ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

سلطانی: می‌دانستم گوهر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

سلطانی: می‌دانستم گوهری جوان است و کار با او پیش نمی‌رود

ارتش سرخ دات کام :
سلطانی: می‌دانستم گوهری جوان است و کار با او پیش نمی‌رود
بهروز سلطانی سنگربان سابق پرسپولیس می‌گوید: نمی‌دانم دقیقا بین حامد لک و مربیان پرسپولیس چه گذشته است؟ یحیی به هرحال با تنبیه و بعد بخشیدن حامد لک در حق او معلمی کرده است.
حامد لک با نظر سرمربی پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج و مدتی حق حضور در تمرینات این تیم را پیدا نکرد. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان یحیی گل محمدی تصمیم به بخشش حامد لک گرفت تا این دروازه بان با تجربه دوباره به تمرینات پرسپولیس برگشته و بتواند به تیمش کمک کند.
بهروز سلطانی یکی از کسانی که چندی پیش از بخشش و بازگشت حامد لک حرف زده و از کادرفنی خواسته بود اجازه بدهند این گلر مطرح برگردد و ...
حالا پس از انتشار خبر بخشیده شدن حامد لک شنیدن صحبت‌های بهروز سلطانی گلر ملی پوش پرسپولیس در دهه ۶۰ خالی از لطف نیست.

*شما یکی از پیشکسوتانی بودید که از بازگشت و بخشیده شدن حامد لک استقبال کردید. حالا گفته می‌شود او بخشیده شده است. نظرتان چیست؟
من نمی‌دانم دقیقا بین حامد لک و مربیان پرسپولیس چه گذشته است؟ یحیی به هرحال با تنبیه و بعد بخشیدن حامد لک در حق او معلمی کرده است.

*اما خیلی این بخشش طول کشید؟
به هر حال تصمیمات انضباطی با کادرفنی و سرمربی است. ما نمی‌دانیم بین آنها چه گذشته اما چیزی که باعث شد من بگویم حامد را برگردانید نگرانی بابت دروازه پرسپولیس است.

*این دروازه با احمد گوهری متزلزل است؟
احمد گوهری جوان است. جوان با استعدادی است که برای موفقیت در پرسپولیس نیاز به زمان دارد. او نمی‌تواند به یکباره بیاید و در دربی گلر اصلی پرسپولیس باشد. کار پرسپولیس با این جوان به این زودی‌ها پیش نمی‌رود و گوهری نیاز به زمان دارد.

*اما حامد لک هم در دیدارهای گذشته که بازی کرد عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات فراوانی مرتکب شد؟
به هر حال هر بازیکنی ممکن است به دلایلی دچار افت یا نزول شود. شاید علت اصلی افت حامد لک شنیدن اسامی گلرهایی مثل نیازمند، مظاهری یا بیرانوند بوده باشد یا اینکه کسی نتوانست او را از لحاظ روحی و روانی آماده کند. با این وجود من معتقدم حامد لک بهترین بود و باید اعتماد بیشتری به او می‌شد.

*چرا؟
شما سال گذشته هم دیدید که حامد لک بهترین بازی‌ها را در لیگ برتر و آسیا برای پرسپولیس انجام داد. او نقش ویژه‌ای در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم و فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا داشت. حامد لک همان حامد لک است و باید بیشتر به او کمک کنیم تا برگردد. او هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

*این روزها شنیده می‌شود پرسپولیس برای فصل آینده دنبال علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند یا علیرضا حقیقی است. شما در این رابطه چه نظری دارید؟
هنوز ۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر باقی مانده است. به نظرم این صحبت‌ها به سود پرسپولیس و گلرهایش نیست. درحال حاضر باید به حامد لک و احمد گوهری فکر کرد چون تا پایان فصل که کسی نمی‌تواند بازیکن یا گلر بخرد. این گلرهایی هم که اسم آوردید فوق العاده و بزرگ هستند اما مطرح شدن این اسامی می‌تواند باز روی عملکرد گلرهای فعلی پرسپولیس تأثیرمنفی بگذارد.

*بسیارخوب، از این بحث که بگذریم باید بگوییم برخی از کارشناسان از ضعف مهاجمان جدید پرسپولیس به ویژه شرزود تمیروف می‌گویند. شما با این حرف موافقید؟
شرزود تمیروف چرا به ایران آمده است؟ طبیعی است آمده که برای پرسپولیس گل بزند اما به نظر من شم گلزنی بالایی ندارد. تیم‌های مدعی قهرمانی باید یک مهاجم ششدانگ و گلزن داشته باشند که سربزنگاه و بازی‌های حساس گل بزند و به قول فوتبالی‌های کار را در بیاورد. این مهاجم ازبک در این سطح نشان نداده است. او بیشتر در زمین می‌دود تا اینکه به فکر گلزنی باشد. پرس کردن در فوتبال امروز اهمیت دارد اما وظیفه اصلی یک فوروارد گل زدن است. مهدی عبدی و حامد پاکدل شاید بتوانند بیشتر به پرسپولیس کمک کنند. البته نظر یحیی گل محمدی شرط است چون سرمربی پرسپولیس بیشتر از ما تیمش را زیر نظر داشته و در تمام تمرینات مهاجمان تیمش را تحت نظر دارد. شم گلزنی این دو به نظر من بالاتر از شرزود تمیروف است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148768
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

4

2 سال پیش

کاش یه کم هم از کادر فنی میگفتید... اگر قرار دوباره پرسپولیس برس به اوج باید عقاب آسیا آقای عابدزاده بیاد بالا سر دروازه بانها.. فنایی به درد نمیخوره.... البته بازهم طبق جریان محبوبیت بیش از حد عابدزاده.. یحیی دلش میخاد خودش محبوب تر باش و با لجبازی اجازه نمیده


مجتبی خلیلی

0

4

2 سال پیش

گوهری جوان هست سیدجلال ک با تجربه هست از اون چرا استفاده نمیکنه


عشق فقط پرسپولیس

-3

5

2 سال پیش

هر دروازه بانی هم که باشه بهتره تا حامد لک


بلوچ

0

2

2 سال پیش

پرسپولیس


بلوچ

0

3

2 سال پیش

اول فصل یحیی مظاهری و حقیقی را به خاطر همین لک نخواست. چرا؟


hasannejadhe

0

7

2 سال پیش

بیرانوند هم وقتی اومد پرسپولیس جوان بود ولی عالی ظاهر شد این به هنر و توانایی دروازبان برمیگرده نه سن و سال اون موقع بیرانوند تقریبا 24 یا 25 سال داشت گوهری 26 سالشه


عباس سعادتمند

-2

3

2 سال پیش

گوهری خیلی هم دروازه بان خوبیه فقط احتیاج به زمان و حمایت و البته میدان دیدن و بازی کردن داره اگه به گوهری اعتماد بشه از همه این کسایی که اسم بردید بهتر میشه به شرط اینکه زیر دست یه کادر فنی حرفه‌ای و مجرب باشه


یداله قنواتی

0

3

2 سال پیش

تیم بزرگ دروازبان بزرگ میخواهد هر دو اینها بدرد پرسپولیس نمیخورن باید فکر اساسی برای دروازه تیم کرد


Yeganeh

-5

2

2 سال پیش

خیلیییی زر میزنی با عرض معذرت


آریا نیاصفر

0

6

2 سال پیش

تو رو خدا نگید احمد گوهری جوانه و استرس داره علیرضا رضایی استقلال چند سال جوانتر از احمد گوهری هستش ولی بدون استرس بازی میکنه انگار چندین ساله استقلاله


محمود تاجدینی

-2

6

2 سال پیش

آقای سلطانی فعلا بضاعت همینه وچاره ی جز حمایت نیست گوهری جوان هست نیاز به حمایت و اعتماد آقای سلطانی شما و آقای قلیچ کلا ساز مخالف هستید ودر آخر اگر هم خوب باشند سریع موج عوض می کنید و با ی جمله حمایتی تمام انتقادها و حرف های گذشته رو ماست مال می کنید بهتر نیست کمی تو نظرات حوصله به خرج بدهید که دیگه لازم نباشه در آینده کانال عوض کنید اصلا گیریم تمام حرف های شما درست بهتر نیست شش هفته دندون رو جیگر بزارید و انتقاد نکنید وفقط حمایت کنید من خودم به عنوان یک هوادار الان مثله ی بمبی میمونم که اگر بترکم صدای انتقادم به گوش همه برسه وتوهین سینه پراز حرف دارم که دور از احساس ودوراز انتقام و دور از تخریب ولی زبون رو جیگر گذاشتم فقط حمایت میکنم گوهری نه هر کس دیگه بالاخره از ی جا باید شروع کنه یا نه همه نامبر وان ها از اول که نامبر وان نبودند حالا پیش بره با گوهری نره باید صبور بود


محمد هادی جلالی

0

8

2 سال پیش

با سلام محضر هواداران خوب پرسپولیس البته امیدوارم لک به دوران خوبش برگرده ودر پرسپولیس موفق باشه دروازه بانهایی هم که نامبرده شده برای فصل آینده خوب هستند من امیدوارم در صورت امکان با محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی تبریز هم صحبتی بشه که درصورت رضایت و تمایل پرسپولیسی بشند که انصافا دروازه بان خیلی خوبیه به امید موفقیت وپیروزی تیم محبوبم پرسپولیس


I love Perspolis ❤ 😍

-15

2

2 سال پیش

گوهری افتضاح ترین دروازه بان ایران 👎من بهترم🤣


علی پیرایش

-1

11

2 سال پیش

آقای حامدلک مردانگی کن باتلاش زیاداین شش بازی راهم آقایحیی روسفیدکن هم دهان یاوه گویان رالجن بگیرهمان حامدآسیا بشوتومیتونی فقط خودتوکنترل فقط باتمرین زیادوتمرکز وگوش دادن به دستورای مربیان باآرامش انشالله به کمک خداموفق بشی حامدلک یک پرسپولیسه عشقه😍😍😍😍😍😍🤗

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال