ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

سلطانی: باقری در پرسپو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 55 اظهار نظر

-

2 سال پیش

سلطانی: باقری در پرسپولیس چه کاره است با این قرارداد میلیاردی؟

ارتش سرخ دات کام :
سلطانی: باقری در پرسپولیس چه کاره است با این قرارداد میلیاردی؟
پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی از درویش مدیرعامل پرسپولیس سوال کردم ۵ درصد پیشکسوتان از پول فروش سهام را به چه کسانی داده ای سکوت کرد و هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی، درباره دیدار دوستانه اخیر این تیم مقابل پیکان و مکالمه تلفنی اش با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.
درباره بازی اخیر پرسپولیس مقابل پیکان صحبتی دارید؟
قبل از این که درباره آن مسابقه حرف بزنم می‌خواهم بگویم من جزو کسانی بودم که برای روز شروع تمرینات پرسپولیس دعوت شدم تابه محل تمرین تیم بروم. آن روز خود آقای درویش با من تماس گرفت و فرصتی پیش آمد تا با او صحبت کنم.

*چه صحبت‌هایی بین شما رد و بدل شد؟
به درویش گفتم بنده همه رده‌های مختلف تیم‌های ملی فوتبال ایران را تجربه کرده‌ام. در خارج از ایران بازی کردم، در سطح باشگاهی و در آسیا بازی دروازه‌بانی کردم آن وقت با وجود این همه مربی دروازه‌بانی در ایران چه لزومی دارد میلیاردها تومان خرج کنید و برای تمرین دروازه‌بان‌ها از خارج از کشور مربی بیاورید؟ به او گفتم مربی دروازه‌بان‌ها که کار خاصی نمی‌کند! چند حرکت مخصوص برای تمرین دروازه‌بانی هست که آنها را داوود فنایی هم می‌توانست انجام بدهد. سعید عزیزیان یا خود من و خیلی‌های دیگر که در ایران هستیم میتوانیم انجام دهیم اما ظاهراً شما قصد دارید هر طور شده ۳۵۰ میلیارد تومان پولی که از فروش سهام جمع شده را به خاکستر تبدیل کنید.

*همه اینها را به مدیرعامل پرسپولیس گفتید؟

بله! به او گفتم با ۵ درصد سهم پیشکسوتان از مبلغ جمع شده را چه کردید!

*پاسخ درویش چه بود؟
سکوت کرد! هیچ حرفی برای گفتن نداشت. به او گفتم با این هزینه‌های هنگفتی که در این فصل نقل و انتقالات انجام داده اید یک استیل‌آذین دیگر را تشکیل داد که البته امیدواریم پرسپولیس موفق شود اما اگر نشد آن وقت می‌دانید چه ضرر بزرگ مالی به مردم زده اید؟ چون مردم از جیب شان هزینه کردند و این پول را به حساب باشگاه ریختند. به درویش گفتم شما حق ندارید به پول مردم چوب حراج بزنید.

*پاسخ مدیرعامل باشگاه چه بود؟
ایشان فقط شنونده بود. زنگ زده بود تا بنده را دعوت کند به تمرین اول پرسپولیس بروم ولی من حرف‌هایی زدم که به او ثابت کنم چقدر دلم برای پرسپولیس میسوزد. برای آن کارمندی که حقوقش به تومان است ولی خرجش به دلار ولی رفته سهام پرسپولیس را خریده که پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد. من می‌دانم ۵ درصد حق پیشکسوتان را به چه کسانی داده اند. به خودش هم گفتم، اما باز هم سکوت کرد.

*برد پرسپولیس مقابل پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بردن تیمی‌که کل بودجه اش به اندازه قیمت سه بازیکن پرسپولیس نیست که دیگر کاری ندارد. واقعا باعث تاسف است برای پرسپولیس که بازیکنانی مثل تمیروف در آن توپ بزنند. فوتبالیستی که اگر همین الان از پرسپولیس اخراج شود خیبر خرم آباد هم او را نمی‌گیرد. به درویش گفتم این مدل هزینه کردن از پول مردم ظلم به کل کشور ایران است. ظلم به دارایی‌های کشوری است که این روزها تحریم است و با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می‌کند. حتی درباره یحیی گل محمدی هم حرف دارم.

*چه حرفی؟
آخر یحیی گل محمدی چه کار کرده که باید برای سه فصل ۴۰ میلیارد تومان به او پول بدهند؟ ایرادی ندارد، اگر کسی باشد که حقش اینقدر پول باشد مشکلی نیست اما آیا حق یحیی گل محمدی ۴۰ میلیارد تومان پول است؟ اگر ۴۰ میلیارد تومان پول را در یک کفه ترازو بگذارید از وزن یحیی گل محمدی سنگین تر است. اصلا سوال من این است؛ نقش کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس چیست که این چند ساله به او حقوق میلیاردی می‌دهند؟ ما آخر نفهمیدیم او داد بزن است؟ مبصر است؟ تمرین دهنده است؟ بدنساز است؟ کمک فنی می‌دهد؟ هیچ کس نمی‌داند کریم باقری در تیم چه کار می‌کند! کریم فوتبالیست بزرگی بوده اما آیا کسی می‌داند لزوم حضورش در کادرفنی پرسپولیس و دریافت حقوق میلیاردی چیست؟ من مخالف دادن پول به کادر فنی پرسپولیس نیستم، بدهید! نوش جان هر کسی که به درد پرسپولیس می‌خورد اما آیا مربی دروازه‌بانی ایرانی قحط آمده بود که از خارج برای پرسپولیس مربی آوردند!

*شما معتقدید شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات همراه با ولخرجی بوده است؟
بله! راهی که آقای درویش امروز در پیش گرفته راهی است که هزینه‌های باشگاه برای فصل آینده را حداقل ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. شما که به سعید صادقی ۲۰ میلیارد پول می‌دهید سال آینده باید به او ۴۰ میلیارد پول بدهید. سعید صادقی فقط یک بازیکن است، این ۲۰ میلیارد را ضرب در ۲۰ بازیکن دیگر بکنید تا ببینید بودجه سال آینده پرسپولیس باید چقدر افزایش پیدا کند؟ برای چه؟ قهرمانی به چه قیمتی؟ راهی که درویش در پیش گرفته همان راهی است که سالها پیش فتح‌الله‌زاده رفت و به اسم حرفه ای گری سقف قراردادها را اینقدر بالا برد که سایر باشگاه‌ها را هم با مشکلات مالی مواجه کرد. حالا هم درویش خودش و بقیه باشگاه‌ها را به دردسر انداخته و خدا می‌داند چه زمانی نامه‌های شکایت بازیکنان از فیفا و ای اف سی از راه برسند تا پنجره‌ها را ببندند.

*شما چه کسی را در بروز چنین شرایطی مقصر می‌دانید؟
همه مقصر هستند همه کسانی که در راس هستند مقصرند از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گرفته تا بقیه! وقتی وزارت ورزش کاری به کادر تیم ملی ندارد و مربی که زحمت کشیده ایران را به جام جهانی رسانده را به این راحتی کنار میگذارند دیگر چه توقعی میتوان داشت؟ حالا هم که شنیدم نکونام را می‌خواهند بیاورند. اصلاً این کار عاقلانه نیست. من به نکونام توصیه می‌کنم به تیم ملی نیاید و در همان فولاد بماند تا شان و کلاس کارش را حفظ کند. اگر به تیم ملی بیاید همه تقصیرها بابت نتیجه نگرفتن تیم ملی به گردن او می‌افتد و بیچاره اش می‌کنند. حضور در رأس تیمی‌که امروز دودستگی در آن به وجود آمده نه تنها کمکی به آینده نکونام نمی‌کند بلکه ممکن است این مهره آینده‌دار مربیگری فوتبال مان را هم بسوزاند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150189
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مصطفی نوروزی

0

1

2 سال پیش

تودرحدی نیستی که بخوای درباره آقاکریم حرف بزنی حتی اگر هیچ کاری هم انجام نده فقط حضورش روی نیمکت به تیم وهوادارا قوته قلب میده بعدش تو دیگه پات لبه گوره انتظار داری ببرنت واسه مربی دروازبانا انتطاره بیجایی داری وجدانن تو لیاقته توپ جمع کردنه تیم روهم نداری اگه دلسوز بودی بااین حرفات حاشیه واسه تیم درست نمی کردی قبل ازشروع لیگ برو بمیر مارو خوشحال کن


علی صفری

0

2

2 سال پیش

اگر تو مربی دروازبانی بلد بود بقول خودت خیبر خرم آباد میگرفتت. حسادت تا کجا؟ یه پست بگیری خفه میشی. پس خواهشا همین حالا خفه شو چون سلطان کریم عشقه همه اون رو میشناسن


صادق مرادی

0

1

2 سال پیش

یکی نیست به این بگه خفه شوبروپی کارت مرتیکه به توباشه بایدکل تیمو۱۰۰۰تمن بدن گم شوازحسادت ریدی شروع نشده دارن میبرن به حاشیه بعصی ازماهاهم که فقط حرف مفت میزنن لیاقت یحیی رانداریم بخدافقط حرافی میکنن دوستان


بهرام واحدی

0

4

2 سال پیش

سلام به پرسپولیسی ها ی عزیز یکی نیست به این آقای سلطانی بگه باتمام تعاریفی که از خودت کردی چندتا دروازبان درحد خودت به تیم‌های ایرانی معرفی کردی بگو ما بدونیم امان ازاین حسادت و بخیلی که ما ایرانی‌ها رو ول نميکنه اگر خوب بودی تیم‌ها برات صف می‌کشیدن.بعضی از این پیشکسوتان از دشمنای کیسه کش بدترند.


عبدالرحمن لشکری

0

3

2 سال پیش

جناب بختیاری ، سلطانی و اکثر پیشکسوتا فقط کافیه یه سمتی بهشون بدند اونوقت دیگه هرگز لب به انتقاد باز نمیکنن، اینا پیشکسوت دلسوز و دغدغه مند نیستن ، پیشکسوت دلسوز امثال علی کریمی و مرحوم میناوند خیلی کم پیدا میشه؛ ..


میثم بخشی

-2

0

2 سال پیش

خفه بابا خففه


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

3

2 سال پیش

این آقا دنبال پست مربی دروازه بانی بوده که گیرش نیومده و زورش اومده.... در مورد یحیی راست می‌گفت... وولی خیللللللللللی کوچیکتر از اون که بخاد درمورد سلطان کریم باقری صحبت کن


محمدرضا معتمدی

-1

0

2 سال پیش

برو گمشو فقط از پرسپولیس ایراد میگیرین پس چرا کسی از تیم وزارت و ففدراسیون حرفی نمیزنه که کل خرج پرسپولیس به اندازه دو بازیکن و مربیاش و پرداخت جریمه کثافکاری های مربیاش اونور آب هم بکنار آخه کی گفته تو پیشکسوتی که ادعای درصد میکنی حرمت پیشکسوتای واقعی بکنار ولی امثال شما اصلا چکاری برا پرسپولیس انجام دادین که وراجی میکنی به شما اصلا ربطی نداره آقا کریم چکار میکنه آقا یحیی چقدر میگیره یا اینکه درویش سکوت کرده بخاطره حرمت پرسپولیس بوده باید میزد توی دهنت که اون حرفا رو زدی پس بروووو گمممم شوووووو


رضا گنجی

0

2

2 سال پیش

لطفا دست بردارید از حاشیه ساختن سکوت سکوت سکوت لطفا


مهدی خالدی

0

2

2 سال پیش

آقای بختیاری الان تیم نیازبه آرامش داره یه بیشعورمثل این آرامش تیم رابهم میزنه کسی که بلد نیست حرف بزن غلط میکن حرف میزن احترام واسه کسی بایدبزارن که احترام حالیش بشه نه این که داره بااین حرفاش آرامش تیم رابهم میزن بعدشم کریم باقری موجب آرامش تیم


محمد

-1

4

2 سال پیش

دشمن اصلی تیم همین پیشکسوتا هستن نه رقبا


جوادافراز

-1

1

2 سال پیش

تا جای که خدای درست گفت آخه بعضی ها از حرفهای این آقا ناراحت میشن فردای روزگار اکر پرسپولیس نتونه پول اینهارو با این قراردادهای که بسته بده پنجره های این تیم بسته میشه راست میگه مکر یحیی چکار کرده و می خواد انجام بده که آنقدر پول بگیره برانکو با اون بازیکنهای متوسط با فینال پیش رفت بعد یحیی با این بازیکنهای کران قیمت می خواد چکار کنه مربی باید مربی باشه اقایحیی یک مربی درجه سه هم نیست که آنقدر پول بگیره آقا کریم باقری هم که بماند مردم دارن به سختی زندگی میکنن آقای مربی و بازیکنهای میلیاردی حواس شما هست


جمال زنگنه

-1

2

2 سال پیش

اگر پست برایشان ندهید دنبال خبرنگار میگرده ،شما انگشت کوچیکه کریم باقری نمیشی ،با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستش ،چون فرافکنی بلد نیست در قامت مربی خدمت میکنه ،وال اگر مثل سایرین یا استقلالی‌ها بود الان بالاتر از سرمربی میشد.


منوچهربختیاری

-3

1

2 سال پیش

من کاری به دیدگاه آقای بهروزسلطانی ندارم.اماهرکسی حق داره انتقادکنه.همینطورکه توئه هواداراززمین وزمان انتقادمیکنی پس برای دیگران هم این حق رابده که انتقادکنه...اماتوهین نکن...توی این وضعیت بلبشوی اقتصادی که مردم باهاش دست به گریبان هستن.خب یه بازبکن باید چندین میلیاردبگیره امامردم عاجزازخریدتخم مرغ ونان هستن.یاکارگری که ازصبح تاشب زحمت میکشه حتی حقوقشوبهش نمیدن..یاکریم باقری راست میگه فقط بلده سربازیکن تیم خودمون دادبزنه یاجلوی چشم میلیونها تماشاگربزنه تودهن بازیکن خودی آخه به چه حقی.کی این اجازه روبهش داده.مگه نظم تیمی رواینطوری میشه درست کرد..چرابجای پاسخ دادن به این سوال فقط بلدین توهین به پیشکسوتی که ماروزگاری براشون یقه پاره میکردیم بدین.بخداهمین کریمی وعابدزاده هم اگه بیان وانتقادکنن همین شماهوادارهای نادان هم به همین اسطوره هاهم توهین میکنین.امامن فکرمیکنم اینهایی که توهین میکنن اصلا چیزی ازفوتبال سرشون نشه.احتمالابچه های دهه۹۰باشن..مابایدیادبگیریم حرمت بزرگترهاروبزاریم..


Mz..عشقپولیس❤❤❤❤❤❤

-1

3

2 سال پیش

فقط خــــــــــفه ...خفه ...خــــــــــفه ..انقد باید بیشعور باشی تا نفهمی نقش آقا کریم چیه ....امثال توهه نفهم و بیشعور قبلا کجا بودین ک حالا زبون در اوردین ...پول مول مخوای بیا ..من روری ۱۰۰ بهت بدم ..فقط گوه خورت رو ب عشقیا ببند ...اوکی .


پرسپولیس

-1

2

2 سال پیش

حسوود😂


منوچهربختیاری

-2

1

2 سال پیش

لطفاهمه اونهایی که ازحقیقت فرارمیکنن خفه شن.چون حقیقت تلخه..مامردمی داریم که همیشه ازواقعیات فرارمیکنندوخودشونوبه نفهمی میزنن.ازواقعیتهای اجتماعی گرفته تااقتصادی وسیاسی وتاریخی وغیره.مامردم نا شکروناسپاسی در


habib noruzi

-1

2

2 سال پیش

اقای سلطانی جناب عالی سرت تو لاک خودت باشه ما برای قهرمانی میجنگیم و برای قهرمانی خرید میکنیم شما برو دلسوز خانواده ات باش شما فقد اسمن پرسپولیسی هستید و به ظاهر شما همون دشمنی هستید در نقش دوست چیه شاید هم حسودی میکنی که میلیاری پول نمیگیری


حسن شاهین

-4

6

2 سال پیش

ب تو چ اخه


علی اصغززارعی

-3

8

2 سال پیش

حضوراوس کریم یه ثروتی هست امابقیه حرفاش درسته


هدایت اله محمدی

-1

4

2 سال پیش

تیمی که قهرمانی میخواد باید خرج کنه به خاطر تو که سمتی نداری میخوای تیم بره دسته یک بازی کنه


محمدرضا نجفی

-2

4

2 سال پیش

خودش و کسی در حد کادر فنی نمیدونه این با این حرفا میخواد بقیه رو بکشه پایین


منصور انصاری

0

4

2 سال پیش

هرکس به طریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا مشکند اقای سلطانی شما چرا البته بعضی ازحرفهای شما جای تامل دارد اما نباید ازالان حرف نومیدی زد


عبدالرحمن لشکری

-1

3

2 سال پیش

ببخشید شما؟!!


ایمان زنگویی

-2

1

2 سال پیش

خودتوجلوهوادارنیندازبهروزخان


فریبرز قوهستانی

-2

3

2 سال پیش

آبو بریز‌ همونجا ک‌ می سوزه


یوسف سالاری

-2

3

2 سال پیش

به تو چه


خ.S

-2

2

2 سال پیش

نصف حرفاشوقبول دارم.


مهدی دادشاه

-1

3

2 سال پیش

تیم آرام با خیال راحت داره پیش می‌ره یارو دنبال میگرده از چی حاشیه بسازه تورو خدا خفشی بهتره اصلا نظرم نده درمورد تیم. انگار نمیدونی خط قرمز ما آقاکریمه


مهدی دادشاه

-1

3

2 سال پیش

اصلا هیچ کاره فقط رونیمکت باشه بیشترازاین حقشه. پس لطف کن درمورد چیزی که تخصصته نظربده


سجاد

-1

2

2 سال پیش

چرتنگو


سید اسپندی

0

4

2 سال پیش

در مورد آقا کریم همین بس ک حاشیه رو دور میکنه هر چی بگیره از شیر مادر حلال ترش باشه اگر توعه خیکی هم لیاقت داشتی بهت میدادن ن اینک کاسه گدایی برداری بری دم در باشگاه واس پست و مقام چاکتو پاره کنی ، اون قد ها ک میگی نیستی هااااااااا از اول تا الان هیچ گوهی نبودیو بعد اینم نیستی پس دکمه رو بزن محو شو تا قهوه ای تر نشدی .... شرت کم .


محسن شیرمحمدی

0

3

2 سال پیش

اینا فقط میگن اون زمان ما بهترین بودیم، اما نمیدونم چرا یبار نرفتن اون زمان فینال آسیا نمیدونم چرا، کسی میدونه، حالا فقط سنگ پول رو به سینه میزنند


سید اسپندی

-1

3

2 سال پیش

مربی دروازه بان ها فقط چهارتا حرکت نیست عمو بفهم چرا اینقد جفت پوچید ک کسی به تخمش حسابتون نمیکنه


صمیم رحمانف

-1

5

2 سال پیش

الان بوی کباب به دماغشون خرده فکر می کنن چه خبره .من خودم سهام باشگاه رو خریدم ولی روی چه حسابی باید پیشکسوتان ه/۰از این پول بگیرند. اون زمان بازی کردن بنا به عرف اون موقع حقشون رو گرفتن. این مسئله مثل این می مونه که من ساختمانی رو ۵ سال پیش فروختم ۳۰۰ میلیون الان اون خونه شده ۵ میلیارد آیا من میتوانم نسبت به اون خونه ادعای داشته باشم. بنظر من پیشکسوت نمی تونه ادعای داشته باشه و هر تصمیمی که باشگاه بگیره پیشکسوتان باید احترام بگذارند.


مجتبی رضائی مهر

-1

4

2 سال پیش

خفه لطفا، اینم شده اون کسخل قلیچ، فکر میکنن خدای مربی دروازه بانی هستن


p.b

-3

2

2 سال پیش

دوستان حرفاش حقن واقعا ادمهایی هستن که بیش از وزنشونوپول میگرن برا هیچ پوچ مدیرت درخرج کردن بودجش نظم انضباطی ندار سال دیگه نتیجه این همه خرابکاریش مشخص میشه وپنجرها بسته میشن واینم ومثل انصاریفرد ول میکنه میره وتیم‌میمونه و هزاران بدهکاری اینها همه به اسمکپرسپولیس اختلاس دوزدی میکنن وبودجه رابین خودشون تقسیم ومیکنند.حرفش حقه چرااینهمه مربی دروازبان خوب داریم چرا خارجی یا کسانی هستن پولهای هنگفت‌میگیرن برا هیچ پوچ🌹🌹🌹🌹


عبدالرحمن لشکری

-1

4

2 سال پیش

دو کلام از مادر عروس..


پرسپولیس

-1

4

2 سال پیش

آقا شما داری پرسپولیس را به حاشیه می بری ، از مربی و مدیر عامل و بازیکن و حتی تیم را تشبیه کردی به استیل آذین، که بارها گفتیم یحیی با هیچ کس از نیمکت فنی و بازیکن شوخی بردار نیست و در کارش جدی است و این پادگان ارتش سرخ آسیا به فرماندهی یحیی گل محمدی است ،بعد ادعا داری که دلسوز پرسپولیس هستی ، شما داری آ تش دشمن را شعله ور می کنی ، اشتباه نکنم دوست نادانی هستی که باید از دوری کنن


نجم الدین دریکوند

-1

5

2 سال پیش

شما هم فکر منافع خودت هستی پاتو از گلیمت درازتر نکن مردک بیشعور اصلا خیبر به شما چه ربطی داره برو گمشو دلقک عوضی


سوپر من

-1

5

2 سال پیش

شک دارم که این مرتیکه بازی کن پرسپولیس بوده ..این کیسه کشه


محسن حصین

-1

5

2 سال پیش

اینم گشنش شد حاشیه جدید درست میکنه .اولاغلط میکنی پشت سر کریم خان حرف بزنی دوما پنج درصدپیشکسوتارواون علی پروین مرده خور که تواین دوسال گذشته لال بود تابوی پول به مشامش خورد اومد گرفت رفت


مصطفی نیکجو

-1

5

2 سال پیش

حرفهای مغرضانه . آقای پیشکسوت دخالت در امورات تیم نوعی دهن کجی به پرسپولیس و هوادارانش میباشد . بودن آقا کریم در پرسپولیس نعمت بزرگی هست که خیلی از تیم آرزوی داشتن کریم باقری را دارند . همه بازیکنان به احترام آقا کریم بدون حاشیه کار میکنند . زنده باد پرسپولیس و پیشکسوتان با معرفتش ......


حسین

-1

3

2 سال پیش

گم شو اشغال تا الان کجا بودی


علیرضا حسین پور

-1

4

2 سال پیش

هواداران عزیز این دست آدم ها پیشکسوت نیستند فقط میخواند تیم پرسپولیس رو به حاشیه ببرند، همه میدانند که کریم باقری چقدر برای تیم زحمت میکشه، کسی که به کریم باقری گیر بده آدم نیست


ALi RooH

-1

3

2 سال پیش

خفه شو سلطانی نحس ... آقا کریم همه کاره ارتش سرخ هست


mostafa.nabizadeh

-1

2

2 سال پیش

تو یکی خفه شو.انتظارداشتی تورامربی دروازبانها کنن


behead.mohamadiii

-2

1

2 سال پیش

۴۰ میلیارد فقط اینو راس گفت توی کف ترازو بزارن از آقا یحیی سنگین تر است ظلم میکنین ب بقیه مربی و بازیکنا و هوادارن آقا مگه گواردیولا چقد میگیره زیدان بیایی تویی ایران ب این تحریما بودجه مالی هیچی نیس ما هواداران بدیم سهام بعد بیایی ۴۰ میلیارد بدی مربی اون موقعه چرا ب شجاع ندادین یا سایر بازیکنا ب رضا اسدی هم بدین بزار خرج کنن حداقل بمونن تیم مربی ک ب درد نمیخوره باید بازیکن بازیکن باشه نگا منچستر ده تا مربی آورد رفت نتیجه نگرفت ربطی ب مربی نداره ظلمه بخدا اینجاشو راس گفتی چرا یحیی واسه ۳ فصل باید ۴۰ میلیارد پول بگیره زحمت بازیکن میکشه ۱۰ میلیارد یا کمتر ولی مربی بیشتر میگیره تمرین بازیکن میکنه بازی رو بازیکن میکنه مصدوم میشه مربی مثل ریاضی مییمونه فقط حل کنه اونم شانسی مونده چقد شانس داشته باشه بسه بابا یحیی رو این مبلغی ک میدین درست کنین نمیخاد ولش بزار بره همین کریم باقری از همه بیشتر پرسپولیس میشناسه یا خیلیای دیگ بیان سر تیم کافیه همه هم حساب میرن ازش برانکو اندازه یحیی پول نگرفت چه خبره مگه یحی جان ۴۰ میلیارد بقرآن پول هواداران خوردن نداره آقای درویش بس کنین هنوز دوتا مهاجم خارجی میخای با چقد پول بخری فصل بعد دوباره همه شکایت میکنن درویش میره نوبت یکی دیگ اس دلتون ب حال تیم نمیسوزه اقا جمع کنین خودتونو


ali mehri

-2

2

2 سال پیش

بوی پول به مشامشون رسیده همه هار شدن قلیچ نفهم کم بود تو هم اضافه شدی اخه پیری تو به چ دردی میخوری اگه بازیکن خوب نگیریم چطور باید تیم نتیجه بگیره یک تاری موی باقری ب صدتای تو میرزه درضمن اون ۳۵۰ میلیارد هنوز به دست باشگاه نرسیده ولی کیسه داره ازش استفاده میکنه


مهدی خالدی

-2

3

2 سال پیش

برومرتیکه چون داخل پرسپولیس کارای نیستی داری حرف مفت میزنی اگه من به جای درویش بودم دهنت رامیبستم


ع حسین زاده

-2

2

2 سال پیش

آخه تو در دوران بازیکنی که هيچ آش دهن سوزی نبودی، الان که سنی ازت گذشته به فکر مربیگری افتادی، نه کنه بال


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-4

2

2 سال پیش

خیلی متاسفم برای بعضی طرفدارای پرسپولیس که بخاطر حرفهای حقی که پیشکسوت بزرگ دروازه بانی پرسپولیس زده دارن کورکورانه بهش توهین میکنن... عشق است پرسپولیسیهای متعصب و با غیرت واقعی دهه ی 50 و 60 که بدون پول و بی منت بهترین بازیها رو برامون انجام میدادن 💓💓💓💓💓💓


بابک اعتمادیان

-6

3

2 سال پیش

این حرفها قطعن برای خیلیها سنگینه ولی حقیقته


خداکرم

-9

18

2 سال پیش

علظ نکن بیشعور خودت مشکل مالی داری میخواهی بنداری گردن بقیه


درودگر

-9

16

2 سال پیش

فقط میگم خـــــــــــــــفه شو

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال