ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

شاه‌محمدی: پرسپولیس با ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

شاه‌محمدی: پرسپولیس با هوادار یا بی‌هوادار برنده است

ارتش سرخ دات کام :
شاه‌محمدی: پرسپولیس با هوادار یا بی‌هوادار برنده است
جمشید شاه‌محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است پیروزی هوادار مقابل پرسپولیس در بازی دور برگشت لیگ مقابل سرخ‌ها روی اتفاق بوده و آن اتفاق دیگر برای پرسپولیس در جام حذفی تکرار نخواهد شد. از این‌رو معتقد است پرسپولیس بدون شک از سد هوادار می‌گذرد و با استقلال در فینال مواجه می‌شود و باز هم از سد رقیب سنتی‌اش گذشته و قهرمان خواهد شد. جدا از جام حذفی در رابطه با مسائل دیگر از جمله شرایط مهاجمان در لیگ و شانس موفقیت پرسپولیس در صورت حضورش در لیگ قهرمانان آسیا و بعضی از مسائل دیگر سؤالاتی داشتیم و نظرات او را جویا شدیم.

*در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل هوادار و صحبتی که سرمربی این تیم در رابطه با شکست دادن پرسپولیس در جام حذفی داشته چه نظری دارید؟
پرسپولیس و استقلال هوادار دارند بنابراین از همه تیم‌ها پیش هستند بنابراین کسی نباید برای پرسپولیس کری بخواند. سرمربی هوادار هم با اظهار نظر خودش به نوعی خواسته به تیمش روحیه بدهد و به گمان خودش روحیه بازیکنان پرسپولیس را پایین بیاورد اما ایشان فکر اشتباهی داشته‌اند چون خودشان خوب می‌دانند که پرسپولیس تنها روی اتفاق و اشتباه فردی مدافعش، بازی برگشت را به هوادار باخت اما آن اشتباه دیگر تکرار نخواهد شد. بعد از اینکه بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در مورد باشگاه هوادار هم هنوز سازمان لیگ محل بازی را مشخص نکرده به تکاپو افتاد که ما در ورزشگاهی به غیر از دستگردی بازی نخواهیم کرد. این موضع گرفتن سریع، نشان از ترس تیم هوادار از بازی با پرسپولیس دارد چون آنها خوب می‌دانند در شرایط عادی و به لحاظ فنی هیچ‌جوره حریف پرسپولیس نمی‌شوند مگر اینکه اتفاقی بیفتد و مسائلی رخ دهد که در ذهن کسی نمی‌گنجد. ورزشگاه دستگردی هم اصلاً امنیت خوبی برای بازی‌های تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس را ندارد چون فقط گنجایش دو هزار نفری دارد. ورزشگاه در وسط شهر واقع شده، از این‌رو اگر هوادار بیشتری بیاید که احتمالش هم زیاد است آن وقت مسئولان هوادار نمی‌توانند پاسخگوی احتمالات و خدای نکرده اتفاقات بد باشند. با این اوصاف سرمربی هوادار بداند پرسپولیس چه در دستگردی بازی کند یا در ورزشگاه دیگر حتماً از سد هوادار خواهد گذشت. این صحبت‌ها را گفتم که خیال سرمربی هوادار را راحت کنم که ایشان بدانند کری‌هایشان هیچ تأثیری روی روحیه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نخواهد داشت و به‌موقعش در زمان بازی تیم هوادار و سرمربی این تیم قدرت واقعی پرسپولیس را مانند بازی رفت‌شان بار دیگر تجربه خواهند کرد و پرسپولیس با هوادار و بدون هوادار از سد حریفش می‌گذرد.

*احتمال تکرار دربی در فینال حذفی وجود دارد در این صورت شانس قهرمانی را به کدام تیم می‌دهید؟
استقلال تیم خوبی است اما این تیم تک‌محوری است و بیشتر قدرت تیمش روی قایدی معطوف شده است از این‌رو اگر این بازیکن مهار شود استقلال به نوعی آچمز خواهد شد. استقلال به لحاظ تیمی قدرت خوبی ندارد و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس حتی در فینال جام حذفی هم بایستد به همین دلیل من معتقدم پرسپولیس در دربی حذفی هم از سد استقلال می‌گذرد و قهرمان می‌شود.

*در صورت راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای موفقیت سرخپوشان در قاره کهن شانسی قائل هستید؟
به نظرم ما در آسیا فقط می‌توانیم روی اتفاق موفق شویم اما در حقیقت ماجرا توان رویارویی با تیم‌های شرق آسیا و حتی عربستان را نداریم و به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات نمی‌توانیم با آنها رقابت داشته باشیم. این حرف‌ها زمانی قوت بیشتری به خودش می‌گیرد که می‌بینیم عربستانی‌ها رونالدو را گرفته‌اند و سعی در جذب مسی دارند و حالا زمزمه حضور ستاره فوتبال ما مهدی طارمی هم در فوتبال این کشور شنیده می‌شود از این‌رو ما نمی‌توانیم مقابل آنها ایستادگی کنیم. زمانی که می‌بینیم تیم‌های پایه نظیر تیم جوانان ما براحتی حذف می‌شود یا تیم ملی نوجوانان ما هم برای تمرین زمین ندارد، من به موفقیت در آسیا خوشبین نیستم.

*در رابطه با شرایط مهاجمان پرسپولیس و افت ستاره تهاجمی تیم محمد عمری چه نظری دارید؟
به نظرم عمری نباید زود اشباع شود و خیلی بهتر می‌شد که پرسپولیس روانشناس داشت و دلایل افت این بازیکن جوان به لحاظ روانی مورد بررسی قرار می‌گرفت. در مورد مهاجمان هم فکر می‌کنم عیسی بهترین باشد هر چند عبدی هم اگر بیشتر خودش را باور کند و روحیه بالایی داشته باشد قادر است که بدرخشد و در گلزنی به تیم کمک کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154690
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرین

0

3

11 ماه پیش

اون نور افکن هروملقمه چون تا حالا نتونسته حتی یکی از جامهای قهرمانی رو لمس کنه داره آتیش میگیره انگار توتون سیگار ریختی اونجاش.... نورافکن لجن تو داری با دستهای خودت گور خودتو میکنی چون اگه یه ذره هوادارای با غیرت و با تعصب پرسپولیس رو میشناختی از این زرا نمیزدی پس منتظر اون روزی باش که خودتو با ماشینت جوری ببرن خفت کنن که وقتی اسم پرسپولیس بزرگ رو میشنوی خودتو خیس کنی اینو بهت قول میدم هوادارا از خجالتت در میان چون هوادارای پرسپولیس رگشونو به خاطر غیرت و تعصبشون به پرسپولیس میدن حالا ببین کی بهت گفتم..... و اما کمیته انضباطی کثافت لیگ ایران که از شما لجن تر پیدا نمیشه مگر نه کجای دنیا دیدی که یه بازیکن درجه 2 بیاد به اعتبار و حیثیت یک تیم بزرگ و پر افتخار توهین کنه اگه شما کمیته انضباطی لجن درست کارتونو انجام بدید و دنبال رنگ بازی و کثافت بازی نباشید لیگ ما بهترین لیگ میشه ولی حیف که کشوری با این همه برکت و اینهمه هوادار با غیرت دست شما افتاده که هیکلتون اندازه فاضلاب هم نمیرزه چون فاضلاب یه کارایی داره و مردم رو از بوی بد و شر کثافت نجات میده ولی شما خودتون همون کثافته هستید که فاضلاب مجبوره برای راحتی مردم عزیز شما اعضای کمیته انضباطی رو دفع کنه تا مردم اذیت نشن پس دیدید هیچ کارایی ندارید بلکه برای فاضلاب هم برای دفع کردنتون دردسر درست میکنید.... از خدا میخوام پرسپولیس بزرگ رو از شر شما شیاطین نجات بده انشاالله♥♥♥♥


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

11 ماه پیش

قهرمانی در فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برای ما بسیار بسیار سخته ، در حالیکه اکثر تیمهای شناسنامه دار در آسیا در عربستان و قطر و ژاپن و کره و....... هیچ دغدغه زمین و توپ و بازیهای تدارکاتی و جذب ستاره های فوتبال ندارن ما باید با کمترین بودجه و عدم جذب بازیکن درجه یک به لحاظ مالی فقط با موجودی که داریم و مسلح به سلاح غیرت و تعصب به جنگ اونا بریم ، کار نه تنها سخته ، بلکه بسیار هم سخته . از آخرین باری که به فینال آسیا رفتیم تیمهای آسیایی خودشونو قدرتمندتر کردن و بازهم میکنن . الان زوده ولی در آینده در اینمورد دوست دارم با هواداران عزیز ابن سایت بیشتر تبادل نظر کنم ۰


احمد نوری اسرمی

0

3

11 ماه پیش

زمین نساجی خیلی خوب نیست و باید آمادگی کامل برای بازی تو اون زمین رو داشته باشن و تو خط دفاع خیلی ریسکی بازی نکنن


ع حسین زاده

-2

1

11 ماه پیش

محمد عمری کمی دچار غرور بیجا شده، چون تا وقتی که در خدمت تیم بود و پاس میداد، خیلی راحت هنر نمایی می‌کرد و تأثیر گذار بود، ولی بعد از مدتی تو زمین اصلا کسی رو جز خودش نمیدید و به کسی پاس نمی‌داد، بنابراین او نیاز به یک روانشناس ورزشی خوب داره تا این استعداد ناب هرز نره.

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال