ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

شاه‌محمدی: یحیی حرفه‌ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

1 سال پیش

شاه‌محمدی: یحیی حرفه‌ای حرف زد و نیاز به عذر‌خواهی ندارد

ارتش سرخ دات کام :
شاه‌محمدی: یحیی حرفه‌ای حرف زد و نیاز به عذر‌خواهی ندارد
جمشید شاه‌محمدی مهاجم سرزن اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره حرف‌های یحیی که در مقطعی گفت هواداران منتظر جام نباشند چون امسال نمی‌خواهند به پرسپولیس جام بدهند دیدگاه جالبی دارد.

*بازی دربی فینال جام حذفی را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید؟
به نظرم استقلال در بازی فینال حرف خاصی برای گفتن نداشت. تیمی که به نظرم با مربیگری مرد پرتغالی خیلی صحبت خاصی به لحاظ فنی نداشت و بیشتر تحت تأثیر حاشیه‌هایی که این مربی به وجود آورده بود، قرار داشت. تیمی که جدا از ضعف‌های فنی به لحاظ بدنی هم با مشکلات زیادی مواجه بود. استقلال هم بیشتر به تک‌ستاره‌هایی مانند قایدی متکی بود در حالی که پرسپولیس با توجه به تفکرات فنی یحیی و کادر فنی کار‌بلدش بخوبی بازی کرد و به پیروزی رسید. استقلال هم بیشتر اسیر مربی شد که افکارش مبارزه‌طلبانه از نوع منفی بود و افکارش به درد فوتبال ما نمی‌خورد هر چند فوتبال ما با کمبود امکاناتی مواجه است که از آن رنج می‌برد.

*صحبت‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه یحیی به‌دلیل حرف‌هایی که در مقطعی آنها را مطرح کرد که هواداران پرسپولیس منتظر جام نباشند و ... بعد از قهرمانی سه‌گانه باید از جامعه فوتبال عذر خواهی کند!
یحیی در آن مقطع آن صحبت‌ها را مطرح کرد تا به نوعی به تیم خودش شوک مثبتی وارد سازد. از این موضوع هم نباید تعابیر دیگری داشت و یحیی نباید به خاطر دفاع از حق تیمش محروم شود. در آن مقطع که یحیی آن حرف‌ها را زد در شش بازی متوالی داوری‌ها به ضرر تیمش بود. به همین دلیل در آن مقطع واقعاً آن صحبت‌ها را مطرح کرد که از فشار داوری‌ها و سایر مسائل و هجمه‌هایی که علیه پرسپولیس وجود داشت به نوعی جلوگیری کند. این کار هم نمونه‌ای از اقدام حرفه‌ای‌گری یک مربی است که به آن شکل از حق تیمش دفاع کند و روحیه حرفه‌ای‌گری و حرف‌های بحق یک مربی نیاز به عذر خواهی ندارد چون به کسی اهانتی نکرد و فقط از حق تیمش دفاع کرد و بر خلاف بعضی دیگر از مربیان به مربی دیگر و داوران و هواداران تیم‌های حریف اهانت نکرد که نیاز به عذر‌خواهی داشته باشد. هر چند که آن مربی هیچگاه عذر خواهی هم نکرد و از ایران بدون هر گونه عذر خواهی رفت و دست پیش را هم پیش گرفت.

*در رابطه با جدایی یحیی هم نگرانی‌هایی به‌دلیل تکرار نشدن موفقیت‌های این مربی وجود دارد. به نظرتان باشگاه باید در این رابطه چه اقدامی را انجام دهد؟
مربی که نتیجه می‌گیرد نباید بماند چون اگر نتیجه نگیرد وجه قبلی خودش را زیر سؤال برده است هر چند این هم یک واقعیت است که ما در حال حاضر مربی ایرانی بهتر از یحیی برای پرسپولیس نداریم.

*به نظرتان پرسپولیس برای تقویت خودش باید چه بازیکنانی را جذب کند؟
پرسپولیس حتماً باید مهاجم جذب کند. مهاجمانی درجه یک که به درد پرسپولیس در ایران و آسیا بخورند. از سوی دیگر پرسپولیس به بازیکن پشت فوروارد و دفاع راست ایده‌آل مانند رضاییان و جلالی نیاز دارد.

*در رابطه با حضور پرسپولیس در آسیا با توجه به ابر ستاره‌هایی که جذب تیم‌های عربی شده‌اند چقدر به موفقیت تیم‌های ایرانی خوشبین هستید؟
پرسپولیس بهترین تیم ایران است اما من فکر می‌کنم در نهایت بتواند بین چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد چون ما در سطح کلان با تیم‌های آسیایی پیشرفته فرق داریم و در فینال به مشکل می‌خوریم چون به لحاظ ساختار‌سازی با مشکل مواجه هستیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155145
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس اگر ۳،۴ بازیکن تاپ و درجه یک تو پست های دفاع چپ و خط حمله جذب کنه، باز هم میتونه دست به کار های بزرگ بزنه و دوباره تو آسیا آقایی کنه،.


فردین ک

0

3

1 سال پیش

یحیی پسرپرسپولیسه مگه کسی ازخونه خودش میره اونم وقتی که هم اخلاقی هم فنی ازهمه سرتره یحیی توقلب ماست وپرسپولیس توقلب یحیاشت پس هیچ جایی نمیره تواسیاهم نشون داده که چطورمچ مربیان وتیمهای ملیون دلاری میخابونه حماقت شیری ودست خالیش وپست فطرتی چندوطن فروش درموردعیسی نبودالان جام اسیاهم توویترینمون بود


آلفرد🤘🏼

0

3

1 سال پیش

رضاییان عاااالیه ولی نه واسه پرسپولیس.بدرد تیمای درجه دو میخوره که خودشو بهتر از همه ببینه ولی تو پرسپولیس این حرفا نیست.واسه همینه تا حالا توی هیچکدوم از قهرمانیا نبودش.برعکس چیزی ک خودش فکر میکنه لباس پرسپولیس واسش گشاده. از نظر اخلاق


msa

0

3

1 سال پیش

گلمحمدی تک وبی همتاست


آرین

0

3

1 سال پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... دمت گرم شاه محمدی عزیز حال کردم از حمایتی که از یحیی و پرسپولیس کردی... امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشی


پرسپولیس نام ما پیروزی کار ما ❤❤❤

0

2

1 سال پیش

عذرخواهی رو اون دسته از باشگاها باید بگنند که تا وقتی صدر جدول بودن صداشون در نمیود همین که پرسپولیس صدر رو گرفت با انواع تهمت ها وناجوانمردیها تیم بزرگ پرسپولیس رو زیر سوال میبزدن تا حاشیه سازی کنن ودرنتیحه تیم پرسپولیس نتیجه نگیزه و اینجا کار یحیی گل محمدی بهتر از همه بود به حواشیهای ایجاد شده محل نذاشت ونتیجش شد سه جام و دوبرد دربی از کیسع گرفته باید عذرخواهی کنن تا مس کرمان که سقوط کرده چون پرسپولیس امسال 15تا دشمن داشت که با خاست خدا و بزرگ و مرد بودن بازیکنان و مربیان وهوادارها پوز همشون رو به خاک مالیدیم مخصوصا سگپاهان که مثل پی اس جی خرج کرد ولی هیچ حرفی واسه گفتن نداشت یحیی گل محمدی بهترین مربی هس خداگنه حالاها حالاها تو پرسپولیس بمونه مخصوصا اقای درویش پرز محترم ♥♥♥♥♥♥


روح اله فرج زاده

0

5

1 سال پیش

مگر مجموعه ی استقلال بخاطر رفتارهای سخیف اعضا و مربی بی ارزشش عذر خواهی کرد، مگر مجموعه سپاهان بخاطر بدرفتاریها و فشار به داوران و کمیته ی انضباطی، و حرف های اون نور افکن بوزینه عذر خواهی کرد، مگر تیم تراکتور بخاطر سالها عوام فریبی اون زنوزی بی فرهنگ عقده ای عذر خواهی کرد یا امثال تیم آلومینیوم بخاطر حرف های بی سر و ته اون خطیبی معتاد عذر خواهی کرد.؛ زمانی تمام داوریها و کمیته ی انضباطی شمشیر را از رو برای پرسپولیس بستند نیاز بود گلمحمدی و تیم پرسپولیس تذکر بدخد و کاری انجام گیرد و گرنه این فدراسیون دست نشانده تمام هدفش زمین زدن پرسپولیس بود،... هر وقت فدراسیون، کمیته انضباطی و کمیته ی داوران بخاطر اجحاف های زیاد در حق پرسپولیس عذرخواهی کنه و مثلث پوشالی بخاطر عوام فریبی طرفداری خودشون ( و گزته هواداران پرسپولیس همیشه هوشیار هستند) عذر خواهی بکنند، و چیزی مثل تعهد در کار آنها باشد که دیگه فقط حواسشون به تیم خودشان باشد لیگ با آرامش و حرفه ای پیش خواهد رفت


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

1 سال پیش

والا

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال