ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

زادمهر: پرسپولیس نباخت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 سال پیش

زادمهر: پرسپولیس نباخت، فقط نایب قهرمان شد

ارتش سرخ دات کام :
زادمهر: پرسپولیس نباخت، فقط نایب قهرمان شد
پیشکسوت پرسپولیس بر این عقیده است که بعد از ۵ قهرمانی متوالی در ایران و دو نایب قهرمانی در آسیا، نایب قهرمانی لیگ برتر نتیجه بدی به شمار نمی‌رود.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگویی درخصوص نایب قهرمانی سرخپوشان در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: نایب قهرمانی هم افتخاری است، چرا باید ناراحت باشیم؟ مگر منچستریونایتد بعد از 8 قهرمانی، قهرمانی‌های متوالی‌اش تمام نشد؟ مهم این است که اگر بعد از 5 سال قهرمانی، بار دیگر قهرمان نشده‌ایم، اما نایب قهرمان لیگ برتر هستیم و تا هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی بوده‌ایم. این افتخار کمی نیست که پرسپولیس در این سال‌ها به خود اختصاص داده است. چند سال زحمت و تلاش زیاد پشت این قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی‌هاست.

وی دلیل اصلی اینکه پرسپولیس نتوانست برای ششمین بار قهرمان لیگ برتر شود، را حذف از لیگ قهرمانان عنوان کرد و گفت: از وقتی که این تیم شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست داد، لطمه زیادی خورد و انگیزه بازیکنان خیلی کمتر شد. این اتفاق کمی نبود که قهرمان ایران نتواند به آسیا برود. علاوه بر آن، چند بازیکن رفتند و پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم بسته شده بود، داشتن چند مصدوم هم به این موضوع اضافه شد و مجموعه این مسائل مانع از تکرار قهرمانی شد. یک جاهایی هم خودمان تمرکز نداشتیم.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد کادرفنی تیم یادآور شد: یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین و باهوش‌ترین مربیان است که حتما باید مورد حمایت قرار گیرد. او این راه را قبلا به خوبی طی کرده و تیمش هم قهرمان ایران شده و هم به فینال آسیا رسیده است. از چنین مربی‌ای باید حمایت کرد. الان هم دوم شده‌ایم و باز هم باید از کادرفنی و بازیکنان که تلاش کردند، تشکر کنیم. این فصل هم تجربه‌ای شد که تمرکزمان را از دست ندهیم.

زادمهر تاکید کرد: پرسپولیس با وجود همه مسائل و مشکلات اگر تمرکزش را از دست نمی‌داد امسال هم می‌توانست قهرمان ایران شود و به این شکل هیچ صحبت و موضوعی نمی‌توانست خللی در کارش ایجاد کند. خودمان به آلومینیوم امتیاز دادیم و دربی برده را مساوی کردیم، این تجربه را باید برای همیشه حفظ کنیم. امروز هم اتفاقی نیفتاده، نایب قهرمان شده‌ایم و قهرمانی را هم به حریف تبریک می‌گویم. ما نباختیم، بلکه پرسپولیس دوم شده است. من راجع به فرد صحبت نمی‌کنم اما معتقدم که با جذب بازیکنان جدید و حفظ یحیی گل‌محمدی و فرصت دادن به او می‌شود در فصل آینده دوباره موفق عمل کرد.

بازیکن سابق تیم ملی در خاتمه درباره برنامه‌های آماده‌سازی شاگردان اسکوچیچ در راه جام‌جهانی، گفت: امیدوارم از زمان باقی مانده تا جام‌جهانی نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم در کنار اردوهای خوب، بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. مشکلاتی وجود دارد که همه می‌دانیم، مهم این است که بتوانیم روی تیم ملی و جام‌جهانی متمرکز شویم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149652
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سرخدل عاشق

0

1

2 سال پیش

کم شدن انگیزه بخاطر حذف از آسیا حرف درستیه من بعد بازی با استقلال تاجیکستان گفتم پرسپولیس تو لیگ راحت قهرمان میشه حریف نداره امسال ولی بعد بازی با الهلال رفته رفته تیم افت کرد خبر حذف سال بعد هم بدتر رو تیم اثر گذاشت بازم به مربی مربوط میشه چرا برانکو بعد چند بازی سخت بازی آسون که میخورد تمرینات تیمشو بیشتر و سخت تر میکرد میگفتن چرا می گفت می ترسم تیمم شل بگیره بخاطر همین ما هی میگیم مربی خارجی بیارین اونا سختکوش تر و حرفه ای ترن از منطق و اصولشون پیروی میکنن نه از احساسشون بخاطر حذف از آسیا تیم کلأ شل گرفت هم تمرینات هم دوندگی و سخت گیری و ... به تیمای مفت امتیاز دادیم یحیی مربی خوبیه ولی بازیهای تعیین کننده مثل دربی و فینال آسیا یا حذفی کات میزنه یه جوری بعد گل تخلیه میشه تیمش اجازه میده حریف واکنش نشون بده‌... بازی با پیکان ببینین پرسپولیس چه پرسی عالی داشت ده نفره اومدم همینجا گفتم دمتون گرم راهش همینه ولی بازی بعد با ذوب خواب بودن گل خوردیم ما اگه یه چیزی میگیم با اصول و منطق ریز ریز دلایلشو میگیم مثل بعضی چشم بسته حمایت نمیکنیم اینا همونائین که به برانکو گیر میدادن ربیع خواهو چرا بازی میدی مسلمانو چرا بازی نمیدی داداشت چرا نمیخنده و هزار بهانه بنی اسرائیلیه دیگه اونا حقشونه همچین جواهری رو از دست بدن ولی ما هوادارای دلسوز همه چیز حالیمون میشه مثل سکوت پیشکسوتا یا حمایت بعضیاشون...


پرسپولیسی متعصب

-1

0

2 سال پیش

آقای اعتمادیان چرا باور نمی کنید این بیست و نه میلیارد فقط برای یحیی نیست برای کل کادرفنیههههههه,


علیرضا حسین پور

0

2

2 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس قهرمان


محمد،سلیم پرواز

0

2

2 سال پیش

از یحی خواهش میکنم رامیین رضاییان رو از لیست خارج نکنه


محمد،سلیم پرواز

0

2

2 سال پیش

سلام از یحیی خواهش میکنم


علیرضا همتی نژاد

0

2

2 سال پیش

ما نه بدنساز نه مربی دروازبان ونه مربی دستیار خوب که بتونه به آقای گلمحمدی کمک کنه نداشتیم وخرید های بی کیفیت هم به غیراز رامین رضاییان روی تیم خیلی تاثیر منفی گذاشت.


علیرضا همتی نژاد

0

2

2 سال پیش

دلایل عدم قهرمانی پرسپولیس


بابک اعتمادیان

-1

1

2 سال پیش

سه جام رو هم از دست دادیم از پنج ملی پوش رسیدیم به دو ملی پوش به تیمهای اخر جدول امتیاز دادیم . سرمربی تیم امسال هشت جلسه محروم شده. الومینیوم بعد چهار ماه نبردن تو تهران ما رو برد دروازه بانان ما خاطره سوشا مکانی رو برامون زنده کردن بدنساز به اندازه پنج فصل مصدوم رو دستمون گذاشت . جنتلمن قلابی هم ما رو بچه فرض کرد . به نسبت سالهای قبل فکر کنم یک کم فاجعه بود البته اگه به بعضیها بر نخوره . سرمربی یک میلیون دلاری مدام قهر کرد و استعفا داد بعد که فهمید دیگه این حربه جواب نمیده برگشت گفت من هیچ جا نمیرم دوسال دیگه هستم در خدمتتون . خداورا شکر که فنایی و رحیم پور رفتن ای کاش خود یحیی هم بره . ظاهرن سپاهان رفت دنبال کالدرون

سرخدل عاشق
(در پاسخ بابک اعتمادیان)

0

1

2 سال پیش

بابک خان من و جنابعالی داریم تو این سایت بال بال میزنیم مربی خوب خارجی بیارن ولی هیچ فایده ای نداره چون تو این مملکت به هیچ اصولی پایبند نیستن به بهانه های ملی گرایی همه چیزو انحصاری کردن خودرو ، ورزش و ... به نظرم فایده نداره بیش از این وقت خودمون رو صرف فوتبال ایران کنیم با این سیاست بازیها هیچ امیدی بهش نیست همون اسکوچیچ کم تجربه هم به هزار مربی ایرانی می ارزه تنها مربی خوب ایرانی قطبی هستش که با فرهنگ کار و سختکوشی بزرگ شده کلی شجاعت و انرژی مثبت داشت سخت کار میکرد ...
آقا این تیم با یحیی هیچی نمیشه این خط این نشون... خدا لعنتتون کنه برانکو رو فراری دادین... بدرود


بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال