ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

طاهرزاده: مشکلات پرسپو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

2 سال پیش

طاهرزاده: مشکلات پرسپولیس خارج از چارچوب فوتبال است

ارتش سرخ دات کام :
طاهرزاده: مشکلات پرسپولیس خارج از چارچوب فوتبال است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلاتی که برای پرسپولیس پیش می‌آید حاشیه‌های بیرون زمین و خارج از چارچوب فوتبالی است.
بهنام طاهرزاده در گفت‌وگویی، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس در شروع نقل و انتقالات پیش فصل عالی بود و تمامی نقاط ضعف در خطوط مختلف را با خرید بازیکنان مدنظرش پوشش داد، اما در خط حمله خواسته‌های گل‌محمدی برآورده نشد. هر گزینه‌ای که سرمربی خواست، مدیریت انجام نداد که این مسئله کمی بودار است. مدیرعامل باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده و مستقیماً دستورات مسئولان وزارت ورزش را اجرا می‌کند.
وی افزود: چطور تیم‌های فولاد، سپاهان و … به راحتی می‌توانند بازیکنان مدنظر خارجی‌شان را جذب کنند. در حالی که هم اکنون پرسپولیس نیاز به گلزن ششدانگ دارد، متاسفانه هر بازیکنی که کادر فنی می‌خواهد، حضورش در ایران به مشکل می‌خورد. مشکلاتی که برای پرسپولیس پیش می‌آید حاشیه‌های بیرون زمین و خارج از چارچوب فوتبالی است.

*اکثر بازیکنان فوتبال ایران دید حرفه‌ای ندارند
کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس همیشه فورواردهای بسیار خوبی داشته، عنوان کرد: خیلی جالب است که نمی‌توانیم مهاجمان چارچوب شناس بگیریم. زمانی مهاجمانی همچون صفر ایرانپاک، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، علی دایی، ادموند بزیک و … در تمام بازی‌ها تعیین کننده بودند، اما سال گذشته فورواردهایی که همین الان هم در تیم حضور دارند خیلی از موقعیت‌های ۱۰۰ درصد گل را از روی خط دروازه به بیرون می‌زدند، چون برای آنها مهم نیست و اصلاً انگیزه ندارند. همین الان آنها از پرسپولیس جدا شوند بقیه تیم‌های لیگ برتری با چند برابر قیمت آنها را به خدمت خواهند گرفت.
وی ادامه داد: از زمانی که پول به فوتبال ایران تزریق شد، دیگر انگیزه‌ای برای بازیکنان نماند. بازیکنان با گرفتن قراردادهای میلیارد تومانی اشباع می‌شوند و خیلی زود به آخر خط می‌رسند، چون اکثر بازیکنان فوتبال ایران دید حرفه‌ای ندارند. این نمونه از فوتبالیست‌های شهرستانی را هم داشتیم و داریم که به تیم‌های تهرانی ملحق شده و با خریدن ماشین آخرین مدل و خانه بالای شهر از خود بی خود می‌شوند. آنها هم خیلی زود از فوتبال ایران محو شدند، چون مشاوران خوب نداشتند.

*از بیرون برای فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه خوب متوجه می‌شوند که تیم یحیی باید یک یا دو مهاجم ششدانگ و گلزن داشته باشد که می‌تواند به تیمش انگیزه بدهد و قهرمانی از آن خودش کند. متأسفانه فوتبال ایران پاک نیست و از بیرون برایش تصمیم‌گیری می‌کنند که پارسال هم نگذاشتند تا لیگ برتر روند طبیعی خودش را پیش بگیرد. مسئولان غیرورزشی سعی دارند هرطور شده در فوتبال دخالت کنند. امسال هم سعی دارند تا یک قشر از مردم ایران را خوشحال کنند و با احترام به تیم‌های دیگر، هدف‌گذاری روی قهرمانی تیم‌هایی از اصفهان و خوزستان است.
طاهرزاده با اشاره به اینکه یحیی گل‌محمدی در فوتبال ایران نفر اول است، تصریح کرد: گل‌محمدی شهامت و توانایی بالایی دارد و هیچ وقت دنبال نشان دادن خودش در رسانه‌ها نیست. در سال‌های اخیر نیز چند مربی که کمک‌های یحیی در تیم‌های مختلف بودند، سرمربیان موفقی در سایر تیم‌های لیگ برتری شدند. این توان بالای فنی، اخلاقی و اعتماد به نفس گل‌محمدی را می‌رساند و کمتر سرمربی پیدا می‌کنید که به کمک‌های خود بها بدهد. خیلی خوشحالم که ۳ سال با او در تیم فوتبال پرسپولیس همبازی بودم.

*بازیکن در جایگاهی نیست که درباره مشکلات تیم ملی دخالت کند
کارشناس فوتبال ایران درباره دخالت بازیکنان تیم ملی در مسائل فنی، اذعان کرد: خودم دهه ۷۰ بازی می‌کردم و تیم ملی بهترین دورانی که داشت مربوط به این دهه بود. تیم ملی بازیکنانی نظیر احمدرضا عابدزاده، محمد خاکپور، افشین پیروانی، جواد زرینچه، مهدی پاشازاده، رضا شاهرودی، حمید استیلی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، خداداد عزیزی، علی دایی، مهدوی‌کیا، مهرداد میناوند و … داشت. تمام مردم از بازی این نسل کلی خاطره دارند، از دیدن فوتبال این بازیکنان به وجد می‌آمدند و لذت می‌بردند.
وی ادامه داد: بازیکنان فعلی تیم ملی هم از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارند، اما مشکل اساسی آنها این است که حد خودشان را نمی‌دانند. همین بازیکنان امکان دارد یک روز در آینده مربی شوند، خودشان را بگذارند جای سرمربی الان تیم ملی، آنها به بازیکنی اجازه می‌دهند تا یک بازیکن تیم‌شان در مورد مسائل فنی و کادر فنی تصمیم‌گیری کند؟ بازیکنان در جایگاهی نیستند که بخواهند در مورد مشکلات تیم ملی دخالت کنند.

*ملی‌پوشان بازیچه دست برخی افراد شده‌اند
پیشکسوت فوتبال در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: دوباره دست‌های پشت‌پرده در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد که متاسفانه ملی‌پوشان هم بازیچه دست برخی از این افراد شده‌اند. یک شخصی قرار است رئیس فدراسیون فوتبال شود و قول و قراری با بازیکنان می‌گذارد. از تمامی بازیکنان تیم ملی خواهش می‌کنم؛ اسیر بازی این افراد نشوید. از بازیکنان می‌پرسم، آیا فوتبالیست‌های دهه ۷۰ بازیچه دست افرادی که می‌خواستند در انتخابات فدراسیون فوتبال رای بیاورند، شدند؟ اصلاً علی دایی که از هر لحاظ بالاتر از تمامی فوتبالیست‌های ایرانی است، جواب سلام این گونه افراد را می‌دهد؟ قطعاً این افرادی که می‌خواهند رئیس فدراسیون فوتبال شوند، از بازیکنان تیم ملی امتیاز می‌گیرند و بازیکنان را بازیچه تبلیغات کاذب و منافع شخصی خودشان خواهند کرد و نهایتاً ملی‌پوشان فقط ابزار و وسیله آنها هستند و بعد از اینکه به هدف‌شان رسیدند آنها را کنار خواهند زد.
طاهرزاده در پایان خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان به جای اینکه بازیچه دست یک سری افراد منعفت طلب باشند، بهتر است پشت هواداران‌شان باشند. چون این مردم با گل‌های بازیکنان تیم ملی شاد می‌شوند، با شکست‌ها غصه می‌خوردند و یا سکته می‌کنند. همه دلخوشی مردم ایران در این شرایط فقط موفقیت تیم ملی در جام جهانی فوتبال است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150574
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال