ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

شافعی: پرسپولیس در بهت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

شافعی: پرسپولیس در بهترین زمان به هماهنگی تاکتیکی رسید

ارتش سرخ دات کام :
شافعی: پرسپولیس در بهترین زمان به هماهنگی تاکتیکی رسید
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه بازیکنان مقابل استقلال خوزستان باعث شد چنین شاهکاری صورت بگیرد، آن‌ها قهرمان واقعی لیگ هستند.

محمود شافعی در گفت‌وگویی درباره پیروزی دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال خوزستان ابتدا انتحاری بازی کرد و شیرازه پرسپولیس را به طور کلی از بین برد. تفکرات اوسمار باعث شد که در این مسابقه یک کامبک زیبا زده شود و صدر جدول در دستان سرخپوشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در نیمه اول رخ داد کاملاً از شرایط تیم عصبی شدم و امید خودم را از دست دادم، اما با آغاز نیمه دوم وقتی شرایط و عملکرد بازیکنان را دیدم امیدوار شدم و به این یقین رسیدم که آن‌ها می‌توانند بازی را برگردانند. زدن ۴ گل در آن شرایط فقط از پس بازیکنانی برمی‌آمد که انگیزه مضاعفی داشته باشند. وحید امیری و امید عالیشاه در این مسابقه تأثیر زیادی را روی پیروزی سرخپوشان گذاشتند. تجربه بازیکنان در این مسابقه حکمفرما بود و باعث شد که پرسپولیس در حضور تماشاگران به خاک ن‍َشیند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان، تصریح کرد: نیمه مربیان برای اوسمار چالش برانگیز بود و باعث شد که او تفکرات خودش را با همکاری کادر فنی قدرتمندی که در اختیار دارد در زمین پیاده کند و با همت بازیکنان یک پیروزی دلچسب را به دست بیاورند. به نظر من تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و انگیزه و روحیه‌ای که اکنون در اردوی سرخپوشان وجود دارد دلیلی می‌شود که ما امیدوار باشیم تا ۲ بازی آینده که در نوع خود بسیار سخت هستند را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شافعی با بیان اینکه بازی با شمس آذر یک دیدار تاکتیکی و جذاب خواهد بود، عنوان کرد: پرسپولیس در بهترین زمان از لحاظ تاکتیکی به هماهنگی رسید و نشان دادند که شکست مقابل آلومینیوم تنها یک سوء تفاهم بود. هواداران یار دوازدهم تیم بودند و به آن‌ها حق می‌دهم که در نیمه نخست با آن شرایط از تیم دلخور باشند، اما ماندند و تیم را حمایت کردند و ثمره‌اش یک پیروزی جذاب شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازی با شمس آذر بسیار سخت خواهد بود و به نظر من یک دیدار کاملاً تاکتیکی و فنی را شاهد باشیم. پرسپولیس دیگر نباید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان را تکرار کنند چرا که در قزوین و در خانه حریف ما قطعاً می‌توانیم به صلابت دیدار با استقلال خوزستان عمل کنیم. به نوع بازی شاگردان اوسمار اعتقاد دارم و به نظرم آن‌ها دیگر صدر را از دست نمی‌دهند.

شافعی در پایان با بیان اینکه عملکرد استقلال مقابل نساجی کاملاً غیرحرفه‌ای و بچگانه بود، خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها در بازی مقابل نساجی نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان را دنبال می‌کردند که حرفه‌ای‌گری به دور بود. آن‌ها نوع عملکردشان را نسبت به بازی ما تنظیم کردند و فکر کردند که با یک تساوی هم می‌توانند اختلافشان را بیشتر کنند که از تفکرات آماتوری استقلالی‌ها سرچشمه می‌گیرد. قهرمانی اکنون در دستان پرسپولیس است و از آن سو گل‌گهر مقابل استقلال برای گرفتن امتیاز به تهران خواهد آمد. آن‌ها با حاشیه‌ و بیان اینکه که نخواستند ما قهرمان شویم بهانه‌جویی می‌کنند. خیلی از پیشکسوتان استقلال به عملکرد نکونام انتقاد کردند و نشان می‌دهد اصل موضوع از چه قرار است. امیدوارم در نهایت با کسب قهرمانی دل هواداران پرسپولیس شاد شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160169
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن .جهان بخش

0

1

5 ماه پیش

دیگه قهرمانی مال خودمونه .این دوبازی بازیهای راحتی نیستند.ولی هردوبازی رو مامیبریم.چون اتفاقاتی که در بازی قبلی رخ .دیگه قرار نیست هر بازی تکرار بشه.وبعدشم .دیگه بچه ها کاملا مواظب هستن.هردوبازی باقیمانده رو می‌بریم .و قهرمانی ماله خودمونه ودرورزشگاه بزرگ آزادی .جام در دستان .امیده عزیز.به فراز آسمان خواهد رفت.ویع افتخاره بزرگ دیگری درمیان افتخارات متععدده ارتش سرخ ثبت خواهد شد .اینو صددرصد به شما عزیزان قول میدم.فدای همتون .ارتش سرخ...جهان بخش


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

1

5 ماه پیش

بازی با کیسه خ واقعا در تاریخ لیگ برتر،ماندگار شد بیشتر از کیسه خ کیسه نهران ناراحت شد آنان در طول مسابقه به قول آقای شافعی بازی خود را ول کرده بودند چون بلافاصله بعد بازی جواد جارکش رفت مصاحبه در باره پرسپولیس شروع کرد به آنالیز بازی ما ،معلومه جواد جارکش با موبایل داشته بازی رقیبش تماشا میکرده چون وقت نداشت درباره لحظه به لحظه بازی پرسپولیس صحبت کند ولی درست هست ما هواداران ،کمی هم در بیرون وهم در آزادی به خاطر فشار بازی توهین هایی به بازیکنان خود نمودیم این ستاره ها مخصوصا بعد از تعویض ۳ بازیکن ،واقعا درخشش کل ستارگان آسمان را تنهایی بدوش کشیدند بطوری که تا ثانیه آخر که ارونوف توپ برگشتی را به طور دوخت وگل چهارم را ثبت نمود امیدوارانه بازی کردند و اظطراب ها را جبران نمودند کل بچه ها به سرکردگی عالیشاه و وحید امیری شیر مادرشان حلال ،که آخر سر خواسته هواداران را بر آورده نمودند به امید پیروزی در دو بازی باقی،و رسیدن قهرمانی ،تشویق و حمایت یادتان نرود


حسن غلامی

0

2

5 ماه پیش

استقلالی‌ها خوزستان مانند یک دونده آماتور ازاول بازی توان صددرصد خودرا گذاشتند تا به خط پایان برسند ولی درنیمه دوم ناتوان شده ودم به دم روی زمین می خوابیدند ووقتی زلزله شروع شد نتوانستند خود رابه جای امن برسانند وشد هر آنچه می شد .درمقابل شمس آذر هم باید مواظب شوتها وسانترهای بلند ازدفاع به مهاجم باشند وغافل نشوند که انشاءالله پیروز ی از آن پرسپولیس است


hasannejadhe

0

2

5 ماه پیش

شمس آذر تیم قوی هست نباید دست کم گرفته شود ولی زیاد بیش از حد گنده کردن این تیم هم خوب نیست و به تیم لطمه میزنه که با استرس بازی کنند بچه‌ها باید بازی خودشونو کنن و به هیچ چیز دیگری کار نداشته باشن


آرش کمانگیر

0

2

5 ماه پیش

جواد چکش حاشیه درست کرده براي تیم

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال