ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

سندی که پرسپولیس رو کر ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

3 سال پیش

سندی که پرسپولیس رو کرد!

ارتش سرخ دات کام :
سندی که پرسپولیس رو کرد!
همان طور که همه می دانند سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس برای گرفتن طلبی که مدعی از 850 میلیون تومان است که از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و قرار بر این شد که از تاریخ 17 خرداد باشگاه پرسپولیس این پول و دیگر بدهکاری هایش را بدهد و اگر این اتفاق رخ ندهد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می شود. حالا درست چند روز پیش از اینکه موعد این پرونده برسد شاهد این هستیم که در فضای مجازی شایعه مطرح شده مبنی بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس تا 17 خرداد پول مکانی را ندهد پرونده حرفه ای این باشگاه باطل و با کسر امتیاز مواجه می شود. به خاطر همین اطلاعاتی از یک منبع موثق به دست آوردیم تا ریز و درشت این پرونده را برای شما توضیح بدهیم. می توانید این گزارش را در زیر به صورت کامل بخوانید:

کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند
چند روزی است که در فضای مجازی و حتی رسانه های اعلام شده که اگر پرسپولیس تا 17 خرداد پول مکانی را ندهد با کسر امتیاز مواجه می شود. پیگیری های ما نشان می دهد که این مساله اصلاً صحت ندارد و در شرایط فعلی خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند، بلکه ابتدا مساله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مطرح است و پس از آن کسر امتیاز. با این شرایط به نظر می رسد این مساله از سوی نزدیکان مکانی در فضای مجازی وایرال شد تا به واسطه آن هم به هواداران پرسپولیس استرس وارد شود و هم به خاطر فشار هواداران باشگاه پرسپولیس طلب مکانی را بدهد. به هرحال پیگیری ها نشان می دهد که این مساله کسر امتیاز فعلاً پرسپولیس را تهدید نمی کند.

بدهی به مکانی چقدر است؟
مکانی و وکیل او معتقد هستند باشگاه پرسپولیس مبلغ 850 میلیون تومان را به آن ها بدهکار است و کمیته انضباطی هم این مساله را تایید کرده است. این در شرایطی است که مسوولان باشگاه پرسپولیس معتقد هستند این بدهی به مکانی فقط 150 میلیون تومان است و این وسط 700 میلیون تومان بین ادعای سوشا مکانی و باشگاه پرسپولیس تفاوت وجود دارد. مسوولان باشگاه پرسپولیس این ادعا را مطرح کردند که با توجه به سندی که وجود دارد و مکانی هم آن را امضا کرده فقط باید 150 میلیون تومان به دروازه بان سابق خود بدهند، اما حکم کمیته انضباطی و ادعای مکانی چیز دیگری است

سند جالب باشگاه پرسپولیس
با وجود این که کمیته انضباطی در رای خود اعلام کرده باشگاه پرسپولیس 850 میلیون تومان به مکانی بدهکار است اما مسوولان این باشگاه مدعی هستند دست نوشته ای با امضا مکانی دارند که در آن خودش اعلام کرد در صحت سلامت عقل و با رضایت کامل 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را به خاطر محرومیت و جریمه که از طرف فدراسیون شده کسر کند. نکته جالب اینجاست که هم مکانی و همه مسوولان باشگاه پرسپولیس زیر این سند را امضا کردند، اما با وجود همچنین سندی بازهم رای به نفع مکانی صادر شده است.
مسوولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند با توجه به این سند بدهی آن ها به همکاری فقط 150 میلیون تومان است نه 850 میلیون تومان. مسوولان باشگاه مدعی هستند که ارکان قضایی فدراسیون که گاهی اوقات بدون وجود سند و مدرک کافی رای صادر می کنند چرا با وجود چنین سندی که آن ها ادعا می کنند وجود خارجی دارد، چنین رایی را صادر کرده است. مساله اینجاست که واقعا اگر این سند وجود داشته باشد چطور کمیته انضباطی و ارکان قضایی فدراسیون بازهم این را صادر کردند.

پول مکانی آماده است!
با وجود اختلاف نظر بین باشگاه پرسپولیس و سوشا مکانی در مبلغ بدهی باشگاه به او گفته می شود که پول مکانی آماده است و باشگاه مشکلی بابت پرداخت مبلغ ندارد. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مدعی است که 150 میلیون تومان به مکانی بدهکار است و این مبلغ همین الان قابل پرداخت است. اما شنیده ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه در این پرونده به مشکل خورد نخورند حتی همان 850 میلیون تومان را هم آماده کردند هستند تا در صورت لزوم به مکانی پرداخت کنند.

نظر عجیب برخی هواداران در مورد مکانی
بعد از این که نظر سوشا مکانی در چند ماه گذشته ناگهان عوض شد و علیه پرسپولیس صحبت کرد و اعلام کرد هوادار استقلال است، همچنین بعد از اینکه برای گرفتن طلبش از پرسپولیس شکایت کرد و تهدید کرد پرونده حرفه ای پرسپولیس را باطل می کند نظر هواداران پرسپولیس در مورد او عوض شد. خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند در سال اول حضور برانکو به خاطر اشتباهات مکانی و گل های عجیب وغریبی که او خورد، پرسپولیس فقط به خاطر تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کردن. یعنی مکانی مقصر از دست رفتن آن قهرمانی است.
مساله وقتی جالب تر شد که برخی از هواداران پرسپولیس پا را فراتر گذاشتند و در فضای مجازی مدعی شدند مکانی با توجه به علاقه قلبی اش به استقلال ممکن است دربی هم از عمد مقابل این تیم گل خورده باشد، که اصلاً نظر قابل اعتمادی نیست و نمی شود به یک بازیکن در آن سطح چنین اتهامی وارد کرد.
البته جالب ترین نظر را آن قسمت از هواداران داشتند که معتقد بودند برخی گل هایی که مکانی در پرسپولیس دریافت کرده بودار است. این دسته از هواداران بیشتر به گل عجیبی که سوشا مکانی در بازی با فولاد خوزستان روی پاس به عقب محسن بنگر دریافت کرد مانور کردند و از مسوولان فدراسیون خواستند که به این نوع گل خوردن مکانی ورود کنند چون از نظر آن ها آن گل و آن مدل گل ها بسیار مشکوک بودند.
در همین خصوص حتی علی اکبر طاهری چند وقت پیش مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد بعد از دریافت برخی گل ها از طرف مکانی، اعتراض خودش را به برانکو اعلام کرده و معتقد بود که برخی از این گل ها مشکوک است. البته برانکو در جواب به طاهری گفته بوده که مکانی در تمرین عالی است و این گل ها جزیی از فوتبال است.

مکانی درس عبرتی برای آینده شود
واقعیت این است که اگر باشگاه پرسپولیس هر بدهی به مکانی داشته باشد باید پرداخت کند به هر حال این پول حق مکانی است، اما مساله اینجاست که میزان واقعی آن چقدر است. این ماجرا برای مدیران پرسپولیس درس عبرتی شود تا پای هر بازیکنی را با هر مبلغی به پرسپولیس باز نکنند. بازیکنی که اعتقاد و علاقه قلبی به استقلال دارد نباید به هر شکلی و با هر مبلغی به پرسپولیس وارد شود و با رفتارهای عجیب وغریبش به پرسپولیس ضربه بزند. تیم پرسپولیس جایگاه بازیکنانی است که حداقل دنبال ضربه زدن به این تیم نباشند و برای این تیم و هواداران میلیونی اش احترام فراوانی قائل شوند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/142025
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

نتیجه دربی 104؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال