ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

عبدی: امیدوارم وینگرها ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

عبدی: امیدوارم وینگرها جور گلزنی را بکشند

ارتش سرخ دات کام :
عبدی: امیدوارم وینگرها جور گلزنی را بکشند
بهادر عبدی مربی فعلی تیم امیدهای پرسپولیس و بازیکن اسبق این تیم که سابقه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ و حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس را دارد از مسئولان ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کند نگاه مساعدی نسبت به حضور نماینده اول ایران در آسیا داشته باشند و نسبت به این تیم و حضور هوادارانش مساعدت لازم را انجام دهند تا پرسپولیس با حداکثر قوای خودش برای بازی روز سه شنبه با ارائه بازی هجومی به نتیجه پیروزی رسیده و برای صعودش به مرحله بعد گام نهایی را بردارد.

*در خصوص بازی حساس روز سه‌شنبه چه صحبتی دارید؟
دیدار سختی پیش روی دو تیم است و در این راستا امیدوارم که ما بتوانیم نتیجه بگیریم و شرایط را به سود تیم خودمان تغییر دهیم. در این راستا خیلی مهم است که استادیوم مملو از هواداران شود و بازیکنان مهمی مانند سرلک و ترابی که حضورشان خیلی مهم و تعیین‌کننده است به شرایط ایده‌آل رسیده باشند و بتوانند بهترین نمایش ممکن را از خود ارائه دهند.

*مشکل گلزنی پرسپولیس در مقابل الدحیل را چگونه می‌توان رفع و رجوع کرد؟
به هر حال همه به این موضوع اذغان داریم که بعد از رفتن لوکادیا نتوانستیم مهاجم خوبی جذب کنیم و سرمربی تیم هم با وجود همه تلاشی که انجام داد نتوانست مهاجم خارجی خوبی در خور شدن پرسپولیس که بتواند در بازی‌های آسیایی تیم را همراهی و یاری کند به پرسپولیس بیاورد و ما از این مهم متأسفانه محروم ماندیم اما با این وجود من امیدوارم وینگرهای گلزن و عناصر تهاجمی مانند ترابی و عالیشاه و صادقی بتوانند به بهترین شکل ممکن نتیجه را برای پرسپولیس درآورند و به تیم در امر گلزنی کمک کنند.

*در رابطه با بازی مقابل کوتینیو و الونگا ما باید چطور بازی کنیم که بتوانیم کار تیم قطری را یکسره سازیم!
تیم ما در بازی رفت در قطر بهترین بازی این فصل خودش را مقابل الدحیل انجام داد و با کیفیت‌ترین نمایش را از بازیکنان شاهد بودیم اما این بار شراط کاملاً متفاوت است و از آنجا که تیم الدحیل در صورت هر بردی هیچ شانسی ندارد به نوعی حکم شمشیر دو لبه را دارد چون تیم الدحیل می‌آید که از بازی‌اش لذت ببرد و بهترین نمایش ممکن را ارائه دهد به همین دلایل تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد از هر حیث خطرناک خواهد بود. در طرف مقابل من به یاد دارم که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سال‌هاست که بهترین نتایج را مقابل حریفان کسب کرده از این رو خیلی امیدوارم باز هم در ورزشگاه آزادی بهترین نمایش را ارائه داده و برنده شود. در این بین البته خیلی مهم است که تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شود از این جهت که چرا باید تنها 35 یا 40 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شوند و تنها برای این تعداد مجوز حضورصادر شود. از این رو حتماً بهتر است مسئولان برای بازی پرسپولیس که به نوعی حکم ملی را هم دارد اجازه دهند مانند بازی نقش جهان در ورزشگاه آزادی هم بازی با حضور حداکثر هواداران برگزار شود البته از سویی ما عادت به تصمیمات لحظه آخری هم داریم به همین دلیل خیلی امیدواریم در شرایطی که دست یحیی به لحاظ بازیکن تا حدودی بسته است مسئولان یاری و همکاری بیشتری با پرسپولیس انجام دهند.

*بر روی گلزنی کدام بازیکن پرسپولیس می‌توان بیشتر از بقیه حساب باز کرد؟
به نظرم درست نیست که از الان بگوییم کدام بازیکن حرف می‌زند چه بسا اگر مسی و یا رونالدو بودند قطعاً می‌شد از این نکته صحبت به میان آورد که این دو بازیکن گل خواهند زد.

*غیبت احتمالی کوتینیو چقدر به سود پرسپولیس خواهد بود؟
به هر حال کوتینیو بهترین بازیکن الدحیل است و اسم بزرگی است که در جناح چپ الدحیل هم بازی می‌کند. در صورت غیبت او به هر حال بازیکنان ما با آرامش فکری و روحی روانی بهتری کار خواهند کرد اما هر بازیکنی که در تیم حریف بازی کند قطعاً بازیکنان پرسپولیس باید از ابتدا بیشترین فشار را روی تیم حریف بگذارند تا به گل برسند. البته یک شانس خوب دیگر پرسپولیس به بازی‌ گروه‌های دیگراست که یک روز قبل از بازی پرسپولیس برگزار می‌شود که این مسأله یک پوئن مثبت محسوب می‌شود و یحیی می‌داند که شرایط چگونه است و باید با چه شرایطی حریف را شکست داده و به چند گل برای پیروزی و سایر موارد نیاز دارد.

*خودتان هم برای حمایت از تیم محبوبتان به ورزشگاه می‌روید؟
من و حمید علی‌عسگر و جمعی از مربیان تیم‌های پایه قرار گذاشته‌ایم که برای حمایت تیم محبوبمان به ورزشگاه برویم تا در کنار هواداران جشن پیروزی و صعود به مرحله بعد را بگیریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157650
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد33

0

0

5 ماه پیش

انشالا منظور از وینگر صادقی نباشه


امیرضا

0

0

5 ماه پیش

عبدی جان. حالا رامین رضاییان یا رضا اسدی را از کجا بیاریم؟!!!


محمد جعفری

-1

1

5 ماه پیش

انشالله میبریم و صعود میکنیم..کاش عبدی و الکثیر میموندن..متاسفانه تدبیر مدیران و کادرفنی اول فصل ما را ب این روز انداخت ولی مطمعنم ک موفق میشیم.. ما روزهای سختتری هم داشتیم


خان پرسپولیسی

0

3

5 ماه پیش

والله گولسیانی را اگر به عنوان مکمل زاهدی اضافه کنیم از نبیل باهویی بهتره🌺💖🌹♥️🌷💝🚩


آرین

0

2

5 ماه پیش

امید برد ارتش سرخ میریم استادیوم رو برای قطری ها جهنم میکنیم.... همه اون عزیزانی که موفق شدن بلیط تهیه کنن خیلی محکم و با روحیه و با اقتدار به استادیوم بیان که میخواهیم منفجر کنیم تا تمام ایران و آسیا قدرت هوادارای متعصب ارتش سرخ رو ببینن و خودشونو خراب کنن... درود بر پرسپولیس بزرگ❤ درود بر یحیی و کادر فنی با غیرتش ❤ درود بر هواداران با غیرت و با شرف پرسپولیس بزرگ ❤❤❤ همه با هم پیش به سوی حمایت جانانه از پرسپولیس و کادرفنی و نابود کردن الدحیل و در نتیجه صعود جانانه به مرحله حذفی❤❤❤


فردین کرمی

0

2

5 ماه پیش

ازلحظه ای که اقایحیی به پرسپولیس اومدن چندتامدیرعامل باهاش کارکردن که هیچ کدومشون لیاقت ابدارچی باشگاه روهم نداشتن وبارابطه پشت اون میزنشستن اولیش اون بیشرف انصاریفردخاعن بودبعدش اون دندان سازلجن عقده ای بعدش هم درویش نادرویش که بجای حمایت ازتیم خودش میره عکس باحریفش میگیره اسطوره رومجبوربه رفتن میکنه سیب زمینی میده به تیم وازقهرمانی تیمش علناشاکی میشه حالادقیقانگاه کنیدازروزاول همکاری یحیی باباشگاه یامهاجم خوب نگرفتن یادرجه سه وچهارگرفتن یحیی هم همیشه درمضیقه بوده وبازیکنان کناری یاهافبک هاجورمهاجمین روکشیدن هرکسی جای یحیی بودسهمیه هم نمیتونست بگیره ولی یحیی قهرمانیهای متعدداورده هیچ توهیچ دربی به استفراغ باج نداده وپیروزشده هیچ فینال اسیارفت وسه گانه هم زدپس هواداران اصیل پرسپولیس مطماناازایشان همیشه حمایت خواهندکردوتیرهمه بزدلان وبدخواهان به سنگ خواهدخورد

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال