ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

طاهرزاده: پرسپولیس نتی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

طاهرزاده: پرسپولیس نتیجه نگیرد، زیر سوال می‌‌روی

ارتش سرخ دات کام :
طاهرزاده: پرسپولیس نتیجه نگیرد، زیر سوال می‌‌روی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی امشب این تیم مقابل فولاد و جدایی عبدی از این تیم واکنش نشان داد.

بهنام طاهرزاده، در گفتگویی، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس شکل خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کرده و یحیی گل محمدی دست به تغییرات زیادی نزده است. البته در این چند بازی عملکرد هجومی پرسپولیس خوب نبوده و آمار گلزنی مناسبی نداریم. پرسپولیس همیشه تیمی بوده که هواداران از آن انتظار بازی‌های پرگل دارند، اما شرایط موجود نشان می‌دهد که پرسپولیس در شکل هجومی دچار مشکلاتی است و این نقص به چشم می‌آید. شما به تیم سپاهان نگاه کنید که مهره‌های هجومی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگه داشته و مهاجمان جدید هم به خدمت گرفته است تا به این شکل خط حمله خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کند.

وی ادامه داد: با این شرایط به نظر من پرسپولیس باید از داشته‌هایش محافظت می‌کرد و اجازه جدایی مهدی عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این شرایط نمی‌داد؛ چراکه او بازیکنی است که می‌تواند تأثیرگذار باشد، اما به نظر من از دست دادن عبدی در این شرایط عجولانه بود و می‌شد تدبیر بهتری اتخاذ کرد. حالا که عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم، باید یک جایگزین برای او پیدا می‌کردیم که این‌طور نشد. این بردها مقطعی هستند و شاید در یک بازی به مشکل بخوریم و به نظرم باید فکری برای این موضوع کرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس مهاجمی مثل فرشاد پیوس یا مهدی طارمی می‌خواهد که تمام‌کننده خوبی باشند. محمد عمری بازیکن دونده‌ای است، اما گلزن قهاری نیست و بهتر بود عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا نیم‌فصل نگه می‌داشتند و نباید اینقدر راحت او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست می‌دادیم. همین عبدی برای تراکتور گلزنی کرد و شاید مسائل روحی و روانی هم دخیل بوده که عبدی عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت. ما در همه پست‌ها خوب هستیم و فکر می‌کنیم که فقط مشکل پرسپولیس در خط حمله باشد. شاید اگر عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا نیم فصل نگه می‌داشتند، او دوباره احیا می‌شد، اما تصمیم عجولانه‌ای گرفته شد. هرچند که یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و باید به افکارش احترام بگذاریم. اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد، اول از همه خود گل محمدی زیر سؤال می‌رود. از طرف دیگر به نظر من امسال سپاهان شرایط بهتری برای قهرمانی دارد؛ چراکه وقتی به وضعیت پرسپولیس نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که مشکلات این تیم زیاد است و گل‌محمدی کار سختی برای رفع کردن این نقایص دارد.

طاهرزاده ادامه داد: واقعا جدایی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متعجب کرد. پرسپولیس باید خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای قهرمان شدن تقویت می‌کرد، اما در طرف مقابل می‌بینیم تیم سپاهان با مدیریت بانفوذی که دارد، شرایط بهتری برای خود ایجاد کرده است. ای‌کاش عبدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا نیم‌فصل در پرسپولیس نگه می‌داشتند و حالا او به تیم رقیب رفته و برای تراکتور گلزنی هم کرده است. عبدی با شرایط پرسپولیس آشنا بود و مطمئنا می‌توانست خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی زود آماده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار امروز این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: این بازی شرایط خاصی دارد و نباید به نتایج بازی‌های قبلی فولاد دقت کرد. تغییر و تحولات رخ‌داده در فولاد به این تیم شوک زیادی وارد کرده و مطمئنا بازیکنان فولاد می‌خواهند خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دهند. این بازی دو رو دارد و شاید پرسپولیس بتواند با گل‌های زیاد فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156254
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی بیضایی

0

1

8 ماه پیش

من بهترین مهاجمی هستم که تا الان ایران به چشم دیده فکر نکنید دروغ میگم من ۳۰ سالمه و چند سال پیش رفتم تهران همه ورزشگاه ها رو گشتم تا به پرسپولیس رسیدم با چندتا از بازیکنا عکس گرفتم به آقا کریم گفتم منو بیار تو تیم ولی متاسفانه تحویل نگرفت من با دوپا ۱۰۰ درصد دقت پاس دارم و با دوپا دقیق شوت میزنم اگه منو بیارید پرسپولیس مطمئن باشید که امسال بالاتر از همه تیم های عربستانی بر بام آسیا خواهد بود و دوباره ایران را در جهان مطرح خواهد کرد


رضا نیکبخت.

0

4

8 ماه پیش

الان که دارم این مطلب رو مینویسم دقیقا ۳ ساعت و نیم دیگه بازی پرسپولیس و فولاد شروع میشه از ته قلبم آرزوی برد تیم محبوبم پرسپولیس رو دارم و از خدا این خواسته رو با اعماق وجود فریاد میزنم... به این خاطر که اثرات برد تیم محبوبم واقعا توی زندگی روزمره من تا چندین روز تاثیر مستقیم داره همون جور که خدای ناکرده زبونم لال با شکستش دقیقا همین اتفاق اثر معکوس خودشو تا چندین روز توی روال زندگیم طبیعیم نشوت میده و بالطبع تاثیر منفی زیادی داره تو روحیه ی من. و اینم مطمئن هستم که دقیقا تمومی شما عزیزانی که اینجا هستید و هر روز میبینم که از سر دلسوزی و بدون هیچ منتی اینجوری از تیم محبوبم انتقادات یا حالا پیشنهادات سازنده دارید، مثل خود من با هر برد خوشحال و شاداب و با هر ..... ناراحت و برافروخته میشید... پس دم همتون گرم و از خدا میخوام امروز با برد پرسپولیس کبیر خنده رو لب تمومی هواداران ارتش سرخ بشینه. الهی آمین.


محمد جمعه زاده

0

2

8 ماه پیش

انشالله میبریم من پرسپولیسی هستم از اهواز بلیط گرفتم یه گروه پنجاه نفری پرسپولیسی هستیم همه دو آتیشه همه بلیط گرفتیم انشالله امشب با تشویق های بی امان تیم رو رو به جلو میرونیم انشالله


حسین سرخدل

0

4

8 ماه پیش

بنظرم باشرایطی که عبدی داشت بود ونبودش تاثیری نداشت،،، مدیریت باید عبدی رو زودتر قرضی میداد و بجاش تلاش بیشتری برای حفظ آل کثیر میکردن ... مدیری که انگار سقف بودجه رو خیلی جدی گرفت و انگار وصیعت پدر خودش رو داره بهش عمل میکنه درصورتی که این سقف یکی از هزار دسیسه های اون ساکت بیشرف وتاج اختلاص گر بوده است ...هرکسی اگه یک درصد فکرکنه بااین همه ریخت وپاشی که سگپایان کردن زیرسقف هستش مطمینا اصلا از فوتبال چیزی نمیفهمه...وحتی دلیلی که برای ثبت نکردن قرارداد آل کثیر اوردن خیلی بچه گانه و خنده دار هستش اگه ثبت میشد مطمینا دستشون رو میشد که خیلی خیلی از سقف قرارداد گذشتن و مافیای ساکت بیشرف و بی وجدان انگشت نما میشد و موقعیتش رو به خطر مینداخت هرچند سازمان بازرسی مون هم محلی برای پول خواری و رشوه گیری هست وعملا کسی نظارتی بر فوتبال کثیف ایران ندارد.دقیقا مثل امورات جاری کشور که نظارتی رو ش نیست...


جوادسواری

0

4

8 ماه پیش

این‌ بازی فرصت خوبی است تا از داشته‌هایمان استفاده کنیم و وضعیت‌ تیم‌ رابسنجیم‌ هر چند مطمئنم ‌ که میبریم


ابراهیم بزرگ امید

-1

3

8 ماه پیش

مابه آینده فکزمیکنیم انه امشب زاهدی بیشتر کارخراب کرداگه نمیامد شرایط بهترمیشدمحاجم بهتری هم میاورد


مهران پرسپولیسی

0

2

8 ماه پیش

من نمیدونم کدوم مدیریت رو ضعیف بدونم در پرسپولیس، درویش، گل محمدی و کسان دیگر در پرسپولیس با هم مشورت نمیکنند، اگرچه اینها باهوش هم نشان داده اند در پرسپولیس


حجت

0

4

8 ماه پیش

بدون مهاجم چجوری نتیجه بگیره فقط برانکو ایوانکوویچ که با داشته هاش نداشته هاش نتیجه می گرفت با گرشاسبی نه یحیی و درویش


احمد نوری اسرمی

0

6

8 ماه پیش

ایشاالله اتفاقات بازی قبل درس عبرتی برای بچه‌ها شده‌باشد و امشب بدون اشتباه بازی رو ببرن


روح اله فرج زاده

0

5

8 ماه پیش

به امید خدا میبریم و من شک ندارم❤❤❤❤❤❤


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

8 ماه پیش

ان شاءالله نتیجه میگیره🤲🏼❤

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال