ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

زادمهر: پرسپولیس منتظر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

زادمهر: پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است

ارتش سرخ دات کام :
زادمهر: پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی بی‌احترامی یا تنش ایجاد می‌کند به خاطر آموزش نادرستی است که دیده، چراکه شاگرد به مربی خود نگاه می‌کند و باید با این ناهنجاری‌ها به شدت برخورد کرد.

محمدرضا زادمهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی و در حاشیه برگزاری جام یونس شکوری اظهار داشت: اینجا میعادگاه عشق است، هر فردی که فوتبال را دوست دارد به بهانه آن می‌آید و ما از هم انرژی می‌گیریم. ای کاش فدراسیون و مسوولان فوتبال از این همه تجربه و دانشی که اینجا دور هم جمع شده بهره می‌برد و می‌توانست از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: فوتبال فقط یک بازی و بهانه است تا قدیمی‌ها دور هم جمع شوند، تجمعی از سال‌ها تجربه را این روزها کنار هم دیدیم. این افرادی که امروز موی سپید دارند به خوبی یاد گرفتند ظرفیت برد و طاقت باخت را داشته باشند. در بین این افراد احترام، ادب، پشتیبانی از همدیگر و حمایت از همنوع به خوبی دیده می‌شود و نظم سرلوحه فعالیت آنهاست.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: خوشحالم از اینکه افراد بالای ۶۵ یا ۷۰ سال تا این حد سلامت و با انرژی بازی می‌کنند و جوان‌ها باید از این قدیمی‌ها یاد بگیرند. به بازیکنان جوان توصیه می‌کنم شرط اول موفقیت، ادب است و تا این گام نخست را به درستی برندارند، در فوتبال حرفه‌ای و زندگی موفق نخواهند شد.

زادمهر در واکنش به این سئوال که چرا فوتبال و ورزش ما این روزها درگیر حاشیه‌هاست، گفت: متاسفانه معلمان خوبی نداریم که شاگرد اینگونه بی‌حرمتی می‌کند. مربیان مانند یک راهنما هستند و اگر این راهنما خوب نباشد همین می‌شود که امروز می‌بینیم. فراموش نکنیم شاگرد از معلم خود حرف شنوایی دارد و وقتی می‌بیند او این‌گونه رفتار می‌کند پا جای پای او می‌گذارد.

وی با اشاره به احکام کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی نباید همیشه جریمه کند و باید کمیته تشویقی هم باشد، چرا افراد خبره ورزشی در این کمیته حضور ندارند؟ چرا کارهای خوب را نمی‌بینند و تشویق نمی‌کنند؟ کسی که فوتبال بازی کرده به شرایط و جو آن اشراف دارد و اگر بخواهیم تنها بر اساس قانون نوشته، رای بدهیم دچار مشکل می‌شویم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط لیگ اظهار داشت: ۴ بازی آخر را دیدم، همه تیم‌ها قدرت بدنی بالا دارند و با نقشه بازی می‌کنند. البته مثل هر پدیده دیگر، مشکلاتی هم وجود دارد اما چون فوتبال زیر ذره‌بین مطبوعات و جامعه است توقع داریم مشکلات کمتر شود.

زادمهر ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس یک جام را راحت از دست داد اما امیدوارم در این جام با تمرکز بیشتر به میدان برود و منتظر فرصتی باشد تا خود را به صدر برساند. اوسمار هم در این مدت عملکرد خوبی داشت و در مسیر گل‌محمدی پیش رفت هرچند در همین مدت سه‌بازیکن خوب هم گرفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159996
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سانبلی

0

1

4 ماه پیش

کیسه لغزید متاسفانه اوسمار راحت بازی با شله زرد امتیاز ازدست داد اون بازی باید حتماً می‌بردیم هم صدر میرسیدیم هم کیسه از لحاظ روحی بهم می‌ریخت امتیازات بیشتر از دست میداد


محمد پرسپولیس دهدشت

0

1

4 ماه پیش

از سه بازی استقلال ۴امتیاز میگیره و پرسپولیس با ۷امتیازی ک میگیره قهرمان میشه.. تامام


رسول کیانی

0

1

4 ماه پیش

حرفهای آقای دکتربسیارکارشناسانه است سلامت وتندرست باشی دکتر


omid

0

0

4 ماه پیش

دوستان این سه هفته پایانی خواهشا ازفوتبال زیبا نگین همین کیسه چن تا بازی فقط با بکش زیرش سانت روهواس .ابوالفضل جلالی نداشت کیسه الان وسطای جدول بود.


امیر حسین

0

0

4 ماه پیش

به امید خدا


مهدی کاشانیان

0

0

4 ماه پیش

بااین وضع فساددرفوتبال نمیذارندپرسپولیس قهرمان بشه.چون ۴رئیس بازیهای کیسه رامهندسی میکنندونیمه دوم به داورزنگ میزنندتاداوربازی رو براشون در بیاره.هربازی یاپنالتی معیشتی یا کارت قرمزمعیشتی برای حرف کیسه یا عدم کارت قرمز برای بازیکن کیسه یاکرنرمعیشتی.ازالان گفتم اگر فاصله ۱امتیازی بمونه فقط یک راه برای قهرمانی پرسپولیس وجودداره و اونم اینه قبل هفته پایانی یعنی بازی با گل گهربه بعدفیفا سالی اف سی خاطرتخلف های کیسه دراپیدنت فیفا ازکیسه کسرامتیازکنه.تمام


جواد پرسپولیس قهرمان

0

2

4 ماه پیش

یه سر مربی کیسه ای ،کیسه نبرد تا الان


جواد پرسپولیس قهرمان

-1

2

4 ماه پیش

داور ها نمیزارن کیسه ببازه ،الان با ساکت وعنایتی ،کل کهر سه تاشون کیسه این بازی داره


سیداحمد

0

3

4 ماه پیش

درود بر آقای دکتر زادمهر مرد جنتلمن پرسپولیسی❤️❤️❤️


hasannejadhe

0

5

4 ماه پیش

متاسفم برای کسانی که میگن اوسمار در حد پرسپولیس نیست باید تار تار بیاد اولا اگه یحیی بود یا علی دایی یک چیزی یا نوید کیا آخه بدبخت تارتار بهتره؟ دوما اوسمار از تمام مربیان ایرانی بهتره هم از نظر تاکتیک و هم از نظر اخلاق حرفه‌ای من طرفدار اوسمار نیستم ولی واقعیت را ببینید پرسپولیس با یحیی هیچوقت در این سالها با تاکتیکی که تیم اوسمار انجام میده هم سرعت پاسکاری هم حرکت در عمق هرگز تیمهای یحیی اینطور بازی نکردن پس لطف کنید نتایج الان تیم را به یحیی ربط ندید


امیرضا

-6

0

4 ماه پیش

یه جام را از دست دادیم و همچنین دواشکال در تیم هست اول آنکه زیبا بازی نمی‌کنیم دوم اینکه در مقابل تیم‌های با دفاع بسته که همون دفاعی است به مشکل بر میخوریم و آنچنان تهاجمی بازی نمی‌کنیم تا به راحتی بر آنها غالب شویم . ترس گل نخوردن بازی رو به جلو رو از ما تیم گرفته و زیبا بازی کردن را فدای برد اقتصادی کرده ایم. اگر پرسپولیس شروع بازی را طوفانی آغاز کند هم به گل زودهنگام می‌رسیم و هم تیم مقابل دچار تزل زل میشه متاسفانه ما از همون شروع بازی از دقیقه یک از ترس گل نخوردن بیش از حد اعتیاد میکنیم درسته اعتیاد خوب است ولی نه قیمت کوچه بازاری بازی کردن. پرسپولیس باید از دقیقه یک چنان حمله کند که تیم مقابل سردرگم بشود ولی افسوس


حسن

0

5

4 ماه پیش

نساجی انشالله یقشومیگیره چه جذاب میشه اونجاگل بخورن اینجااستادیوم بره روهوا

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال