ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

عاشوری: این بازی درس خ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

عاشوری: این بازی درس خوبی برای پرسپولیس شد

ارتش سرخ دات کام :
عاشوری: این بازی درس خوبی برای پرسپولیس شد
محسن عاشوری یکی از بهترین پاسورهای تاریخ پرسپولیس در رابطه با نتیجه عجیب رخ داده مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی را کاملاً و با دقت دیدم دیداری که در آن بخش دفاعی پرسپولیس خصوصاً دفاع چهار نفره ناامید کننده ظاهر شد و دست کم گرفتن بازیکنان حریف موجب شد پرسپولیس در نیمه اول غافلگیر شود. در واقع همان اشتباهات در فاز دفاعی که چندین فرصت به حریف دادند باز هم تکرار شد تا گل‌های بدی دریافت کنیم و شانس آوردیم در نیمه دوم با اخراج بازیکن حریف و بهبود شرایط، پرسپولیس موفق به برگرداندن نتیجه شد.

هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: سر خوردن مدافع میانی پرسپولیس و پوشش ندادن درست آن مدافع موجب شد تا ما گل بخوریم. زمانی که برای جبران اقدام شد باز هم سختگیری نکردن موجب دریافت گل‌های بد دوم و سوم شد تا شرایط برای پرسپولیس سخت شود.

عاشوری تأکید کرد: اخراج بهترین بازیکن استقلال خوزستان خیلی کمک کرد و تعویض‌های خوب و بهبود شرایط موجب شد تا پرسپولیس کامبک خوبی بزند و ورق را برگردانده و صدر را پس بگیرد اما بازی مقابل استقلال خوزستان درس خوبی برای بازیکنان پرسپولیس شد تا در دو بازی آخر با تمام توان بازی کنند. در مقطعی قرار داریم که جای بازگشت و جبران وجود ندارد به همین دلیل دیگر حق اشتباه نداریم و خوش‌شانس بودیم که بهترین نتیجه را گرفتیم.

او درباره مصاحبه‌های سرمربی رقیب و اتهاماتی که به پرسپولیس وارد کرده گفت: آن شکل مصاحبه سرمربی رقیب چیز جدیدی نیست. من هم برای اوسمار توصیه خاصی ندارم چون ایشان می‌دانند رفتن به حاشیه و جواب دادن به مربی حریف جز اینکه تمرکز خودش و تیمش را بگیرد هیچ فایده‌ای برای پرسپولیس نخواهد داشت.

عاشوری از برگشت به صدر حرف زده و می‌گوید: پرسپولیس بعد از رسیدن به صدر دو فینال دیگر را پیش رو دارد و حالا همه چیز دست خودش است و دیگر نباید کاری انجام دهد که کار به اما و اگر کشیده شود. توان تیمی پرسپولیس و فرم بازی‌ و شکل تیمی‌اش از همه تیم‌های لیگ بالاتر است و تیمی نمی‌تواند با پرسپولیس برابری کند اما بخش دفاعی باید سختگیری بیشتر داشته باشند و این طور فکر کنند که مقابل بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنند. دو حریف پایانی پرسپولیس هم قطعاً بهترین و بیشترین توان خودشان را صرف کرده و با انگیزه کامل بازی خواهند کرد تا بهترین رزومه را از خود برجای بگذارند اما بازیکنان پرسپولیس با ریکاوری خیلی خوب و استراحت کامل باید همه توانشان را در آخرین بازی برای رسیدن به قهرمانی انجام دهند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160151
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن

0

4

3 ماه پیش

این بازی خوبیش این بودکه دیگه این روندروادامه نده وبازی رومحکم ترشروع کنندموطمئن باشیدشمس روباگل زودهنگام شروع میکنیم ومیبریم


حسن غلامی

0

2

3 ماه پیش

متاسفانه تمام تیم‌ها متوجه شدن که برای گل زدن به پرسپولیس شوت وسانتر از دروازه خودی برای مهاجمان تیم خودشان وتجمع مهاجمان درخط دفاعی پرسپولیس برای گرفتن توپ وگل زدن هستند ومخصوصا این کار را دردقایق ابتدای که هنوز تیم درست جمع نشده وپراکندگی درخط دفاع وجوددارد واین همان تاکتیکی است که استقلال ازبازی اول بکار گرفت وبعداز زدن گل بع


امیرضا

0

2

3 ماه پیش

واقعا اگه پرسپولیس تمام بازی ها باجسارت، روبجلو و با پرسپولیس در زمین حریف بازی میکرد هیچ تیمی تو ایران جلو دارش نیست این همون مشکلی است که هم در دوره ی گل‌محمدی و هم اوسمار بازی محتانه و ترس بازی میکند البته پرسپولیس اوسمار تهاجمی تر است و وقتی عقب می افتد بسیار وحشتناک و تهاجمی می‌شود و این خیلی خوب است . درسته در این شرایط که آخر فصل است و حساس هر تیمی حق داره با احتیاط بازی کند ولی در اول و وسط فصل باید پرسپولیس را بسیار تهاجمی ببینیم تا در آخر نیاز به بازی محتاطانه نباشیم . خدایا شکر که با این برد معجزه وار توانستیم بازی مرده را زنده کنیم و شیرین تر آنکه استقلال امتیاز از دست داد . مربی و کادر فنی و بعضی از بازیکنانش حق دارن بهانه بیاورند و زمین و زمان را مقصر بدانند چون این ها از پرسپولیس وحشت دارند و چشم دیدن اینگونه بازی پرسپولیس را ندارند و تا حالا با قیل و قال و جادو و جنبل به اینجا رسیدند. واسه این عصبی شدند و نالان کنان به داور و ... معترض بودن می‌دانند که حریف قدرتمندشان به آسانی قافیه را نمی بازد و هیچ رقیبی نمینواند جام را از پرسپولیس بگیرند و کاملا می‌دانند که پرسپولیس در دو بازی مانده باج به هیچ شغالی نمی‌دهد و دیوانه وار باید جام را بالای سر ببرند. استقلال نه تاک تیک خوبی دارد و نه سیستم فوتبالی بروزی دارند و نه شخصیت قهرمانی. همون تاک تیک آشفته ی بزن زیرش و دفاع اتوبوسی و نتیجه اقتصادی گرفتن که شگرد نکونام است بسرشون زیادیه. زنده باد ارتش سرخ آسیا


مسلم پرسپولیسی هزار آتیشه

0

1

3 ماه پیش

اگر این بازی درس خوبی شده پس بازی آلومینیوم در اراک چرا درس بزرگی نشده که باعث حذف پرسپولیسم شدن 😔😔😭😭

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال