بعدی ما به برنامه‌ها و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی سطح بالاتری نیاز داریم تا بتوانیم برای بازی با حریفان اصلی‌مان در آسیا آماده شویم.

وی در خصوص شرایط سنی تیم ملی و لزوم تغییر در نسل در این تیم تاکیدکرد: در این مورد کادرفنی و مربیان تیم بهترین نفراتی هستند که می‌توانند صحبت کنند و تصمیم‌گیری داشته باشد اما آنچه مسلم است این موضوع است که تیم ملی برای ایجاد شرایطی بهتر به تغییر نسل و جایگزینی نفرات جدید و جوان و باانگیزه‌ای که می‌توان از دل لیگ داشت، نیاز دارد. ما باید برای تغییر نسل به صورت تدریجی از تیم امید به عنوان یک پشتوانه بهره بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد وضعیت کلی تیم ملی و آینده این تیم در جام ملت‌ها تصریح کرد: ما سال‌ها فرصت و امکانات لازم را در اختیار مربیان خارجی قرار دادیم و نتیجه چندان چشمگیری را نگرفتیم حالا که سکان هدایت تیم ملی به مربیان داخلی سپرده شده است باید در قبال مسئولتی که به آنها سپرده‌ایم از آنها حمایت کنیم و اصل را بر حمایت بگذاریم. همه ما برای امیر قلعه‌نویی و همکارانش آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در سایه حمایت و امکاناتی که در اختیار کادرفنی جدید تیم ملی قرار می‌گیرد این تیم بتواند انتظار همه فوتبالدوستان ایرانی را برآورده سازد.

ادمهر در خصوص قهرمانی پرسپولیس در فصل اخیر فوتبال ایران گفت: قهرمانی‌های پرسپولیس در سایه ثبات و تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت مدیریت و هواداران رقم خورد و پرسپولیس با شایستگی کامل سه جام ارزشمند را در فصل اخیر به دست آورد.

وی افزود: در حال حاضر توقع جامعه فوتبال و هواداران از پرسپولیس بالا رفته است و همه از این تیم انتظار دارند با حضور دوباره در آسیا، موفقیت‌های خود را در سطح آسیا رقم بزنند. یحیی گل‌محمدی به واسطه سال‌ها حضور در پرسپولیس حالا جزو مربیان باتجربه است و همه از او انتظار دارند پرسپولیس با او آسیا قهرمان شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد لزوم تقویت این تیم در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: بحث آسیا برای همه فوتبال ما مهم است و دیگر اسم‌ها و رنگ‌ها در آسیا برای ما معنا دارد و نام ایران مطرح است. همه ما به یحیی و تصمیماتش ایمان داریم و می‌دانیم او در نقل‌و انتقالات بهترین تصمیم‌ها را برای تقویت تیم می‌گیرد. در چنین شرایطی اعلام قوانینی مانند سقف قراردادها نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دردسرساز می‌شود و چه بسا باعث شود پرسپولیس مهره‌های کلیدی‌اش را از دست بدهد. به هر صورت فدراسیون و مدیران ورزشی و فوتبالی ما باید نگاه ویژه ای در راستای حمایت از نماینده‌های ایران در آسیا داشته باشند.

زادمهر ادامه داد: شما ببینید کشوری مثل عربستان با جذب کریستیانو رونالدو و یا کریم بنزما برای لیگ کشورش چطور در بحث‌های اقتصادی، اجتماعی و... از صنعت فوتبال استفاده بهینه دارد. ما هم باید در حد امکانات و بضاعت‌مان به رشد بیشتر فوتبال‌مان در عرصه باشگاهی کمک کنیم و با قوانینی مانند سقف قراردادها، تیم‌ها و باشگاه‌ها را در تنگنا قرار ندهیم.

وی در پایان این گفت‌وگو تصریح کرد: پرسپولیس در 7 سال اخیر 6 قهرمانی به دست آورده است و این نشان می‌دهد پرسپولیس مزد ثباتش را به خوبی گرفته است. این تیم در حضور یحیی گل‌محمدی و همین طور نفراتی مانند کریم باقری، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی کادر خوبی را در اختیار دارد. فراموش نکنید حفظ قهرمانی و موفقیت از کسب آن سخت‌تر است و پرسپولیس با حقانیت کامل این پروسه را طی کرده است و می‌بینیم پس از تیم برانکو، حالا یحیی و تیمش این روند را ادامه می‌دهند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155224
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رسول کیانی

0

1

10 ماه پیش

سلامت باشی آقای دکترزادمهرعزیز


ع حسین زاده

0

2

10 ماه پیش

با این قانون سقف قرارداد اکثر بازیکنان فیکس و تأثیر گذار تیم ها دیگه تو تیم های ایرانی بازی نمیکنن و عشق به تیم محبوبشون رو با دلار های کشور های عربی عوض میکنن، چراکه که گذشت دورانی که بازیکنانی مثل محرمی، پیوس، محمدخانی،و عابدزاده برای پیراهن پرسپولیس از پول میگذشتن، نه مثل الان بازیکن برای ۱۰درصد بیشتر به تیم رقیب میره، نمونه بارز اون بیرانوند که نزدیک به ۸۵درصد قراردادش رو گرفته، ولی برای اینکه به‌ قرارداد سنگین کشور های عربی برسه، برای ۱۵ درصد باقیمانده به تیم فشار میاره تا در صورت چند روز دیر شدن پولش راه فرار برای خودش درست کنه و مدیر عامل تیم رو مقصر رفتن خودش بدونه، البته که هواداران اونقدر هم دور از جون نفهم نیستن تا متوجه این بازی های بازیکنان نشن، البته که این نام پرسپولیس هست که به بازیکنان هویت میده، نه اسم بازیکن ،چرا که تو این چند سال اکثر بازیکنان فیکس پرسپولیس که خودشون رو متعصب میدونستن تیم رو ترک کردن ،برای پول بیشتر، ولی قهرمانی پرسپولیس جز سال گذشته قطع نشد، همین بیرانوند رفت و در حال از دست دادن دروازه تیم ملی ایران بود، دوباره دست از پا درازتر برگشت و به واسطه پرسپولیس دوباره شماره یک تیم ملی ایران شد، الان دوباره ساز رفتن کوک کرده، به بهانه های الکی، برای گرفتن پول بیشتر، ولی این رفتن دیگه برگشتی برایش پیش هواداران در کار نیست، چرا که دیگه بخششی برای این جور بازیکنان قائل نیستن، بازیکنی که دلش با تیم نباشه همون بهتر که بره و برای تیم حاشیه سازی نکنه،.


نیمازکی پور

0

2

10 ماه پیش

درود فراوان به هواداران و ارتش سرخ . بله بچه ها تونستن مزد زحماتشون بگیرن ایشالله دراسیا کولاک میکنیم


نیمازکی پور

0

2

10 ماه پیش

باردود فراوان به هواداران ارتش سرخ ایران زمینم. بله با همت بچه ها وکادر فنی وهیئات مدیره و حمایت ماهواداران تونستیم . جام هاروفتح کنیم ایشالله سربلندی درآسیا

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال